طراحی سایت وردپرس همراه با اپلیکیشن رایگان و پشتیبانی

گزارش بازرگانی،   3980215211

این روزها شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و مسنجری مانند تلگرام باعث شده بسیاری از افراد کسب و کار خود را بر بستر آن‌ها راه‌اندازی کنند. از فروش محصول گرفته تا ارائه کتاب‌های الکترونیکی و اطلاعاتی نظیر آن. اتفاقا این فرآیند خوبی است و باعث پیشرفت کسب و کارشان می‌شود اما نه به عنوان یک عامل اصلی. برای اینکه بتوانید به کسب و کار خود رسمیت دهید مسلما نیازمند یک وبسایت قدرتمند هستید. اما چگونه باید این سایت را طراحی کنید؟ درباره طراحی سایت وردپرس چه می‌دانید؟ 

طراحی سایت وردپرس  چیست ؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتواست که با کمک آن می‌توان انواع سایت‌ها از جمله شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی، گالری تصاویر و... را راه‌اندازی کرد. در واقع یک سیستم کاملا رایگان است اما با کمک طراحی سایت وردپرس می‌توان سایت‌های خارق‌العاده‌ای را و پیاده‌سازی کرد. 

انواع سایت‌هایی که طراحی می‌شوند

  • سایت‌های شرکتی که معمولا برای شرکت‌ها و سازمان‌ها طراحی شده اما تنها به این نوع کسب و کار محدود نمی‌شود بلکه می‌توان برای ارائه نمونه کارها، طرح‌های معماری و ساخت‌ و ساز، کلینیک‌های پزشکی و ... نیز از این دسته استفاده کرد. 
  • سایت‌های فروشگاهی که معمولا برای ایجاد یک فروشگاه فروش محصول مانند دیجی‌کالا یا فروش خدمات و محصولات مجازی از طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کرد. 
  • طراحی سایت خبری که برای پوشش‌های خبری، سایت‌هایی که پر است از اطلاعات و خبر در هر حوزه‌ای؛ طراحی می شوند. 
  • وبسایت‌های شخصی نیز برای یک رزومه کامل از یک شخص و ارائه نمونه کارهای آن گزینه مطلوبی است. 

تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار

سوالی که شاید ذهن شما را مشغول کرده باشد تاثیر طراحی سایت بر کسب و کار است. واقعا میزان تاثیرگذاری آن چقدر است؟ آیا هزینه کردن برای آن به صرفه است؟ 
گاهی شرکت‌ها و کسب و کارهایی که در دنیای واقعی وجود دارند اقدام به ساخت وبسایت می‌کنند، مسلما کسب و کارشان نه تنها در دنیای واقعی بلکه در دنیای مجازی نیز شناخته شده و علاوه بر اینکه یک نوع برندسازی است بلکه کسب درآمدی در پی خواهد داشت. 

از طرفی برخی دیگر تنها کسب و کار اینترنتی دارند و باز هم داشتن یک سایت نه تنها رسمیتی برای آن‌ها به وجود می‌آورد بلکه اگر به درستی فاکتورهای موجود برای آن را رعایت کنند و امور بازاریابی را در آن معرفی کنند، می‌توانند به درآمد خوبی دست یابند و معروف شوند. پس داشتن سایت یک اصل است که در کنار آن می‌توان از عوامل فرعی مانند شبکه‌های اجتماعی نیز کمک گرفت. 

با طراحی سایت حرفه ای کسب و کارتان را متحول کنید  با  تیم مجرب همیار توسعه تجربه کنید.02122899087

برای طراحی سایت چه فاکتور هایی نیاز است

اینکه بتوانیم یک طراحی سایت را با تمامی فاکتورهای استاندارد طراحی و پیاده‌سازی کنیم نیازمند دانش برنامه‌نویسی، گرافیکی و بهینه‌سازی است. اگر تمامی این‌ها را با هم دارید پس شما می‌توانید یک سایت عالی را با کمک وردپرس طراحی کنید. حال اگر بخواهیم فاکتورهای طراحی سایت وردپرس را بررسی کنیم، این‌گونه باید بگوییم:

سرعت بارگذاری 

یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در طراحی سایت وردپرس یا هر سیستم دیگری باید دقت کنید، سرعت لود و بارگذاری صفحات است. چنانچه به این فاکتور مهم توجه نشود، کاربران خود را از دست می‌دهید زیرا آن‌ها اصلا حوصله منتظر ماندن ندارند.

سایتی با سرعت لود بالا و حرفه ای  با  تیم مجرب همیار توسعه تجربه کنید.02122899087

سازگار با موبایل

امروزه بسیاری از کاربران از تلفن همراه خود برای باز کردن سایت‌ها استفاده می‌کنند. شاید خیلی از مشتریان شما اصلا کامپیوتر و لپ‌تاپ نداشته و با گوشی موبایل فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند. پس باید در طراحی سایت وردپرس به این امر بسیار توجه کنید و سایت را با اصول واکنش‌گرایی پیاده‌سازی کنید. 

بهینه بودن طراحی سایت 

شاید فکر کنید تنها محتواست که باعث بهینه شدن سایت می‌شود و شما را در گوگل محبوب می‌کند. اما این‌چنین نیست. طرح سایت شما و کدها، ظاهر و هر آنچه در این بخش به کار می‌برید نیز در سئو سایت اهمیت ویژه‌ای دارد. حتی المان‌هایی که در آن به کار می‌برید از نگاه گوگل دور نمی‌ماند

. سایتی کاملا سئو بیس با  تیم مجرب همیار توسعه تجربه کنید.02122899087

سطوح دسترسی  سایت

هر نوع سایتی که قرار است طراحی کنید باید اولین چیزی که در ذهنتان تجسم می‌کنید، کاربر باشد. در یک کلام؛ فقط به فکر کاربرانتان باشید و سپس تصمیم به طراحی سایت بگیرید. برای اینکه کاربر با یک نگاه به آنچه می‌خواهد برسد، مسلما باید سطوح دسترسی را تا می‌توانید امکان‌پذیر سازید. 

عملکرد راحت در بخش مدیریت سایت

شخصی که مدیریت سایت را برعهده می‌گیرد باید به راحتی امکان تغییر، ایجاد محتوا و اطلاعات جدید و... را داشته باشد. پس در پشت صحنه نیز باید کاری کنید که آسان بتوان کار کرد. 

امنیت مطلوب در طراحی سایت

امنیت را از طراحی سایت وردپرس آغاز کنید و به آن اهمیت دهید. شاید بگویید چگونه؟ گاهی کدها می‌توانند باعث شکاف‌هایی در سایت شده و امنیت سایت شما به صورت کامل از بین ببرند. پس مواظب باشید و سعی کنید برای این منظور افراد متخصص را برای پشتیبانی سایت پیدا کنید.  برای پشتیبانی سایت وردپرسی خود می توانید از تیم مجرب همیار توسعه بهره ببرید .02122899087

ظاهر زیبا سایت از نظر کاربری

از هر چه بگذریم ظاهر سایت مهم‌ترین بخشی است که هر شخصی می‌بیند. وقتی وارد سایتی می‌شویم اولین چیزی که ما را مجذوب می‌کند ظاهر آن است. طراحی گرافیکی یک سایت بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه‌ای کرد. همین ظاهر نیز باید با اصول و مطابق با استانداردها ایجاد شود. 

سازگاری با مرورگرها 

شما نمی‌توانید بگویید کاربرانتان از کدام مرورگر استفاده کنند اما می‌توانید سایت را به گونه‌ای طراحی کنید که در تمامی مرورگرها به خوبی نمایش داده شود. یعنی سازگاری طراحی سایت وردپرس با مرورگر یکی از شروع طلایی است که باید در نظر گرفته شود. 

اگر تصمیم گرفتید یک سایت حرفه‌ای راه‌اندازی کنید حتما به طراحی سایت وردپرس فکر کنید و چنانچه دوست دارید این سایت با فاکتورهای گفته شده کاملا بهینه طراحی شود، می‌توانید آن را به دوستان ما در همیار توسعه بسپارید تا بهترین سایت را مطابق با میل شما برایتان راه‌اندازی کنند. 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین