ماجرای جنجالی قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت

گروه ورزشی الف،   3980106090

شرکت آل اشپورت آلمان هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده، اما در صدد است تا حامی مالی جدید فدراسیون لقب گیرد.

ماجرای جنجالی قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پوشیدن لباس آل اشپورت توسط تیم ملی فوتبال امید ایران، برخی رسانه ها مدعی شدند که فدراسیون فوتبال با این شرکت قرارداد همکاری امضا کرده است اما پس از آن صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فدراسیون فوتبال هیچگونه قرارداد اسپانسری با آل اشپورت برای تولید لباس‌های تیم‌های ملی امضاء نکرده و اینکه تیم امید هم به تازگی از لباس‌های این شرکت استفاده می‌کند به معنی امضاء قرارداد برای تمام تیم‌های ملی نیست بلکه در حال حاضر تنها این تیم از لباس‌های آل اشپورت استفاده می‌کند.

او درباره زمان انتخاب تولید کننده لباس‌های جدید تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشورمان بیان کرد: هر زمان تکلیف سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان مشخص شود برای امضاء قرارداد اسپانسری لباس‌های تیم ملی با شرکت‌های متقاضی مذاکره می‌کنیم.

سپس با وحید جعفری، نماینده آل‌اشپورت در خاورمیانه گفتگو کردیم که او در این باره گفت: در جریان استفاده تیم ملی فوتبال امید از لباس های شرکت آل اشپورت هستم اما ما قراردادی با فدراسیون فوتبال نداریم. قبل از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مذاکرات مفصلی با فدراسیون فوتبال ایران داشتیم که منجر به توافق شد که قراردادی امضا شود و فدراسیون فوتبال پذیرفت، زیرا شرایط خوبی داشت و به سود فدراسیون فوتبال بود اما به محض آمدن کارلوس کی روش که با امضا قرارداد مخالفت کرد، این موضوع منتفی شد.

او افزود: پیش از حضور کی روش و اعتراض به قرارداد، عوامل فدراسیون و برخی بازیکنان به دفترما در تهران آمده بودند و برای نخستین اردو البسه هایشان را انتخاب کرده بودند اما اتفاقاتی رخ داد که قرارداد عملی نشد. همانظور که گفتم این قرارداد با توجه به برگزاری جام ملت ها در امارات برای فدراسیون فوتبال خوب بود اما با توجه به اعتقادات و سلایق کی روش، اجازه عقد قرارداد با فدراسیون را ندادند تا قرارداد روی هوا بود. 

جعفری ادامه داد: اجناسی که برای تمام تیم ملی برده‌ بودیم در انبار ماند و به همین دلیل تیم ملی امید از آن استفاده می‌کنند. بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در یک جلسه تمرینی از لباس آل اشپورت استفاده کردند اما پس از آن اجازه این کار را با برخی دلایل نا متقاعد کننده ندادند. مشکل قانونی برای استفاده تیم ملی امید از این لباس ها وجود ندارد زیرا به دلیل فراخوان جدید فدراسیون شرکت ما نیز ابراز تمایل کرد که با فدراسیون قرارداد ببندد.

نماینده آل‌اشپورت در خاورمیانه خاطرنشان کرد: امیدوارهستیم برای فدراسیون فوتبال و تیم ملی مثمر ثمر باشم و امیدواریم شرکت خوبی برای فدراسیون به میان بیاید و ما هم  اگر انتخاب شدیم، آمادگی کامل را برای تامین لباس ها داریم. امیدواریم تیم ملی امید هم در راه مقدماتی المپیک تا پایان از این لباس ها استفاده کند و از لحاظ قانونی نیز مشکلی از این بابت وجود ندارد. زیرا ما با آدیداس هم قراردادی نداشتیم و 2 سال لباس‌ها را از آن شرکت می خریدیم.

وی در باره اینکه آیا پیش قرارداد جدیدی با فدراسیون فوتبال ایران امضا شده است یا خیر گفت: بازهم می گویم هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران نداریم اما پس از فراخوان فدراسیون فوتبال برای تمایل شرکت ها برای اسپانسرینگ، ما نیز نامه‌ای زدیم تا لباس‌های تیم ملی را تامین کنیم و تمایل مان را اعلام کردیم که شرکت ما هم تمایل دارد در این مناقصه شرکت کند. هنوز چیزی قطعی نشده است و در حال حاضر قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران نداریم.

گفتنی است، با این تفاسیر قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت به ماجرای جنجالی تبدیل شده و باید دید در پایان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین