توضیحات «توسکا» درباره درآمد و همکاری با صداوسیما

گروه اجتماعی الف،   3971219192

شرکت توسکا نحوه همکاری خود با سازمان صداوسیما و همچنین کسب درآمد از اپلیکیشن‌های برنامه‌های تلویزیونی را تشریح و تاکید کرد ریالی بابت تبلیغ اپلیکیشن‌ها دریافت نمی‌کند.

به گزارش فارس، روابط عمومی شرکت «توسکا» به دنبال انتشار برخی مطالب در فضای مجازی درباره فعالیت‌های این شرکت و ماجرای اختلال در سیستم رای‌گیری جشنواره جام جم توضیحاتی را منتشر کرد.

در این متن آمده است: شرکت توسعه کسب و کار توسکا از سال گذشته و در ادامه مسیر اجرای قراردادهای منعقدشده مدیریت‌های قبلی، با تمرکز در حوزه ارائه خدمات تخصصی به شرکت‌های فعال در عرصه کسب و کارهای دیجیتال، در واقع به عنوان یک شتاب‌دهنده رسانه‌ای در مسیر رشد و توسعه این بازار گام‌های موثری برداشته است.

شرکت توسکا در این مدت با همکاری بیش از ده‌ها شرکت فعال در حوزه کسب و کار دیجیتال که بخش عمده‌ای از آنها استارت‌آپ های نوپا بوده‌اند، ضمن حمایت از آن‌ها در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای، فعالیت در این عرصه را ثبات بیشتری بخشیده است تا سرمایه‌گذاری‌های کوچک و بزرگ در حوزه کسب و کارهای نوین، از درصد موفقیت بالاتری برخوردار شود.

بر اساس شیوه همکاری میان شرکت توسکا و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، رسانه ملی نیز با اختصاص ظرفیت‌های خود در برنامه‌های مشارکتی و بازرگانی، در معرفی فعالیت‌های این شرکت‌ها و اطلاع رسانی برای عموم، همکاری‌های بسیاری داشته است.

در سرفصل‌های اهداف و حوزه فعالیت شرکت توسکا، ارائه خدمات به فعالان حوزه ارزش‌افزوده و OTT شامل کدهای دستوری USSD، اپلیکیشن‌ها و.. در نظر گرفته شده که در تمامی این حوزه‌ها و بر اساس ضوابط شرعی و قانونی و مبتنی بر مدل‌های تجاری موردنظر شرکت‌های متقاضی و بدون دریافت سهام یا مالکیت، همکاری با ایشان شکل می‌گیرد که جزئیات تمام این مقررات و دستورالعمل‌ها در سایت سازمان صداوسیما و شرکت توسکا منتشر شده است.

بر این اساس لازم به ذکر است که درآمدهای حاصل از سرویس‌های مورد تقاضای تمامی همکاران تجاری توسکا از جمله شرکت‌های ارزش افزوده، بر اساس ضوابط رسمی هر یک از اپراتورها به هر شرکت پرداخت می‌گردد.

بر اساس چهارچوب این همکاری، شرکت توسکا در حال حاضر و با توجه به ظرفیت محدود بازار کسب و کارهای دیجیتال، سیاست‌های حمایتی در مسیر رشد و ارتقای فعالان این عرصه و البته هزینه‌های حضور در تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، عملاً تمامی درآمدهای حاصله سهم خود را صرف پرداخت این هزینه‌ها می‌کند.

لذا لازم به تاکید است که شرکت ارتباطات سیار ایران «همراه اول» و سهامداران این شرکت در تعریف مدل‌های کسب و کار توسکا هیچ‌گونه دخالتی ندارند و در هیچ‌یک از سرویس‌های معرفی شده از جانب مشتریان توسکا مانند  اپلیکیشن‌های  تبلیغ‌شده در برنامه‌های تلویزیونی سهم درآمدی نداشته و تا امروز حتی ریالی بابت این تبلیغات دریافت نکرده‌اند.

امید است با پیگیری سیاست‌های موردنظر در حوزه تبلیغات ارزش‌افزوده که به صورت ویژه تمرکز بر کیفی سازی و ارائه محتواهای فاخر به کاربران و مردم عزیز است، بتوانیم در مدت زمانی کوتاه شاهد ارتقای سطح خدمات در این بستر باشیم.

این شرکت در عین حال با عنایت به برخی ملاحظات و حساسیت‌ها، با همکاری سازمان صدا و سیما از تمرکز و حجم فعالیت‌های خود در حوزه ارزش افزوده کاسته و بیشتر در زمینه توسعه کسب و کارهای مجازی و حمایت از استارت آپ های نوپا متمرکز خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین