تور ارزان استانبول

گزارش بازرگانی،   3980221047

استانبول بزرگتری شهر کشور ترکیه بوده که به دلیل جاذبه های گردشگری و جشنواره های متعددی که در آن برگزار می شود مورد توجه توریست های بسیاری قرار گرفته است. استانبول به وسیله پل بسفر به دو بخش تقسیم شده است که یکی از آنها در اروپا و دیگری در آسیا قرار دارد از این رو شما می توانید در یک سفر ویژه با تور ارزان استانبول از دو منطقه آسایی و اروپایی دیدن کنید.

منطقه گالاتا استانبول

تقریبا از سال 2005 صنعت توریستی استانبول رشد چشمگیری را در پیش گرفت و همین مسئله باعث افتتاح هتل های جدیدی در نقاط مختلف شهر گردید. انتخاب منطقه اقامت در سفر با تور ارزان استانبول، از مسائل حائز اهمیت است. اولین انتخاب برای اقامت در استانبول منطقه گالاتا است. این منطقه جاذبه های گردشگری فراوانی دارد و محل مناسبی برای کشف شهر استانبول می باشد.

از هتل های متعددی که در اطراف برج معروف گالاتا قرار دارند، می توان هتل سه ستاره گالاتا، هتل چهار ستاره گالاتا لا بلا، هتل چهار ستاره آنمون گاتالا، هتل چهار ستاره دوو گالاتا، هتل چهار ستاره جورجس گالاتا، آپارت هتل استانبول، سوئیت آپارتمان VIP برج گالاتا و ... را نام برد. این منطقه به جاذبه های گردشگری و خیابان های مهم شهر نزدیک بوده و از نظر حمل و نقل دسترسی خوبی به تراموا و مترو دارد.

هتل آنمون گالاتا استانبول

محلی که برای اقامت تور ارزان استانبول هتل چهار ستاره آنمون گالاتا در نظر گرفته شده است، هتلی زیبا و کوچک با حفظ تمام ویژگی های تاریخی آن، ساختمانی 2 طبقه با 30 اتاق می باشد. سقف اتاق ها منعکس کننده تاریخ هتل هستند. این هتل در کنار پارک گالاتا در منطقه تاریخی پرو در استانبول و نزدیکی منطقه زیبای بسفوروس واقع شده است. فاصله هتل تا برج گالاتا 70 متر و تا منطقه سلطان احمد با جاذبه های معروف گردشگری در حدود 4 کیلومتر است، در حالی که با منطقه شلوغ تکسیم با مغازه ها، کافه ها و شبهای عجیب و غریب فقط 2 کیلومتر فاصله دارد.

فاصله فرودگاه استانبول آتاتورک هتل 25 کیلومتر و فاصله فرودگاه استانبولی صبیحا گیکن تا هتل 50 کیلومتر است. دسترسی رایگان اینترنت بیسیم، خدمات سرو غذا، پارکینگ رایگان، تهویه مطبوع، خدمات 24 ساعته کارکنان هتل، بار در هتل، خدمات خشکشویی، خدمات سرویس اتاق، رستوران و کافی شاپ در محوطه هتل، آسانسور و اجاره دوچرخه از امکانات برجسته هتل آنمون گالاتا هستند.

شهر توریستی گردشگری استانبول که می توان گفت هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر دنیا که با تور ارزان استانبول برای گشت و گذار و گاها تجارت به این شهر آمده اند می باشد. شهری که می توان گفت مهد گردشگری جهان است.

از آنجایی که این شهر زیبا سالانه پذیرای توریست های بیشماری می باشد رستوران های زیبا و خوش رنگ و لعابی را در خود جای داده است اما ناگفته نماند که غذاهای خیابانی این شهر نیز بسیار خوشمزه و لذیذ می باشند.

شاید بهتر باشد اینگونه عنوان کنیم که در کنار رستوران های شیک این شهر غذاهای خیابانی زبان زد خاص و عام شده اند. از غذاهای خیابانی این شهر می توان به سیمیت، بالیک اکمک، لهمجون، دوروم، تانتونی، میدیه دولما، کوکورچ، کومپیر، تاووک پیلاو و بورک اشاره کرد.

رستوران های معروف استانبول

در ادامه به چند نمونه از رستوران های شهر استانبول اشاره خواهیم کرد که در زمان سفر با تور ارزان می توانید از غذاهای خوش طعم ترکی در این رستوران ها میل کنید.

  • رستوران الداتمان
  • رستوران وای نات
  • رستوران سانس
  • رستوران الدهوس
  • رستوران ارهان
  • رستوران ماربلا
  • تورکواز گورمه

اسکندر کباب

از آنجایی که بسیاری از گردشگرانی که با تور ارزان استانبول به این شهر تاریخی سفر می کنند از هم وطنان عزیز ایرانیمان هستند طبیعتا به دنبال غذاهایی نظیر کباب می باشند. یکی از خوشمزه ترین غذاهای استانبول می توان به اسکندر کباب اشاره کرد. غذایی خوشمزه و لذیذ که تکه های نازک و لطیف گوشت کبابی می باشد که آن را با نان و پیاز، کره، سس گوجه فرنگی و ماست چکیده در رستوران و غذا خوری های خیابانی استانبول سرو می کنند.

منبع: تور

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین