طلسم جایزه ۱۰۰ میلیونی مسابقه برنده باش شکسته شد

گروه ویدئو الف،   3980131054 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بالاخره طلسم جایزه صد میلیونی شکسته شد. محمد کاظم تارتار که اصالتا اهل خراسان شمالی است، با مدرک کارشناسی ارشد اولین کسی است که توانست تمام سوالات مسابقه را درست جواب دهد و برنده جایزه صد میلیونی برنده باش شود.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

آریابان۸۶۴۶۵۹۱۲:۰۲:۲۶ ۱۳۹۸/۱/۳۱
در مجموع حال و هوای حاکم بر این مسابقه بسیار بیشتر از آنکه علمی باشد، حالت یک مرکز "اعانه ملی" برای یاری رساندن به برخی درماندگان !!!!! را تداعی می کند (معمولا پدر و مادر فرد پاسخگو) زیرا همواره شاهد یک پرسش عجیب مجری !!!!! هستیم در مورد نحوه به مصرف رسیدن پول دریافتی !!!!!! (و نه جایزه مسابقه) ؛ بهمین دلیل هم گهگاه شاهد برخی ارفاقات عجیب و غریب و غیر متعارف از سوی مجری ، حتی در حد تقلب رساندن !!!!!! در موقع امتحان می باشیم. اتفاقا در همین شبکه تلویزیون سراسری در اواخر دهه 40 و اوایل دهه 50 بود که یک دوره ای از مسابقات اطلاعات عمومی برگزار میشد بنام "برخورد اندیشه ها" . از گفتنی های بسیار جالب پیرامون آن برنامه و سطح کیفی بسیار بالای آن ، همین بس که نفر نخست آن مسابقه پس از حذف تمامی رقبای توانمند خود و کسب آن جایگاه ارزنده، ضمن آنکه جایزه ای بسیار قابل توجه و چشمگیر نصیبش شد، از سوی دیگر مجموعه مطالعات خودش جهت شرکت در مسابقه یاد شده را در قالب یک کتاب بسیار قطور و نفیس هم منتشر کرد !!!!!
ناشناس۸۶۴۸۲۶۱۴:۲۸:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۳۱
این مسابقات.که در قالب افزایش اطلاعات عمومی ولی در عمل مبلغ بنگاه های عظیم تبلیغاتی که پول اهدایی به شرکت کندگان را از جیب مردم دیگر در اورده ومفت تبلیغ میکنند و پول به جیب میزنند بدون هیچگونه سرمایه گذاری و آثاری بر اقتصاد بیمار ما. رفتن به این برنامه مساوی است با برنده شدن حداقل 5.میلیون با حداقل سواد با رساندن جواب توسط مجری.همین.پول معادل تلاش بیش از 5.ماه کارگریست که باید در این. مدت عرق بریزد وکار کند واسیب ببیند .تنها ثمره این.برنامه ها برای مردم مشغول شدن ساعتی در روز تا به بدبختی هایشان واینده تاریک زندگی اشان فکر نکنند. خدا عاقبت مارا به خیر بگرداند
ناشناس۸۶۵۳۸۳۰۰:۱۵:۳۵ ۱۳۹۸/۲/۱
ای بابا
سعید تمر۸۶۵۰۴۲۱۷:۵۵:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۳۱
حالا تبریک می گم به این دوست که میخواهد .. ازدواج (...)کند. ولی چند نکته 1) آیا نظر کارشناسان مرتبط هم این است که شعار این برنامه در آشتی دادن مردم با مطالعه، با همین مسابقات ممکن است ؟ 2) آیا صدا و سیما حاضر است شفاف سازی کند با کسب و کارهای اینچنینی، چگونه تقسیم منافع می کند؟ 3) آیا حاضریم به مردم گزارش دهیم که پلتفرمی که این همه گردش مالی دارد و بخشی از این مسابقه است، چه قدر درآمد کسب می کند و ذی نفعان آن شرکت کدامند؟ 4) آیا حاضریم برای ایده های بهتر از این مسابقه هم چنین شرایطی برای همکاری با صدا و سیما کشور فرصت برابر بدهیم تا نوآوری در تولید محتوای اجتماعی رقابتی و در سطح جهانی شود؟ اگر چنین کنیم، بلی با این مسابقه موافقیم.
ناشناس۸۶۵۲۲۱۲۱:۰۳:۵۰ ۱۳۹۸/۱/۳۱
یک ماشین پراید و پول پیش خونه می شه
اشکوری۸۶۵۳۶۹۲۳:۵۲:۵۲ ۱۳۹۸/۱/۳۱
چو ایران نباشد تن من مباد براین بوم بر زنده یک تن مباد به این همکار عزیز، افسر ارشد ارتش و فرزند ملت بزرگ ایران ، تبریک عرض می کنم
ناشناس۸۶۶۵۲۰۱۰:۴۵:۵۶ ۱۳۹۸/۲/۲
تاتار درسته نه تارتار
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین