جزئیات دو قتل فجیع در مشهد

گروه حوادث الف،   3980211182 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

قاضی ویژه قتل از وقوع دو قتل فجیع در ۲۴ ساعت گذشته در مشهد خبر داد.

کاظم میرزایی در گفتگو با فارس در مشهد گفت: نیمه‌شب دوشنبه چند مهاجم مسلح با حمله به‌سوی یک دستگاه پژو 405 نقره‌ای، راننده آن را در ابتدای جاده مشهد – سرخس به قتل رساندند و از صحنه جنایت متواری شدند.

قاضی ویژه قتل ادامه داد: زمانی که مأموران انتظامی به صحنه رسیدند خودروی 405 در حاشیه جاده متوقف و راننده آن علائم حیاتی نداشت.

وی بابیان اینکه شواهد عینی نشان داد خودروی 405 به سمت چپ جاده منحرف‌شده و آثار ضربه وسیله نقلیه دیگر در قسمت راست خودرو به‌خوبی نمایان بود، اظهار کرد: جسد خون‌آلود راننده 40 ساله نیز به سمت شاگرد خمیده بود و آثار شلیک چند گلوله و همچنین حدود 20 ضربه چاقو بر پیکر وی خودنمایی می‌کرد.

میرزایی خاطرنشان کرد: بازرسی دقیق خودرو منجر به کشف یک قبضه کلت جنگی از داخل خودروی سواری شد که متعلق به مقتول بوده و نشان می‌دهد وی فرصت استفاده از اسلحه را در مقابل مهاجمان پیدا نکرده است. همچنین شکسته شدن شیشه خودرو مقتول نشان می‌دهد که مهاجمان مسلح ابتدا به تعقیب 405 پرداخته و در یک فرصت مناسب و درحالی‌که سوار بر وسیله نقلیه بوده‌اند، راننده پژو را از جاده منحرف و با گذاشتن لوله سلاح روی شیشه از نزدیک به وی شلیک کرده‌اند در همین هنگام مهاجمان دیگر نیز با گشودن در خودرو، ضربات بی‌رحمانه چاقو را بر پیکر راننده 40 ساله طوری فرود آورده‌اند که فرصت هرگونه عکس‌العملی از وی گرفته‌شده است.

قاضی ویژه قتل گفت: در بازرسی خودرو همچنین با کشف دو دستگاه گوشی تلفن همراه و قبض جریمه در داخل خودرو، هویت مقتول ساله  فاش و بستگان وی شناسایی شدند.

میرزایی اظهار کرد: کالبدشکافی جسد که صبح سه‌شنبه در پزشکی قانونی انجام شد، بیانگر آن است که مهاجمان مسلح از فاصله بسیار نزدیک و با سلاح شکاری به راننده 40 ساله شلیک کرده‌اند و آثار چند گلوله روی پیکر وی وجود دارد.

وی متذکر شد: پیگیری‌های کارآگاهان اداره جنایی، مشخص کرد که راننده دوزنه با افراد دیگری دچار اختلافاتی بوده و طبق ادعای اطرافیانش وی با مسافرکشی به امرارمعاش می‌پرداخته است.

قاضی ویژه قتل در ادامه بیان کرد:  بعدازظهر روز گذشته هم دانش آموزان مشهدی در منطقه سیدی که درحالی‌که از مدرسه برمی‌گشتند، ناگهان با جسد مردی در قسمتی از اراضی آستان قدس که با بلوکه سیمانی محصورشده بود روبه‌رو شدند که قسمت‌هایی از پیکر جسد وجود نداشت.

میرزایی ادامه داد: دانش آموزان که با دیدن این صحنه، ترسیده بودند بلافاصله موضوع را با خادم مسجدی که روبروی این اراضی وجود دارد مطرح کردند و او نیز با پلیس 110 تماس گرفت.

 وی اظهار کرد: به دنبال دریافت این خبر، نیروهای کلانتری سیدی با وارد خیابان قائم 43 شدند؛ جایی که جسد مرد جوان توسط دانش آموزان محله مذکور پیداشده بود حاضر شدند.

قاضی ویژه قتل گفت: شواهد عینی نشان داد جوان 35 ساله با وارد آمدن حدود 30 ضربه چاقو به قتل رسیده است و حیوانات درنده بخشی از پیکر و صورت وی را خورده‌اند.

 میرزایی بابیان اینکه نداشتن فساد نعشی جسد، بیانگر آن است که مدت زیادی از وقوع این قتل هولناک نمی‌گذرد، گفت: اطلاعات کارت شناسایی که همراه جسد بود باعث شناسایی بستگان وی شد و طبق اظهارات آن‌ها معلوم شد جسد متعلق به کارگری است که برای کار از تربت‌جام به مشهد آمده بود و درنهایت دچار چنین سرنوشت تلخی شد.

قاضی ویژه قتل بابیان اینکه طبق بررسی‌های انجام‌شده کارگر جوان باکسی اختلاف و دشمنی نداشته، اظهار کرد: تحقیقات برای روشن شدن جزئیات بیشتر این دو جنایت ادامه دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  25. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

آخرین عناوین