رکوردی دیگر برای استقلال

گروه ورزشی الف،   3971226151

نساجی مازندران چهلمین تیمی شد که استقلالی‌ها در لیگ برتر آن‌ها را شکست می‌دهند.

شاگردان وینفرد شفر آلمانی در تیم استقلال که نتایج قابل قبولی در نیم فصل دوم در لیگ برتر کسب کرده‌اند، شب گذشته در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم تازه لیگ برتری شده‌ینساجی مازندران رفتند. استقلالی‌ها در حالی میزبان نساجی بودند که این تیم اولین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و در بازی رفت مقابل استقلال به تساوی بدون گل رسیده بود.

آبی‌های پایتخت در بازی شب گذشته با تک گل مرتضی تبریزی که در نیمه اول از روی نقطه‌ی پنالتی به ثمر رسید، موفق شدند با یک گل میهمان تازه لیگ برتری شده‌ی خود را شکست دهند. برد دیشب استقلال، چهلمین برد این باشگاه مقابل یک تیم در تاریخ لیگ برتر بود. آبی‌های پایتخت پیش از این موفق شده بودند در لیگ برتر ۳۹ تیم مختلف را شکست دهند. از نظر آمار پیروزی برابر بیشترین تیم‌ها در لیگ برتر، استقلال تهران رکورددار است. آبی‌های تهرانی تاکنون موفق به پیروزی برابر هر ۴۰ تیمی که در لیگ مقابل آن به میدان رفته‌اند، شده‌اند.

از نظر برد مقابل تیم‌ها مختلف در لیگ برتر بعد از استقلال تهران، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر سپاهان اصفهان قرار دارد. زرد پوشان اصفهانی مقابل ۳۹ تیم مختلف در تاریخ لیگ برتر به پیروزی رسیده‌اند. تنها تیمی که سپاهان نتوانسته آن را در لیگ برتر شکست دهد، آلومینیم هرمزگان است. سپاهانی‌ها در تنها فصلی که آلومینیم هرمزگان در لیگ برتر حضور داشت، در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم متوقف شدند.

بعد از سپاهان هم ۳ تیم پرسپولیس، سایپا و فولاد خوزستان قرار دارند که هر کدام ۳۸ تیم را در لیگ برتر برده‌اند. قرمزپوشان پایتخت در تقابل با ۴۰ تیمی که در ادوار مختلف لیگ حضور داشته‌اند مقابل ۳۷ تیم به پیروزی رسیده بودند که این فصل و در بازی رفت در ورزشگاه آزادی موفق شدند نساجی مازندران را شکست دهند تا قرمزپوشان مازندرانی بردهای پرسپولیس مقابل تیم‌های مختلف را به عدد ۳۸ برسانند.

شهرداری تبریز و نفت مسجد سلیمان تنها تیم‌هایی هستند که پرسپولیس بردی برابر آنها نداشته است. پرسپولیس در دو بازی رفت برگشت در لیگ هجدهم فرصت برد مقابل نفت مسجد سلیمان را از دست داد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم به تساوی رسیدند. سرخپوشان پایتخت برای تقابل با شهرداری تبریز باید منتظر صعود این تیم لیگ یکی به لیگ برتر باشند. شهرداری تبریز در ۲ فصلی که در لیگ برتر حضور داشت، ۴ بار با پرسپولیس روبه‌رو شد که حاصل آن یک شکست برای پرسپولیس و ۳ تساوی بود.

شهرداری تبریز مقابل سایپا هم بی شکست است و یکی از ۲ تیمی که نارنجی پوشان در طول تاریخ موفق به غلبه بر آن نشده‌اند، است. دیگر تیمی که سایپا برابر آن بردی نداشته، نساجی مازندران است. سایپایی‌ها در بازی رفت این فصل مقابل نساجی به تساوی یک بر یک رسیدند و این شانس را دارند که در بازی برگشت مقابل این تیم تازه لیگ برتری شده، تعداد بردهای خود مقابل تیم‌های مختلف در لیگ برتر را به عدد ۳۹ برسانند.

فولاد دیگر تیمی که به طور مشترک در رده سوم قرار دارد، در لیگ هفتم حاضر نبود وهمین امر باعث شد با شیرین فرازی که تنها در این دوره حاضر بود روبه‌رو نشود و فرصت پیروزی مقابل این تیم را نداشته باشد. به جز این، فولاد برابر ماشین‌سازی تبریز هم تاکنون بردی نداشته است.
 
منبع: وب سایت برنامه نود

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین