میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد

گروه سیاسی الف،   3980128129 ۳۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد.

میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد

به گزارش الف، در جلسه امروز هیات وزیران که به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد، میزان افزایش ضریب حقوق کارکنان دولت در سال ۱۳۹۸ مشخص شد.

بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.

برهمین اساس، افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد.

گفتنی است، حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال ۱۳۹۸، ۱۸ درصد نسبت به سال ۱۳۹۷ افزایش می‌یابد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد.

همچنین حداقل حقوق بازنشستگان به میزان ۱۵ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین شد.

دولت در ادامه این جلسه، مصوبه پرداخت کمک بلاعوض و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات بخش کشاورزی ناشی از سیل را اصلاح کرد.

براساس مصوبه جدید هیئت دولت، کمک‌های بلاعوض دولت و هم‌چنین تسهیلات بانکی ارزان قیمت به بخش کشاورزی در موضوعات زراعت، آبزی پروری، دامداری، ایستگاه پمپاژ آب و واحد مرغداری آسیب‌دیده اصلاح شد.

با تصمیم هیئت وزیران در جلسه امروز، موارد زیر به مجموعه کمک‌های بلاعوض دولت در بخش‌های آسیب دیده از سیل افزوده شده است:

- زراعت: هر هکتار آبی تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال؛

- زنبور عسل: هر کلنی تا مبلغ دو میلیون ریال

- آبزی پروری: هر تن تولید مزرعه آبزی پروری سردابی تا مبلغ ۸۰ میلیون ریال؛

- ایستگاه پمپاژ آب: تا ۸۰ میلیون ریال (مبلغ فوق جهت احداث هر ایستگاه پمپاژ گروهی بزرگ با برداشت آب بیش از صد لیتر در ثانیه براساس تصمیم ستاد بازسازی و نوسازی استان)؛

- واحد مرغداری: به ازای هر واحد مرغداری ۱۰۰ درصد تخریب شده تا ۲۰۰ میلیون ریال.

گفتنی است، براساس تصمیم دولت کمک بلاعوض برای هر هکتار آبی، متناسب با نوع محصول و متوسط عملکرد در واحد سطح با تأیید کارگروه بررسی و ارزیابی خسارت استان تا ۳۰ درصد قابل افزایش است.

هم‌چنین، مصوبه پیشین دولت در خصوص تسهیلات بانکی ارزان قیمت بر طبق موارد زیر اصلاح شد:

- دامداری: هر واحد کوچک عشایری و روستایی مبلغ تا ۱۰۰ میلیون ریال؛

- آبزی پروری: هر هکتار گرم آبی مبلغ تا ۵۰ میلیون ریال و هر هکتار سردابی تا مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال؛

- ایستگاه پمپاژ آب: تا ۵۰ میلیون ریال؛

- به ازای هر واحد مرغداری گوشتی تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال.

گفتنی است، دولت مقرر کرد، برای آن دسته از اراضی زراعی و باغی و واحدهای تولیدی که بر اثر سیل یا رانش زمین کاملاٌ شسته شده و یا به طور کامل نابوده شده اند، پس از بررسی میدانی به پیشنهاد وزارت جهادکشاورزی و تصویب ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده کشور تصمیم گیری خواهد شد.

هم‌چنین، ساخت و بازسازی سردهنه های برداشت آب تخریب شده، براساس نظر ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان صورت می‏گیرد.

هم‌چنین، دولت مقرر کرد، بانک مرکزی از طریق بانک‌ها، مبلغ پنجاه هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خسارات دیدگان اختصاص دهد.

همچنین در جلسه امروز دولت، گزارش جمع‌بندی معاون اول رئیس جمهور بر پایه گزارش ستاد مدیریت بحران درباره ارزیابی میزان خسارات به واحدهای مسکونی، صنفی، صنعتی، مزارع، باغات، دام‌پروری‌ها و آبزی پروری‌ها ارائه شد و به مسئولیت دستگاه‌های اجرایی در تامین سریع مبالغ کمک‌های بلاعوض و اعطای تسهیلات بانکی با استفاده از ظرفیت‌ موجود دولت و استفاده از منابع صندوق توسعه ملی تاکید شد.

هیئت وزیران در ادامه جلسه امروز خود به بررسی و تصویب ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور پرداخت.

به موجب ضوابط یادشده، دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی که به نحوی از انحاء از بودجه کل کشور استفاده می‌نمایند، موظفند عملکرد خود در خصوص قانون بودجه سال‌های ۱۳۹۷و ۱۳۹۸ کل کشور را مطابق نظام جامع نظارت به سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه نمایند.

دولت همچنین دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرد اجرای مصوبات ابلاغی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی (اعم از بسته‌ها، برنامه‌ها، طرح‌ها و پروژه‌ها) را در سال ۱۳۹۸ در اولویت برنامه‌های اجرایی خود قرار داده و منابع لازم برای مدیریت و اجرای آن‌ها را از محل اعتبارات خود شامل منابع داخلی و مصوب ابلاغی و تسهیلات بانکی با رعایت قوانین و مقررات مربوط تأمین کنند.

هیئت وزیران به منظور دستیابی به ارتقای بهره‌وری و زمینه‏‌سازی رشد تولید ملی، دستگاه‌های اجرایی را مجاز کرد تا سه درصد از اعتبارات پژوهشی هزینه‌ای خود را به پژوهش‌های کاربردی در زمینه ارتقای بهره‌وری، اختصاص دهند.

همچنین دولت به منظور کاهش مصرف انرژی، ایمن‌سازی، کاهش آلودگی محیط زیست و انتقال دانش فنی، کلیه دستگاه‌های اجرایی از جمله دانشگاه‌ها و مدارس را موظف کرد در مناطق دارای شبکه گاز طبیعی در صورت نیاز به خرید (یا جایگزینی) تجهیزات گرمایشی (بخاری) از انواع بخاری‌های هوشمند با بازده (راندمان) بالا (حداقل بازدهی (۸۵) درصد) استفاده بنمایند.

افزون براین، هیئت وزیران احداث و خرید ساختمان‌های جدید اداری توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت (به استثنای موارد تغییر سطح تقسیمات کشوری، تجمیع ساختمان‌های اداری موجود بدون ایجاد بار مالی جدید، تمرکززدایی و خروج از کلانشهرها بدون ایجاد بار مالی جدید و همچنین طرح‌های خرید یا احداث در طرح‌های مصوب قانون و حوادث غیرمترقبه) را ممنوع اعلام کرد. 

دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) را مکلف کرد به منظور اطلاع‌رسانی برای شفاف‌سازی اعتبارات دریافتی دستگاه‌های اجرایی از محل بودجه عمومی دولت و تکریم حقوق شهروندی، تمامی اعتبارات پرداختی از محل بودجه عمومی دولت شامل اعتبارات هزینه‌ای، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (به تفکیک طرح) و تملک دارایی‌های مالی به دستگاه‌های اجرایی (به استثنای اعتبارات دفاعی و امنیتی و سازمان انرژی اتمی ایران) را به تفکیک ملی و استانی در پایگاه اطلاع‌رسانی خود منتشر کنند.

در جلسه امروز هیئت وزیران، فهرست ۵۰ شرکت دولتی ملزم به انجام حسابرسی عملیاتی در طول برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید.

بر اساس این مصوبه، شرکتها مکلفند حداقل یک بار در طول سال های اجرای برنامه توسعه از طریق سازمان حسابرسی و یا موسسات حسابرسی عضو جامعه حسابداران رسمی ایران در جهت افزایش صرفه اقتصادی، کارآیی و اثربخشی فعالیت شرکت ها و افزایش قابلیت اعتماد گزارش های مالی، نسبت به انجام حسابرسی عملیاتی و ارائه آن به مجمع عمومی اقدام کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۶۱۴۷۲۱۵:۰۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۲۸
20درصد افزایش پیشنهادی خودشان را به 18 درصد کاهش دادند تا مشت محکمی بر دهان مجلس بزنند
حمید۸۶۲۱۴۳۰۲:۰۸:۳۵ ۱۳۹۸/۱/۲۹
مجلس که عرضه نداشته باشه همین میشه. تو این گرونی کارمند جماعت ضربه شدیدی خورد. تورم ۳۰۰ درصد افزایش ۱۸ درصد!!!!
ناشناس۸۶۲۱۶۸۰۷:۱۳:۲۸ ۱۳۹۸/۱/۲۹
از خدا پناه می برم به قانون شکنی دروغ گویی نفاق و ریا و از کسانی که این بلا رو سرکشور آوردند و قبول نمی کنند و به زمین و زمان به غیر از خودشان ارجاع می دهند
ناشناس۸۶۱۴۸۱۱۵:۰۶:۴۲ ۱۳۹۸/۱/۲۸
این میزان که کمتر از مصوبه مجلس و حتی کمتر از مصوبه قبلی دولت برای افزایش 20 درصدی هست ! دولت با مجلس لج داره و رنج و زحمتش بر گردن مردم هست ؟ کی تموم میشه این وضعیت اخه ؟
ناشناس۸۶۱۴۸۲۱۵:۰۷:۴۹ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اینکه خیلی بدتر شدخود دولت میخواست بیست در صد افزایش بدهدمجلس نپذیرفت حالا دولت اعلام میکنه هیجده در صد با اینهمه گونی و تورم واقعا اعصاب همه خرد شد.
ناشناس۸۶۱۵۸۷۱۶:۰۹:۱۵ ۱۳۹۸/۱/۲۸
تورم بالای 100 درصده و حقوق 18 درصد !!!؟؟؟ تازه آب و برق و گاز و بنزین که روزی قرار بود مفت باشد، افزایش 50-60 درصدی خواهد داشت خدا به دادمون برسه
ناشناس۸۶۱۶۱۴۱۶:۲۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
با این حساب تا ده درصد کار خودش را کرد و در واقعیت شد 3 درصد.
میثم۸۶۱۶۱۹۱۶:۲۷:۰۹ ۱۳۹۸/۱/۲۸
الان کجای خبر میزان افزایش حقوق کارکنان دولت و تعیین کرده؟ فقط از بازنشستگان و سازمان‌های وابسته صحبت شده. کارکنان لشکری و کشوری و قضات و اعضای هیات علمی چیزی گفته نشده. قانون همیشه کامل به همه اقشار حقوق بگیر اشاره میکنه!
نانی۸۶۱۹۰۰۲۰:۲۹:۰۱ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اینهایی که ام بردی تابع نظام هماهنگ قانون پرداخت میشن که حداقل افزایش حقوقشون 440 تومن
ناشناس۸۶۱۶۴۱۱۶:۴۱:۳۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
طبق مصوبه ی مجلس پایین تر ین حقوق باید 400 + 120 باشد یعنی 520000 دادستانی وارد شود
بازنشسته فرهنگی۸۶۱۶۸۵۱۷:۰۹:۱۸ ۱۳۹۸/۱/۲۸
يکی برای من بازنشسته توضيح دهد که علاوه بر 400000 تومان چند درصد به حقوق اضافه ميشود؟ منکه با چند بار خوندن اين مصوبه چيزی دستگيرم نشد.
ناشناس۸۶۱۹۱۶۲۰:۵۶:۳۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
تا 10 درصد یعنی بنا بوده که مثل همه ی امور، اوضاع درهم و برهم باشد با توجه به حداقل حقوق پارسال که 1123000 بوده و امسال هم گفتن حداقل به این گروه 440 تومان اضافه می شود، به این گروه، 400 به اضافه ی 3 تا 4 درصد اضافه شده است اون 18 درصد اعلامی هم احتمالا مثل 20 درصد پارسال باشد یعنی متوسط همه ی کارمندها. به شعور مردم احترام بگذارید ای مجلس و دولت
ناشناس۸۶۱۶۹۳۱۷:۱۶:۲۹ ۱۳۹۸/۱/۲۸
این درصد های ظاهراً کارشناسی دولت و خلاقیت های مجلس و نهایتا ماهها بحث و جدل، واقعیت را تغییر نمی دهد قدرت خرید حقوق بگیران از نصف کمتر شده و بهترین ملاک در این باب خط فقر 6 تومانی است.
ناشناس۸۶۱۷۰۲۱۷:۲۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
پس این همه در مجلس جلسه گذاشتند چی شد؟؟؟ دولت نه پیشنهاد خود را عمل می کند و نه مصوبه مجلس را
علی 671۸۶۱۷۰۵۱۷:۲۷:۵۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
این دولت تا بتواند فقط از حقوق حقوق بگیران می زند و کم می کند .در مجلس تصویب شده که علاوه بر 400 تومانی که به همه اضافه می شود .بیست در صد پلکانی به حقوق ها اضافه شود .بودجه آن نیز تصویب شد .حالا دولت دو در صدش را می زند چرا ؟ یعنی علنی قانون را اجرا نمی کند .
ناشناس۸۶۱۷۱۲۱۷:۳۴:۳۶ ۱۳۹۸/۱/۲۸
.. ..افزایش حقوق ها همان 20 درصد باشد با حداقل 4 میلیون ریال
ناشناس۸۶۱۷۶۱۱۸:۰۹:۱۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
از اول تا اخر مطلب را خوندم ولی چیزی از افزایش ضریب اشاره نشده ، فقط دو بار تکرار شده که میزان افزایش از 440تومن کمتر نباشه ، یعنی 400تومن ثابت + 10درصد . منظور مجلس از افزایش 10درصد ، 10درصد کل حقوق بود اما دولت 10درصد از 400تومن را در نظر گرفته و قابل پیش بینی بود !
سلیمی۸۶۱۷۶۸۱۸:۱۳:۴۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
دولت باید قانون مصوب مجلس را عمل کند نه آن که خودش قانون دیگری درست کند. متاسفانه مجلس هم مثل سال گذشته ساکت می نشیند و یا چند نفر اعتراضکی می کنند و مسئله تمام می شود. نتیجه چندین روز بحثهای داغ بین نمایندگان و رفت و برگشت کمیسیون و صحن را هیات دولت اینگونه خونسرد جواب داد.
صلاح الدین۸۶۱۷۹۱۱۸:۳۵:۰۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
چرا 18درصد؟؟؟؟چطور حساب کردن مگه واسه همه حداقل 18درصد اعمال شده؟؟؟؟این چه بازیه سر ملت در میارن؟؟؟
ناشناس۸۶۱۹۰۹۲۰:۴۲:۵۹ ۱۳۹۸/۱/۲۸
یکی از شعار های دولت شفافیت بود دیگه شفاف تر از این نمیشه
حمید۸۶۱۸۰۳۱۸:۴۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱/۲۸
این دولت باز که مصوبه مجلس و دور زد؟این چه وضعشه اخه؟باز حقوق بالاها کلی حقوقشون زیاد میشه که
ابرهیم۸۶۱۸۲۲۱۹:۰۶:۰۷ ۱۳۹۸/۱/۲۸
اقای نوبخت قانون رو اجرا نکرد ومجلس رو به تمسخر گرفته مگر افزایش حقوق ۱۸ درصد بود ایشان از اقشار پایین زد وبه حقوق های نجمی افزود
ناشناس۸۶۱۸۴۶۱۹:۲۴:۱۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
لاریجانی فرمودند بیخود می کنند باید مصوبه ی مجلس یعنی 400 و ده درصد باشد. این که دو تا سه درصد است
ناشناس۸۶۱۸۶۸۱۹:۳۸:۵۳ ۱۳۹۸/۱/۲۸
ای آنکه مخالفت با مجلس کارت خشم و غضب مردم در انتظارت
ناشناس۸۶۱۸۸۷۲۰:۰۹:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۲۸
حقیقت در کشور هایی که سرانه تولید ناخالص ده برابر ما دارند متوسط حقوق 4 تا 5 هزار دلار است چه طور است که متوسط حقوق کارمندها در ایران 250 دلار است به جای 400 تا 500 دلار؟ اگر دقت کنید خط فقر هم که 6 میلیون است با این محاسبه هماهنگ هست.
رحمان۸۶۱۸۹۲۲۰:۱۷:۰۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
افزایش ۱۸ درصدی. با کسر مقرری ماه اول . میزان افزایش شد ۱۶ درصد. از طرف دیگر حق بیمه و... افزایش پیدا می کنه. یعنی حدود ۱۴ درصد افزایش خواهیم داشت. ۴ ماهه داد می زنند .که فلان فرمول بهمان فرمول.
نانی۸۶۱۸۹۷۲۰:۲۸:۰۴ ۱۳۹۸/۱/۲۸
من نمیدونم شماها چی میخونین و به چی اعتراض میکنین، خواهشا این دو جمله ذیل رو با دقت بخونین مشخص نوشته که: 1- بر اساس تصمیم هیئت وزیران، حداقل حقوق شاغلان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و کارمندان مشمول قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت مبلغ ۱۵میلیون و ۶۳۰ هزار ریال تعیین شد به طوری که حداقل افزایش حقوق نسبت به سال ۱۳۹۷ از مبلغ چهار میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمتر نباشد. 2- برهمین اساس، افزایش حقوق کارکنان مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و مؤسسات عمومی غیردولتی و شرکت‌های دولتی دارای مقررات خاص و همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در سال ۱۳۹۸ به میزان ۱۸ درصد تعیین شد. بند 1 توضیح داده که حداقل افزایش حقوق کارمندان دولت 440 هزار تومان نسبت به سال 97 که شامل کارمندانی میشه که تابع نظام هماهنگ پرداخت هستن مثلا معلمان بند 2 هم میگه که کارمندان بانک ها شرکت های دولتی مثل نفت فولاد آلومینیوم 18 درصد افزایش میگیرن
ناشناس۸۶۱۹۴۰۲۱:۲۷:۵۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
چرا تا ده درصد مجلس شد فقط سه درصد؟!!! حتی با احتساب ۵ درصد شایعات خودشان به نظر میرسد سیل باز دو درصد از جیب کارمندان کند و برد. ما که راضی نیستیم هر اتفاقی تو این مملکت می افتد ما تاوانش را فقط بدهیم
ناشناس۸۶۱۹۸۸۲۲:۳۷:۵۰ ۱۳۹۸/۱/۲۸
...قرار بود ۴۰۰ تومن بعلاوه تا ده درصد باشه. بووددجه اش که هست, چرا افزایش ندادید؟!!! خ
ناشناس۸۶۱۹۹۵۲۲:۴۳:۴۵ ۱۳۹۸/۱/۲۸
خوب ملت رو 4 ماه سر کار گذاشتید آخر هم نفهمیدید چه کار کردید
ناشناس۸۶۲۰۷۴۰۰:۰۸:۳۶ ۱۳۹۸/۱/۲۹
دولت ضد کارمند و قشر ضعیف . این دولت اشرافی کی تمام می شود، خدایا خودت به داد ملت برس؟
سعیدروشن کرمانشاهی۸۶۲۰۷۷۰۰:۰۹:۳۲ ۱۳۹۸/۱/۲۹
دولت ومجلس برای پرداخت به بازنشستگان وکارمندان وشهروندان دست ودلش میلرزه ...
ناشناس۸۶۲۱۱۳۰۰:۴۰:۱۲ ۱۳۹۸/۱/۲۹
این دولت به قوانین مجلس و سایر قوا و... کاری ندارد می گوید هرچه مجلس تصمیم بگیرد بعد کارش خودش را می کند مجلس امد ه ابرو رادرست کند چشم را هم کور کرد چقدر بی صداقتی در ماها نهادینه شده
محمدرضا۸۶۲۱۵۶۰۴:۳۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱/۲۹
حق بازنشستگان پیرمرد و حتی پیرزن سالخورده بیمار و آبرو دار را که باید طبق قانون خدمات کشوری مصوب مجلس و شورای نگهبان همسان سازی کامل می شد ندادند . با این عنوان که هزینه اش زیاد است !!؟؟ سیل آمد و بیش از آن مقدار را به کشور و زیر ساخت ها و مردم لطمه زد ..!! آقایان متوجه باشند که آه مظلوم چگونه گرفتار میکند ...
كارمند بدبخت۸۶۲۱۹۴۰۸:۲۱:۱۵ ۱۳۹۸/۱/۲۹
متاسفيم براي دولتي كه پيشنهاد خودش كه 20% بود رو اجرايي نكرد و سال قبل هم همين تخلف رو انجام داد و هيچ نهادي مانع نشد. . .
ناشناس۸۶۲۲۹۸۱۰:۳۰:۲۵ ۱۳۹۸/۱/۲۹
چرا فقط فهرست ۵۰ شرکت دولتی را ملزم به انجام حسابرسی عملیاتی کردید؟ پس تکلیف بقیه شرکتهایی که دولت سهامی در آن دارد و تعدادشان کم نیست چه میشود !
همشهری۸۶۲۵۴۹۱۴:۵۲:۳۳ ۱۳۹۸/۱/۲۹
تورم 200 درصدی افزایش حقوق 18 درصدی به خدا ظلمی بیشتر از این نمیشه خدایا خودت به داد مردم برس .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین