قلعه نویی: اگر من نبودم، یزدانی تعلیق و جریمه می‌شد

گروه ورزشی الف،   3980212162

سرمربی سپاهان گفت: اگر قلعه‌نویی مربی سیاوش یزدانی نبود، او را جریمه و تعلیق می‌کردند اما به خاطر من او محروم شد؛ متأسفانه عده‌ای با قلعه‌نویی مشکل دارند.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از رویارویی دو تیم سپاهان و ماشین سازی تبریز، پیرامون این دیدار اظهار داشت: همانطور که مهاجری گفته است فردا بازی سختی در پیش داریم و حساس‌ترین بازی سپاهان در این فصل خواهد بود؛ می‌توان گفت که این بازی از فینال هم فینال تر است چرا که اگر در این بازی پیروز شویم هم سهمیه آسیایی ما تا حدودی مشخص می‌شود و هم شانس قهرمانی ما از دیگر تیم‌ها بیشتر می‌شود.

امیدوارم افکار آلوده درفوتبال ما از بین برود

وی با اشاره به اتفاقات بازی قبلی سپاهان در برابر پرسپولیس افزود: من به این بازیکنان افتخار می‌کنم چرا که واقعاً در زمین ایثار می‌کردند؛ من ۲۰ سال است مربیگری می‌کنم و رفتارهایی که با آنان شده با هیچ تیمی نشده است و دلیل این رفتارها قلعه‌نویی است. روز جمعه دلم برای هواداران سوخت و امیدوارم افکار آلوده در فوتبال ما از بین برود. متأسفانه برخی که هیچ جایگاهی ندارند و از جامعه کنار گذاشته شده‌اند، با رفتارهای خود فوتبال ما را اذیت می‌کنند.

سرمربی طلایی پوشان به بازی بارسلونا و لیورپول اشاره کرد و افزود: بازی بارسلونا و لیورپول هرچه بود و نتیجه هر چه شد، تمام شد. اینجا از سه روز قبل تهدید می‌کنند که به ورزشگاه نیایید و هیچ کسی برخورد نمی‌کند اما اگر من چنین حرفی می‌زدم، سریع با ما برخورد می‌کردند.

این همه مربی به کنفرانس نمی‌روند، چرا فقط به من ایراد می‌گیرند؟

وی ادامه داد: الان بحثی را مطرح کرده‌اند که چرا من به کنفرانس خبری بعد از بازی با پرسپولیس نرفته‌ام. این همه مربی به کنفرانس نمی‌روند، چرا فقط به من ایراد می‌گیرند؟ این بحث‌ها دقیقاً مثل رای‌ها و کمیته انضباطی برای محرومیت و جریمه من است چراکه پلی قلعه‌نویی در میان است.

قلعه‌نویی با اشاره به دیدار سپاهان در برابر ماشین‌سازی افزود: ماشین سازی لایه‌های دفاعی تشکیل داده و چشم به ضد حمله‌ها خواهد داشت؛ ما یکی از بهترین تیم‌های نیم‌فصل دوم بودیم و امیدوارم با کسب سه امتیاز در این بازی شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کنیم.

وی با تشکر از مجموعه فولاد مبارکه سپاهان، بیان داشت: من مدیون اصفهان هستم و خوشبختانه سال خوبی را در اصفهان سپری کردم و شاید یکی از بهترین سال‌های مربیگری خود را می‌گذرانم؛ از دکتر عظیمیان کارخانه فولاد مبارکه همکاران و مدیر رسانه باشگاه تشکر می‌کنم ولی متأسفانه نتوانستیم تیمی در حد و شأن اصفهان درست کنیم اگر چه تیمی که در ابتدای فصل تحویل گرفتم شرایط خوبی نداشت؛ همچنین از شما اصحاب رسانه در اصفهان که شأن و قداست آدم‌ها را حفظ می‌کنید نیز تشکر می‌کنم.

سرمربی سپاهان به صحبت‌های سیاوش یزدانی اشاره کرد و افزود: پس از آنکه یزدانی این صحبت‌ها را کرد، سریعاً با او برخورد کردیم و خود او نیز فردای مسابقه، مصاحبه کرد و از گفته‌های خود ابراز پشیمانی کرد. اگر من نبودم، حتماً تعلیق و جریمه می‌شد اما اکنون محروم شد.

سپاهان بهترین تیم برای میزبانی مسابقات لیگ برتر است

وی سپاهان را بهترین تیم برای میزبانی مسابقات توصیف کرد و افزود: خوشحالیم که علاوه بر آن دو سالی که من سرمربی سپاهان بودم، امسال نیز سپاهان بهترین تیم برای میزبانی مسابقات لیگ برتر بوده و تماشاگران اصفهانی فرهنگ خوب خود را نشان داده‌اند. البته کسانی که ترقه پرتاب می‌کردند، یقیناً از هواداران سپاهان نبودند. ما در بازی برابر استقلال در دقیقه ۹۷ گل خوردیم، آیا اتفاقی افتاد؟ این نشان‌دهنده فرهنگ اصفهان است. البته برخی با قلعه‌نویی مشکل دارند و تقریباً ۷ سال است که با این مسائل درگیر هستم.

قلعه نویی تصریح کرد: سیاوش یزدانی محروم شد چون قلعه نویی اینجاست. ما در بازی فردا خالد شفیعی و کومان را هم همراه نداریم.

قلعه‌نویی علی دایی را سرمایه ملی توصیف کرد و درباره برکناری وی از سایپا خاطرنشان کرد: برکناری مربینا در همه جای دنیا وجود دارد مثل برکناری مورینیو. دایی سرمایه ملی است و احترام او واجب است؛ اگرچه در دنیا از کسانی که اعتبار بین‌المللی دارند به خوبی حفاظت می‌شود اما این آمدن‌ها و رفتن‌ها همه جا وجود دارد و امیر حاج‌رضایی در این باره می‌گوید مربی اولین دری که باید پیدا کند در خروج است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین