در نشست کمیسیون تلفیق ایرادات شورای نگهبان به مصوبات بودجه ۹۸ رفع شد

گروه اقتصادی الف،   3971218107

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ از رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ خبر داد و گفت که بررسی این موارد در دستور کار جلسه فردا (یکشنبه) مجلس قرار می‌گیرد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۸ برای رفع ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در بودجه ۹۸ با حضور آقای کدخدایی عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان و آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه کمیسیون تلفیق برای تامین نظر شورای نگهبان ایرادات را رفع کرد که البته عمده ایرادات، ویرایشی یا مغایرت با برنامه ششم یا ابهام بود که برطرف شد و البته نظر دولت و شورای نگهبان هم در رفع ایرادات لحاظ شد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان ضمن رفع ابهامات و اصلاح ایرادات ویرایشی مقرر شد مصوبه مربوط به تبصره ۱۶ لایحه بودجه در خصوص بخشودگی جرایم بانکی موکول به تشخیص کمیته مربوطه شود و برخی ارقام و مبالغ نیز به صورت مشخص در بودجه ذکر شد.

ذوالقدر یادآور شد: با اتمام رسیدگی به ایرادات شورای نگهبان، اصلاحیه کمیسیون تلفیق چاپ شده و در اختیار نمایندگان قرار می‌گیرد و فردا (یکشنبه) در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.