عملکرد فولاد مبارکه در سال 97 در تولید و سودآوری اقتصادی بسیار موفقیت‌آمیز بوده است

گزارش بازرگانی،   3980117122 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، در گردهمایی مدیریت و کارکنان شرکت، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور، همه ما باید رفتار و شیوه این امام همام را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم به‌خوبی بر مشکلات فائق آییم.

به گزارش نبض بازار ،مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه، در گردهمایی مدیریت و کارکنان شرکت، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های مولای متقیان حضرت علی (ع) گفت: در شرایط اقتصادی فعلی کشور، همه ما باید رفتار و شیوه این امام همام را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم به‌خوبی بر مشکلات فائق آییم.

وی در ادامه از زحمات مدیریت و کارکنان شرکت در سال 97 قدردانی کرد و با بیان این‌که عملکرد فولاد مبارکه در سال 97 در تولید و سودآوری اقتصادی بسیار موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: فولاد مبارکه توانست اهداف سال 97 خود را در اکثر نواحــی و بخــش‌ها به‌خــوبی محقق کند.
مهندس عظیمیان ضمن ارائه گزارش عملکرد نواحی مختلف شرکت افزود: با تلاش کارکنان واحد گندله‌سازی میزان تولید در این بخش با 2 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به 7 میلیون و 460 هزار تن رسید. در تولید محصولات گرم، کارکنان بلندهمت نورد گرم فولاد مبارکه و مجتمع فولاد سبا، درحالی‌که برنامه سال 97 تولید 6 میلیون و 300 هزار تن بود، موفق به تولید 6 میلیون و 365 هزار تن کلاف گرم شدند. در بخش محصولات سرد و پوشش‌دار نیز برنامه سالانه تولید یک‌میلیون و 495 هزار تن بود که با تلاش جمعی کارکنان در پایان سال تولید یک‌میلیون و 555 هزار تن محصولات سرد محقق شد.
او در ادامه، برنامه تولید محصولات پوشش‌دار شرکت را 279 هزار تن اعلام کرد و اظهار داشت: در پایان سال، تولید 293 هزار تن انواع محصولات پوشش‌دار را شاهد بودیم.
مدیرعامــــــل فــولاد مبــارکه در ادامـــه خاطـــــرنشــــــان کـــــرد: علــــــی‌رغم همــــه محدودیت‌ها، کارکنان بخش‌های احیا مستقیـــم و فولادســــازی و ریختـــه‌گری مداوم شرکت توانستند آهن اسفنجی موردنیاز کوره‌های قوس الکتریکی و تختال موردنیاز ناحیه نورد گرم را تامین کنند.
مهندس عظیمیان در بخش دیگری از سخنان خود مهم‌ترین دستاوردهای شرکت در سال 97 را به این شرح برشمرد: افزایش بهره‌وری نیروی انسانی؛ تولید 9 گرید جدید فولادی؛ طراحی، ساخت و راه‌اندازی لوپرهیدرولیکی قفسه F4 نورد گرم؛ راه‌اندازی و بهره‌برداری از سیستم جمع‌آوری و انتقال پساب‌های شهری؛ بهره‌برداری از طرح‌های توسعه زیر سقف مجتمع فولاد سبا؛ دستیابی به رکورد تحویل 5 میلیون و 800 هزار تن محصول در بازار داخل؛ مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استراتژیک نظیر توسعه معادن و فلزات و…؛ افزایش سرمایه شرکت از 7هزار و 500 به 13هزار میلیارد تومان؛ پرداخت 1،179 میلیارد تومان از مطالبات سود سهامداران در موعد قانونی؛ دستیابی به سطح زرین جایزه بنیاد مدیریت کیفیت اروپا؛ کسب تنها تندیس جایزه ملی کیفیت ایران؛ کسب تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برای چهارمین سال پیاپی؛ کسب تندیس جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برای اولین بار در کشور؛ کسب رتبه اول در گروه فلزات اساسی و رتبه دوم در کشور در شاخص ارزش‌افزوده در بین صد شرکت برتر؛ دست‌یابی به رکوردهای جدید کاهش مصرف آب در سال 97 علی‌رغـــم افزایش ظرفیـــت سه‌برابــــری تولید، به‌نحوی‌که مصرف آب در خطوط تولید شرکت نسبت به سال 91 از 4/2 مترمکعب  به 2/7 مترمکعب بر تن تولید کاهش‌یافته است که این دستاورد برای سایر رقبای داخلی و جهانی یک الگو محسوب می‌شود.
وی ثبات شرکت در سال 97 را به‌عنوان یکی از دستاوردهای شرکت در سال گذشته دانست و تصریح کرد: باهمت و همدلی کارکنان تلاش کردیم تا شرکت بدون هرگونه چالش در مسیر رشد و سودآوری اقتصادی حرکت کند.
مدیرعامل فولاد مبارکه تولید ایمن، پایدار و اقتصادی را شعار فولاد مبارکه در سال 98 معرفی کرد و گفت: خوشبختانه کارکنان شرکت با واژه‌های مذکور به‌خوبی آشنایی دارند و می‌دانند که برای تحقق این شعار چگونه باید حرکت کنند.
او تمرکز بر تامین مواد اولیه و الکترود گرافیتی و مدیریت هرچه بیشتر مصارف انرژی را مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال آتی معرفی کرد و گفت: با مذاکرات انجام‌شده با مسئولان ذی‌ربط، در حال اجرایی کردن اقداماتی هستیم تا در کنار تلاش و همدلی کارکنان شرکت اجازه ندهیم تولید و سودآوری در فولاد مبارکه با کوچک‌ترین چالشی مواجه شود.
وی دستاوردهای شرکت در سال 97 را مرهون تلاش، همدلی و همت جمعی همه مدیران و کارکنان شرکت دانست و تصریح کرد: به‌یقین در کسب این موفقیت‌ها همه کارکنان شاغل و بازنشسته و همه ‌کسانی که به دلایل مختلـــف اکنـــون در بین مــــا نیستنـــد، نقش‌آفرینی کرده‌اند.
مهندس عظیمیان با اشاره به اهمیت حمایت هرچه بیشتر از تولید داخلی تصریح کرد: همان‌گونه که پیش‌ازاین نیز تاکید کرده‌ایم، فولاد مبارکه بر آن است تا با کمک سازندگان داخلی، بخش بیشتری از تجهیزات موردنیاز این صنعت را بومی‌سازی کند.
وی گفت: در نقشه استراتژی شرکت فولاد مبارکه اصفهان افق 1۴۰۰-1398 دست‌یابی به سودآوری پایدار با حفظ سطح فروش محصولات با تاکید بر محصولات ویژه، مدیریت سبد سرمایه‌گذاری‌ها، رشد درآمد و همچنین ارتقای بهره‌وری با مدیریت هزینه‌ها و بهای تمام‌شده و مدیریت اثربخش ظرفیت دارایی‌ها آمده است. ضمن این‌که به‌منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان، راهکارهایی نظیر ارائه محصولات با قیمت و شرایط پرداخت رقابتی، ارائه محصولات باکیفیت مطلوب و پایدار، تامین پایدار و تحویل به‌موقع نیاز مشتری و توسعه سبد محصولات در نظر گرفته شده است.
وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: چنانچه کارکنان سازمان به کاری که انجام می‌دهند اعتقاد داشته باشند و تعلق سازمانی داشته باشند، بدون شک نتایج درخشانی به بار خواهد نشست؛ ازاین‌رو از همه همکاران می‌خواهم که با هدف خدمت به کشور و با پشتکار و تلاش بیشتر در راه تحقق اهداف شرکت گام بردارند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۴۴۰۰۹۱۲:۵۱:۲۷ ۱۳۹۸/۱/۱۷
همه سود این شرکت به خاطر افزایش قیمت دلاره !!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  10. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  11. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  12. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  13. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین