خریدوفروش پورشه پانامرا از سایت دیوار

گزارش بازرگانی،   3980215084 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
خریدوفروش پورشه پانامرا از سایت دیوار

اگر به دنبال خرید یک خودروی سوپر لوکس و خاص با امکانات سطح بالا و درعین‌حال دارای توان فنی عالی باشید یکی از مهم‌ترین و بهترین گزینه‌های پیش روی شما خرید پورشه پانامرا خواهد بود. این سوپر لوکس آلمانی در کنار سری 7 بی ام و کلاس S مرسدس بنز جزو بهترین خودروهای دسته سوپر لوکس‌ها است که یک سر و گردن از سایر رقبای خود بالاتر هستند. پورشه با معرفی این خودرو در سال 2009 موفقیت‌های زیادی را به دست آورده است و هم‌اکنون پانامرا یکی از محصولات استراتژیک پورشه در سراسر جهان است. این خودرو محبوبیت زیادی در بین اقشار ثروتمند دارد و همواره جزو گزینه‌های اصلی این افراد در سراسر جهان بوده است.

نسل اول پورشه پانامرا توانست در سال 2011 وارد بازار ایران شود و خیلی زود موفقیت‌های زیادی را کسب کند. طراحی خاص پورشه پانامرا در کنار لیست امکانات رفاهی و امنیتی کامل این خودرو را به یک گزینه جذاب برای ثروتمندان ایرانی بدل کرده بود و تنها در طی مدت 3 سال تا سال 2013 تعداد زیادی از پورشه پانامرا وارد ایران شد تا جایی که طبق اعلام پورشه بازار ایران به‌تنهایی فروش 8 میلیون دلاری را برای این شرکت به همراه داشت. بااین‌حال با وضع قوانین جدید که شامل ممنوعیت خودروهای با حجم موتور بالاتر از 2.5 لیتر بود داستان این خودرو خیلی زود در ایران به پایان رسید.

به‌این‌ترتیب اگر قصد خرید پورشه پانامرا را داشته باشید باید به سراغ بازار خریدوفروش پورشه پانامرا در سایت دیوار بروید و از خودرو مدنظر خود را از بین گزینه‌های موجود در این سایت خریداری کنید. البته با توجه به قیمت پورشه پانامرا قطعاً افراد بسیار کمی توانایی خرید این خودرو را خواهند داشت و اگر شما جزو این افراد هستید بهتر است کمی بیشتر با بازار خریدوفروش آن در سایت دیوار آشنا شوید.

آشنایی با انواع پورشه پانامرا در سایت دیوار

پورشه پانامرا در 3 مدل مختلف وارد ایران شد که مدل پایه آن با نام پانامرا 6 سیلندر در ایران شناخته می‌شود. دو مدل بعدی نیز شامل پورشه پانامرا 4s و توربو است که نسبت به نسخه 6 سیلندر دارای موتورهای قوی‌تری هستند. مشخصه اصلی پورشه پانامرا 6 سیلندر موتور V6 با قدرت 310 اسب بخار و دیفرانسیل عقب است. پورشه پانامرا 4S به موتور قوی‌تر V8 4.8 لیتری مجهز شده است که توانایی تولید 420 اسب بخار را دارد. علاوه بر این عدد 4 موجود در نام این مدل نشان‌دهنده استفاده از سیستم دو دیفرانسیل هوشمند در این خودرو است. به‌این‌ترتیب با خرید پورشه پانامرا 4s شما صاحب خودرو قدرتمندتر و سریع‌تری نسبت به نسخه 6 سیلندر خواهید شد. این برتری در شتاب 5 ثانیه‌ای این مدل که نسبت به نسخه 6 سیلندر حدود 1.8 ثانیه سریع‌تر است نیز دیده می‌شود. بااین‌حال از نظر امکانات تفاوت خاصی بین این دو خودرو وجود ندارد.

پورشه پانامرا توربو قوی‌ترین مدل این خودرو است که وارد ایران شده است. پورشه پانامرا توربو با موتور 8 سیلندر تویین توربو 4.8 لیتری خود می‌تواند بیش از 520 اسب بخار قدرت و گشتاور 700 نیوتون متری تولید کند که آن را به یکی از قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروهای ایران بدل می‌کند. پورشه برای این مدل نیز از سیستم دو دیفرانسیل هوشمند استفاده کرده است که در کنار موتور قدرتمند آن سبب شده است تا شتاب پورشه پانامرا توربو به 4.2 ثانیه و سرعت آن به بیش از 306 کیلومتر در ساعت برسد. همان‌طور که ملاحظه می‌کنید خرید پورشه پانامرا توربو به معنای تصاحب یکی از سریع‌ترین خودروهای ایران است. علاوه بر این امکاناتی که در مدل‌های دیگر به‌صورت سفارشی در دسترس هستند در مدل توربو به‌صورت استاندارد روی خودرو نصب‌شده‌اند که این موضوع سبب شده است قیمت پورشه پانامرا توربو نسبت با سایر مدل‌ها افزایش پیدا کند.

 

قیمت انواع پورشه پانامرا در سایت دیوار

همان‌طور که گفته شد به دلیل عدم ورود این خودرو در ایران تنها راه خرید این خودرو پیدا کردن گزینه‌های دست‌دوم مناسب در بازار خریدوفروش پورشه پانامرا در سایت دیوار است. قیمت پورشه پانامرا نسبت به مدل و سال ساخت آن متغیر است. پورشه پانامرا 6 سیلندر ارزان‌ترین مدل پانامرا در ایران است که قیمت آن بین 1 میلیارد و 200 تا 1 میلیارد و 550 میلیون تومان است. پورشه پانامرا 4S به دلیل داشتن موتور قدرتمندتر دارای قیمت بیشتری است و به بودجه‌ای بین 1 میلیارد و 300 تا 2 میلیارد تومان در نسخه فول احتیاج دارد. اما همان‌طور که گفته شد پورشه پانامرا توربو گران‌قیمت‌ترین مدل پورشه در ایران است و قیمتی در حدود 1 میلیارد و 800 تا 2 میلیارد و 450 میلیون تومان دارد.



منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین