نماینده مجلس سرپرست فدراسیون کشتی شد

گروه ورزشی الف،   3980212093 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرپرست فدراسیون کشتی با بیان اینکه هر چه سریع‌تر انتخابات فدراسیون برگزار شود به نفع کشتی خواهد بود، گفت:امیدوارم تا قبل از رقابت‌های جهانی شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

نماینده مجلس سرپرست فدراسیون کشتی شد

بهروز نعمتی درباره انتخابش به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی اظهار کرد: حقیقت این است که دوستان و برادران اجبار کردند و این مسئولیت را بر گردن من گذاشتند. هدف از این کار نیز جلوگیری از بروز هرگونه شائبه یا حاشیه در برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی بود تا تمام کاندیداها بتوانند در فرصتی برابر و عادلانه برای حضور در انتخابات و جلب نظر اعضای مجمع تلاش کنند. به هر حال از آنجا که بنده به عنوان عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی فعالیت داشتم صلاح دوستان این بود که بنده این سمت را در دست بگیرم و امیدوارم بتوانم زمینه را برای برگزاری انتخابات عادلانه و به دور از حاشیه فراهم کنم.

سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به فعالیتش به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سخنگویی هیأت رئیسه مجلس، زمان کافی برای حضور در فدراسیون و انجام وظایفش دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: من در این ۷ یا ۸ سالی که عضو هیأت رئیسه فدراسیون کشتی بودم همیشه برای کشتی وقت گذاشتم و هر کمکی که از دستم برمی‌آمد انجام دادم. قطعاً با قبول این سمت نیز زمان کافی برای پیشبرد برنامه‌های فدراسیون کشتی خواهم داشت و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی درباره مهمترین برنامه‌ها و اهداف خود در فدراسیون کشتی نیز گفت: مبحث اصلی فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات و انجام امور فدراسیون تا زمان برگزاری انتخابات است. همچنین مسابقات جهانی و حضور موفق در این رویداد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بعضاً ممکن است التهاباتی پیش بیاید که حتی مخرب نیز باشند و به کشتی لطمه بزنند اما با کمک دوستان دیگر سعی می‌کنیم کشتی در آرامش به مسیر خود ادامه بدهد.

نعمتی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی سرپرستی فدراسیون را بر عهده خواهد داشت و زمان برگزاری انتخابات، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم طبق قانون مهلت ۴ یا ۶ ماهه برای سرپرستی فدراسیون دارم اما تا آنجایی که به یاد دارم این مهلت ۴ ماهه است و با این وجود تمام سعی ما این است که قبل از پایان مهلت مقرر، انتخابات فدراسیون کشتی با نظر وزارت ورزش برگزار شود.

سرپرست فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است انتخابات به بعد از برگزاری رقابت‌های جهانی قزاقستان موکول شود، گفت: تمام تلاش ما این است که انتخابات پیش از رقابت‌های جهانی برگزار شود. این موضوع به نظر وزارت ورزش بستگی دارد اما معتقدم هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود به نفع جامعه کشتی خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی نیز در فدراسیون یا بخش‌های دیگر صورت خواهد داد یا خیر، گفت: باید با دوستان مختلف جلسه‌ای برگزار و چارچوب‌های کاری را معین کنیم. قطعاً اگر دوستان بتوانند در این چارچوب کار کنند به فعالیت خود ادامه می‌دهند. سعی می‌کنم حداقل تغییرات را در فدراسیون داشته باشم.

نعمتی در پایان درباره لزوم برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات کشتی برای تعیین تکلیف فدراسیون و جلوگیری از برخی حواشی دیگر میان کاندیداها خاطرنشان کرد: قطعاً هر چه سریع‌تر انتخابات برگزار شود به نفع کشتی خواهد بود. در خدمت همه دوستان از جمله علیرضا دبیر، امیررضا خادم، عباس جدیدی، علیرضا حیدری و حمید بنی‌تمیم بوده‌ام و خواهم بود و همه آن‌ها نیز می‌دانند صادقانه و برادرانه با آن‌ها رفتار می‌کنم. هر کدام از این عزیزان با سلایق و برنامه‌های متفاوت وارد گود انتخابات شده‌اند که امیدوارم در نهایت هر کدام که بیشترین کارایی را برای کشتی ایران دارند با رأی اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شوند و سکان کشتی کشور را در دست گیرند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۸۳۸۴۲۱۲:۱۳:۱۴ ۱۳۹۸/۲/۱۲
اجبار کردند! شما قبول نکنی کسی نمی تواند اجبار کند.
ناشناس۸۸۴۱۰۹۱۴:۲۴:۱۰ ۱۳۹۸/۲/۱۲
این فرد از مهمترین افرادی بود که برجام رو در یک ربع تصویب کردن . از طرفدارهای پر و پا قرص روحانی . که حالا کم کم داره فکر آینده خودش رو میکنه . اینها واقعا مایه تاسف برای مجلس هستن
ناشناس۸۸۴۱۱۳۱۴:۲۵:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۱۲
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی ! کشتی پیشکش اگر راست میگی وظایفت رو به عنوان نماینده مجلس ، درست انجام بده !
ناشناس۸۸۴۱۱۴۱۴:۲۶:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۱۲
اینها مشمول چند شغله ها نمیشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۸۸۴۷۳۷۲۲:۱۸:۱۲ ۱۳۹۸/۲/۱۲
علیرضا دبیر از بقیه منطقی تر است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین