قاسمپور: کی‌روش فکر می‌کرد از آسمان آمده!/ او نمک خورد و نمکدان شکست

گروه ورزشی الف،   3980126019 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناس فوتبال گفت: آنقدر رسانه‌های ایرانی به کی‌روش بها دادند و مربیان ایرانی را کوبیدند که او فکر می‌کرد از آسمان آمده است!

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش علیه مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مهدی تاج به نظر من در زمان حضور کی‌روش در ایران در قبال این مربی ضعیف عمل کرد. کی‌روش بارها به افراد بی‌احترامی و توهین می‌کرد و تاج در قبال او عکس‌العملی نشان نداد. من نمی‌دانم حرف‌های کی‌روش چقدر درست است، زیرا از مسائلی که داخل فدراسیون اتفاق افتاده خبر ندارم، اما مهدی تاج برای کی‌روش مدیر خوبی بود و فراتر از انتظار برایش عمل کرد و امکانات خوبی را برای این سرمربی ایجاد کرد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: کی‌روش بارها به پیشکسوتان،‌ اهالی فوتبال و اهالی فوتبال بی‌احترامی و دهان کجی کرد اما مهدی تاج این رفتارها را زیر سبیلی رد کرد. اما بی‌انصافی است که رئیس فدراسیون نسبت به کی‌روش ظلم کرده است. او هر کاری از دستش برمی‌آمد برای تیم ملی و کی‌روش انجام داد.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: کی‌روش تنها مربی تیم ملی بود که بیشترین زمان مربیگری در تیم ملی را داشت، بیشترین امکانات در اختیار او قرار گرفت و بیشترین پول به او داده شد،‌اما این همه امکانات و پولی که به کی‌روش دادیم هیچ بازدهی نداشت. ما قبل از کی‌روش هم به جام جهانی رفته بودیم، چهار تیم اول آسیا به جام جهانی می‌روند و تیم پنجم هم راهی پلی‌آف می‌شود. کی‌روش چه کار شاقی برای ما انجام داد.

قاسمپور افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: ما در بهترین شرایط تیم ملی نتوانستیم در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم، آن هم با توجه به قرعه آسانی که تیم ملی داشت، به راحتی می‌توانستیم تا فینال پیش برویم. اما قبل از ژاپن مقابل عمان حذف می‌شدیم، در دقیقه ۲ به این تیم پنالتی دادیم.

وی در مورد این‌که آیا کی‌روش افتخاری در فوتبال ایران کسب کرده که می‌گوید تاج خودش را پشت این افتخارات پنهان می‌کند، گفت: کی‌روش هیچ افتخار و جام قهرمانی برای ایران نیاورد، اما می‌خواهم صریح صحبت کنم. بخشی از این رفتار کی‌روش به شما رسانه‌ها برمی‌گردد. آن‌قدر او را در بوق و کرنا کردید و برایش به به و چهچه گفتید و ما مربیان ایرانی را کوبیدید که این امر بر کی‌روش مشتبه شد که از آسمان آمده است. مربیان ایرانی وقتی از کی‌روش انتقاد می‌کردند شما رسانه‌ها مربی ایرانی را نقد می‌کردید و او را می‌کوبیدید.

کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد کی‌روش در ۸ سال حضورش در تیم ملی گفت: همیشه امدادهای غیبی به کمک تیم ملی ایران آمده است، در بازی با ازبکستان توپ ۵ متر داخل دروازه بود اما کمک داور آن را ندید. در بازی با کره جنوبی باید سه گل می‌خوردیم. اما قوچان نژاد با یک گل ایران را برنده کرد. ما جام ملت‌ها را به خاطر اشتباهات کی‌روش از دست دادیم. تیم ملی ایران در زمان کی‌روش مقابل یمن با یک مهاجم بازی کرد و مقابل آرژانتین هم با یک مهاجم بازی کرد. پس چه زمانی می‌خواستیم با دو سه مهاجم بازی کنیم؟ در جام ملت‌ها کی‌روش به جای آن‌که طارمی را در ۱۸ قدم بگذارد، او را به سمت چپ برد. در آن قسمت زمین تیم ملی نیاز به یک بازیکن رونده و سرعتی دارد. طارمی در ۱۸ قدم مهاجم خطرناکی است. این را حتی کسی که ۶ ماه فوتبال نگاه کرده باشد می‌فهمد. اما کی‌روش طارمی را در جایی به کار برد که کارایی نداشت. بحث‌های فنی دیگر هم زیاد است که الان وقت بیانش نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۵۶۶۰۸۰۶:۴۲:۲۱ ۱۳۹۸/۱/۲۶
ای مسئولین شماها و همه شماها این غربی ها را نمی شناسید. تاریخ ایران پر است از عهد شکنی این بی آبروها.
ناشناس۸۵۶۶۲۲۰۷:۰۶:۳۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
حرفهايی از سر بيکاری!
ناشناس۸۵۶۶۳۹۰۷:۲۶:۰۹ ۱۳۹۸/۱/۲۶
این منش غربی هاست قابل توجه آقای ظریف
ناشناس۸۵۶۶۴۸۰۷:۳۰:۰۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
حق خوری به بهانه نمکدان شکنی.
ناشناس۸۵۶۶۶۱۰۷:۳۴:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۲۶
آيا در جام جهانی های قبل کی روش تونستيد مانند او آبروداری کنيد؟ انصاف هم خوب چيزيه. کتمان از بيخ و بن؟
ناشناس۸۵۷۸۴۳۱۴:۴۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱/۲۶
چه خوب نمیدانستم کیروش تیم را به مرحله دوم برد
ناشناس۸۵۶۷۰۷۰۸:۰۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
تیم ملی رو بدین به خود ایشون ببینیم چند مرده حلاجند
ناشناس۸۵۶۸۵۸۰۹:۱۱:۵۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
کدام نمک!!!! پولش را میخواهد آنهم طبق قرارداد. بهش نمک ندادید اما نمک فراوان به زخمش پاشیدید. حالا صدای ناله اش درآمده. شماها دیگه کی هستید؟
ناشناس۸۵۶۹۸۹۱۰:۰۲:۲۴ ۱۳۹۸/۱/۲۶
یعنی چیزی بیشتر از قراردادش مطالبه کرده اگر این طور هست باید در فدراسیون رو گل گرفت
ناشناس۸۵۷۱۶۱۱۰:۵۶:۵۴ ۱۳۹۸/۱/۲۶
منصف باشید. در مقایسه با کشورهای دیگر حتی کشورهای همسایه چقدر به تیم ملی امکانات دادید؟ برای یک مسابقه تدارکاتی با تیم های درجه سه کلی مشکل داشتیم. تعصب کیروش روی تیم ملی و حرفه ای گری او قابل انکار نیست. پیشنهاد می کنم تیم ملی را به یکی از منتقدین بدهید تا بدون امدادهای غیبی تیم را به جام جهانی ببرد. از نظر حقوقی هم اگر ایشان حق و حقوق خود را نگرفته می تواند شکایت کند. مسئولین فدراسیون باید به قراردادی که امضا کرده اند متعهد باشند. چطور بازیکن یا مربی داخلی شکایت می کند مشکلی ندارد ولی کیروش که طبق قرارداد حق خودش را می خواهد مشکل دارد؟ اگر مبلغ قرارداد غیرمنصفانه است که باید مسئولین پاسخگو باشند.
اکبر۸۵۷۸۲۱۱۴:۳۶:۰۳ ۱۳۹۸/۱/۲۶
میخوام بدونم همین آقای قاسمپور دارای چه سطح سواد و دانشی از فوتبال روز دنیاست؟ آیا ایشون و حتی مربیان لیگ برتری ما رو توی یکی از تیمهای ضعیفترین کشورهای آسیا پذیرفتن؟ تمام مدارک ایشون مال حداقل سی و چند سال پیش اونم تازه خیلی معتبر باشه از AFC هست. (همه هم میدونن که یه مدرسی مثل آقای محصص میاد و چند روزی کلاسی تو همین تهران برگزار میشه و مدرک A , B آسیا رو میدن و ختم برنامه.) نه یک کلمه میتونه انگلیسی صحبت کنه و نه یه فرمول از فوتبال روز اروپا و دنیا میدونه. آخه اگه اینطور بود که باید توی این همه سال از وجود...ایشون باشگاهها و تیمهای ملی ما به نتایج شگرفی دست پیدا میکردن دیگه!!!. پس چرا سرمربی باشگاهی حتی توی لیگ دسته دو هم نبودن؟؟ فقط حرف بی سند و بیسوادانه زدن که هنر نیست. اگر توان و سواد نصف امثال کیروش رو داشتید میتونید اونو نقد کنید و ایراد بگیرید والا که بشینید و نون خودتون رو از مدارس فوتبال ...که درست کردید و هیچ حاصلی هم ندارند در بیارید و خدا رو شاکر باشید.
ناشناس۸۵۸۴۲۹۱۹:۳۵:۳۶ ۱۳۹۸/۱/۲۶
از آسمون که نیامده چون خودتون آوردینش.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  3. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  4. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. کمی دیر نیست؟

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  13. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  14. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

آخرین عناوین