واکنش شریعتمداری به سخنان عراقچی/ چه کسی باید برود؟!

گروه سیاسی الف،   3980221017 ۵۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

باید از آقای عراقچی پرسید؛ جنابعالی از کدام جایگاه سخن می‌گویید و حکم صادر می‌کنید؟! اگر به نمایندگی از وزارت خارجه سخن می‌گویید که وای به حال وزارت خارجه! و اگر از پیش خود اظهار نظر کرده‌اید که بازهم وای به حال وزارت خارجه‌ای که جنابعالی معاون سیاسی آن هستید!

واکنش شریعتمداری به سخنان عراقچی/ چه کسی باید برود؟!

حسین شریعتمداری در واکنش به سخنان «عباس عراقچی» معاون وزیر خارجه در شماره امروز روزنامه «کیهان» نوشت:  اظهارات سخیف آقای عراقچی در‌باره برادران و خواهران افغانی مقیم ایران، در جغرافیای سخنان آن شب ایشان یک «وصله ناجور»! است و به جمله معترضه‌ای شبیه است که با موضوع مورد بحث وی همخوانی ندارد.

ناهمخوانی اظهارات وی با موضوع مصاحبه، این احتمال را قوت می‌بخشد که ایشان اصرار عجیب و سؤال‌برانگیزی داشته است به هر بهانه‌ای که شده، آن اظهارات سخیف را بر زبان آورد! موضوع مصاحبه ایشان بدعهدی آمریکا و اروپا در انجام تعهدات برجامی آنها بوده است و فقط نیم نگاهی به آنچه آقای عراقچی در این مصاحبه مطرح کرده است به وضوح نشان می‌دهد که ایشان غیر از تکرار مکررات، هیچ سخن تازه و نا‌شنیده‌ای برای مخاطبان آن برنامه نداشته است.

تنها سخن تازه آقای عراقچی در مصاحبه یاد شده، اظهارات دشمن‌پسند وی درباره مهاجران مظلوم افغانستان در ایران اسلامی است از این روی، به وضوح می‌توان نتیجه گرفت که ایشان در مصاحبه خویش غیر از آنچه در این خصوص گفته است برنامه دیگری نداشته است!

آقای عراقچی می‌گوید: «وقتی تحریم‌های آمریکا اثر کند منابع مالی ما محدود شود و فروش نفت ایران به صفر برسد که البته این اتفاق نمی‌افتد ما مجبور هستیم که سیاست‌های ویژه‌ای برای اقتصاد خود اعمال کنیم و ممکن است در یک جا به یک نقطه‌ای برسیم که نتوانیم این هزینه‌ها را ادامه دهیم و در آن صورت ممکن است از خواهران و برادران افغانستانی خود بخواهیم ایران را ترک کنند»!

باید از آقای عراقچی پرسید؛ جنابعالی از کدام جایگاه سخن می‌گویید و حکم صادر می‌کنید؟! اگر به نمایندگی از وزارت خارجه سخن می‌گویید که وای به حال وزارت خارجه! و اگر از پیش خود اظهار نظر کرده‌اید که بازهم وای به حال وزارت خارجه‌ای که جنابعالی معاون سیاسی آن هستید! آیا اظهارات سخیف شما دقیقا و بی‌کم و کاست همسو با سیاست اعلام شده آمریکا و اسرائیل برای جدا کردن ملت‌های مسلمان منطقه از ایران اسلامی نیست؟! مگر همین دو روز قبل مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا با همین منظور و انگیزه به عراق نرفته بود؟! مگر جان بولتون رسما از جدایی میان ملت‌های مسلمان منطقه با ایران اسلامی به عنوان یکی از اهداف استراتژیک آمریکا یاد نکرده بود؟! آقای عراقچی! شما نمی‌دانید که برادران افغانی ما با حضور در جنگ تحمیلی و در دفاع از کیان اسلام بیش از ۳ هزار شهید داشته‌اند؟! اصلا شما می‌دانید که تیپ فاطمیون متشکل از برادران افغانستانی مقیم ایران اسلامی در مقابله با تکفیری‌های داعش چه تعداد شهید داده‌اند و هنوز هم می‌دهند؟! راستی جنابعالی و سایر مدیران وزارت خارجه تاکنون در کجای این معادله قرار داشته‌اید؟!

جناب عراقچی! چرا رگ غیرتتان علیه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نجنبیده است؟! مثلا چرا نگفته‌اید به ادامه کار شرکت‌های غربی در ایران خاتمه می‌دهیم؟! یادتان هست که در ملاقاتی به اظهارات وندی شرمن ‌اشاره کردم که گفته بود فریبکاری در ذات و در دی. ان.‌ای(DNA)ایرانیان است و پرسیده بودم چرا خواستار حذف او از میز مذاکرات با آمریکا نمی‌شوید؟ و جنابعالی گفته بودید، من تیتر یک آن روز کیهان را به وندی‌شرمن نشان دادم و... بعد چی؟! به حضور وی در مذاکرات علی‌رغم آن جسارت بی‌شرمانه رضایت دادید! چرا در آن ماجرای خفن رگ غیرتتان نجنبید؟! چون آمریکایی بودند؟!

در گزارش امروز کیهان به موضوع مورد بحث پرداخته‌ایم و در این وجیزه فقط به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای فاطمیون بسنده می‌کنیم. آنجا که می‌فرمایند؛

«بنده از قدیم به برادران هزاره افغانستان نگاه ستایش‌گرانه‌ای داشتم چرا که از نزدیک دیده بودم طلبه‌های‌شان با ما مأنوس بوده و از قدیم با آنها آشنا بودم. جمعیت زیادی از خانواده‌های افغانستانی به ایران آمدند و در انقلاب و دفاع مقدس با ما همراهی کردند... در قضایای سوریه، دفاع از حرم حضرت زینب(س) و حرم‌های مطهر در عراق و مسئله داعش، برادران افغانستانی و هزاره از مجموعه‌های پیشقدم در این قضایا بودند که هم خوب شرکت کردند و هم خوب جنگیدند.

ما برای شهدای شما [فاطمیون] ارزش قائل هستیم و این قضایا از جمله حوادثی است که در طول تاریخ اسلام نظیر آن را کم داشتیم... بعضی از خانواده‌ها دو شهید دادند و این به‌خاطر احساس دِینی است که دارند. پاره جگر آنها به میدان خطری برود که سرنوشتش معلوم نیست. خانواده‌ها قدر این زحمت‌ها را بدانند که پیش خدا عزیز هستند. شهیدی با چهار فرزند به‌شهادت رسیده است، این‌ها خیلی با ارزش است. خداوند به شما صبر و اجر بدهد و در دنیا و آخرت عزیز هستید. ان‌شاءالله ما هم به‌برکت شهدای شما عاقبت‌به‌خیر باشیم و در قیامت با شما محشور شویم».

جناب عراقچی لطفا به خدمات و فداکاری‌ها و ایثار برادران افغانی در ایران اسلامی نیم نگاهی بیندازید. اکنون به عملکرد خودتان و وزارتخانه متبوعتان نگاه کنید. چه می‌بینید؟ حضور برادران و خواهران افغانی در ایران اسلامی سرشار از ایثار و جانبازی و فداکاری است و... حضرتعالی و وزارتخانه متبوعتان غیر از تحمیل سند ذلت‌بار برجام و برباد دادن امکانات و ظرفیت‌های کشور چه دستاوردی داشته‌اید؟! حالا خودتان کلاهتان را قاضی کنید و بفرمایید اگر قرار به رفتن باشد، آیا عقل و عدل و انصاف و منافع ملی حکم نمی‌کند که شما باید بروید؟!

