قلعه نویی: به همه چیز امیدواریم حتی قهرمانی لیگ

گروه ورزشی الف،   3980122140

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: اگرچه سپاهان مشکلاتی را دارد اما با فوتبالی که ارائه می‌دهد ما به همه چیز حتی قهرمانی امیدوار هستیم.

به گزارش مهر، امیر قلعه‌نویی پیش از دیدار دو تیم سپاهان و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در نشست خبری اظهار داشت: اعیاد شعبانیه را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند و اهل بیت کمک کنند تا این مشکلات و دغدغه‌هایی که گریبانگیر مملکت ما است به زودی برطرف شود. همچنین از تمام نهادها و مردمی که یک بار دیگر در لحظه‌های حساس خودشان را نشان دادند و با ایثار و گذشت از مال و جان خود به یاری هموطنان مصیبت‌زده خود شتافتند تشکر می‌کنم.

وی از استقرار پایگاه هلال احمر در ورزشگاه نقش جهان برای جمع آوری کمک‌های مردمی برای سیل زدگان خبر داد و افزود: مردم شریف اصفهان همواره در برخی مسائل پیشگام بوده‌اند که یکی از آنها امور خیریه است که من خودم بارها شاهد این پیشگامی و ورود آنها به این گونه مسائل بوده‌ام؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده فردا و در خلال بازی دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان یک پایگاه هلال احمر برپا خواهد شد و توقع داریم که مردم نیز همت عالی خود را بار دیگر نشان بدهند و به یاری همنوعان و هم وطنان خود بشتابند.

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان به نماینده‌های آسیایی کشور اشاره کرد و افزود: من به هر سه نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا که نتایج بسیار خوبی را گرفتند تبریک می گویم و برای آنها آرزوی موفقیت در این مسیر دارم.

وی پیرامون بازی فردا خاطرنشان کرد: من ۲۰ سال است که مربی هستم و حرفی که می‌زنم از ته دل می‌گویم. طی این بیست سال یکی از خاطرات خوب من و یکی از بهترین تیم‌هایی که سر مربیگری کرده‌ام همین تیم سپاهان است؛ من به وجود بازیکنانم افتخار می‌کنم و به اینکه با چنین غیرت و ایثاری برای تیم سپاهان می‌جنگند و بازی می‌کنند و انشاالله آخر فصل مزد زحمات خود را خواهند گرفت.

قلعه‌نویی ادامه داد: تیم ما یکی از بهترین تیم‌ها در خلق موقعیت است ولی متاسفانه چندی بخت با ما یار نبوده اما از این بسیار خوشحالم که وقتی فیلم بازی را بازبینی می‌کنم و یک فوتبال بسیار خوب و رو به جلو با تکنیک‌ها و خلق موقعیت‌های مختلف را می بی نم امیدوارم در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر و همچنین بازی‌های جام حذفی با همین روند پیش برویم.

وی در پاسخ به سوالی مربوط به شانس سپاهان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و امیدواری هوادران بیان کرد: آدمی به امید زنده است و ما هنوز حتی شانس قهرمانی لیگ را هم داریم و همانطور که قبلاً هم گفته‌ام هر بازی برای ما یک فینال است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همه نتایج و دستاوردها و اهداف را در نظر می‌گیریم.

سرمربی طلایی‌پوشان با تکرار صحبت‌های همیشگی این فصل خود مبنی بر شرایط سپاهان ادامه داد: اما به هر حال همانطوری که قبلاً بارها گفته‌ام ما نسبت به سه تیم دیگر تنها ۴۰ درصد هزینه کرده‌ایم اما در مجموع با توجه به فوتبالی که سپاهان بازی می‌کند ما به همه چیز حتی قهرمانی امیدواریم.

وی همچنین در واکنش به سوالی مربوط به محمد ابراهیمی و بازی نکردن او در سپاهان تصریح کرد: این سوال به نظر من سوال کارشناسی نیست و اصلاً قرار نیست هر خریدی که تیمی انجام می‌دهد الزاماً او را بازی بدهد. محمد ابراهیمی بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است اما در اردوی ترکیه مصدوم شد و رفته رفته دارد به شرایط ایده‌آل بازمی‌گردد و یقیناً در آینده می‌تواند به ما کمک کند.

قلعه‌نویی پیرامون تیم استقلال افزود: ما با یک تیم قدرتمند بازی داریم که موفق شده ۴ تیم را شکست بدهد؛ استقلال همیشه استقلال است همانگونه که سپاهان همیشه سپاهان است حتی سال‌های قبل که سپاهان نتایج چندان خوبی نگرفت باز هم سپاهان همیشگی بود. امیدوارم بازی سپاهان و استقلال فردا مثل همیشه بازی خوب و با کیفیتی باشد اما به هر حال ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این دیدار احتیاج داریم و برای آن به میدان می‌رویم.

وی ادامه داد: نقاط ضعف و قوت تیم استقلال را مورد آنالیز قرار دادیم و همان قدر که بازی با نساجی برای ما مهم بود بازی با استقلال هم برای ما با اهمیت است چرا که در نیم‌فصل دوم هر بازی حکم یک فینال را دارد یکی از اهداف ما قطع کردن ارتباط میان خط هافبک و خط حمله استقلال است و بالاخره ما هم آنقدر توانایی داریم که از نقاط ضعف این تیم به سود خودمان استفاده کنیم.

سرمربی سپاهان درباره حضور هواداران تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه افزود: خوشبختانه همواره هواداران از ما جلوتر بودند و ما واقعاً هیچ انتظاری از آنها نداریم و سپاسگزار آنها هستیم دست هواداری را که از قائمشهر است شهرستان جم از راه‌های دور برای حمایت تیم محبوب‌اش در ورزشگاه حاضر می‌شود را باید بوسید اما من همواره از هواداران خواهش کردم که انرژی خود را صرف تشویق تیم خود کنند و به تیم حریف احترام بگذارند. هواداران اصیل و واقعی سپاهان همیشه فرهنگ و مرام پهلوانی داشته‌اند و اگرچه برخی ممکن است با کارهای خود نام سپاهان را لکه‌دار کنند و برای سپاهان در بازی‌های آینده دردسرساز شوند اما هوادار اصیل و واقعی سپاهان همیشه نمونه و الگو بوده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین