راز قتل زن جوان و شوهرش فاش شد

گروه حوادث الف،   3980217035 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

مرد جنایتکار به اتهام قتل برادر زنش و همسر وی صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.این در حالی است که وی مدعی شد تحت تأثیر سریال‌های ماهواره‌ای دست به این جنایت هولناک زده است.

راز قتل زن جوان و شوهرش فاش شد

 رسیدگی به این پرونده از یک‌ سال پیش به‌ دنبال کشف جسد زن جوانی به‌ نام رویا در آپارتمان خواهر شوهرش در کرج کلید خورد.خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت و دستور داد جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

در گزارش پزشکی قانونی علت تامه قتل خفگی اعلام شد اما کارشناسان دریافتند قبل از قتل به زن جوان تعرض شده است.

در حالی که تحقیقات در این پرونده ادامه داشت کارآگاهان جسد شوهر رویا را نیز در بیابان‌های اطراف هشتگرد پیدا کردند.فرهاد32ساله در اثر ضربه‌های متعدد چاقو به قتل رسیده و جسدش در 20 کیلومتری هشتگرد رها شده بود.

پلیس برای افشای راز این دو جنایت خانوادگی که به نظر می‌رسید با هم ارتباط دارد تحقیقات جنایی را آغاز کرد و با کنترل خط تلفن همراه مقتولان دریافت رویا یک شب قبل از حادثه با خواهر شوهرش قرار گذاشتند تا برای خرید به بازار بروند.

«پروین» خواهر شوهر مقتول تحت بازجویی قرار گرفت و  از ارسال چنین پیامکی اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد اصلاً چنین پیامکی به زن برادر خود ارسال نکرده است.او احتمال داد شوهرش این پیامک را زمانی که گوشی وی در اختیارش بوده ارسال کرده باشد. مسعود، داماد خانواده  تحت بازجویی قرار گرفت اما منکر اطلاع از قتل‌ها شد، با این حال پلیس که به وی ظنین بود به بازجویی ادامه داد تا اینکه لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد.

اعتراف‌های تکان دهنده
مسعود در شرح ماجرا گفت: همه چیز از یک هوس زودگذر شروع شد. وقتی همسرم گوشی‌اش را به من داده بود تا برنامه برایش نصب کنم از فرصت استفاده کردم و پیامکی برای همسر برادرش فرستادم و از او خواستم که برای خرید به بازار برویم او هم قبول کرد و قرار شد که به خانه ما بیاید، من سر ساعت مقرر همسرم را به جایی فرستادم و بعد خودم منتظر ماندم. شوهر رویا او را رساند و رفت.

وقتی رویا وارد خانه شد از پشت او را گرفتم و بعد نقشه شیطانی‌ام را اجرا کردم و از ترس او را خفه کردم.چون می‌دانستم برادر زنم به ماجرا مشکوک می‌شود به او تلفن کردم و گفتم من در هشتگرد هستم و خودرویم خراب شده و نیاز به کمک دارم و او را با این نقشه به 20 کیلومتری هشتگرد کشاندم و کشتم.بعد به خانه برگشتم تا جسد رویا را به بیرون منتقل کنم که متوجه شدم همسرم به خانه آمده و با دیدن جسد به پلیس خبر داده است.

در دادگاه چه گذشت؟
 این متهم صبح دیروز از زندان به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر فیروزه‌ای و با حضور قاضی قیومی مستشار دادگاه منتقل شد و پای میز محاکمه ایستاد.قضات در دو جلسه جداگانه به اتهام قتل و تجاوز وی که البته جلسه دوم غیرعلنی برگزار شد رسیدگی کردند.

در جلسه اول اولیای دم هر دو مقتول خواستار قصاص متهم شدند.سپس متهم پشت میز محاکمه ایستاد و در حالی که اتهام خود را قبول داشت، گفت: من اتهام‌هایم را قبول دارم، اما دچار وسوسه شدم و به خاطر یک هوس دو نفر را کشتم. زن بیچاره اصلاً از نقشه شوم من خبر نداشت.حتی همسرم هم نمی‌دانست که به صورت پیامکی با زن برادرش قرار گذاشته‌ام.

من پنج سال بود که ازدواج کرده بودم، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که این فکر پلید به جانم افتاد. هیچ دفاعی ندارم و خودم را مستحق مرگ می‌دانم.همه این ماجراها به خاطر دیدن فیلم‌ها و سریال‌های ماهواره‌ای بود که مرا آلوده کردند.

پس از پایان اظهارات متهم، قضات دادگاه ختم جلسه را اعلام کردند و در ادامه رسیدگی به این پرونده متهم در جلسه دیگری به اتهام تعرض به مقتول به صورت غیرعلنی تحت محاکمه قرار گرفت.هیأت قضایی پس از پایان جلسه دادگاه برای صدور حکم وارد شور شدند.

دیدگاه کاربران

صف۸۹۲۴۶۶۰۹:۲۲:۴۸ ۱۳۹۸/۲/۱۷
لعنت بر آدم کثیف...
ناشناس۸۹۲۵۵۶۰۹:۵۹:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۱۷
دیدن ماهواره
مثبت نگر۸۹۲۶۶۰۱۰:۴۲:۱۰ ۱۳۹۸/۲/۱۷
چقدر یک انسان میتونه پست باشه؟؟؟
ناشناس۸۹۲۶۹۱۱۰:۵۵:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۱۷
مشکل روحی روانی داشته، متاسفانه هنوز مسایل مربوط به تمایلات جنسی حل نشده و باید مراکزی برای درمان این قبیل بیماریها حتما ایجاد شود.
ناشناس۸۹۳۱۳۴۱۴:۰۷:۵۹ ۱۳۹۸/۲/۱۷
واقعا اینی که بعضی ها بر خلاف اسلام و آموزه های اسلامی اصرار دارند که بگن که ..داماد مثل پسر آدم میمونه.. از بیخ و بن اشتباهه. از ما گفتن بود همیشه یه حریم خاصی رو باید بین خودتون و داماداتون در نظر بگیرید.
ناشناس۸۹۳۱۳۷۱۴:۰۹:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۱۷
وقتی لقمه های حرام در سر سفره ميان ، فاجعه آغاز ميشه.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین