قتل هولناک در مشهد؛ به بهانه «جادوگری»

گروه حوادث الف،   3980126088 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

زن و مرد غریبه ای با آشنایی در شبکه های اجتماعی و برای رسیدن به اهداف پلید خود، شوهر زن جوان را در مشهد به طرز وحشتناکی با بهانه «جادوگری» به قتل رساندند.

قتل هولناک در مشهد؛ به بهانه «جادوگری»

روزنامه خراسان نوشت: پانزدهم دی سال گذشته، جسد سوخته ای در یک کارگاه مخروبه و در فاصله ۵ کیلومتری جاده مشهد – سرخس کشف شد که بلافاصله با حضور شبانه قاضی ویژه قتل عمد مشهد در محل مذکور، تحقیقات در این باره ادامه یافت.

با پیدا شدن کارت های شناسایی نیمه سوخته، هویت مرد ۴۷ ساله به نام ناصر مشخص شد و بدین ترتیب با دستور سرهنگ کارآگاه حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی عملیات تخصصی خود را برای کشف راز این جنایت وحشتناک آغاز کردند.

گروهی از کارآگاهان در یک شاخه اطلاعاتی، خانواده مقتول را که در بولوار صیاد شیرازی سکونت داشتند شناسایی کردند و اولین مرحله از تحقیقات سری با راهنمایی های قاضی کاظم میرزایی از همسر ناصر ادامه یافت. اظهارات این زن ۳۷ ساله در حالی حیرت کارآگاهان را برانگیخت که او سعی داشت مرگ شوهرش را به باندهای تبهکاران خطرناک عتیقه و دلار نسبت دهد. این زن که مدعی بود همسرش گوشی تلفن مخفی داشت که همه از آن بی اطلاع بودند در بازجویی های فنی به کارآگاه حمید فر (افسر پرونده) گفت: همسرم مدام به ما تذکر می داد که مواظب خودمان باشیم چرا که او در زمینه خرید و فروش عتیقه و زیرخاکی فعالیت می کرد و با باندهای تبهکاری در ارتباط بود! با وجود این بررسی های غیرمحسوس کارآگاهان که با استفاده از تجربیات ارزنده قاضی میرزایی صورت می گرفت، از سرنخ هایی حکایت داشت که در روز حادثه، تماس های تلفنی زیادی بین سارا و ناصر برقرار شده است.

در همین حال سارا به گروه ویژه کارآگاهان که زیرنظر مستقیم سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) فعالیت می کردند، گفت: همسرم قرار بود برای انجام معاملات عتیقه به تهران برود او را تا میدان آزادی رساندم و آنجا پیاده شد تا خودش به پایانه مسافربری برود و من هم برای آنکه مطمئن شوم او سوار اتوبوس شده است مدام با او در تماس بودم!

با توجه به اینکه اظهارات سارا قانع کننده نبود، کارآگاهان از او خواستند روز بعد به اتفاق فرزندانش به پلیس آگاهی بیاید اما او دیگر ناپدید شد و به مکان نامعلومی گریخت!

با فرار مظنون پرونده، شیوه تحقیقات تغییر کرد و این گونه بود که کارآگاهان با بررسی سرنخ های موجود به اسنادی دست یافتند که نشان از ارتباط سارا با جوان غریبه ای به نام علی داشت. بالاخره سررشته این تحقیقات گسترده به منطقه یافت آباد تهران کشید جایی که احتمال می رفت سارا و علی در آنجا مخفی شده باشند بنابراین گروهی از کارآگاهان با صدور نیابت قضایی از سوی قاضی میرزایی و به سرپرستی سرهنگ سلطانیان (رئیس دایره قتل عمد) وارد عمل شدند و شاخه ای از گروه ویژه عملیاتی پنج شنبه گذشته به تهران رفتند و روز بعد تحقیقات پنهانی خود را ادامه دادند تا اینکه سارا را در منطقه ای از یافت آباد شناسایی کردند و با تعقیب غیرمحسوس او به محل اختفای «علی» دست یافتند.

کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی که وارد عملیاتی شبانه شده بودند در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، سارا و علی را در یک واحد آپارتمانی به دام انداختند و به مشهد انتقال دادند.

این دو متهم که روز گذشته با دستور قاضی میرزایی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفتند به ناچار لب به اعتراف گشودند و راز این جنایت را به وسوسه های شیطانی گره زدند.

«علی» متهم اصلی این پرونده گفت: من از پنج سال قبل در شبکه های اجتماعی با «سارا» آشنا شدم و علاقه ما به یکدیگر شدت گرفت تا اینکه من از شمال کشور به مشهد آمدم و در اینجا به ارتباط با او ادامه دادم تا جایی که حتی به خانه آنها رفت و آمد داشتم و ناصر هم مرا می شناخت. این جوان ۲۴ ساله افزود: شدت این رابطه شیطانی به حدی رسید که تصمیم به قتل همسر سارا گرفتیم و نقشه ای به بهانه امور جادوگری و مرتاضی کشیدیم تا ناصر را به قتل برسانیم.

روز حادثه هم سارا پس از تلفن من با همسرش تماس گرفت و او را راهنمایی کرد تا به کارگاه مخروبه در جاده سرخس بیاید و مردی را که از شمال کشور برای انجام امور جادوگری آمده است ببیند! اما وقتی شب به آنجا آمد او را به درون چهار دیواری مخروبه بردم و در یک لحظه در تاریکی شب با بلوکه به سرش کوبیدم و سپس جسدش را به آتش کشیدم اما هنوز ۵۰۰ متر از آنجا دور نشده بودم که مردم با دیدن شعله های آتش با پلیس تماس گرفتند و من با دیدن چراغ گردان های خودروی پلیس از محل گریختم.

این گزارش حاکی است قاضی میرزایی درباره این پرونده جنایی گفت: باتوجه به اینکه زوایای پنهان زیادی در ماجرای این جنایت وجود دارد باید تحقیقات بیشتری در این باره صورت گیرد. به همین دلیل با صدور دستورات قضایی بررسی ها در پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۵۸۳۹۹۱۹:۲۲:۱۴ ۱۳۹۸/۱/۲۶
استانداری فرمانداری امام جماعت باید در مشهد کار فرهنگی بیشتری بکنند، من از زوجها می خواهم که با همسر خود با هر شرایطی زندگی نکنند و طلاق برای اینگونه موارد است که کار به اینجاها نکشد.
پیمان۸۵۹۰۹۸۱۰:۳۹:۴۳ ۱۳۹۸/۱/۲۷
احسنت که این شیاطین رو به دام می اندازید و پوز شیطان رو به خاک می مالید در این پرونده ها.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین