تجربه بستن تنگه هرمز

گروه ویدئو الف،   3980209068 ۲۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

ایران در سال‌های جنگ توانست تنگه هرمز را ببندد و نفتکش قطری را منهدم کند این در حالی بود که مسئول محافظت از این نفتکش آمریکا‌یی‌ها بودند.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۷۷۳۳۲۱۰:۵۲:۳۸ ۱۳۹۸/۲/۹
ولی تسلیم وینسنس شد
ناشناس۸۷۷۵۲۵۱۲:۰۵:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۹
وقتی که میگیم تنگه هرمز باید بسته بشه ، مثل اینه که بگیم آمریکا باید ۲ تابعیتی ها رو بیرون کنه
ناشناس۸۷۸۶۱۲۲۰:۳۷:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۹
باقدرت ببندید , ترامپ میترسد کوتاه میاد ...
احد۸۷۸۸۵۸۲۳:۵۲:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۹
يعني واقعاً اوج كاري كه ما ميتوانيم انجام بديم در حد بستن تنگه هرمز هست ؟! و آيا براي يك ملت اين بد نيست كه نهايت توانش را اين كه تنگه هرمز را بر فرض امكان ببندد معرفي كند؟ ايا ما هيچ توان استراتژيك سياسي يا اقتصادي يا ...ديگري نداريم؟! فرض كنيم كه تنگه هرمز را بستيم ايا دنيا بيكار خواهد نشست يا ايا امريكا به زمين خواهد خورد يا كشورهاي عربي در اين مدت از بين خواهند رفت؟ حركات بعدي در مقابل چه خواهد بود وما در ان موقع چه كاري خواهيم كرد.كسي كه در شطرنج چند حركت وپاسخ هاي احتمالي را نداند بازنده قطعي است.
ناشناس۸۷۹۴۱۸۱۱:۰۸:۲۰ ۱۳۹۸/۲/۱۰
واقعا.!!! یک نفر بگه پس ما تا کی باید بازیچه دست آمریکا باشیم؟ازاین بدترهم هست ؟
رسول۸۸۰۴۲۸۱۹:۵۹:۴۲ ۱۳۹۸/۲/۱۰
آره پس این همه تحقیر از همه کشور ها خوبه که ایران ...هیچ توان نظامی نداره. داریم به همه ثابت میکنیم از جنگ می‌ترسیم. ترس برادر مرگه
ناشناس۸۷۷۳۶۱۱۱:۰۸:۱۰ ۱۳۹۸/۲/۹
دقیقاً.... الان هم باید بزنیم....
ناشناس۸۷۷۳۷۷۱۱:۱۷:۳۷ ۱۳۹۸/۲/۹
پس بفرما جنگي ديگر در راه است؟؟؟؟؟؟
عجب۸۷۷۴۰۲۱۱:۲۷:۲۲ ۱۳۹۸/۲/۹
بله بعدش هم دیدم امریکا همین مین ها روبهانه کرد د ناوشکن ما و سه سکوی نفتی رو منهدم کرد
ناشناس۸۷۷۹۵۱۱۴:۳۰:۵۳ ۱۳۹۸/۲/۹
تازه اون ناو اسیب دیده با مین ایران هم تعمیر شد و در جنگ اول خلیج فارس شرکت داشت.
ناشناس۸۷۸۶۶۲۲۱:۱۱:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۹
ایران هلی کوپترش را هم زد
ناشناس۸۷۷۴۰۸۱۱:۲۹:۰۸ ۱۳۹۸/۲/۹
یک هفته آزمایشی ببندید اگه خوب بود ادامه بدید
ناشناس۸۷۷۷۰۱۱۳:۰۲:۰۹ ۱۳۹۸/۲/۹
دمت گرم
ناشناس۸۷۷۸۳۶۱۳:۵۸:۴۵ ۱۳۹۸/۲/۹
ده دقیقه کافی است چرا یکهفته
ناشناس۸۷۸۵۵۴۲۰:۰۰:۵۸ ۱۳۹۸/۲/۹
واقعا.... خیلی باحال گفتی....
ناشناس۸۷۷۵۳۷۱۲:۰۹:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۹
توهم . با دوتا بمب اتم باز میشه
ناشناس۸۷۷۷۱۴۱۳:۰۶:۵۱ ۱۳۹۸/۲/۹
آقا اگه می خواهیم ببندیم زودتر ببندیم تا ناوشکن های زیادتری از طرف دشمن نیومدن اون وقت بسته نگه داشتن تنگه خیلی سخت میشه آقا مرگ یک بار شیون هم یک بار ..
ناشناس۸۷۷۷۶۶۱۳:۳۵:۵۲ ۱۳۹۸/۲/۹
اقا خب پس شروع کنید دیگه نمیشه که فقط حرف زد
ناشناس۸۷۷۸۵۵۱۴:۰۳:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۹
البته که ایران میتواند بیندد ولی بعد چند روز باز میکنند وکشوری ویرانه خواهیم داشت و در آن شرایط باید با اتحاد جهانی برعلیه خود مواجه خواهیم شد.سیاستهای داخلی وخارجی باعث این وضعیت شده سیاستها را بازبینی کنید امروز چندین سال پیش نیست
ننگ بر یک مشت وطن فروش۸۷۷۹۷۸۱۴:۴۲:۲۶ ۱۳۹۸/۲/۹
در پاسخ ویدیو فوق : شاید هم از عشقی است که از غرب و آمریکا دارند و نفرتی که از کشور خودشان دارند...جانم فدای ایران و اسلام.
کیان۸۷۸۰۳۱۱۵:۰۴:۰۵ ۱۳۹۸/۲/۹
به نظر من راه حل بستن تنگه هرمز نیست. بستن تنگه هرمز یعنی به خطر انداختن منافع خیلی از کشورها و در نتیجه دشمنی آنها. به نظر من راه حل درست خارج شدن از برجام و بازگشت به شرایط قبل از توافق و ایجاد دوباره نگرانی هسته ای در طرف مقابل است. چون نگرانی هسته ای متوجه آمریکا و اسرائیل است اما بستن تنگه هرمز متوجه همه کشورها...
ناشناس۸۷۸۰۴۶۱۵:۰۷:۳۹ ۱۳۹۸/۲/۹
یک کلام: امت حزب اللهی شهید پرور خواهان نبرد نهایی با آمریکاست، انشاءالله در تنگه هرمز. اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس۸۷۸۵۳۰۱۹:۴۷:۲۴ ۱۳۹۸/۲/۹
شما الان خودت رو حزب اللهی و شهید پرور فرض کردی دوست عزیز؟ چه کسی شما را به عنوان سخنگوی مردم ایران تعیین کرده است؟ کدام جنگ برای مردم جز ضرر و ویرانی چیزی داشته است؟
ناشناس۸۷۸۱۴۴۱۵:۳۹:۴۴ ۱۳۹۸/۲/۹
ببندید
ناشناس۸۷۸۲۶۲۱۶:۳۸:۰۰ ۱۳۹۸/۲/۹
آمریکاهیچ غلطی نمی تواند بکند.
ناشناس۸۷۸۲۸۸۱۶:۵۳:۱۷ ۱۳۹۸/۲/۹
اون موقع که تنگه رو بستیم بعدش به تلافی آمریکا چیکار کرد؟چرا فکر می کنیم ما در موضع برتر هستیم .وقتی تو این یکسال این همه فشار بابت گرانی دلار به مردم تحمیل شده چرا باید ما مردم تاوان بی کفایتی مقامات کشورروبدیم .ژنهای خوب .. که در کانادا هستند یا درداخل مشغول واردات وصادرات ومدیریت دروزارت .. هستند .اما مامردم چرا باید با درآمد دو وسه میلیونی بسوزیم وبسازیم؟..
امریکا و حمله نیش زنبور۸۷۸۲۹۰۱۶:۵۳:۵۵ ۱۳۹۸/۲/۹
امریکا و حمله نیش زنبور هیچ تجاوزی مثل این نیست که یک ملت را حبس نموده و آنها را از معیشتش باز دارند کاری که امریکا این روزها در صدد اینه که معیشت یک ملت را بهم بریزه (چرا دلار گرون شد ) و این قلدرباجگیر محل ، فقط وقتی کنار میره ببینه بد جای دست گذاشته نیش زنبور نیش زنبور چطوره یک میدان نفتی کوچک کوچولو را با خاک یکسان کنیم تا بدانند اگر جنگی تمام عیار شروع بشه دیگر نفتی و میدانی نفتی نخواهد بود که از آن نفتی صادر شود ما هم آسیب می بینیم ولی شما هم ( کشورهای عربستان و ... )دیگر هیچ چیزی نخواهید داشت نه کشور نه نفت دنیا هم بدانه انفعال در این مورد و کناره گرفتن از کارزار ایران و امریکا ، یعنی گرونی شدید نفت و هزینه اقتصادی و منجر به تقابل با تصمیمات امریکا بشود چون حمله محدود کوبنده( نیش زنبور) و شدید خواهد بود امکان اجماع را مثل ماجرای جنگ نفت کم خواهد کرد ترامپ کمی بیشتر در این مورد تامل خواهد نمود و با خوی کاسب مسلکی می داند جنگ یعنی خرج دلارهای بیشتر برای امریکا یادمان نرود هرچه می گذره با توجه به نابسامانی های داخلی که تلمبار ناکارامدی مدیریتی و سبک زندگی نادرست قدرت ما را در واکنش سریع و مقتضی به تحلیل می بره
ناشناس۸۷۸۴۱۲۱۸:۳۳:۱۱ ۱۳۹۸/۲/۹
بستن تنگه یک تهدید بی پشتوانه هست. به جای این کارها باید تدبیری برای اقتصاد کرد و اینکه اگر ترامپ رای آورد و اقتصاد ما نابود شد دیگر برای مذاکره دیر هست. برای این باید تدبیر کرد.
ناشناس۸۷۸۵۳۸۱۹:۵۲:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۹
مرگ بر امریکا
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین