ترامپ: ایران باید رفتار خود را به‌صورت بنیادین تغییر دهد

گروه جهان الف،   3980219090 ۶۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس‌جمهور آمریکا ضمن ابراز امیدواری برای ملاقات با سران ایران، همزمان تهدید کرد که در صورت عدم تغییر رفتار، تهران باید منتظر تحریم‌ها و محدودیت‌های بیشتری باشد.

ترامپ: ایران باید رفتار خود را به‌صورت بنیادین تغییر دهد

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای تهدید کرد جمهوری اسلامی ایران یا باید رفتار خود را تغییر دهد یا منتظر اقدامات بیشتری از سوی واشنگتن باشد.

ترامپ در بیانیه‌ای مرتبط با تحریم‌های اعلامی شب‌گذشته علیه صادرات فلزات ایران، مدعی شد: «من چشم‌انتظار روزی هستم که بالاخره با سران ایران برای تدوین توافقی دیدار کنم و گام‌هایی بسیار مهم برداریم برای ارائه آینده‌ای که ایران شایسته‌اش است».

وی در عین حال هشدار داد: «تهران باید انتظار اقدامات بیشتری را داشته باشد مگر آنکه رفتار خود را به‌صورت بنیادین تغییر دهد».

به نوشته روزنامه «نیو استریت تایمز» رئیس‌جمهور آمریکا همچنین طی سخنرانی در جمع مردم ایالت فلوریدا، ضمن ابراز امیدواری برای رسیدن به «توافقی عادلانه» با ایران در آینده نزدیک، گفت: «ما نمی‌خواهیم به کسی آسیب بزنیم. ما فقط می‌خواهیم که آنها تسلیحات اتمی نداشته باشند. همین».

ترامپ شامگاه پنجشنبه با صدور دستوری اجرایی، تحریم‌های جدیدی را علیه صادرات فلزات ایران ازجمله آهن، فولاد، آلومینیوم و مس اعمال کرد.

وی در این دستور اجرایی اعلام کرد: «در راستای کاهش درآمدهای ایران از جمله درآمدهای ناشی از صادرات محصولاتی نظیر آهن، فولاد، آلومینیوم و مس که ممکن است برای تامین مالی و حمایت از توسعه سلاح‌های کشتار جمعی، گروه‌ها و شبکه‌های تروریستی و توسعه نظامی استفاده شود، گام‌هایی اتخاذ شده است».

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین مدعی شد: «تحت توافق هسته‌ای، ایران برای حمایت و فعالیت در شبکه‌های تروریستی، توسعه توان موشکی خود، برانگیختن درگیری‌های منطقه‌ای و بازداشت ناعادلانه شهروندان آمریکایی آزاد بود. به دلیل اقدام ما، اقتصاد ایران به سوی رکود بی سابقه پیش رفته و درآمدهای دولت کاهش یافته و تورم از کنترل خارج شده است».

این در حالی است که شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸) با صدور بیانیه‌ای از توقف برخی اقدامات تهران ذیل برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) خبر داده و و به کشورهای باقیمانده در توافق ۶۰ روز فرصت داد تا تعهدات خود به ویژه در حوزه های بانکی و نفتی را اجرا کنند.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز پس از این بیانیه، ضمن تاکید بر اینکه اقدامات مذکور در چهارچوب برجام است، درصفحه شخصی توئیتر خود خطاب به اروپایی‌ها نوشت: «بعد از یک سال صبر، ایران اقداماتی را که آمریکا اجرای آنها را غیرممکن کرده بود، متوقف کرد... اتحادیه اروپا و گروه ۳+۲ (فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و چین) برای تغییر این وضعیت، فرصت رو به اتمامی دارد».

حدود یک سال پیش بود (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) که دولت آمریکا به دستور ترامپ، به بهانه‌های واهی و ادعاهای بی‌اساس علیه برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، از توافق بین‌المللی برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به «برجام» خارج شده و تمام تحریم‌های هسته‌ای ذیل این توافق را در دو بازه ۹۰ و ۱۸۰ روزه مجددا اعمال کرد.

البته این تنها اقدام ضد ایرانیِ کاخ سفید طی یک سال گذشته نبود و دولت ترامپ هر هفته تحریم‌ها یا محدودیت‌های جدیدی را علیه اشخاص و نهادهای ایرانی یا غیر ایرانی مرتبط با تهران اعمال کرده است. لازم به‌ذکر است که آمریکا در پیشبرد این اهداف خصمانه خود تنها نبوده و اتحادیه اروپا نیز با اقدامات ضد ایرانی تقریبا مشابهی، واشنگتن را همراه کرده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۹۶۳۸۵۱۲:۱۵:۴۹ ۱۳۹۸/۲/۱۹
نفهم ایران تسلیحات اتمی نداره. تا حالا به اندازه کافی به مردم ضربه زدی.دیگه میخوای چه غلطی بکنی
مصطفی۸۹۶۶۸۸۱۵:۰۶:۰۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
از حرفهای ترامپ دردناک تر منفی هایی است که یه عده به کامنت های ضد آمریکایی میدن. اینا کی اند؟ کجان؟!
ناشناس۸۹۶۹۳۷۱۷:۴۷:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
ایران جایزه چند میلیارد دلاری برای هلاکت ترامپ این جنگ افروز بگذارد
سیدرضا۸۹۶۴۰۳۱۲:۲۰:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۱۹
با عرض سلام افزایش تنش میان ایران وامریکا به نفع مردم ایران نیست. وتنها اسراییل و عربستان مخالف روابط ایران و امریکا هستند.بنابراین باید نخست قطار تحریم ها را متوقف کرد.اتحادیه اروپا هم نشان داده توان کمک اقتصادی به ایران را ندارد.بنابراین کم هزینه ترین راه حل مذاکره با پیش شرط رفع تحریم هاست.
ناشناس۸۹۶۷۴۳۱۵:۴۳:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۱۹
باز هم مذاکره؟! حتی به زبان آوردن این کلمه هم شرم آوره
ناشناس۸۹۶۷۴۶۱۵:۴۵:۳۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
نتیجه مذاکره رو دیدم. رسما فاجعه بود. هرچه داشتیم برای چانه زنی، دادیم رفت و حالا باید با تجویز شما موشکها رو بدیم بره و بعدش تحریم بعدی برای واگذاری چیزهای با ارزش دیگر بعد از هر مذاکره دوباره میشه نقطه سر خط
ناشناس۸۹۶۸۴۰۱۶:۳۲:۲۹ ۱۳۹۸/۲/۱۹
یعنی مملکت بفروشیم به آمریکایی ها تا مثل گاو شیر ده ما رو بدوشن؟
ناشناس۸۹۶۸۹۷۱۷:۲۰:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
مگه ایران تا همین دو سال پیش با آمریکا مذاکره نداشت ؟! حاصل اون چی بود؟! باز هم دم از مذاکره می زنید؟! آمریکا آمریکاست ولی اون طرف دنیا این طرف دنیا اگر بخواهد غلطی کند جوابی در خور دریافت خواهد کرد شک نکنید.
ناشناس۸۹۶۹۲۷۱۷:۴۰:۴۰ ۱۳۹۸/۲/۱۹
مگه کلا پروژه برجام برای برداشتن تحریمها نبود ؟؟؟!!! الان که دیگه دست دولت هم کاملا خالیه و چیزی نداره که سرش معامله کنه و امتیاز بگیره ، دقیقا چجوری میخواد تحریمها رو برداره ؟؟!! میشه یک کم فکر کنین بعد راه حل بدین ؟!
ناشناس۸۹۷۰۱۲۱۸:۳۲:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۱۹
عزیزمی، این قدر عمیق‌‎نگر هستی شما! ترامپ هم نشان داده که هیچ ارزشی برای تعهدات بین المللی ایالات متحده قائل نیست. یعنی الان به هر توافقی با ترامپ برسید، ممکن است فردا بزند زیرش - نگاهی بیاندازید به پرونده‎ی نفتا، ناتو، توافق‎نامه پاریس، یونسکو ... و کره شمالی. تنها راه حل این است که آن قدر قوی باشیم، که اساسا توان تهدید ترامپ، و امثال ترامپ، از بین برود. ما البته ترسی از قوی‎شدن نداریم، ولی کسانی که پروردگار هستی را نمی‎شناسند، از تشر و تهدید هر موجود شیطان صفتی می‎ترسند، حتی رئیس جمهور سه‎زنه‎ای مانند دانالد ترامپ.
ناشناس۸۹۷۲۲۹۲۱:۴۴:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
مذاکره=برچیدن توان موشکی
ناشناس۸۹۶۴۰۶۱۲:۲۱:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تغییر میده ایشالا. این دفعه یکبار برای همیشه سایتون رو از سر کشور کم میکنیم و مستقل میشیم. آمریکا از زمان شاه تو کارهای کشور ما فضولی میکرد و بعد هم شاه رو راه نداد همون موقع باید... بودنتون رو میفهمیدیم. بسه دیگه.....
ناشناس۸۹۶۴۲۴۱۲:۲۹:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
باب مذاکره و حل مشکلات باز است. اما کاسبان. اجازه نمی دهند.
ناشناس۸۹۶۵۲۹۱۳:۲۵:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
منظورتون از کاسبان صفدر و دخترش رو شامل میشه؟ بابا مذاکره همونی بود که آخرش شد برجام. زمان اوباما به ریشمون خندیدن و ترامپ برجام رو پاره کرد. اگر کمی عملکرد سیاسی و اقتصادی ترامپ رو تعقیب کرده بودید متوجه می‌شدید که این مرد یک متقلب و دروغگوی بالفطره است که بازیچه‌ی نتایاهوست.
ناشناس۸۹۶۶۲۳۱۴:۲۰:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
منظور هم کاسبان تحریم است و هم کاسبان برجام.
ناشناس۸۹۶۷۱۷۱۵:۲۸:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
از قضا کاسبان برجام بیشتر مخالف مذاکره هستند چون میدانند برجام هیچ دستاوردی نداشته و از مذاکره بعدی با تیم ولایتی با دستاوردهای اساسی می ترسند!
ناشناس۸۹۶۵۸۲۱۴:۰۰:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
باب مذاکره باز است ، البته مذاکره برای تأمین منافع برجامیون و رانتخوران دلار 4200 تومانی
ناشناس۸۹۶۹۲۹۱۷:۴۱:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
کاسبان که معمولا پولهای مملکت رو در کانادا خرج میکنن . میتونی بری ازشون بپرسی
ناشناس۸۹۶۴۴۷۱۲:۳۹:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
با این دست فرمون که تو گرفتی یه کره شمالی دیگه ساخته میشه نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد بعد رییس جمهورهای بعدی باید بیفتند دنبال ایران برای صلح تو که خودت میری و عین خیالت هم نیست
ناشناس۸۹۶۸۸۰۱۷:۰۷:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
کره شمالی آنقدر عقل داشت که توافق با آمریکا گام به گام اجرا کنه
ناشناس۸۹۷۰۸۹۱۹:۳۲:۱۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تو فکر می کنی اگه مذاکره بشه به نفع ایران است؟
ناشناس۸۹۷۱۴۰۲۰:۰۸:۵۰ ۱۳۹۸/۲/۱۹
کره شمالی رو که کلینتون ساخت!
علی۸۹۶۴۴۹۱۲:۳۹:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
این یعنی کدخدا
ناشناس۸۹۶۵۲۶۱۳:۲۱:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
این کدخدا هم نبود روسیه و کره شمالی و...دنیا رو به اتیش میکشوندند
مصطفی۸۹۶۶۹۲۱۵:۰۹:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
چقدر غلط اندر غلط تحلیل کردی رفیق!!! عامل اول و اصلی بدبختی و فلاکت دنیا همین کدخدای بظاهر شیک و متمدنه
ناشناس۸۹۶۹۳۱۱۷:۴۲:۴۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
خدایا توبه !!!!!!!! یعنی شماها دیگه لایق هر بلایی هستین که سرتون بیاد
ناشناس۸۹۷۰۵۶۱۹:۰۳:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۱۹
این همه که اینجا طرفدار داره تو آمریکا طرفدار نداره پیشنهادم اینه یا بیاد اینجا رییس جمهور بشه یا آمریکا را تحریم کنه تو آمریکا هم طرفدار پیدا کنه
ناشناس۸۹۷۲۳۴۲۱:۴۷:۰۹ ۱۳۹۸/۲/۱۹
قدیما یک سری آدمها کدخدای ده بون که توشون آدمهای خوب پیدا میشد لطف کنید واژه کدخدا رو بد جلوه ندید آمریکا همون شیطان بزرگ بیشتر برازندشه
ناشناس۸۹۶۴۶۸۱۲:۴۸:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
ایران باید تغییر بنیادین دهد و فعالیا هسته ای خود را مانند قبل برجام انجام دهد
ناشناس۸۹۶۶۳۴۱۴:۳۴:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
خوشا به سعادتون که شغلی دارید که از هیچ چیزی تاثیر نمیگیره‌. برای ما که هنوز خبری نبود نصف نیرو ها رو تعدیل کردند الان هم فقط من موندم بقیه اسنپ
ناشناس۸۹۷۰۴۸۱۸:۵۹:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
اشتباه می کنی برادر این شغل ها عین بدبختی است و نکبت
ناشناس۸۹۶۸۱۸۱۶:۲۰:۴۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
فقط یک آزمایش موشک هسته ایی غیرمنتظره برای همشون کافیه....از اتحادیه اروپا گرفته تا خود آمریکا. حتی فرصت اولتیماتوم دادن و مهلت شصت روزه هم نباید بهشون داد.
ناشناس۸۹۶۴۷۹۱۲:۵۴:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
مگر ده روز پیش نگفتم هرمز را روی تروریست باید بست.
ناشناس۸۹۶۵۸۱۱۴:۰۰:۱۹ ۱۳۹۸/۲/۱۹
بعدش شما می ری جنگ ؟؟
ناشناس۸۹۶۹۳۲۱۷:۴۳:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۱۹
دفعه قبل شما رفته بودی جنگ ؟
حسین۸۹۷۰۸۳۱۹:۲۸:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
مرگ با عزت بهتر از زندگی‌با ذلت
پیرمرد۸۹۶۹۵۷۱۸:۰۳:۲۷ ۱۳۹۸/۲/۱۹
اگر می تونستیم تا حالا بسته بودیم.
ناشناس۸۹۶۴۸۱۱۲:۵۹:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
نوشابه نمیخای؟!
داود۸۹۶۵۵۳۱۳:۳۸:۵۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
اگرچه گفتنش درست نيست اما به نظرم ترامپ به سادگي به درون مناقشه اي با ايران هول داده خواهد شد
ناشناس۸۹۶۶۳۰۱۴:۳۲:۰۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تا حالا که هر چی گفته درست بوده...
ناشناس۸۹۶۸۲۰۱۶:۲۱:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
وطن فروشان...
ناشناس۸۹۶۸۹۴۱۷:۱۷:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
بر عکس شعارهای مسوولین ما
ناشناس۸۹۷۰۵۸۱۹:۱۰:۰۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
ما حرفاشو به درست تبدیل کردیم. با بیرحمی هامون نسبت به هم ،با دزدیهای وحشیانه ونادونیهای بیش از حد وگرنه ترامپ وامثال اون عددی نیستن .
ناشناس۸۹۶۶۵۴۱۴:۴۶:۴۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
چه دل خوشی داره!! برای برجام دو سال مذاکره کردیم آخرش شد این, حالا امیدواره در آینده ای نزدیک به توافق عادلانه برسیم!!! بر فرض محال اگر از همین امروز شروع به مذاکره کنیم بعیده تا آخر دور بعدی ریاست جمهوریش به نتیجه برسیم. اگر مذاکره نتیجه داشت امروز کره شمالی موشک جدید آزمایش نمیکرد!! داداش تو راه خودت رو برو ما راه خودمون رو ببینیم چی میشه!!!!!
ناشناس۸۹۶۶۵۷۱۴:۴۷:۴۷ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تو به تعهد برجام برگرد نافهم
ناشناس۸۹۶۷۱۳۱۵:۲۶:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۱۹
سقف را بشکافیم بنیادش براندازیم ترس برادر مرگ ما خدا را داریم از کدخدا دارها فاصله بگیر بعد آرامش حس کن
ناشناس۸۹۶۷۵۵۱۵:۵۰:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تا اون روز زنده نیستی که به آرزویت برسی. البته رییس جمهورهایی بعد ترامپ هم همینطور. به فضل خدا
ناشناس۸۹۶۷۶۹۱۵:۵۳:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۱۹
از NPT خارج نشویم با افتخار با ذلت خارج مون می کنند اروپا فرقی با ترامپ نداره هر روز یه برنامه جدید داره این مردک
ناشناس۸۹۶۸۰۳۱۶:۰۷:۴۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
بالاخره شعارهای مرگ بر آمریکا دارد به نتایجی می رسد
ناشناس۸۹۶۸۱۶۱۶:۱۸:۳۲ ۱۳۹۸/۲/۱۹
بعضي ها بدانند مشت چدني يعني اين نه اوباما كه دستش براي مكاتبه ومذاكره دراز بود
ناشناس۸۹۶۸۲۲۱۶:۲۳:۳۸ ۱۳۹۸/۲/۱۹
اينست تفاوت تحصيلكرده دكتراي حقوق هاروارد و دلال مسكن وميدان هاي كشتي وحشيانه كج وكلاه بردار بازارهاي اقتصادي افسوس كه اين دو رايكي پنداشته وفرصت ٨ساله را سوزاندند
ناشناس۸۹۶۸۳۰۱۶:۲۸:۵۷ ۱۳۹۸/۲/۱۹
فقط بفرماییدکه عایدی ملت ازدوسال اجرای برجام ووصول مبلغ قابل توجه منابع چه بوده است.
رضا۸۹۶۹۵۲۱۸:۰۱:۲۱ ۱۳۹۸/۲/۱۹
من با صدای بلند میگویم مرگ بر امریکا
ناشناس۸۹۷۰۰۰۱۸:۲۶:۲۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تُف بر ترامپ و اذنابش آرزوهایت را به گور خواهی برد.
ناشناس۸۹۷۰۱۱۱۸:۳۱:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
حتی چین و روسیه هم مشکلات خود را با مذاکره با امریکا حل میکنن مثل ما قهر نکردن شعار بدن
ناشناس۸۹۷۰۳۶۱۸:۵۲:۲۸ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تا وقتی رانتخوران بر مسند هستند و بهترین مغزهای مملکت را به امریکا فراری می دهیم باید با هر تهدید این آقا قیمت همه چیز زیر و رو شود
یا علی۸۹۷۰۸۶۱۹:۳۰:۳۶ ۱۳۹۸/۲/۱۹
جناب ترامپ آسایشی که جنابعالی در یک سال گذشته برای مردم کره شمالی درست کردید برایمان کافی است اینقدر خودتان را برای آسایش و آرامش مردم ایران به زحمت نیانداز ما راضی به این همه زحمت و تلاش حضرت عالی و دوستان نیستیم.
نجیب۸۹۷۱۵۰۲۰:۱۴:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
تو سگ کی باشی که برای ایران تکلیف تعیین می کنی؟؟؟؟؟ گنده تر از تو رفتن زیر خاک تو هم میری پیش اون ها.
ناشناس۸۹۷۱۵۱۲۰:۱۴:۱۳ ۱۳۹۸/۲/۱۹
ای کاش ایران خود را با آمریکا درگیر نمی کرد .
ناشناس۸۹۷۲۱۸۲۱:۳۶:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
حالا اگر تغییر بنیادی بدیم و برده شما بشیم دست از سر ما بر می داری؟ بعد اسلحه هات رو به چه بهانه ای به عربستان می فروشی؟
کیان۸۹۷۲۳۰۲۱:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۱۹
ببخشید از این خبرها نیست...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  16. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  2. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  3. فرار رو به جلوی نتانیاهو در واکنش به پاسخ ایران/ «بی بی»: حملات ایران را دفع‌کردیم

  4. موج نخست موشک‌های بالستیک ایران به اراضی اشغالی شلیک شد

  5. پایان جلسۀ شورای امنیت بدون صدور قطعنامه

  6. سفیر ایران به وزارت خارجه فرانسه دعوت شد

  7. مشاهده پهپاد شلیک شده به سمت رژیم صهیونیستی در کرمانشاه

  8. واکنش انگلیس به حمله پهپادی ایران علیه رژیم صهیونیستی

  9. بیانیه حشدالشعبی عراق درباره انفجار مهیب در یک پایگاه نظامی  

  10. آمریکا عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل را وتو کرد  

  11. نتايج عمليات وعده صادق

  12. وزیر خارجه اردن: مسوولیت جلوگیری از افزایش تنش در منطقه برعهده اسرائیل است

  13. نیویورک‌تایمز: اسرائیل گزینه حمله تلافی‌جویانه به ایران را کنار گذاشته است

  14. اولین واکنش کاخ سفید به حمله هوایی ایران علیه رژیم صهیونیستی

  15. تماس تلفنی کامرون با امیرعبداللهیان؛ تاکید بر کاهش تنش‌ها

  16. فرانسه به حمله پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل واکنش نشان داد

آخرین عناوین