و بالاخره چه جانسوز است این چند بیت از قصیده بلند برادر عزیزمان، محمدکاظم کاظمی شاعر افغانستانی خطاب به قدر‌ناشناسانی نظیر شما که؛

تمام آنچه ندارم، نهاده خواهم رفت
پیاده آمده بودم، پیاده خواهم رفت
به این امام قسم، چیز دیگری نبرم
به جز غبار حرم، چیز دیگری نبرم
خدا زیاد کند اجر دین و دنیاتان
و مستجاب شود باقی دعاهاتان
همیشه قلک فرزندهایتان پر باد
و نان دشمنتان- هرکه هست- آجر باد

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۹۸۷۵۹۰۷:۱۵:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
انقلاب به موقع خودش این لیبرالیستهارا محاکمه خیابانی خواهد کرد
ناشناس۸۹۹۰۸۹۱۰:۴۰:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲۱
آن زمان که که آب هیرمند را بروی کشاورزان ایرانی بستند،شریعتمداری کجا بود!
ناشناس۸۹۹۲۶۱۱۱:۳۷:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
بیکفایتی و عقل ستیزی و توهین به آحاد مردم ، هزینه های نظام و ملت را بطور وحشتناک بالا برده از بخت بدمان بی کفایت ترین دولت در طول تاریخ در دوره ما رقم خورده
ناشناس۸۹۹۵۰۷۱۲:۵۶:۱۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
ادبیات مشمئز کننده و چندش آور و سخیف اینجماعت غیرقابل اصلاح ، باعث تقویت جبهه ی دشمن شده _______________ این قماش نااهل رکورددار تکبّر و تعارض و تناقض و تمارض هستند امان از طبل های توخالی و پُرمدعا
ناشناس۸۹۹۸۲۸۱۴:۳۱:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اره زمان احمدی نژاد گل و بلبل بود
ناشناس۸۹۹۷۲۴۱۳:۵۹:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اون موقع خاتمی رییس جمهور بود
ناشناس۸۹۹۹۲۲۱۴:۵۴:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
شما بگید این دولت کجا بود؟
ناشناس۹۰۰۲۹۸۱۷:۲۱:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۲۱
بعد شما می روی سر ساختمان کار می کنی؟؟
ناشناس۹۰۰۲۹۹۱۷:۲۲:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۲۱
افغانستانی ها بروند کارهای عمرانی و کشاورزی ایران لنگ می شود
ناشناس۸۹۹۴۷۰۱۲:۴۳:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۲۱
این اقای شریعتمداری زمانی که اب را بر روی شما بسته بودند کجا بودید؟ ضمن اینکه اصلا این یک اهرم فشار به اروپا است که شما ان را درک نمی کنید
علي۸۹۸۷۶۸۰۷:۲۰:۳۳ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اول كه انها خود دارند مي روند چون به مدد دولت تدبير انقدر پول ما بي ارزش شده كه ديگر كار كردن در ايران نمي صرفد! دوم اگر انها بروند ژن هاي خوب شما مي خواهند كارهاي سخت را انجام دهند؟
ناشناس۸۹۸۷۷۰۰۷:۲۳:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اتفاقا عراقچی درست گفته بردارا و خواهران هموطن خودتون یادتون رفته
ناشناس۸۹۹۷۲۲۱۳:۵۹:۰۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
ایشون مشغول فکر کردن به برادرزاده عزیزشه
مهران۸۹۸۷۷۶۰۷:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
آقای عراقچی به جای افغانی ها که خیلی زحمت میکشن در این کشور مسئولین دو تابعیتی با فرزندان مفتخورشون باید از ایران برن
ناشناس۸۹۹۵۸۹۱۳:۲۵:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۲۱
نخير اتفاقاً اونا بايد بمونن ومحاكمه بشن
ناشناس۸۹۸۷۸۸۰۷:۴۶:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اولا خود افغانی ها وقتی ببینند اوضاع وخیم است میروند ثانیا این یک امر طبیعی است که طرف وقتی قدرت خرید کارگران و کارمندها و بازنشستگان خودش، چند ماه از تحریم نگذشته یک سوم شده، خود ملتش به افغانستان و پاکستان و عراق هجرت می کنند!!!!!!
ناشناس۸۹۸۷۸۹۰۷:۴۷:۲۳ ۱۳۹۸/۲/۲۱
بالاخره یک حرف درست زد.
اسدي۸۹۸۷۹۷۰۷:۵۲:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سلام، اين موضوع در حد و اندازه اي نيست كه باعث اختلاف و دو دستگي شود لطفا در اين موقعيت با بزررگ كردن مسائل بي اهميت و اختلاف برانگيز آب در آسياب دشمن نريزيد
ناشناس۸۹۸۸۰۱۰۷:۵۵:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
احسنت
نیکخواه۸۹۸۸۰۸۰۸:۰۰:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
جدیداٌ عمو حسین طرفدار افغانی ها هم شده. بارک الله
ناشناس۸۹۹۷۷۵۱۴:۱۶:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
مگر انسانیت مرده است؟ لطفا نژاد پرست نباشید. نژاد پرستی خوی انسانی نیست. اندکی بیاندیش.
ناشناس۸۹۸۸۱۴۰۸:۰۴:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سخن به حق گفتی .
ناشناس۸۹۹۰۴۰۱۰:۱۷:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
کی؟عراقچی یا شریعتمداری؟
ناشناس۸۹۸۸۲۱۰۸:۰۸:۱۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سلام این بنده خدا از چه جایگاهی معاون سیاسی وزارت را تهدید می کند؟1
مازندرانی۸۹۸۸۳۱۰۸:۱۵:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۲۱
آقای شریعتمداری ,لطفا کاسه داغتر از آش نشوید ابتدا سخنان سخن گوی وزارت خارجه افغانستان را بخوانید .
ناشناس۸۹۸۸۳۳۰۸:۱۷:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲۱
جناب برادر حسین ! در موسسه کیهان چند افغانی مشغول به کار است ؟!
ناشناس۸۹۸۸۳۶۰۸:۱۹:۳۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
به نظر میرسد آقای عراقچی به نوعی اروپا را تهدید کرده که مرزها را باز کند و مهاجران به اروپا گسیل شوند .
ناشناس۸۹۸۸۳۹۰۸:۲۰:۳۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
من متوجه نمیشم چرا حاکمیت عراقچی و ظریف و روحانی رو کنار نمی گذارد. وجود اینها بیش از این خسارت به ایران است . اینها هر کاری خواستند تو این شش سال کردند .تا دو سال دیگه معلوم نیست چه بلایی سر مملکت بیارن..
ناشناس۹۰۰۴۳۶۱۸:۲۶:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۱
جلیلی جاش بیاد خوبه ؟
مصدق۸۹۸۸۴۵۰۸:۲۴:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
آفرین بر شما سردار سیاست که شریعتمدار واقعی هستی
ناشناس۸۹۸۸۵۴۰۸:۲۹:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سخنان عراقچی کاملا هوشمندانه ، دیپلماتیک و منطقی است.
ناشناس۸۹۸۸۵۹۰۸:۳۱:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اتفاقا خیلی هم درست گفتن اقای عراقچی ، وقتی میگه سه تا چهار میلیارد یورو از ایران هرساله میره افغانستان و بجز هزینه بیکاری و معضلات اجتماعی که ایجاد میکنن چیز دیگری دستاورد دارن ؟
ناشناس۸۹۸۸۶۲۰۸:۳۲:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
آقای شریعتمداری بی زحمت فیش حقوقیتان را منتشر کنید ملت ببینند.
ناشناس۸۹۸۹۱۰۰۹:۰۳:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
احسنت به اقای شریعتمداری.
اعتمادیان ( اصلاح طلب)۸۹۸۹۱۳۰۹:۰۷:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۲۱
