فرمانده ناجا: با تمام توان برای امنیت مردم پای کار هستیم

گروه اجتماعی الف،   3980125124

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا با تمام توان برای امنیت و آرامش مردم پای کار هستند، گفت: باید قدردان شهدا و خانواده هایشان باشیم.

فرمانده ناجا: با تمام توان برای امنیت مردم پای کار هستیم

به گزارش الف، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرتیپ دوم استاد خلبان "محمد حسن شهسواری" ضمن عرض تسلیت به خانواده وی و کارکنان نیروی انتظامی، اظهار داشت: شهید امیرسرتیپ "شهسواری"، استاد خلبانی بود و تجربه خوبی هم در این حوزه داشت که بر اثر سانحه به فیض شهادت نائل آمد.

وی افزود: خداوند را به پاس حضور و فعالیت نیروهای ولایی، انقلابی و جهادی در نیروهای مسلح شاکریم که برای امنیت مردم و کشور تا پای جان پیش می روند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز امنیت ما مرهون ایثارگری و خون شهدایی است که تا پای جان برای امنیت کشور جانفشانی می کنند و همه ما باید قدردان شهیدان و خانواده هایشان باشیم.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: مردم بدانند که نیروهای مسلح به ویژه سبزپوشان ناجا با تمام توان برای امنیت و آرامش آنها پای کار هستند.

جهاد در راه خدا و خدمت به مردم تعطیل بردار نیست

همچنین حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این مراسم در سخنانی با طرح این سوال که جهاد باید برای چه باشد و در چه راهی صورت بگیرد، گفت: همه انسان ها در تلاش اند که سرمایه عمر خود را در راه رسیدن به هدف معطوف کنند، شهیدان والامقام نیز با اهداء جان خود، با خداوند معامله ای پرسود دارند و جایگاه شان بهشت است.

وی ادامه داد: تلاش مضاعف در مقابل دشمن و برای خداوند؛ سه عنصر و مولفه اساسی جهاد است، در واقع یکی از عناصر اساسی جهاد "تلاش مضاعف " می باشد و این تلاش باید در راه خدا، برای خدا و به نام خدا باشد.

ادیانی با تأکید بر اینکه جهاد در راه خدا و خدمت به مردم تعطیل بردار نیست، عنوان کرد: نیروی انتظامی و سایر قوای مسلح کشور در همه شرایط نشان دادند و ثابت کردند برای خدمت به مردم آماده هستند و این آمادگی را در جهاد نظامی، جهاد سازندگی و جهاد برای برقراری نظم و امنیت به منصه ظهور می گذارند.

وی با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور، یادآور شد: نیروهای مسلح برای کمک و امدادرسانی به مردم در مناطق آسیب دیده از سیل خوش درخشیدند و این مصداق جهاد برای خدا و خدمت به مردم است.

وی تأکید کرد: نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جان عزیز خود را تقدیم می کنند و این مهم ستودنی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه شهدا امامزادگان عشق اند، خاطر نشان کرد: شهیدان برای تحقق و احیای ارزش های اسلامی و انسانی جانفشانی و ایثارگری کردند و باید قدرشناس باشیم.

ادیانی تأکید کرد: ملت ایران شهادت طلبی را سعادت می داند و ان شاء الله به برکت این باور و روحیه جهادی، این نظام و انقلاب می تواند به مقصد اعلا و آرمانی خود که تشکیل تمدن نوین اسلامی است، برسد.

براساس گزارش سایت پلیس، صبح امروز با حضور سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین "سید علیرضا ادیانی"؛ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار " محسن فتحی زاده"؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار "قاسم رضایی"؛ فرمانده مرزبانی کشور ، سردار "زارعی"؛ معاون نیروی انسانی ناجا، سردار "علی مستاجران"؛ فرمانده هوا ناجا، مسئولانی از سپاه، ارتش و جمعی از فرماندهان، افسران و درجه داران پیکر شهید امیرسرتیپ دوم استاد خلبان "محمدحسین شهسواری" تشییع شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین