بیش از 30 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان خوزستان اختصاص یافت

گروه حوادث الف،   3980117268 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از افزایش دبی رودخانه‌ها و پیش‌بینی احتمال زیر آب رفتن شهرها و روستاهای سیل‌زده، مدیریت‌های بحران در شهرهای حاشیه رودخانه کرخه، دز و کارون پس از هشدار به تخلیه شهرها و روستاهای در معرض تهدید سیل، محل اسکان سیل زدگان را نیز مشخص کردند.

بیش از 30 اردوگاه برای اسکان سیل زدگان خوزستان اختصاص یافت

به گزارش  فارس از اهواز، پس از افزایش دبی رودخانه‌ها و پیش‌بینی احتمال زیر آب رفتن شهرها و روستاهای سیل‌زده، مدیریت‌های بحران در شهرهای حاشیه رودخانه کرخه، دز و کارون پس از هشدار به تخلیه شهرها و روستاهای در معرض تهدید سیل، محل اسکان سیل زدگان را نیز مشخص کردند.

4پادگان برای اسکان سیل‌زدگان حمیدیه مشخص شد

براساس این گزارش، بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان‌حمیدیه، پادگان شهید محلاتی، فرجوانی، ثامن‌الائمه، ‌جواد الائمه و اردوگاه شهید غلامی محل اسکان سیل‌زدگان اهالی شهرستان حمیدیه و روستاهای اطراف مشخص شد.

محل اسکان سیل زدگان دشت‌آزادگان

اردوگاههای که برای اسکان سیل‌زدگان مردم دشت آزادگان تدارک  دیده شده است شامل: پادگان 41  ثارالله واقع در اهواز بین چهارشیر و سه راه تپه؛ پادگان حبیب الهی واقع در اهواز بعد از کوی ملاشیه سمت جاده خرمشهر؛ سالن ورزشی خانه جوان واقع در اهواز جنب بیمارستان آپادانا؛ سالن ورزشی ناصر خسرو واقع در اهواز در کمپلو؛ سالن ورزشی قدس واقع در اهواز سمت چهار را آبادان؛ استادیوم تختی واقع در اهواز(امانیه)؛ خانه والیبال واقع در اهواز سمت چهار راه آبادان؛ پادگان میشداغ واقع در ام الدبس؛ مزار شهدای هویزه؛ پادگان شهید غلامی واقع در مسیر سوسنگرد - اهواز (محلاتی قدیم)؛ پادگان شهید مسعودیان واقع در اهواز بین چهار شیر و سه راه تپه است.

 

محل اسکان اهالی بستان و رفیع

پادگان میشداغ برای اسکان موقت اهالی شهر بستان و سالن ورزشی و 120 کلاس در مدارس شهرستان هویزه برای اسکان موقت اهالی شهر رفیع تعیین شد.

محل اسکان روستای بخش مرکزی و حاشیه رودخانه کرخه

 علی بلمچی بخشدار بخش مرکزی اهواز گفت: به منظور اسکان روستاهای گبیر یک، دو و نبی اکرم در مسیر تصفیه قندوشکر اکنون در حال آماده‌سازی اردوگاه برای اهالی این روستاها در این مسیر هستیم همچنین برای اسکان  روستاهای ام‌تمیر، کریشان دو و سه در حاشیه رودخانه کارون نیز در نظر داریم در حوالی این روستاها اردو‌گاهی برای آنها دایر شود.

وی افزود: محل اسکان موقت ساکنان اهالی روستای شهرک قلعه سحر، عشاره‌بزرگ و کوچک، بروایه عمیر، بروایه‌البوثنوان، بروایه یوسف، چبسه بزرگ، چبسه کوچک، حلاف یک، حلاف دو و سه، نیمه غربی شهر الهایی، ام عگله بیت سعید و ام عگله سید سبوس پادگان شهید عاصی زاده هم جوار پلیس‌راه اهواز – اندیمشک و اردوگاه راهیان نور گل نرگس است.

بخشدار مرکزی اهواز عنوان کرد: ایستگاه راه‌آهن بامدژ محل اسکان سیل‌زدگان روستای بامدژ و 12 روستای دیگر مسیر بامدژ در 3 مدرسه و یک پایگاه بسیج در شهر الهایی اسکان موقت شدند.

محل اسکان سیل زدگان شعیبیه و گوریه

سرهنگ سید حمید عباس‌نژاد، فرمانده تیپ 45 نیروی مخصوص واکنش سریع ارتش می‌گوید: به دنبال فراخوان مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح از 5فروردین 98، تیپ45 با حداکثر امکانات، تجهیزات و نفرات تعداد  54روستای حاشیه رودخانه دز و 2000خانوار را از منطقه شعیبیه منتقل و در کمپ‌های گوریه و روستای بنی کاظم مستقر کردند.

 

محلی برای اسکان اهالی کوت سید نعیم مشخص نشده است

به گفته  مهدی جبوری شهردار کوت سید نعیم، تا کنون محلی برای اسکان ساکنان کوت سید نعیم مشخص نشده است؛ برخی از اهالی وسایل خود را در شهرهایی که در معرض خطر سیل نیستند منتقل کردند و برخی دیگر که در شهر ماندند جلوی خانه‌های خود با گونی خاک سیل‌بند درست کردند.

اردوگاه نیشکر فارابی محل اسکان موقت اهالی دارخوین

 شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی با برپا کردن اردوگاهی اهالی سیل‌زده دارخوین را در آن اسکان موقت داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به گفته علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با هماهنگی های صورت گرفته با مجموعه هایی از جمله سپاه حضرت ولیعصر(عج)، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سایر دستگاه های ذیربط، اردوگاه های راهیان نور، سالن های ورزشی و مدارس برای اسکان موقت اهالی شهرهای سوسنگرد، حمیدیه، رفیع و بستان در نظر گرفته شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۴۵۱۵۲۰۸:۳۶:۵۵ ۱۳۹۸/۱/۱۸
اقدام آمریکا در ممانعت از کمک به سیل زدگان ایران جنایت علیه بشریت است که باید در مراجع ذیربط شکایت شود ، درخواست تشکیل مجمع عمومی سازمان ملل ، کنفرانس کشور های اسلامی ، صدای ظلم آمریکا را به گوش جهانیان برسانید .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین