آخرین خبر از پرونده سلمان خدادادی/ شکایت رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی به کجا رسید؟

گروه سیاسی الف،   3980127161 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: پرونده سلمان خدادادی در حال حاضر در دادگاه است و ما منتظر نهایی شدن حکم دادگاه هستیم و هنوز نتیجه نهایی به دست ما نرسیده است.

آخرین خبر از پرونده سلمان خدادادی/ شکایت رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی به کجا رسید؟

به گزارش مهر، محمدجواد جمالی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان امروز در حاشیه جلسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین پرونده‌های بررسی شده در این هیئت، گفت: جمعی از نمایندگان چون هاجر چنارانی، علی اکبر کریمی و مجتبی ذوالنور از جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت به علت اظهاراتی که درباره استیضاح کنندگان رئیس جمهور داشته است، شکایت کرده اند که قرار بر این شد این نماینده جهت ارائه توضیحات به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان بیاید.

وی با اشاره به اینکه پرونده استیضاح ربیعی هم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بحث و بررسی است، ادامه داد: قرار بر این شد محسنی بندپی استاندار فعلی تهران و رئیس سابق سازمان بهزیستی در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شود و توضیحاتی را در این باره ارائه کند.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به بررسی شکایت کامران دانشجو از محمود صادقی، گفت: علت شکایت دانشجو از صادقی این است که چرا محمود صادقی حکم رأی قطعی محکومیت دانشجو در دیوان محاسبات را اعلام کرده و وی مدعی است تبرئه شده و وی نباید در این باره اظهاراتی را مطرح می‌کرد.

جمالی با اشاره به اینکه خریدار پالایشگاه نفت کرمانشاه از جاسمی نماینده کرمانشاه شکایت کرده است، تصریح کرد: امروز جاسمی هم در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شد و توضیحاتی را ارائه داد که هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهارات وی را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص نداد.

وی با بیان اینکه ناجا و فرمانده انتظامی شهرستان دیلم هم از خدری نماینده بوشهر شکایت کرده اند، گفت: همچنین علی اکبری نماینده شیراز هم از یکی از نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شکایت کرده است که قرار شد آن نماینده در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان حاضر شده و در این باره توضیح دهد.

جمالی درباره آخرین وضعیت پرونده سلمان خدادادی، افزود: در حال حاضر پرونده این نماینده در دادگاه است که حکم اولیه وی صادر شده و خدادادی به دادگاه اعتراض کرده و ما منتظر نهایی شدن حکم دادگاه هستیم.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه آیا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ادعاهای مادر مرحوم نویدپور شاکی پرونده سلمان خدادادی را مورد بررسی قرار می‌دهد، گفت: نباید این بحث را احساسی کرد و تاکنون هیچ شکایتی به ما ارائه نشده است.

این نماینده مجلس درباره آخرین وضعیت شکایت رئیس دولت اصلاحات از کریمی قدوسی، اظهار داشت: یک جلسه برای رسیدگی به این پرونده و دعوت از کریمی قدوسی برگزار شده که به دلیل پایان نیافتن موضوع قرار بر این شد که این مساله در جلسه دیگری هم بررسی شود چرا که در آن زمان کریمی قدوسی نتوانست توضیحات کامل خود را ارائه دهد.

وی در واکنش به اینکه اخیراً مصاحبه‌ای از برادر رئیس جمهور درباره کریمی قدوسی منتشر شده مبنی بر اینکه در آن مصاحبه درخواست داشته مدارک ادعایی این نماینده داده شود، گفت: هیچ شکایتی از سوی فریدون درباره نمایندگان در حال حاضر به ما نرسیده است.

جمالی خاطرنشان کرد: همچنین امروز علیرضا بیگی جهت ارائه توضیحاتی درباره شکایت‌های واصله از طرف سازمان هواپیمایی، ناجا و رئیس سازمان خصوصی سازی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان آمد و توضیحاتش را ارائه کرد که نظر نهایی درباره این موضوع در جلسات آتی اعلام می‌شود.

دیدگاه کاربران

محمد۸۵۹۸۳۰۱۶:۲۳:۲۰ ۱۳۹۸/۱/۲۷
با این روند رسیدگی وتعدد شکایات این هیئت میتواند رکورد پرونده های دادگاهها را بشکند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین