افزایش رتبه ی سئو و حضور در صفحه نخست گوگل

گزارش بازرگانی،   3980211051

سئو به معنی بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. زمانی که قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید یا اینکه کسب و کار خود را از حالت سنتی به حالت اینترنتی منتقل کنید، طراحی سایت و سئو مهمترین فعالیت هایی هستند که باید به آنها پرداخته شود. شما در ابتدا باید شخص یا کمپانی معتبری را انتخاب کنید که طراحی وب سایت و امور مربوط به سئو سایت خود را به آنها واگذار کنید. طراحی وب سایت اولین قدم در شروع کسب و کار اینترنتی است. این قدم باید بسیار جدی گرفته شود و تمام اصول و استاندارد های یک وب سایت ایده آل باید به درستی برای بالاترین منفعت، به کار گرفته شوند.

وب سایتی که برای شما طراحی می شود، می تواند سرنوشت کسب و کار شما را تغییر دهد. می تواند در کمتر از چند ماه، مشتریان شما را چند برابر کند و از این طریق به کسب و کار شما رونق ببخشد. این اهداف تنها زمانی محقق می شوند که شما یا بهتر است بگوییم وب سایت شما، در صفحه ی نخست موتور های جستجوی شناخته شده دیده شود. مهمترین و شناخته شده ترین موتور جستجویی که در سراسر دنیا از آن استفاده می شود، موتور جستجوی قدرتمند گوگل است. اگر بتوانید در زمینه ی کسب و کار خود که عموما شامل محصولات و خدماتی می شوند که ارائه می دهید، در صفحه ی نخست گوگل قرار بگیرید، بدون شک در مدت زمان اندکی شاهد رشد کسب و کار خود خواهید بود. البته اینکه بتوانید به صفحه ی نخست یا صفحات نخست گوگل راه پیدا کنید به کیفیت سئو سایت شما بستگی دارد. اگر تمام اصول سئو و طراحی سایت را به درستی رعایت کنید، حضور در صفحه ی نخست گوگل، دور از دسترس نخواهد بود.

اهمیت طراحی سایت و سئو در تبلیغات

همانطور که گفته شد، می توانید با رعایت اصول سئو، وب سایت خود را در صدر تمام وب سایت ها و در صفحه ی نخست گوگل مشاهده کنید. در دورانی که کمپانی ها و کسب و کار های بزرگ و کوچک درگیر رقابت های تبلیغاتی هستند تا بتوانند نقاط قوت محصولات خود را به مشتری نمایش دهند، چه کسی است که از اهمیت طراحی سایت و سئو در بخش تبلیغات اینترنتی غافل باشد؟ آیا شما جزء آن دسته از افرادی هستید که گمان میکنند تنها با شیوه ی های قدیمی تبلیغاتی می توان بازار را در دست گرفت؟ آیا در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها از طریق پخش کردن تراکت تبلیغاتی و نصب بنر ها قصد دارید محصول و خدمات خود را به فروش برسانید؟

اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که این روز ها بازار تبلیغات و معرفی برند ها و محصولات به صورت اینترنتی رونق یافته است. افراد به طراحی سایت روی آورده اند و با رعایت نکات و اصول سئو سعی می کنند تا از رقیبان خود پیشی گرفته و مشتریان بیشتری را جذب کنند. همچنین شاهد آن هستیم که از بسیاری شبکه های اجتماعی هم برای تبلیغات بهره برده می شود که اینستاگرام در صدر آنها قرار دارد. صاحبین کسب و کار های کوچک و بزرگ دریافته اند که می توان از طریق اینترنت، مشتریان فراوانی را جذب کرد و البته در بسیاری از موارد می توان هزینه ها را تا حد بالایی کاهش داد. جالب است بدانید که بر اساس بزرگی کسب و کارتان، هر ساله باید مبالغ هنگفتی را صرف تبلیغات کنید که البته این کار ضروری است و باید صورت بگیرد. حال اگر شما بتوانید با استفاده از ابزار درستی مانند یک وب سایت سئو شده، چند درصد از این هزینه ها را کاهش دهید، بسیار برای کسب و کار شما ارزشمند خواهد بود. توجه داشته باشید زمانی که از کسب و کار نام می بریم، صحبت می تواند در مورد یک بوتیک، سوپر مارکت، شرکت هواپیمایی، کارخانه ی تولید ادوات کشاورزی، مشاور املاک یا هر کسب و کار کوچک یا بزرگ دیگری نیز باشد.

سئو از چه طریقی وب سایت ما را به صفحه ی اول گوگل می برد؟

رعایت اصول و استاندارد های سئو، بهترین شیوه ی رفتن به صفحات اول یا صفحه ی اول موتور های جستجو است. اگر قصد دارید تا وب سایت شما به صفحه ی اول گوگل یا سایر موتور های جستجوی معروف راه پیدا کند، در حالت کلی دو راه وجود دارد:

  1. می توانید با پرداخت هزینه هایی که گوگل یا سایر موتور های جستجو برای شما تعیین می کنند، در صفحه ی اول قرار بگیرید. البته هزینه ی خیلی بالایی نیست، اما با توجه به قیمت بالای ارز در کشور و نوساناتی که در بازار ارز شاهد هستیم، احتمالا برای همه ی تجارت ها به صرفه نباشد. به عنوان مثال اگر شما صاحب یک بوتیک معمولی هستید، پرداخت این هزینه ها برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.
  2. روش دومی که بتوانیم سایت خود را در صفحات اولیه و ترجیحا صفحه نخست قرار دهیم، بدون شک رعایت اصول سئو است. در این میان نیازی نیست به گوگل هزینه ای را پرداخت کنید. همچنین این نوع افزایش رتبه و جایگاه در گوگل، ماندگاری و تداوم بالاتری خواهد داشت.

حال که می دانیم اگر وب سایت خود را به درستی طراحی کنیم و اصول سئو را به کار بگیریم، می توانیم به کسب و کار خود رونق ببخشیم، لازم است تا با این اصول بیشتر آشنا شویم. شما همواره می توانید با مراجعه به بلاگ دیجی ویت در مورد این موارد اطلاعات کافی را مشاهده و مقالات متعددی را در این زمینه مطالعه کنید. در ادامه برخی از مهمترین فاکتور هایی که باید در بخش سئو سایت در نظر گرفته شوند را مشاهده خواهید کرد که عبارتند از:

  • کیفیت و مرتبط بودن محتوای موجود در صفحه شما
  • کیفیت و تعداد لینک های ورودی به وبسایت
  • سرعت بالا آمدن صفحات
  • نمایش صحیح صفحات در گوشی موبایل یا همان ویژگی Mobile Friendly
  • لغات کلیدی و محتوای صفحه
  • اعتبار و مجوز نام دامنه
  • امنیت صفحه
  • دستورالعمل URL
  • Metadata

دیجی ویت

اگر قصد دارید که طراحی سایت و سئو وب سایت خود را به یک تیم حرفه ای و متعهد واگذار کنید، کارشناسان و متخصصان دیجی ویت آماده هستند تا این بخش مهم و حساس از کسب و کار شما را بر عهده بگیرند و یک وب سایت بسیار حرفه ای را برای شما طراحی کنند. متخصصان دیجی ویت با استفاده از آیتم هایی که در بالا به آنها اشاره شد، وب سایت شما را به صفحه ی اول موتور جستجوی گوگل آورده و باعث رونق و ارتقای کسب و کار شما می شوند. توجه داشته باشید که سئو باید به طور مداوم انجام شود و نمی توانید در هیچ زمانی آن را متوقف کنید. اگر امروز با یک محتوای مناسب و با کیفیت توانسته اید رتبه ی سئوی بالایی را کسب کنید، نمی توانید بدون به روز کردن این محتوا ها انتظار داشته باشید که همیشه در صفحه ی اول گوگل حضور داشته باشید. متخصصان طراحی سایت در دیجی ویت اطمینان حاصل می کنند که سایت شما رتبه ی مناسبی در گوگل داشته باشد و این شما هستید که باید با پیگیری های مداوم رتبه ی وب سایت خود را ثابت کنید.

پیشنهاد می شود که حتما مقالات موجود در بلاگ دیجی ویت را مطالعه کرده و اطلاعات خود را در زمینه ی سئو وب سایت بالا ببرید. این مقالات به صورت کاملا کاربردی و توسط کارشناسان دیجی ویت آماده شده اند و برای شخصی که صاحب یک کسب و کار اینترنتی است، بسیار مفید خواهد بود.

افزایش رتبه ی سئو راه های مختلفی دارد که در این مقاله به برخی از این راه ها یا متد ها اشاره شد. مسلما در این میان استفاده از محتوای به روز و مرتبط وب سایت شما از اهمیت بالایی برخوردار است اما شما باید بتوانید تمام مواردی که به آنها اشاره شد را به طور کامل به کار بگیرید تا نتیجه مطلوبی حاصل شود و این نتیجه چیزی به جزئ یک وب سایت حرفه ای در صفحه ی اول گوگل نیست.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین