از سوی گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت:‌ ارائه بیش از 2 هزار خدمات خودرویی به آسیب دیدگان مناطق سیل زده

گزارش بازرگانی،   3980119272

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی برای خدمات رسانی به هموطنان سیل زده علاوه بر ارائه خدمات وظیفه ای بیش از 100 اکیپ ویژه به استان‌های گلستان، لرستان ، خوزستان ، فارس و مازندران اعزام کرده است که در مجموع بیش از دو هزار خدمات خودرویی و 3 هزار نفرساعت خدمات غیر خودرویی (خارج کردن خودروها از میان گل و لای، جابجایی لوازم مورد نیاز مردم، توزیع مواد غذایی و ...) ارائه دادند.

سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با بیان این مطلب گفت :  با توجه به ادامه سیلاب ها وبحران در استان‌های   خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادی، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و با دستورو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کردند.

 مدیرعامل ایساکو با اشاره به دستاوردهای جشنواره خدمات نوروزی گفت: درجشنواره خدمات نوروزی سال 98، که از 26 اسفند تا 17 فروردین‌ماه، اجرا شد در مجموع بیش از 154 هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد، که از این تعداد83 هزارمورد مراجعه به نمایندگی و 71 هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.

 وی افزود: با توجه به استفاده از خودروهای امدادپلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امکان تعمیرات پیشرفته در محل، از میان درخواست‌های امداد، بیش از 75 درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود 25 درصد به تعمیرگاه‌ها حمل شدند.

 حسینی ، با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگی‌های مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتی و وارانتی به 83 هزار دستگاه خودرو در ایام تعطیلات رسیده است.

 مدیرعامل ایساکو تاکید کرد : مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌ها، به 1.7 روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهم‌ترین علل آن تامین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزی ازچندماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگی‌ها، بوده است.

 حسینی از کاهش 3.9 درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینه‌سازی استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپ‌ها، این زمان در 17 فروردین‌ماه به 23.8 دقیقه رسیده است.

 مدیرعامل ایساکو با اشاره به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در این ایام بیش از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایران‌خودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

وی همچنین به مجموعه سفرهای تیم مدیریتی ایساکو که در ایام نوروز از 23 شهر کشور و 34 نمایندگی در این شهرها صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: این سفرها به شهرهای چابهار، تهران، کرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، دزفول، کرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستان‌های استان گیلان و لرستان و ...، به منظور پایش و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملکرد اکیپ‌های امدادی در جاده‌ها صورت گرفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  15. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  16. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین