محسنی اژه‌ای: کوچکترین شلیکی به ایران شود، پایگاه‌های دشمن را به خطر می‌اندازیم

گروه سیاسی الف،   3980218072 ۱۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول قوه قضاییه گفت: ستون پنجم دشمن بداند که با چه کسانی مواجه هستند اگر کوچکترین شلیکی به ایران شود، منافع دشمن تحت تاثیر قرار گرفته و در خطر می افتند.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: مردم انقلابی که در چهل سال اخیر در جنگ‌های تحمیلی خارجی و داخلی حضور داشته و عملیات روانی و گسترده و تحریم‌های چهل ساله را درک کرده و از آزمایش‌های مختلف رو سفید درآمدند از چه می‌ترسند؟

وی افزود: این مردم مجاهد آب دیده را با کدام ناو می‌خواهند به هراس بیاندازند؟ این مردم روزه داری که یکی از آثار روزه شأن صبر است و استقامت با کدام تحریم می‌خواهند از پا بیاندازند؟ مردمی که هزاران شهید دادند از دین و مکتب شأن و از آرمان حسینی و تبلیغات زینبی همراه بودند، امروز با کدام تهدید و تبلیغاتی می‌خواهند آنها را فریب دهند؟

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: خوشحالیم از اینکه کسانی که در طول سالیان گذشته با جنگ‌های نیابتی به سراغ مجاهدین نه در ایران بلکه در منطقه آمدند و با جبهه مقاومت روبرو شدند امروز می‌خواهند به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه اگر نگاهی به نقشه بیندازیم می‌بینیم غزه یک باریکه کوچک است، گفت: آمریکایی که مدعی بود ظرف چند روز چندین کشور را به زانو در می‌آورد امروز در برابر غزه با یک مساحت کم درمانده و آتش بس اعلام می‌کند. حالا می‌خواهد با ایران با آن عظمت مواجه شود، بسم الله!

محسنی اژه‌ای ای خطاب به برخی نفوذی‌ها گفت: ستون پنجم دشمن متوجه باشد که با چه کسانی روبرو هستند این سینه‌ها برای رویارویی با دشمن اصلی آماده است.

وی خطاب به دشمن اصلی گفت: اگر کوچک‌ترین شلیکی به ایران با عظمت داشته باشد تمام منافع و پایگاه‌های نظامی‌تان را تحت تأثیر قرار داده و به خطر می‌افتند. شیطان بزرگ بداند که همه ما در مقابل دشمنان خارجی یک صدا هستیم و اگر روزی اتفاقی بیفتد ما بیست میلیون بسیجی نداریم بلکه کل ملت یک صدا هستند.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه و با اشاره به خدمات پزشکی قانونی گفت: به گوشه‌ای از فعالیت‌های پزشکی قانونی اشاره شد، اخیراً جایی بودم به یکی از همکاران گفتم فردی برای اجرای یک مراسم میلیون‌ها پول می‌گیرد و این مبلغ کجا و حقوق قضات سی ساله ما کجا؟

محسنی اژه ای افزود: آقای شجاعی با اخلاص و تلاش و تدین سعی بر ارتقای سازمان پزشکی قانونی داشت. بر اساس آنچه که گفته شده آقای مسجدی مدیری متعهد و خلاق و مردم دار است.