فرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپور

گروه عکس الف،   3980126173 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های تردد هوایی در جنوب شرق آسیا است. که خود به عنوان جاذبه گردشگری معرفی شده این فرودگاه دارای بلندترین آبشار مصنوعی دنیا است.

فرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپورفرودگاهی با جاذبه های توریستی در سنگاپور

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

علی۸۵۸۸۳۹۰۷:۴۶:۳۶ ۱۳۹۸/۱/۲۷
فرودگاه امام هم خوبه فقط آبشار نداره
ناشناس۸۵۸۹۶۴۰۹:۱۰:۰۸ ۱۳۹۸/۱/۲۷
اسراف است با این هزینه میشه صدها هزار جوان خانه بخت فرستاد
ناشناس۸۵۹۰۳۰۰۹:۳۸:۵۴ ۱۳۹۸/۱/۲۷
دنیا کجا داره میره، اونوقت مردم ایران تو صف گوشت یخ زده و پیاز هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!
مجید۸۵۹۰۶۰۱۰:۰۱:۵۵ ۱۳۹۸/۱/۲۷
همین سنگاپور کوچولو 40 سال پیش جایی بود همچون سومالی امروزی و مردمش سوسمار خور بودند و کارشان دزدی دریایی بود .
ناشناس۸۵۹۰۶۵۱۰:۰۸:۱۲ ۱۳۹۸/۱/۲۷
نقدهای فراوانی به توسعه و امکانات فرودگاه امام خمینی دارم. فرودگاهی که ممکن است تحت تاثیر تحریم‌ها و شرایط خاص لج و لجبازی .. و بی‌تدبیری و مسئولیت‌ناپذیری نه تنها توسعه نیابد که رنگ و روی عقب‌ماندگی بگیرد. اما فقط یک سئوال: چرا اینقدر کثیفه فرودگاه ما؟ چرا حداقل دستی به شیشه‌ها و در و پیکرش نمی‌کشن تا از گرد و خاک رها بشه؟ چرا سرویس‌ها کثیف و خرابن؟ نکنه .. آب و صابون هم تحریم شده؟
امین۸۵۹۱۱۴۱۰:۴۸:۲۸ ۱۳۹۸/۱/۲۷
چقدر شبیه فرودگاه های ماست دارن از ما کپی برداری میکنن
فرهاد۸۵۹۱۳۸۱۰:۵۷:۱۴ ۱۳۹۸/۱/۲۷
ما هم فرودگاه داريم تو بر و بيابان و سنگ و ريگ
ناشناس۸۵۹۲۲۹۱۱:۴۴:۵۱ ۱۳۹۸/۱/۲۷
مبارک صاحبش
ناشناس۸۵۹۳۱۵۱۲:۳۸:۲۵ ۱۳۹۸/۱/۲۷
سنگاپور؛ جزیره‌ی مخوف دیروز و بهشت امروز این جزیره با ۶۴۰ کیلومتر مربع مساحت حدود یک چهارم شهر یزد است. -تا قرن نوزدهم یکی از مخوف‌ترین جنگل‌ها و محل زندگی تمساح‌ها و حیوانات درنده بود. -در جنگ جهانی اول یکی از مراکز نظامی بریتانیا شد. -در جنگ جهانی دوم به اشغال کشور ژاپن در آمد. -در سال ۱۹۶۳ این جزیره از طرف بریتانیا به کشور مالزی واگذار شد، ولی مالزی به علت بی‌مصرف و خطرناک بودن آنرا مستقل اعلام کرد. -بیش از ۴۰ درصد مردمش معتاد و تبعیدگاه زندانیان خطرناک مالزی بود. لی کو آن یو، اولین نخست وزیر، تصمیم گرفت این جزیره را به یکی از ارزشمندترین مکان‌های دنیا تبدیل کند. ۱. از تمام دنیا افراد با سواد و هنرمند اهل سنگاپور را شناسایی کرد. ۲. سالم‌ترین افراد با سواد را به عنوان قاضی انتخاب و قوه قضاییه قدرتمندی را پایه‌ریزی کرد و مجرمین را بدون هیچ ترس و واهمه مجازات کرد. ۳. افراد دنیا دیده، ‌جوان و تحصیل کرده را عضو کابینه کرد و اعضای کابینه را از میان خانواده و دوستان انتخاب نکرد. ۴. نخبه‌ترین افراد را با حقوق بالا استخدام نمود. ۵. سخت‌ترین قوانین ممکن را تصویب و با تمام مدیران دولتی اتمام حجت کرد، ‌در صورت تخلف، دو راه بیشتر ندارند: ۱. خودکشی ۲. محاکمه در دادگاه اکثر مدیران دولتی مرتکب خطا راه اول را انتخاب می‌کردند. آقای لی‌کوآن‌یو، طی ۳۰ سال، یک کشور فوق پیشرفته را تحویل مردم داد و بعد هم خودش استعفا داد تا حکومت موروثی نشود. در حال حاضر سنگاپور یکی از مدرن‌ترین کشور دنیاست. -بهترین کشور برای سرمایه گذاری‌های بالای ۱۰۰ میلیون دلار -سومین بازار بزرگ مالی جهان. -سومین بازار بزرگ نفت در جهان بعد از لندن و نیویورک -دومین بندر پر تردد دنیا برای بارگیری. -۹۰ درصد مردم صاحب خانه هستند. -دومین رتبه آموزش و پرورش در دنیا برای هفت سال متوالی. -سومین کشور پر درآمد دنیا.
ناشناس۸۵۹۴۴۱۱۳:۴۴:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۲۷
روزی قرار بود این کشور جذاب و پولدار مال ما باشه
ناشناس۸۵۹۴۵۲۱۳:۴۸:۴۱ ۱۳۹۸/۱/۲۷
فقط مهرآباد خودمون با بویینگ MD 82 را عشقست
ناشناس۸۵۹۵۳۵۱۴:۲۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۷
آدم پرواز را فراموش میکنه
farhad m۸۵۹۹۵۱۱۷:۲۹:۵۹ ۱۳۹۸/۱/۲۷
اینکه مثل تعاریف بهشته!منتها روی زمین ساختن!!
حسین۸۶۰۰۰۴۱۷:۵۲:۵۱ ۱۳۹۸/۱/۲۷
اونوقت هنوز ما تو اضافه کردن سالن ترانزیت به فرودگاه امام که کاملا توجیح اقتصادی داره موندیم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین