سعید قاسمی و دوستی خاله‌خرسه/ رئیسی به فساد خصوصی‌سازی رسیدگی کند/ رئیس‌جمهور بعدی یک نظامی است؟

گروه سیاسی الف،   3980128139 ۴۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

سعید قاسمی و دوستی خاله‌خرسه/ رئیسی به فساد خصوصی‌سازی رسیدگی کند/ رئیس‌جمهور بعدی یک نظامی است؟

سعید قاسمی و دوستی خاله‌خرسه

سعید قاسمی که از رزمندگان دفاع مقدس و از بازنشستگان سپاه است. او در سال‌های اخیر بیشتر در لباس یک فعال سیاسی و فرهنگی ظاهر شده و در جلسات مختلف سخنرانی می‌کند و معمولا با هر سخنرانی حاشیه و جنجالی به پا می‌کند. قاسمی چند روز پیش گفت‌وگویی با یک برنامه اینترنتی داشته که باز هم طبق معمول حاشیه‌ساز شده است.

قاسمی در بخشی از مصاحبه در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که از او پرسید: «شما با چه عنوانی در بوسنی فعالیت می‌کردید؟» گفت: «حالا دیگر همه می‌دانند، ما هلال احمری‌هایی بودیم که برای آموزش نظامی نیرو‌های مجاهدین (به بوسنی) رفته بودیم.»

سپس مجری پرسید: «یعنی هلال احمر پوشش بود و شما در این پوشش به عنوان نیروی مستشاری و نظامی به این کشور رفتید؟» که سعید قاسمی پاسخ داد: «این را، چون آمریکایی‌ها در کتاب‌هایشان نوشته‌اند و مدارکی در این زمینه دارند (می‌گویم)، خود این خانم کریستین (امانپور) که در فتنه ۸۸ هم فعال بود همه دولتمرد‌های ما از جمله آقای احمدی‌نژاد و روحانی دوست دارند با ایشان صحبت کنند و احتمالا یک خواهرخواندگی با دولتمردان ما دارد. یکی از مسئولینی که در آنجا موظف بود اطلاعات را لو دهد این بی‌شرف (امانپور) جاسوس سی‌ان‌ان و بی‌بی‌سی بود که اطلاعات را لو داد.»

همچنین او در ادامه افزود: «ولی واقعیت این است که در بوسنی در قلب اروپا اتفاقاتی افتاد، ما حضور پیدا کردیم، به تبع ما القاعده آمد. القاعده‌ای‌ها (بعد از حضور) استیل ما را گرفته بودند از سربند و پرچم گرفته تا شکل گردان‌ها و... همان استیل ما را آن‌ها در آنجا به اجرا درآوردند. مجاهدین از سرتاسر دنیا به آنجا آمدند و یک اتفاق جدید رقم خورد. یگان‌های جهادی مسلمان در آنجا تشکیل شد. این چیزی که در سوریه اتفاق افتاد قبل از آن در بوسنی اتفاق افتاده بود.»

هلال احمر نخستین واکنش را به این ادعاها نشان داد. اسماعیل رمضانی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر گفت: این اتفاق و ادعا مربوط به ۲۰ سال پیش است و در حال حاضر چنین اتفاقی نیفتاده که از طرف ایشان مطرح شده است.

وی ادامه داد: این سخنان ادعایی است که از نظر ما قابل پذیرش نیست؛ چراکه ما چنین اجازه‌ای به ایشان نداده‌ایم و به هیچ‌فرد دیگری هم این اجازه را نخواهیم داد و اگر ایشان سوءاستفاده‌ای کرده‌اند، خودشان هم باید پاسخگو باشند.

واکنش هلال احمر به ادعاهای سعید قاسمی

سپاه پاسداران هم واکنش تندی به این سخنان نشان داد. سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اظهار داشت: اظهارات آقای سعید قاسمی که مدتی داوطلبانه در بوسنی حضور داشته اند و سال‌های زیادی هم از بازنشستگی ایشان می‌گذرد، دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم نیست.

وی در پایان با یادآوری اینکه این گونه اظهارات از آقای سعید قاسمی مسبوق به سابقه بوده و مسئولیت اظهارات اخیر بر عهده وی است، گفت: در عین حال تاکید می کنیم ایشان و برخی افراد که از سازمان سپاه بازنشسته و یا به گونه ای جدا شده‌اند، از اظهارنظرهای غیرمسئولانه و خلاف واقع پرهیز نموده و برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند.

سردار شریف: اظهارات سعید قاسمی مورد تایید سپاه نیست/ برای دشمنان انقلاب و ملت ایران تولید بهانه و دستاویز نکنند

بی‌شک بیان چنین اظهاراتی در شرایط کنونی به ضرر کشور و انقلاب است. با وقوع سیل در کشور بحث تحریم حساب‌های خارجی هلال احمر بیش از گذشته به افکار عمومی منتقل شد. هلال احمر در چند نوبت اعلام کرد به دلیل تحریم کشورهای غربی امکان دسترسی به کمک‌های بین‌المللی برایش مقدور نیست.

در چنین شرایطی حاج سعید قاسمی با بیان این مسئله که ما در پوشش هلال احمر فعالیت نظامی می‌کردیم عملا بهترین پاس گل را به کشورهای غربی داده است؛ هرچند مدعی باشد این مسئله قبلا توسط کریستین امانپور افشا شده بوده و همگان از آن اطلاع دارند. او اکنون و در این شرایط، این مسئله را در رسانه‌ها مطرح کرده و یک ماجرای فراموش‌شده را دوباره زنده کرده است.

البته این نخستین بار نیست که سعید قاسمی با اظهاراتش آب به آسیاب جریان‌های مخالف نظام می‌ریزد. قاسمی احتمالا خودش متوجه نیست که این گفته‌ها و گفته‌های مشابه، اول از همه به انقلاب و نظام اسلامی ضربه می‌زند.

***

اگر نتردام در ایران سوخته بود چه می‌شد؟

صادق فرامرزی در وطن امروز نوشت: «ریزش یکباره کلیسای نتردام، بنایی که فراتر از وسعت و موقعیت خود واجد ارزشی از سرمایه فرهنگی و تاریخی یک ملت محسوب می‌شود در حالی رخ داد که حتی این تاثر جمعی نیز موجب یکدلی و همدلی اجتماعی و نه تعمیق شکاف‌های اجتماعی و سیاسی شد.

مقایسه واکنش‌ها مقابل این حادثه تلخ با مورد مشابه آن در آتش‌سوزی یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های تجاری تهران که یادگاری از میراث گذشته بود، ما را با یکی از الگوهای قابل تامل در بررسی نسبت میان ارزش‌های حاکم میان یک کشور با شیفتگان آن مواجه می‌کند.

تجربه تلخ واکنش‌های سوءاستفاده‌گرانه از آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو که در نهایت فراتر از یک تسویه‌حساب سیاسی، به سرمایه اجتماعی دولت- ملت ایران ضربه وارد کرد و بعد از آن بارها در دیگر حوادث تلخ تکرار شد، نمونه‌ای گویا و زنده از این پیش‌فرض است که میان استاندارد رفتاری موجود در یک گروه سیاسی با استانداردهای گفتاری آن که عمدتا با مصداق ملل توسعه‌یافته طرح می‌شود شکافی عمیق وجود دارد.

مبتلا شدن به خودانتقادی کاذب (سرزنش ملی) و قیاس وقایع به گونه‌ای که رخداد هر حادثه‌ای را نتیجه‌ یک سرنوشت جمعی شکست‌خورده می‌پندارد را تقریبا می‌توان به اندازه‌ای مشابه خودشیفتگی ملی، سبب خسران دانست، که اگر در این خودشیفتگی نقایص به چشم نمی‌آید، در حالت سرزنش ملی مسیر هرگونه اصلاح مدیریتی و ساختاری بسته می‌شود.»

***

داماد استاندار، متهم پرونده فساد یک موسسه اعتباری

چهارمین جلسه دادگاه چند موسسه مالی امروز برگزارشد. در ابتدای دادگاه قاضی از نماینده دادستان خواست تا در جایگاه قرار بگیرد و در مورد دفاعیات جلسه قبل امیر حسین آزاد (متهم ردیف اول) توضیح دهد.

محمد آقامیری راد نماینده دادستان اظهار کرد: آقای آزاد در جلسه گذشته دفاعیات خود را بر اساس توهین به بازپرس و بانک مرکزی برنامه ریزی کرده بود که این هم نوعی دفاع است اما برای این افراد جای دفاع وجود دارد.

نماینده دادستان، گفت: شما در دفاعیات خود گفتید از سپرده‌های مردم صیانت کرده‌اید در صورتی که شما از بدو تاسیس موسسه البرز ایرانیان طی این سال ها 800 میلیارد تومان سپرده جذب کردید و بعد اسم آن را به آرمان و فردوسی تغییر دادید. از این مقدار 150 میلیارد تومان در حساب‌های مختلف بلوکه شده و 150 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده و 200 میلیارد تومان اموال از شما شناسایی شده و 300 میلیارد هم کسری وجود دارد که حیف و میل شده است.

وی، گفت: ایشان عنوان می کند بازپرس کیفرخواست را از ظن خودش نوشته است در صورتی که شما 152 صفحه در بازپرسی نوشته اید و زیر آنها را امضا کرده اید و گفته اید تمام این اظهارات را قبول دارید. شما دارای نفوذ بودید. در 24 سالگی چه توانایی داشتید که آقای قریانی با سابقه بانکی به شما مراجعه کرد تا شریک او شوید جز اینکه پدر و پدر همسرتان دارای نفوذ بودند. پدرتان از استانداران سابق و پدر زن شما استاندار فعلی هرمزگان است.

نماینده دادستان بیان کرد: شما می گویید با همتی پدر خانمتان به دفتر پورمحمدی رفتید و در رابطه با آب و هوا صحبت کردید در صورتی که در همان روز تمام نامه‌ها امضا شد.

مشروح چهارمین جلسه دادگاه موسسات مالی؛ قاضی: متهم ردیف اول دادگاه فرزند استاندار سابق و داماد استاندار فعلی است

در این زمینه باید گفت انتظار افکار عمومی این است که همتی استاندار هرمزگان و پورمحمدی هم به دادگاه احضار شوند و به اتهام سوءاستفاده از موقعیت شغلی محاکمه شوند.

***

رئیسی به فساد خصوصی‌سازی‌ها رسیدگی کند

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه در خصوص سازمان خصوصی سازی نوشت: انتظار می‌رود با ورود قضایی به جزئیات و رسیدگی در اسرع وقت به پرونده‌های فساد گذشته خصوصی سازی‌ها، اجازه ندهید تبعات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی ناشی از چنین سیاست‌هایی دامن جمهوری اسلامی ایران را بگیرید.

آقای رئیسی، به پرونده‌های سازمان خصوصی‌سازی‌ رسیدگی کنید/ اجازه ندهید تبعات منفی سیاست‌های این سازمان، دامن کشور را بگیرد

پیش از بارها گفته شده در روند خصوصی‌سازی‌ها در گذشته مفاسد زیادی رخ داده و اموال عمومی حیف و میل شده است. انتظار طبیعی از ریاست جدید قوه قضاییه این است که اولا روند خصوصی‌سازی‌ها را تا بررسی همه‌جانبه خصوصی‌سازی‌های گذشته متوقف کند و ثانیا خصوصی‌سازی‌های گذشته را با دقت مورد بررسی قرار دهد و اموال عمومی را به بیت‌المال بازگرداند و با متخلفین برخورد جدی انجام دهد.

بییشتر بخوانید:

سازمان خصوصی سازی، حراج اموال مردم و سکوت دولت/ قوه قضائیه به تخلفات رسیدگی کند

***

واعظی: افزایش قیمت سوخت نهایی نشده است

 واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت اظهار کرد: پس از مصوبه امروز هیأت دولت همه حقوق ها افزایش خواهد یافت.

وی افزود:‌ سوخت قاچاق می شود و چهار سال است قیمت سوخت افزایش نیافته و استفاده از آن افزایش یافته لذا باید طی چارچوبی مصرف سوخت مدیریت شود.

واعظی تصریح کرد: هنوز بحث افزایش سوخت نهایی نشده است. در شورای عالی هماهنگی اقتصادی این موضوع بحث شد اما نهایی نشد.

توضیحات واعظی درباره قیمت بنزین، لغو جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی و اظهارات اخیر سعید قاسمی

***

رئیس‌جمهور بعدی یک نظامی است؟

تابناک نوشت: «اقدامات آمریکایی ها علیه سپاه پاسداران بنا به اذعان بسیاری از کارشناسان داخلی و خارجی، فعلا حاصلی جز افزایش محبوبیت سپاه و سپاهیان نداشته است و احتمالا جدای از برخی محدودیت های خارجی حاصل دیگری هم نخواهد داشت، اما اگر از حیث سیاسی بخواهیم این موضوع را تحلیل کنیم، باید اشاره کرد که چنین اقدامی، مستقیم می تواند در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تأثیرگذار باشد.

مدت هاست چهره هایی با سابقه نظامی در انتخابات مختلف ریاست جمهوری ایران کاندیدا شده اند، اما هر بار اقبال قاطعی به این افراد نشده و در نتیجه افراد دیگری توانسته اند کرسی ریاست جمهوری را به دست آورند، ولی شرایط کشور و تلاشی که آمریکا علیه نظامیان ایران انجام می دهد، علاوه بر افزایش محبوبیت این افراد در بین مردم می تواند در نهایت منجر به جهت دهی انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران باشد.

چندی است، برخی تحلیلگران این گونه تحلیل می‌کنند که وضعیت کشور و منطقه ایجاب می‌کند تا این بار یک چهره نظامی در رأس امور اجرایی کشور قرار بگیرد. انگار تمام سناریو‌ها در حال کنار هم چیده شدن است تا چنین اتفاقی بیفتد؛ پس اگر در انتخابات آینده ریاست جمهوری، یک چهره نظامی به سمت رئیس جمهور بعدی جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد، نباید خیلی شگفت زده بشویم.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۶۱۹۰۴۲۰:۳۵:۰۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
هفته پیش وزیر خارجه امریکا ، با اپوزسیون خارجی ملاقات کرد تا راههای تاثیر گذاری تحریم رو بررسی کنند.. در ان جلسه مقرر شد تا ضد انقلاب خارجی ، به صورت تاکتیکی ، از جریان غربگرا و اصلاح طلب حمایت رسانه ای کنند..چون این جریان اشرافی ناراضی تراش ، بزرگترین سرمایه ترامپ در ایران است. بلافاصله اینستاگرام صفحات یک طیف سیاسی در ایران را مسدود کرد... همه اینها برای تاثیر گذاری بر انتخابات مجلس است ( الان هم ضد انقلاب خارجی منفی می دهد)..
ناشناس۸۶۱۹۹۳۲۲:۴۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اتهام ضدانقلاب اونهم از نوع خارجيش به مخالف بدتربن تهمت و افتراست. چرا بايد همه همفکر جنابعالی باشند؟ دروغگويی تا کجا؟
ناشناس۸۶۲۰۹۹۰۰:۲۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۹
کجاش دروغ بود؟؟؟؟؟؟؟ نگفت شما دقیقا از اونطرف خط میگیری بلکه هم خطید با خواسته های اونها و جای تامل است
ناشناس۸۶۱۹۹۴۲۲:۴۲:۳۷ ۱۳۹۸/۱/۲۸
امثال سعید قاسمی بدون شک دارن برای خاتمی و فاجعه سازان برجام و تحریم و ژن ها و آقازاده ها و ۲ و ۳ تابعیتیها و وارداتچیها و FATFی ها کار میکنن دقیقا در جهت منافع اینجماعته یا عاقلانه یا جاهلانه در هردوصورت داره به نظام و ملت ضربه میزنه
ناشناس۸۶۲۱۰۶۰۰:۳۵:۴۹ ۱۳۹۸/۱/۲۹
حالا طرف یکی دوتا اشتباه کرد نباید فوری باندازیش تو تیم دشمن موضع گیری های بسیار خوب و محکم هم داشته میخوای همه رو خراب کنی؟؟
ناشناس۸۶۲۰۰۶۲۳:۰۰:۱۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
باباجون دلت رو صاف کن و مخالفت با افکارت رو به ضد انقلاب نسبت نده.
ناشناس۸۶۲۰۰۷۲۳:۰۱:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
واقعیت این است که تروریست‌خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکا نتیجه برجام است. هر روز که می‌گذرد آثار تخریبی برجام برای کشور بیشتر معلوم می‌شود. دلسوزان نظام هم‌اندیشی کرده به‌طریقی جلوی خسارت‌های برجام بدفرجام را بگیرند.
اردوان۸۶۲۱۵۲۰۳:۲۷:۵۲ ۱۳۹۸/۱/۲۹
برجام خسارت نداشت بزرگوار. تحریکات بعضیا و در نتیجه خروج آمریکا و عدم پایبندی به تعهداتش کار رو خراب کرد.
ناشناس۸۶۲۰۱۱۲۳:۰۳:۲۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
عملکرد شورای شهر و شهردار پایتخت آن قدر ضعیف بوده است که اقدام به تغییر نام چند خیابان به نام افراد نابهنجار کرده‌اند تا جلب نظر کنند..
ناشناس۸۶۲۰۱۲۲۳:۰۳:۴۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
تا اصلاح‌طلبان بی‌درد در قدرت هستند هیچ‌مشکلی از مشکلات اساسی کشور و مردم حل نخواهد شد، باید تغییر مدیریتی بشود و عناصر انقلابی از طریق مردم روی‌ کار بیایند.
بی نام۸۶۲۱۰۵۰۰:۳۲:۵۶ ۱۳۹۸/۱/۲۹
بگردید ی ادم متخصص با وجدان و ایمان پیدا کنید هم اهل خدمت و تخصص باشه ومحکم جلو دشمن وایسه هم اهل اصلاح اشتباهات بزرگ موجود از جمله بانک های ربوی شبهه ناک و رانت های موجود در سیستم های دولتی و بانکی... هم عدالت هم احسان
ناشناس۸۶۲۰۱۵۲۳:۰۵:۳۱ ۱۳۹۸/۱/۲۸
حوادثی که در این چندسال از سوی دشمنان علیه ایران رقم خورد، از جمله گستاخی اخیر آمریکا که سپاه پاسداران انقلاب ما را تروریست اعلام کرد پیامد تفکری است که آمریکا را کدخدا و قدرت مطلق جهان می‌داند.
ناشناس۸۶۲۰۱۶۲۳:۰۵:۵۵ ۱۳۹۸/۱/۲۸
هدف دشمن از تبلیغات علیه حضور نیروهای امدادرسان عراقی در ایران، ایجاد شکاف میان دوملت و کم‌رنگ کردن حضور ده‌ها میلیونی دوملت در مراسم راهپیمایی حیات‌بخش اربعین است، دستگاه قضا باید با فتنه‌گران برخوردی فوری کند.
ناشناس۸۶۲۰۱۷۲۳:۰۶:۱۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اگر حشدالشعبی و دیگر برادران دینی‌مان از کشورهای همسایه وارد کشورمان شدند و درحال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند نشانه این موضوع است که اگر نمک خوردند، نمکدان نشکستند و به یاری برادران‌شان شتافتند. ننگ برای کسانی است که در لباس ایرانی نمک این ملت را می‌خورند و نمکدان‌شان می‌شکنند، یعنی در خدمت جنجال‌آفرینی‌های آمریکا و اروپا علیه ایران هستند.
ناشناس۸۶۲۰۴۴۲۳:۴۱:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
قاسمی سخنانی به زبان آورده که عین روز معلوم است کاملا خوراک مورد نیاز ترامپ وتیم تند رو اورا فراهم کرده واگر تا دیروز دولت ووزارت خارجه از سپاه وهلال احمر دفاع می کردند الان با مدارکی که قاسمی در اختیار دنیا قرار داده دیگر کسی کمترین شکی در تروریستی نامیدن سپاه ندارد !آنوقت شما باز هم در کمال بی انصافی به اصلاح طلبان می تازید ؟!
ناشناس۸۶۲۰۷۲۰۰:۰۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱/۲۹
اصلاح طلبان باید پاسخگو باشند که چرا در دولت اصلاحات محور شرارت شدیم و حالا تروریست لقب گرفتیم ؟!
ناشناس۸۶۲۰۵۱۲۳:۴۵:۰۵ ۱۳۹۸/۱/۲۸
از خواب بیدار شو عموجان. اصلاح طلبها خیلی وقته دیگه ارزشی ندارن پیش مردم. اصولگرا و اصلاح طلب فرقی ندارن
ناشناس۸۶۲۰۵۲۲۳:۴۵:۱۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
انتخابات مجلس با کاهش مشارکت مردم مواجه می شود زیرا مردم از دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب ناامید شده اند.
ناشناس۸۶۱۹۱۴۲۰:۴۸:۵۲ ۱۳۹۸/۱/۲۸
امثال قاسمی ها در نقش جاده صاف کن دشمنان کار میکنند.
ناشناس۸۶۲۰۱۳۲۳:۰۴:۰۸ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اصلاح‌طلبی مثل آقای زیباکلام آقای امیر عبدالهیان را به جرم دفاع از حق و عدم گرایش به جناح‌های سیاسی، قدرت‌طلب و تندرو خوانده است. جرم نیروهای ارزشی مانند عبدالهیان این است که رنگ عوض نکرده‌اند و نان به نرخ روز خور تربیت نشده‌اند.
ناشناس۸۶۲۰۵۹۲۳:۵۱:۴۱ ۱۳۹۸/۱/۲۸
تندرو همان فتنه گران سال 88 هستن که سطل زباله و بانک و اتوبوس و مسجد آتش می زدند و اموال عمومی و خصوصی را تخریب کردند.
ناشناس۸۶۲۰۶۷۰۰:۰۴:۱۶ ۱۳۹۸/۱/۲۹
اتفاقا اشتباه فکر میکنی چون اینجور افراد نمیخواهند از اون قالبی که توش هستند بیرون بیان و با شرایط روز حرکت کنن چون توانایی به روز شدن را ندارند.
ناشناس۸۶۲۰۱۴۲۳:۰۴:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۲۸
نام‌گذاری خیابان به نام اشخاص خاص باید دارای ضوابط مشخص باشد همانند اینکه آیا این فرد در گذشته برای اقتدار و عزت ملی اقدام موثری انجام داده است یا اینکه افتخارش مصاحبه با رسانه‌های ضدانقلاب و علیه نظام اسلامی و مردم است?
ناشناس۸۶۲۰۱۸۲۳:۰۶:۳۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
مردم و شیعیان عراق خود قربانی حزب بعث عراق بودند و در جنگ 8 ساله این حزب کثیف علیه کشورمان، مردم عراق و همین فرماندهان و رزمندگان کنونی حشدالشعبی بودند که در کنار رزمندگان اسلام به دفاع از ایران برخاستند و شهید و مجروح هم دادند. امروز هم کمک‌های آنها برای سیل‌زدگان برهمین اساس است. هرچند این همیاری برخی بیماردلان را عصبانی کرده و به هذیان‌گویی انداخته است. ان‌شاءا... این همبستگی دو ملت تا ظهور دولت حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.
ناشناس۸۶۱۹۳۸۲۱:۲۶:۲۸ ۱۳۹۸/۱/۲۸
با توجه به اینکه با گران شدن دلار ثروت های بدهکاران کلان بانکی هم چندین برابر شده است الان بهترین فرصت برای باز پس گرفتن معوقات کلان بانکی از بدهکاران کلان بانکی می باشد و اینکار باید بدست قوه قضاییه انجام شود چون بانک ها تمایلی به وصول نشان نمی دهند زیرا فساد و تخلف در اینرمعوقات موج میزند
ناشناس۸۶۲۰۳۹۲۳:۳۸:۳۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
رییس جمهور آینده،محسن رضایی
ناشناس۸۶۱۹۴۴۲۱:۳۴:۳۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
چرا برخورد قانونی با ایشون نمیشه؟ چون سیاست اینه حرف های تند رو ایشون بگه؟
پیمان۸۶۱۹۵۸۲۱:۵۲:۱۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اینکه میگن هرکی بره یه بدترش میاد واقعا حقیقته. ما هرگز تصور نمیکردیم از آقای احمدی نژاد بدتر هم پیدا بشه اما شد! متاسفانه پیدا شد و بدجوری هم پیدا شد.
ناشناس۸۶۲۱۸۳۰۷:۳۷:۴۰ ۱۳۹۸/۱/۲۹
گفته بود مالی بهتون بدم که مال قبلی را یاد کنید
ناشناس۸۶۱۹۷۵۲۲:۱۲:۳۲ ۱۳۹۸/۱/۲۸
رئیس جمهور بعدی هر کسی هست مطمئنا وضع از این هم بدتر خواهد شد.
ناشناس۸۶۲۰۵۷۲۳:۴۹:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اگر سیاست های غلط دولت روحانی نبود دلار 19 هزار تومان و گوشت 125 هزار تومان و پراید 50 میلیون نمی شد .
ناشناس۸۶۲۰۶۵۰۰:۰۱:۱۲ ۱۳۹۸/۱/۲۹
دلیلش رو هم میدونی که چیه؟
ناشناس۸۶۱۹۸۹۲۲:۳۸:۵۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
ماهی گرفتن تابناک از آب گل آلود.
ناشناس۸۶۲۰۹۲۰۰:۱۸:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۹
این الف است ببم جان اینقد عجله دارید کامنت بزارید که توجه نمیکنید کجا اومدید ;)
ناشناس۸۶۱۹۹۲۲۲:۴۲:۰۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
زیاد حرف زدن آقای سعید قاسمی،دودش به چشم تمام نیازمندانی میرود که اکنون به کمکهای هلال احمر نیاز دارند.واقعا خوش به حالشان که از حاشیه امن ونفوذ برخوردارند ودربیان همه نوع سخنی هم آزادند.
میثم۸۶۲۰۰۱۲۲:۵۰:۰۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اگر‌کس‌دیگه‌این حرف‌ها رو‌زده بود الان هزار انگ ( جاسوس، گراه دهنده به دشمن، باعث تحریم) بهش میزدید حالا ایشون فقط شدند دوستی خاله خرسه!
ناشناس۸۶۲۰۰۵۲۲:۵۸:۴۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
قاسمی راستش رو گفته. هلال احمر خیانت کرده.
ناشناس۸۶۲۰۰۸۲۳:۰۲:۲۱ ۱۳۹۸/۱/۲۸
آقای عباس عبدی گفته اصلاح‌طلبانی که اخیراً از سپاه حمایت کردند موقتی است. باید گفت پاسداران نیازی به حمایت مدعیان اصلاح‌طلبی را نداشته و ندارند. دشمن روبه‌رو شرف دارد بردشمنانی که از پشت خنجر می‌زنند. خون مقدس همت‌ها، زین‌الدین، باکری‌ها، حججی‌ها، همدانی‌ها، تقوی‌ها، توسلی‌ها و... پشتیبان سپاه است.
ناشناس۸۶۲۰۲۷۲۳:۲۵:۵۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
پس حالا ديگه دوستي سعيد قاسمي دوستي خاله خرسه شد !!!! چه جالب
ناشناس۸۶۲۰۴۹۲۳:۴۴:۲۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
البته حضور ایران در بوسنی مستشاری بوده نه رزمی
ناشناس۸۶۲۰۶۶۰۰:۰۲:۲۹ ۱۳۹۸/۱/۲۹
پس ظاهرا ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آینده ما را جهت داده اند !
عمران۸۶۲۱۳۴۰۱:۲۵:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۹
اگر راستش را گفته باید بررسی کرد و اینگونه افراد سو استفاده کننده از پوشش هلال احمر را از سازمان های رسمی ریشه کن کرد.
ناشناس۸۶۲۲۰۰۰۸:۳۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱/۲۹
قاسمی حرف راست رو زده
ناشناس۸۶۲۲۰۱۰۸:۳۷:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۲۹
چقدر سخت است بیدار کردن کسی که خودش را به خواب زده ...............
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  20. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  24. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  8. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  9. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  12. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  13. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  14. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  15. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  18. اسراییل چه باید بکند؟ 

  19. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  20. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  24. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  25. رهبر انقلاب: رژیم خبیث صهیونیستی تنبیه خواهد شد

آخرین عناوین