با نظرات دکتر عراقچی موافقم ...
حسین۸۹۹۰۷۷۱۰:۳۷:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اصلاح طلبه باتووعراقچیت که ملتوبه ذلت کشاندید
ناشناس۸۹۹۱۸۰۱۱:۱۴:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲۱
دار و دسته جلیلی برای مردم این تحریم ها رو درست کردن
ناشناس۸۹۹۵۱۸۱۳:۰۰:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سخن از جلیلی نیست آیکیو! صحبت از شرف و عزتیست که به باد دادن
گنجی۸۹۹۲۳۵۱۱:۲۹:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۲۱
حضرت اصلاح!!! طلب فعلا گندی را که به اقتصاد و زندگی مردم زدید را بیشتر نکنید بقیه اش پیشکش کاری کردید که یک نفر از این بدبخت بیچاره ها امید به زندگی ندارد و ایران کشور محبوب اختلاس گران و بهشت آقا زاده ها شده است
ناشناس۸۹۸۹۲۶۰۹:۱۶:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۲۱
منظور آقای عراقچی پرداخت هزینه اقامت و ممانعت از سیل مهاجران به سمت اروپا است همون کاری که ترکیه در برابر اتحادیه اروپا انجام داد.
ناشناس۸۹۸۹۸۸۰۹:۵۳:۳۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
باید قیمت امروز دلار رو دید.جناب شریعتمداری دلار داره میشه 16تومن .برادر من فشار زیر گردن مردم هست
ناشناس۸۹۹۰۵۰۱۰:۲۳:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
چرا تاکمر برای غربی ها خم می شوید و اینهمه تحقیر در برابر آنها تحمل می کنید اینگونه است که غرب پرستهای ایرانی اینجوری چوب حراج به همه چیز ما می زنند کرباس خودت بهتر از خلعت کد خداست
ناشناس۸۹۹۰۵۹۱۰:۲۷:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۲۱
سخنان عراقچی کاملاً بر حق است. . برادر من چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. برادران افغانی تا زمانی که مملکتشان دچار جنگ بود مهمان ما بودند امروز شاهدیم که وضعیت کشورشان به مراتب از کشور ما بهتر شده است
ناشناس۸۹۹۲۰۹۱۱:۲۳:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۲۱
حرف آقای عراقچی بسیار درست هست.
ناشناس۸۹۹۲۳۱۱۱:۲۸:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۲۱
چهار تا کارگر جون دار هم برند از ایران هزینه دستمزد 400 درصد افزایش پیدا میکنه ها!
ناشناس۸۹۹۲۳۳۱۱:۲۹:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
معلوم نيست ما تو افغانستان هستيم يا افغان ها توي ايران!!! بدجوري به بعضيا برخورده
ناشناس۸۹۹۲۹۴۱۱:۴۳:۵۲ ۱۳۹۸/۲/۲۱
هر جا سخن حق گفته شد . از هرکه باشد بپذیریم . اینجا شریعتمداری احسنت و آفرین داره . استعفا حق عراقچی هست اگه بفهمه !
ناشناس۸۹۹۳۱۰۱۱:۴۷:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۲۱
باید همه افغانی ها را به سمت اروپا هدایت کرد تا حالشون جا بیاد .
ناشناس۸۹۹۵۸۵۱۳:۲۳:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۲۱
اروپا بخصوص آلمان هم افغانی زیاد داره ولی افغانی های دکتر مهندس و تحصیل کرده. ایران تازه داره میفهمه چطور رفتار کنه بعد از این همه سال.
ناشناس۸۹۹۵۹۲۱۳:۲۶:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
شماچه کاره هستی اقای شریعتمداری که اینچنین باقدرت صحبت میکنی؟
ناشناس۸۹۹۷۳۱۱۴:۰۲:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۲۱
عراقچی حرف دل خیلی از بیکاران ساختمانی هم وطن رو زده.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین