واریز ۴۰ میلیارد کمک‌های مردمی به حساب‌های هلال احمر

گروه اجتماعی الف،   3980117097 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: اموال جمعیت هلال احمر از مردم است و باید به افرادی که نیازمند واقعی هستند تحویل داده شود.

به گزارش مهر، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر کشور در جلسه ستاد بحران سیلاب استان لرستان اظهار کرد: عمق فاجعه در لرستان زیاد بود و مجبور شدیم از خارج استان نیرو اعزام کنیم تا بتوانیم بحران را کنترل کنیم.

وی افزود: وسعت، در برگیری آن، پراکندگی روستاها و نبود راه ارتباطی باعث شده است سیل لرستان، مردم را با مشکلات خاص همراه کند و حل آن را نیز دشوارتر کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر، از نیروهای مردمی که در استان در حال تلاش هستند نیز تشکر کرد و گفت: اینجا فضای بسیار مطلوبی وجود دارد مردم لرستان انرژی مضاعفی دارند و همین مردم می‌توانند به بحث امدادرسانی کمک کنند که امیدواریم از آن به خوبی استفاده شود تا بتوانیم امدادرسانی را بهتر پیش ببریم.

پیوندی تصریح کرد: تاکنون هموطنان در کشور ۴۰ میلیارد تومان به جمعیت هلال احمر کمک نقدی کرده‌اند و انتظار داریم حجم کمک‌های نقدی با توجه وضعیت موجود مناطق سیل زده فراتر رود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: واقعیت این است که بحران سیلاب لرستان به صورت ملی است که حیثیت جمعیت را نیز درگیر کرده است. طبق اساسنامه ما باید با برنامه اصلی خودمان پیش برویم و از همین رو همه استان‌ها آمدند تا به مردم لرستان کمک کنند.

وی افزود: مشکلات مردم لرستان برای مسئولان کشور بسیار مهم است که از همین رو بسیاری از مسئولان ارشد به استان سفر کرده‌اند چرا که سلامتی و جان مردم برای آنها مهم بود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: امیدواریم در ادامه با مدیریت موجود، مشکلات به پایان برسد و وظایف اصلی خودمان را به پیش ببریم که به انجام آن نیز عشق می‌ورزیم چرا که اعتقاد داریم تلاش همه باعث می‌شود برای مردم لرستان کار کنیم اما این را نیز باید در نظر داشته باشیم که در همه بحران‌ها همیشه مشکلات بوده و هست و حواشی را نیز در دل خود داشته است.

پیوندی به مشکلات موجود در بحث توزیع چادر نیز اشاره کرد و افزود: باید با اقدامات سنجیده، رضایتمندی مردم را جلب کنیم چرا که همه اموال و اجناس موجود در هلال احمر از خود مردم است و باید به مردم و افرادی که نیازمند واقعی آن است تحویل دهیم.

وی افزود؛ فاجعه‌ی لرستان فراتر از حوادث مشابه است که برای کنترل آن برخی از معاونین و روسای سازمان‌ها در جمعیت هلال احمر برای حل این مشکل به لرستان اعزام شدند تا با یک مدیریت هدفمند کارها را پیش ببریم.

پیوندی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر سمبل دوستی و رفاقت است و باید کارها بر اساس آن پیش برود و مهمترین کار ما، کمک به مردم است.

وی افزود: برای پیشبرد حل بحران سیلاب نیازمند گزارش‌های ریز ارزیابی دقیق تراز وضعیت مناطق استان هستیم تا بتوانیم بهتر از روزهای گذشته امدادرسانی کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر لرستان اظهار کرد: بسیاری از سیل زدگان، همه اندوخته، هست و نیست شان نابود شده است که همین بحث مشکلات زیادی را به وجود آورده است که مردم انتظار دارند به کمک آنها بشتابیم و این یک مطالبه به حق است.

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه از افرادی که کمتر از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شدند عذرخواهی می‌کنم، گفت: هدف اصلی ما ایجاد آرامش است و با سایر نهادها نیز همکاری می‌کنیم، دستگاه‌ها نیز وظایف مشخص خود را دارند اما مردم در روزهای نخست همه چیز را از هلال احمر می‌خواهند.

پیوندی تصریح کرد: اینجا سرعت و عمق فاجعه زیاد است و اگر زودتر توجه می‌کردیم شاید مشکلات پل دختر کمتر از شرایط فعلی بود.

وی اظهار کرد: اعتقاد داریم با رفاقت موجود و ارائه پیشنهادها، وضعیت موجود را بهبود می‌بخشیم و تلاش کنیم مردم بیش از این دچار مشکل نشود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۴۴۶۷۰۱۹:۵۵:۰۷ ۱۳۹۸/۱/۱۷
اختلاس نشه بگو ان شاءالله. علی برکت الله
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین