قیمت خرید ویلا در نوشهر چقدر است؟

گزارش بازرگانی،   3980215080 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهرنشینی با وجود امکاناتی که در اختیار انسان ها قرار داده، مشکلاتی نیز برای آن ها در پی داشته است. خیابان های شلوغ و پرترافیک و شهرهایی با هوای آلوده و کثیف از پیامدهای شهرنشینی به حساب می آیند.

به همین دلیل همه افراد سعی می کنند برای استراحت و استفاده از هوای پاک به مناطقی سفر کنند که به دور از شلوغی و آلودگی هوا باشد. استان های گیلان، مازندران و گلستان که در مجاورت دریای مازندران قرار دارند، از مناطقی هستند که مردم ایران مخصوصا پایتخت‌نشینان برای سفر و تجدید قوا انتخاب می کنند. این استان های شمالی به دلیل آب و هوای خوب، همجواری با دریا و جنگل هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافرین می باشند. از شهرهایی که پایتخت نشینان به دلیل نزدیکی به تهران زیاد به آن سفر می کنند، می توان به نوشهر اشاره کرد. نوشهر از شهرهای استان مازندران است که از شمال به دریای مازندران، از جنوب به بلده نور و رشته کوههای البرز ، از غرب به شهرستان چالوس واز شرق به شهرستان نور منتهی می شود. هر شخصی سبکی از سفر را برای استراحت و تفریح انتخاب می کند. تعدادی برای اقامت خود هتل را انتخاب می کنند ولی بعضی دیگر اقامت در ویلا را ترجیح می دهند، به همین دلیل خرید و فروش و ویلا در نوشهر از رونق خوبی برخوردار است.

در صورتی که قصد سفر به نوشهر را دارید بهتر است در مورد جاذبه های گردشگری این بیشتر بدانید. در ادامه به معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر نوشهر می‌پردازیم.

پارک جنگلی سیسنگان

این پارک زیبا محلی برای گونه‌های حفاظت شده گیاه نادر شمشاد و از جمله جنگل های شمالی ایران است.از جمله درختانی که در این جنگل دیده می شود می توان به درختان بلوط، شمشاد و افرا اشاره کرد. این پارک جنگلی در کنار دریا قرار گرفته است و همزمان می توانید از جنگل های سرسبز و دریای بیکران مازندران لذت ببرید. پارک جنگلی سی سنگان دارای مناظر زیبا و بی بدیل است که از دیدن آن پشیمان نخواهید شد.

تالاب ارواح یا دریاچه ممرز

این دریاچه در ۱۳ کیلومتری شهر نوشهر و در بیرون روستای چلندر واقع شده است. درختان خشک شده قدیمی جنگلی درون آب این دریاچه فضایی ترسناک و وهم آلود و در عین حال هیجان انگیز و جذاب برای گردشگران ایجاد کرده است.

حمام کندلوس

این حمام در روستای کندلوس در نزدیکی شهر نوشهر واقع شده و از جاذبه های تاریخی شهر نوشهر محسوب می شود.

روستای کندلوس

این روستا در فاصله ۷۵ کیلومتری نوشهر قرار دارد و با معماری خاص و زیبای خانه های روستا، توجه گردشگران بسیاری را به سمت خود جلب می کند.

سد آویدر

این سد خاکی که در ۳۰ کیلومتری این شهر واقع شده است، از مناطق فوق العاده زیبا و گردشگری نوشهر محسوب می شود.

تنگه دار

مطمئنن تنگه دار یکی از زیباترین مناطقی خواهد بود که در طول عمر خود می بینید. در سفر به نوشهر بازدید از این منطقه شگفت انگیز را فراموش نکنید. تنگه دار در نزدیکی روستای کشکسرا و در خروجی چالوس به نوشهر واقع شده است.

قیمت ویلا در نوشهر

برای خرید ویلا باید به ساختمان ویلا، استحکام آن، زیبایی آن و وجود امکاناتی مانند آب و برق و گاز در منطقه دقت نمایید. قیمت ویلا در نوشهر با توجه به متراژ ویلا، امکانات آن و موقعیت ویلا متفاوت است. در صورتی که قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید، برای مشاهده ویلاهای فروشی نوشهر می توانید به بخش املاک سایت‌دیوار سری بزنید. به عنوان مثال بعد از مراجعه به سایت دیوار مشاهده خواهید کرد ویلایی در نوشهر با متراژ ۳۰۰ متر و ۳ اتاق‌خواب به قیمت ۵۹۰ میلیون تومان برای فروش قرار داده شده است. با مشاهده آگهی های سایت دیوار در کمترین زمان ممکن، می‌توانید مورد نظر خود را بیابید.



منبع : ویرلن