بلیط اتوبوس قاصدک 24

گزارش بازرگانی،   3980108108

بر هیچ کسی پوشیده نیست که یکی از راه های ارزان و سریع سفر به نقاط مختلف کشور، اتوبوس است. اتوبوس سالهاست که در سفرهای مختلف مسافران را همراهی می کند و می توان آن را یکی از مرسوم ترین شیوه های سفر نیز به شمار آورد. اما در دنیایی که سرعت چاشنی بسیاری از کارها شده و خرید اینترنتی در تمام حوزه های زندگی روزمره رسوخ کرده، خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بدون نیاز به حضور در پایانه های مسافربری، یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس انتخاب های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید علاوه بر اینکه تمام بلیط های اتوبوس موجود را مشاهده و با هم مقایسه کنید، صندلی دلخواه خود را انتخاب کرده و هر زمان که بخواهید هزینه بلیط اتوبوس را پرداخت کنید. در حقیقت خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در زمان هایی که سفر به اوج خود می رسد، تجربه یک خرید آسان را برای شما رقم می زند.

قیمت بلیط اتوبوس

همانگونه که گفتیم اتوبوس سالهاست که به عنوان یک شیوه مرسوم سفر جای خود را در میان مسافران باز کرده است. از همین رو شرکت های اتوبوسرانی زیادی در کشور فعالیت می کنند که در مسیرهای مختلف به ارائه خدمات به مسافران مشغول هستند. علاوه بر تعدد شرکت های اتوبوسرانی، تنوع و گوناگونی اتوبوس هایی که در مسیرهای بین شهری، سفر می کنند نیز گسترده تر شده است. با در نظر گرفتن این موضوع، امکانات و خدمات اتوبوس ها نیز متغیر بوده و در نتیجه بر قیمت بلیط اتوبوس تاثیرگذار است. 
برای مثال در حال حاضر چندین نوع اتوبوس در مسیرهای بین شهری فعالیت می کنند که مسافران آنها را با نام های VIP، وولوو، اسکانیا و مرسدس بنز می شناسند. هر کدام از این اتوبوس ها به امکانات مختلفی از کولر، یخچال و قهوه جوش تا شیشه های خروج اضطراری و پرده برقی مجهز هستند. بدون شک این امکانات بر قیمت بلیط اتوبوس تاثیرگذار است. 
در سامانه خرید اینترنتی قاصدک 24 شما امکان این را دارید که قیمت بلیط اتوبوس خود را انتخاب کنید. با انتخاب مسیر و وارد کردن اطلاعات سفر خود، شما می توانید به مجموعه ای از بلیط های اتوبوس در مسیر مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. ضن اینکه شما این امکان را دارید که با فیلتر کردن مشخصات مورد نظرتان، در انتخاب قیمت بلیط اتوبوس خود هم مشارکت داشته باشید تا بلیط اتوبوس متناسب با بودجه ای که می خواهید را ، خریداری کنید.

رزرو بلیط اتوبوس

برای رزرو اینترنتی بلیط اتوبوس در هر مسیری و از هر پایانه ای تنها کاری که باید انجام دهید، اتصال به اینترنت است. با ورود با سامانه قاصدک 24 و وارد کردن اطلاعات سفر خود، کمی منتظر بمانید تا کلیه بلیط های موجود در مسیر شما نمایش داده شود. پس از آنکه نوع اتوبوس و قیمت بلیط خود را مشاهده و انتخاب خود را از بین پیشنهادهای ما انجام دادید، رزرو بلیط اتوبوس شما انجام شده و تنها باید پرینت بلیط خود را تهیه کنید.

خرید بلیط اتوبوس شرکت سیر و سفر

سیر و سفر برای مسافرانی که همواره از اتوبوس برای سفرهای شغلی یا غیر شغلی خود استفاده می کنند، نام آشنایی است. این شرکت که در سال 1369 به عنوان نخستین شرکت خصوصی در زمینه حمل و نقل جاده ای برای جابجایی مسافران در مسیرهای بین شهری آغاز به کار کرده، امروزه به 28 شهر کشور سفر می کند. 
برای خرید بلیط اتوبوس شرکت سیر و سفر از سامانه قاصدک 24 شما تنها نیاز به وارد کردن اطلاعات خود (مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد صندلی) دارید. پس از وارد کردن اطلاعات، بلیط های اتوبوس متعلق به شرکت سیر و سفر که در مسیر مورد نظر شما وجود دارند، برایتان نمایش داده می شوند. با مشاهده قیمت ها، نوع اتوبوس و همچنین صندلی ها، شما می توانید بلیط مورد نظر خود را خریداری کنید. خرید بلیط اتوبوس شرکت سیر و سفر در واقع خرید از یکی از نخستین شرکت های اتوبوسرانی است که بسیاری از اتوبوس های آن ویژه و VIP هستند.

خرید بلیط اتوبوس ترمینال جنوب

پایانه جنوب یا ترمینال خزانه یکی از پایانه های اصلی جابجایی مسافران در مسیرهای بین شهری از طریق اتوبوس است که روزانه 20 هزار مسافر برای سفر به شهرهای مختلف کشور به آن مراجعه می کنند. باید بدانید که 24 شرکت اتوبوسرانی مختلف در این پایانه کار جابجایی مسافران به 160 شهر کشور را انجام می دهند که در قالب تعاونی های 1 تا 24 مشغول به کار هستند. هر کدام از تعاونی ها که به یکی از شرکت های اتوبوسرانی تعلق دارند، در مسیرهای خاصی به جابجایی مسافران می پردازند. 
بنابراین قصد سفر به هر یک از شهرهای ایران را که داشته باشید، می توانید بلیط اتوبوس خود را از تعاونی های ترمینال جنوب تهیه کنید؛ بدون اینکه نیاز به حضور در محل را داشته باشید. نیازی نیست در راهروهای ترمینال جنوب سرگردان شوید. تنها با مراجعه به سایت قاصدک 24 و انتخاب شهر یا حتی پایانه جنوب به عنوان مبدا سفر خود، می توانید لیست بلیط های موجود به مقصد خود را مشاهده کرده و سپس از میان شرکت های اتوبوسرانی موجود در تعاونی های این ترمینال به انتخاب بپردازید. با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 از مبدا ترمینال جنوب در حقیقت شما از میان شرکت های متعدد اتوبوسرانی بلیط خود را انتخاب و خریداری می کنید.

خرید بلیط اتوبوس ترمینال غرب

ترمینال غرب تهران که در ضلع شمال غربی میدان آزادی قرار گرفته، یکی از پایانه های بزرگ کشور است که بیشتر شرکت های اتوبوسرانی را در خود جای داده است. در حدود 29 شرکت اتوبوسرانی در این پایانه فعالیت داشته و روزانه 106 سفر از طریق آن به انجام می رسد. این را هم باید اضافه کرد که اتوبوس های ترمینال غرب یا آزادی به بیشتر استان های غربی نیز سفر می کنند و در بیشتر ساعات شبانه روز نیز در دسترس مسافران هستند. 
اگر می خواهید از ترمینال غرب به مقصد خود سفر کنید، کافیست وارد سایت قاصدک 24 شده و با انتخاب مبدا، مقصد، تاریخ سفر و تعداد مسافر، منتظر لیست نتایج جستجوی خود باشید. شما همچنین می توانید با فیلتر کردن بر اساس قیمت و زمان حرکت و نیز شرکت اتوبوسرانی مورد نظر، انتخاب خود را مدیریت کرده و زمان خرید بلیط اتوبوس را کاهش دهید.

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24

خرید اینترنتی بلیط اعم از هواپیما، قطار و اتوبوس امروزه مزایای خود را به مشتریان اثبات کرده است. در این میان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس هم به سرعت جای خود را در بین مردم باز کرده است. اگر برای اولین بار است که می خواهید بلیط اتوبوس خود را از قاصدک 24 تهیه کنید، به امتیازهای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 دقت کنید: 

• امکان خرید بلیط ارزان اتوبوس از طریق مقایسه قیمت ها
• امکان خرید بلیط اتوبوس پیش از زمان سفر خود و بدون نیاز به مراجعه حضوری
• امکان مشاهده قیمت ها و فیلتر کردن انتخاب های خود بر اساس فاکتور قیمت
• امکان انتخاب صندلی دلخواه شما
• امکلن پرداخت سریع و آنلاین

به نظر می رسد با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از قاصدک 24 شما هم در زمان و هم هزینه خود صرفه جویی کرده اید. ضمن اینکه قدرت انتخاب شما بیشتر خواهد بود، می توانید نوع اتوبوس خود را انتخاب کنید. برای مثال می توانید با اتوبوس های VIP سفر کنید که امکاناتی مانند صندلی های تخت خواب شو، بسته های تغذیه شامل امکانات پذیرایی سرد و گرم، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و نیز سرگرم شدن با فیلم های سینمایی را در اختیار شما قرار می دهند.

اتوبوس های بین شهری ناوگان اتوبوسرانی کشور

در حال حاضر شرکت های زیادی در عرصه حمل و نقل جاده ای کشور فعالیت می کنند. همانطور که پیشتر اشاره شد، ده ها شرکت اتوبوسرانی مسافران را بین شهرهای مختلف کشور جابجا می کنند. اگر قصد خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را دارید، بهتر است با نوع اتوبوس و امکانات آن آشنا شوید: 
اتوبوس های VIP: اتوبوس های وی آی پی همانگونه که از نام آنها بر می آید، اتوبوس های ویژه و سفارشی هستند که از امکانات بیشتری در مقایسه با انواع معمولی خود برخوردار هستند. اتوبوس های وی آی پی به دلیل وجود صندلی های تک نفره در سمت راست اتوبوس و فاصله بیشتر آنها با هم، تعداد کمتری مسافر حمل می کنند. اتوبوس های وی آی پی از راحتی بیشتری برخوردار بوده و در سفرهای طولانی توصیه می شوند. 
اتوبوس های مان MAN: این نوع اتوبوس ها که ساخت کشور آلمان می باشند، از لحاظ رانندگان بهترین اتوبوس بین شهری و از نظر مسافران دومین اتوبوس بین شهری به شمار می روند. دلیل آن هم سادگی قسمت مسافرین می باشد. هر چند که از نظر ساختار کلی و اسکلت بندی نمونه کم نظیری هستند. اتوبوس های مان از ظرفیت جابجایی 47 مسافر و دو نفر راننده و کمک راننده برخوردار هستند. 
اتوبوس های اسکانیا: اتوبوس های اسکانیا که با دو مدل کلاسیک، دو مدل مارال و یک مدل درسا در جاده های ایران تردد می کنند، از سرعت و شتاب گیری بهتری نسبت به سایر اتوبوس ها برخوردار هستند. از دیگر امکانات اسکانیا می توان به عایق بودن اتاق های آن اشاره کرد که صدای کمتری را به گوش مسافران می رساند. 
اتوبوس های ولوو: اتوبوس های ولوو از رقیب های اصلی اسکانیا به شمار می روند. اتوبوس های ولوو در مقایسه با سایر اتوبوس ها از سواری راحت تر، استحکام و امنیت بیشتری برخوردار هستند و نفوذ صدا به درون سالن آن نیز زیاد نیست. ولوو تا کنون 7 اتوبوس بین شهری و اتوبوس توریستی را وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای ایران کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین