ایران ۲۰ برابر نرم جهانی کارمند دارد

گروه اجتماعی الف،   3980129153 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با انتقاد از تعدد کارمند در کشور گفت: در ایران ۲۰ برابر نرم جهانی کارمند وجود دارد.

 به گزارش فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی عصر امروز در دیدار با جوانان استان زنجان اظهار کرد: پارک علم و فناوری طی دو و نیم سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی ارائه کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه پارک علم و فناوری باید راهکاری برای جهش‌های علمی و فناوری باشد، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده لازم به عمل آید.
وی با اشاره به اینکه مخاطب غالب گام دوم انقلاب جوانان هستند، تصریح کرد: جوانان باید بخش‌های مختلف این گام را بررسی کرده و آن را اجرایی کنند.
آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه بهتر است جوانان پیشنهادات کوتاه، میان و بلندمدت را در این زمینه ارائه کنند و قبلا جو غالب این بود که دانشگاه‌ها تبدیل به کارخانه لیسانس شده بودند و جوانان نیز به دنبال کارمند شدن بودند، افزود: امروز ما ۲۰ برابر نرم دنیا کارمند داریم که یکی از عوامل کند پیش رفتن امور نیز انباشت نیرو است.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه امروز مجموعه اداری چابک نیست و انگیزه برای کارآفرینی کم است،گفت: در دنیا دانشگاه دانشمند تربیت می‌کند، اما از همان ابتدا هدف کارآفرینی است‌. 
وی با اشاره به اینکه امروز سرنوشت همه ما به هم وابسته است، گفت: برای رسیدن به هدف باید همه باهم همکاری کرده و از ظرفیت هم استفاده کنیم.

در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به سخن رهبری درباره جوانان، که جوانان محور اصلی پیشرفت نظام اسلامی هستند، گفت: در بیانیه رهبری و گام دوم انقلاب، اعتماد به جوانان تاکید و مسؤولیت دادن به جوانان توصیه شده است که در اداره کل ورزش و جوانان استان نیز ما با انتخاب معاونین جوان، در مسیر گام دوم انقلاب قرار گرفته‌ایم.
علی خلیلی گفت: در همین راستا توانستیم از 22 پست مسؤولیتی و سرپرستی 9 نفر از جوانان توانمند را انتخاب کنیم‌.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید بر اعتماد به جوانان افزود: هر زمان که به جوانان اعتماد کردم و مسوولیتی را بر عهده آنان قرار دادم، راضی بودم و در آینده نیز این روند ادامه‌دار خواهد بود.