واژگونی اتوبوس در محور عشق آباد /سیلاب اجازه امدادرسانی نمی دهد

گروه حوادث الف،   3980125260 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور عشق آباد به بردسکن خبر داد و گفت: تمام مسافران سالم هستند اما سیلاب امدادرسانی را سخت کرده است.

سرهنگ محمد باقر توفیقی نیا در گفت و گو با مهر بیان کرد: قریب به یک ساعت گذشته، یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور عشق آباد به بردسکن واژگون شده است.

وی با بیان اینکه این اتوبوس دارای سه مسافر خانم و شش مسافر آقا بوده است، افزود: مسافران در سلامت کامل بوده و بر روی اتوبوس در انتظار نیروهای امدادی هستند

سرهنگ توفیقی نیا با بیان اینکه به دلیل سیلاب کسی نمی‌تواند به اتوبوس نزدیک شود، افزود: یک دستگاه لودر برای امدادرسانی فرستاده شده که در حال کمک رسانی است.

جانشین پلیس راه خراسان جنوبی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، اظهار کرد: علی رغم اعلام مسدودی مسیر، رانندگان در محور تردد دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵ محور مواصلاتی خراسان جنوبی مسدود است، افزود: محور دیهوک سه راهی راهداران به راهور حدفاصل کیلومتر ۱۳۵ دیگ رستم به راهور، محور بشرویه به دیهوک بعد از روستای ارسک به سمت دیهوک به دلیل جاری شدن سیلاب و روان آب در سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی بیان کرد: همچنین در حال حاضر محور روستایی عشق آباد به ده محمد و بردسکن، محور روستایی دیهوک به پی کوه، محور اختصاصی طبس به معدن پرورده، محور روستاییخرو و ازمیغان، محور روستایی آهنگران به همت آباد، محور روستایی حاجی آباد به آبیز وکال شور در شهرستان زیرکوه و کیلومتر ۶۰ محور طبس به اصفهان به دلیل جاری شدن سیلاب و روان آب تا اطلاع ثانوی مسدود است.