قولی که رئیسی برای حل موضوع مهریه به آیت‌الله مکارم شیرازی داد

گروه اجتماعی الف،   3980204203 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس قوه قضائیه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی، گفت: تلاش می‌کنیم در موضوع مهریه، بتوانیم این مسئله را کاملا حل نماییم.

به گزارش مهر،  آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به منظور دیدار با مراجع عظام تقلید به قم سفر کرد و در جریان این سفر، پس از زیارت حرم حضرت معصومه (س) به بیت چند تن از مراجع عظام تقلید رفت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

رئیس قوه قضائیه در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی اظهار کرد: انتظار مردم عزیز در این دوران بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، انتظار فوق العاده‌ای است و انتظار دارند که دستگاه قضائی پیشانی عدالت و ملجا و پناهگاه باشد.

وی با بیان اینکه شرایط موجود شرایط خاصی است، هم نگاه نخبگان به دستگاه قضائی نگاهی است که قابل توجه است و هم نگاه مردم و انتظاراتی که از این دستگاه دارند، قابل توجه می‌باشد، بیان داشت: به دلیل حضورم در دستگاه قضائی، تجربیاتی داشتم و در حال حاضر در آستانه گام دوم انقلاب انتظار از دستگاه قضائی، انتظار بالایی است.

تلاش می‌کنیم مسئله مهریه را کاملاً حل نمائیم

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه ضمن بهره مندی دستگاه قضائی از راهنمایی‌های حضرتعالی، امیدواریم همواره از رهنمودهایتان بتوانیم استفاده کنیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم به خصوص در موضوع مهریه که چندبار مورد تاکید شما بوده است بتوانیم این مسئله را کاملاً حل نمائیم که دغدغه خاطر حضرتعالی و برزرگانی که بر مبنای فقه و مبانی فقهی نظر دارند، رفع شود.

وی با اشاره به این مطلب که رسیدگی سریع که دقت را هم از بین نبرد از نکات محوری برنامه این دوره ما است، ابراز امیدواری کرد که بتوانیم دقت و سرعت را کنار هم حفظ کنیم.