تخمین قیمت خانه شما با سیستم ارزیابی هوشمند کیلید

گزارش بازرگانی،   3980106055

سرمایه‌گذاری در بخش مسکن این روزها رونق بسیاری گرفته است. بسیاری از افراد بعد از بحران‌های بوجود آمده در بخش موسسات اعتباری و از طرف دیگر دستور کاهش نرخ سود بانکی، سرمایه‌های خود را به بخش مسکن وارد و اقدام به فروش یا خرید آپارتمان در تهران کرده‌اند. اما برای بسیاری از افرادی که تازه می‌خواهند وارد این بازار شوند چند سوال اساسی وجود دارد. سوالاتی مانند اینکه قیمت خانه شما چگونه و توسط کدام مرجع تعیین می‌شود؟‌ و یا اینکه در صورت خرید ملک هزینه اجاره آپارتمان در تهران و یا شهرهای دیگر چگونه تعیین و ارزش‌گذاری می‌شود؟‌ این‌ها برخی از سوالاتی است که این روزها سیستم ارزیابی هوشمند کیلید به راحتی و بصورت رایگان پاسخ آن‌ها را برای مخاطبان فراهم کرده است.

 

سامانه ارزیابی هوشمند کیلید

تعیین قیمت ملک در گذشته بیشتر بر اساس تجربه، قیمت فروش خانه‌های مشابه و البته نظر و رای مشاوران املاک صورت می‌گرفت. در این روش حتما خانه شما باید توسط یک کارشناس مسکن یا همان مشاوران حاضر در بنگاه‌های املاک مورد بازدید قرار می‌گرفت و با دریافت نظر فروشنده و برآیند فروش سایر خانه‌ها در آن منطقه یک ارزش تخمینی برای ملک شما در نظر گرفته می‌شد.

اکنون اما با روی کار آمدن فناوری اطلاعات و ارتباطات و بحث هوش مصنوعی و دانش جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل دیتا در کنار ایجاد استانداردهای جهانی و اقتصادی در بخش تعیین ارزش ملک و دارایی‌ها، این سایت‌های هوشمند هستند که به راحتی و بصورت رایگان می‌توانند تمام این فرآیند را انجام دهند. به عنوان مثال سایت کیلید اکنون برای نخستین بار اقدام به طراحی و انتشار یک سامانه ارزیابی هوشمند قیمت مسکن کرده است که شما با مراجعه به آن می‌توانید بصورت رایگان و در هر زمان از شبانه روز قیمت تخمینی ملک خود را محاسبه کنید.

این سیستم مبتنی بر روش های پیچیده هوش مصنوعی بوده و براساس مشخصات ظاهری ملک، تاریخچه معاملات و رصد روند تغییرات بازار مسکن، قیمت خانه‌ی شما را به صورت خودکار محاسبه می‌کند. این سیستم لبه دانشی با بهره‏‎گیری از به‎روزترین پژوهش‎ها در حوزه‎های فوق طراحی شده و به صورت تمام خودکار توسط کامپیوتر اجرا می‎شود. سامانه هوشمند کیلید که با قابلیت یادگیری ماشینی طراحی شده است، برای تخمین قیمت خانه شما اطلاعات ظاهری خانه (سن بنا، متراژ، مکان و ...)، تاریخچه معاملات، وضعیت کنونی بازار مسکن و دیگر عوامل موثر را رصد کرده و تخمینی با دقت بالا از قیمت خانه شما ارائه می‎دهد. نکته مهم اینست که تیم کیلید دائما در حال بهبود کارایی این سامانه در جهت افزایش دقت تخمین بوده و پژوهش در این زمینه را از اصول کاری خود می‎داند.

 

سامانه ارزیابی هوشمند کیلید چه مزیتی دارد؟‌

همانطور که گفته شد برای ارزیابی قیمت خانه شما و یا خرید آپارتمان در تهران و یا شهرهای دیگر اولین گام تعیین و یا اطلاع از قیمت ملک مورد نظر است. در گذشته تعیین قیمت یا توسط فروشنده صورت می‌گرفت و یا مشاوران املاک روی ملک مورد نظر قیمت‌گذاری می‌کردند. اکنون شما می‌توانید با کمک این سیستم منحصر بفرد کیلید بدون صرف هزینه‌ی زمانی و مالی قیمت خانه‌ی خود را به صورت ۲۴ ساعته و در هر موقع از سال مشاهده کنید.

قیمت ملک شما بدون مراجعه حضوری توسط حتی یک مشاور املاک در اختیارتان قرار می‌گیرد و تخمینی از ارزش دارایی‌تان به شما ارائه می‌دهد. همچنین با کمک سیستم ارزیابی هوشمند کیلید دید کلی از قیمت مسکن در تهران و منطقه‌ی خود بدست می‌آورید و قیمت ملک‌های اطرافتان را در کنار تاریخچه معاملات ملکتان در ۷ سال گذشته مشاهده می‌کنید. اطلاعاتی که با به کارگیری سیستم کیلید بدست می‌آورید، می‌تواند شما را در مدیریت هر چه بهتر دارایی‌تان یاری کند و امکان‌هایی از قبیل تبدیل به احسن، شرایط رهن و اجاره و مقایسه با روند قیمت بازار مسکن پیش روی شما قرار دهد.

 

سامانه ارزیابی هوشمند کیلید چگونه کار می‌کند؟

کار کردن با سامانه ارزیابی هوشمند کیلید بسیار ساده و راحت است. برای مشاهده قیمت خانه خود در شهر تهران فقط کافی است، کدپستی خانه‌ی خود را در کادر بالای صفحه وارد کنید. با وارد کردن کدپستی، به صفحه‌ی ملک خود وارد می‌شوید و اطلاعات ارزشمندی در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اولین اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می‎گیرد، تاریخ ارزیابی است. این تاریخی است که در آن قیمت این خانه به‎روزرسانی شده است. یکی از اساسی‎ترین اجزا یک سیستم که با هدف تخمین طراحی شده است، محاسبه دقت تخمین آن سیستم است.

سامانه هوشمند کیلید نیز که با هدف تخمین قیمت مسکن ایجاد شده، با یک دقت مشخصی قیمت مسکن را تخمین می‎زند. این دقت تخمین برای هر خانه متفاوت بوده و در صفحه آن خانه با عنوان بازه ارزیابی قیمت نشان داده شده است. بازه‎ی ارزیابی قیمت حدود کمترین و بیشترین قیمت هر مترمربع آن خانه را نمایش می‎دهد و در کنار آن، درصد اطمینان ارزیابی نشانگر کیفیت تخمین آن خانه است.

یکی دیگر از اطلاعاتی که سامانه ارزیابی هوشمند کیلید در اختیار شما می‌گذارد، قیمت متراژ منطقه است. این محور بیانگر بازه کمترین و بیشترین قیمت معاملات منطقه، میانگین قیمت همان منطقه و قیمت فعلی خانه‎ی شما است. این محور به شما نشان می‎دهد که ملک شما چه جایگاهی در قیمت منطقه دارد.

یکی دیگر از امکاناتی که از طریق این صفحه در اختیار شما قرار می‎گیرد، تاریخچه معاملات خانه شماست که تصویر روشنی از روند تغییر قیمت این خانه‎ چه به صورت تخمین قیمت و چه به صورت قیمت واقعی معامله‎شده در اختیار کاربر قرار می‎دهد. املاک مشابه از جمله اطلاعاتی است که به خوبی به شما اجازه می‎دهد یک مقایسه بین خانه‎ی خود و دیگر خانه‎های مشابه در نزدیکی ملک خود داشته باشید. همچنین شما در این صفحه مکان تقریبی خانه‎ی خود را مشاهده می‎کنید. نمودار شاخص نیز روند تغییرات قیمت منطقه شما را بیان می‎کند که می‎توان از مقایسه این نمودار با تاریخچه قیمت خانه‎ی خود، برداشت جالبی از روند تغییرات قیمت ملکتان با رفتار قیمتی منطقه داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که این سامانه بر اساس کدپستی کار می‌کند. این بدان معنا است که اگر شما کدپستی ملک مورد نظر خود برای خرید را داشته باشید نیز می‌توانید با وارد کردن کدپستی آن ملک در این سامانه به اطلاعات ذکر شده در بالا دست پیدا کرده و از تخمین ارزش ملک مورد نظر مطلع شوید. به این ترتیب می‌فهمید که قیمت ارایه شده از سوی فروشنده چقدر با واقعیت و ارزش اصلی آن ملک نزدیک است.

در پایان ذکر یک نکته دیگر در این بخش نیز خالی از لطف نیست. قیمتی که سامانه کیلید به عنوان تخمین قیمت خانه‎ی شما ارائه می‎دهد، بسیار وابسته به درستی داده‎های اولیه ملک شماست. این داده‎های اولیه می‎تواند شامل متراژ، عمر بنا، تاریخچه معاملات و ... باشد. عموما این داده‎ها در مراجع دیگری تولید شده است و تیم کیلید هیچ دخل و تصرفی در آن‎ها ندارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین