رعایت نکات مهم در مراسم جشن ازدواج برای خانمها

گزارش بازرگانی،   3980208164

متاسفانه برخی از خطاها در امر آرایش کردن،  زیبایی عروس را زیر سوال برده و چهره مصنوعی به آن میبخشد..

در این مطلب با رایج‌ترین اشتباهات آرایشی مربوط به عروس آشنا خواهید شد که اگر کمی هوشیار باشید، می‌توانید از آن‌ها جلوگیری کنید و آرایش دلربا و جذابی در روز عروسیتان داشته باشید..

 

      پوست

پوست  شما اساسی ترین قسمت در آرایش صورتتان می باشد پس باید برای شادابی و شفافیت پوستتان از هفته ها قبل از عروسی مراقبت های لازم را انجام دهید. آب زیاد بنوشید و تا حد ممکن در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

 

عروس های با پوست خشک

 اگر شما قبلا مرطوب کننده های پوست و  لب را استفاده نمی کردید الان زمان آن است که خود را برای روز عروسی آماده کنید و مراقبت از پوست و لب هایتان را شروع کنید. مرطوب کننده های پوست باعث می شود شما پوست با نشاط تری داشته باشید و مرطوب کننده های لب مفیدند زیرا باعث می شوند رنگ رژ لب به صورت یکنواخت و بادوام تری نسبت به لب های خشک روی لب های شما قرار گیرند.

عروس های با پوست چرب

 از هر گونه محلولی که باعث خشک شدن پوست صورتتان می شود پرهیز نمایید با این کار پوستی خشک و خشن در روز عروسی خواهید داشت بهتر است از چند ماه قبل به صورت روزانه پوستتان را بشویید و از متعادل کننده هایی که برای انواع پوست مناسب اند استفاده نمایید تا کم کم از چربی اضافه پوستتان بکاهید.

 

 یک هفته قبل از عروسیتان ماساژ صورت را توسط افرادی ماهر انجام دهید . اگر تا بحال این کار را انجام نداده اید بهتر است یک ماه قبل آن را انجام دهید که اگر پوستتان واکنشی بد نشان داد فرصت کافی داشته باشید. در روز عروسیتان به هیچ عنوان از بند، وکس و امثال آن  استفاده نکنید زیرا باعث می شود پوستتان بیش از حد قرمز شود و اصلا زیبا نخواهد بود.

.

چیزهای جدید را امتحان نکنید

روز عروسیتان زمان مناسبی برای آزمایش چیزهای جدید برای اولین بار نیست.

 اگر تا به حال رژ قرمز و یا سایه دودی نزده اید، به هیچ عنوان آن را برای روز عروسیتان هم امتحان نکنید.

امتحان کردن چیزهای نو و جدید، از اشتباهات بسیار خطرناک است. رنگ‌های جسورانه مانند نارنجی و بنفش، آرایش غلیظ عربی، آرایش چشم بسیار تیره و موهای کاملا بلوند و روشن از این دست موارد هستند که باید مطمئن باشید با چهره شما هماهنگی دارند.

کرم پودر باکیفیت و مناسب

انواع فونداسیون باعث سفید شدن رنگ پوست در عکس‌ها می‌شود. آرایش پوست باید بسیار سبک و باکیفیت باشد تا پوستتان بتواند در آن نفس بکشد. آرایش بسیار سنگین پوست فقط در صورتی جایز است که پوست مشکلات غددی داشته باشد و لازم باشد با گریم پوشانده شود، مانند جای جوش بسیار عمیق، جای سوختگی، جوش و آکنه زیاد و مانند اینها را میتوان نام برد.

 

     آرایش ابروها

ابروهای بسیار پهن، بسیار باریک و نازک و ابروهای بسیار کوتاه و بلند هم از اشتباهات آرایشی محسوب می‌شوند. مدل طبیعی و ساده بهترین انتخاب است.

در قرینه بودن و حالت آنها  باید توجه کافی نمود. یک رنگ مداد ابرو که به رنگ موهایتان می باشد تهیه نمایید این کار باعث طبیعی بودن مو و چهره ی شما خواهد شد. اگر موهای روشنی دارید آن را چند درجه تیره تر از رنگ موهایتان انتخاب نمایید تا حالت چهره ی شما سرد و بی روح نشود.

آرایش چشم ها و مژه

مژه مصنوعی مورد استفاده خود را بیشتر بررسی کنید تا نوعی که از همه مناسب‌تر است را انتخاب کنید نه چیزی که بیش از همه دوست دارید. چسب مژه و یا جنس اکستنشن مژه باید استاندارد و غیر حساسیت‌زا باشد تا چشم‌ها را دچار قرمزی و تورم نکند.

بایدها و نبایدهای آرایش چشم را رعایت کنید. آرایشی که چشم‌ها را غیر طبیعی و عروسکی نشان دهد، قطعا بعدها شما را دچار پشیمانی می‌کند.

 

آرایش لب

تا جایی که میتوانید رژ لب‌های براق و چسبنده را انتخاب نکنید. این مدل هم در عکس‌ها نامناسب است و هم ممکن است خیلی زود براقیت خود را از دست بدهد و دیگر جلوه اولیه را نداشته باشد .

اما اگر علاقه زیادی دارید باید پیش از استفاده از این رژ لب، از خط لب استفاده کنید تا ماندگاری رژتان بیشتر شود. استفاده رژ لب و یا برق لب به تنهایی باعث محو رژ یا برق لبتان خواهد شد.

 

طراحی ناخن

طراحی ناخن های زیبا و بلند، همواره جزء بهترین و مهمترین قسمت های آرایش عروس می باشد. بعضی از دختر خانم ها آنچنان ناخن های بلندی ندارند که بتوان  روی ناخن آنها طراحی انجام داد و باید از ناخن های مصنوعی استفاده کرد و برای این کار باید آنچنان در اندازه و چسباندن آنها دقت کرد که کاملا طبیعی به نظر برسند.

 طرح و رنگ ناخن خانم ها معمولا بسیار به چشم می آید. چگونگی طرح و رنگ روی ناخن یکی از بزرگترین هنرها می باشد که در ابتدا به ناخن زرق و برق می دهند و سپس نقوش زیبایی چون انواع گل ها و سنگ های بلوری و...روی آن می اندازند.

 

زمان امتحان تغییرات

 هر ایده ای که برای آرایش مو و یا صورتتان در روز عروسی دارید، حتما از سه ماه پیش از عروسی امتحان کنید. اگر دوست دارید موهایتان را هایلایت کنید کوتاه کنید و یا مراقبت های پوستی بر روی پوستتان انجام دهید، حتما از سه ماه پیش از عروسی این زمان را انتخاب کنید.

نکته: حدود دو هفته قبل از عروسی حتما آرایشی که قرار است در روز عروسی انجام دهید را از همه جهات تست نمایید تا اگر نیاز داشتید وقت کافی برای تغییر لوازم مورد نیاز یا سبک آرایشتان داشته باشید. مثلا شما آرایش را انجام دهید و با آن غذا بخورید و ساعت ها آن را روی صورتتان داشته باشید . برای شبیه سازی اشک، آب روی صورتتان بریزید و دوام ریمل و کرم پودرتان را چک نمایید. در آخر اگر قسمت هایی دوام لازم را نداشتند بهتر است محصول دیگری با دوام بیشتری تهیه نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین