ذوالفقارنسب: پرسپولیس به خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند

گروه ورزشی الف،   3971220014

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس امسال به خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت و گو با فارس در مورد دیدار سه‌شنبه پرسپولیس و السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: مسابقه حساسی برای هر دو تیم است و دو تیم در این بازی برد می‌خواهند. پرسپولیس در بازی اول مقابل پاختاکور ازبکستان ۲ امتیاز از دست داد. سرخپوشان در آن مسابقه مشکلات فنی داشتند مشکلاتی که البته قابل رفع است اما برای حل آنها نیاز به زمان هست.

وی افزود: پرسپولیس باید به خوبی السد را آنالیز کند و مقابل این تیم هوشمندانه بازی کند تا  به موفقیت برسد و نتیجه خوبی در قطر بگیرد.

این کارشناس فوتبال در مورد اینکه فصل گذشته پرسپولیس تیم السد را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست داد، گفت: به هر حال پرسپولیس امسال به خوبی فصل گذشته بازی نمی‌کند ولی امیدوارم که بتواند در این بازی موفق باشد و نتیجه خوبی بگیرد.

ذوالفقارنسب در مورد دلایل خوب بازی نکردن پرسپولیس اظهار داشت: تغییرات زیادی در تیم انجام شده چند بازیکن اصلی تیم مصدوم شده‌اند و بازیکنان جدید هنوز با پرسپولیس هماهنگ نشده‌اند. من اسمی از بازیکنی نمی برم اما بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند به زمان نیاز دارند تا از نظر شخصیتی و فنی با شرایط پرسپولیس کنار بیایند. پرسپولیس یک تیم معمولی نیست و بازیکنانش زیر فشار زیادی قرار می‌گیرند. بازیکنان پرسپولیس باید خود را با این شرایط هماهنگ کنند.