با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد

گروه سیاسی الف،   3971216171 ۷۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی به ریاست قوه قضائیه منصوب شد

به گزارش الف به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی را به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این حکم با تاکید بر لزوم تحول در قوه قضائیه و آغاز پرقدرت دوران جدیدی که زیبنده گام دوم انقلاب باشد، از فقاهت، دانش، تجربه، سلامت، امانت و کارآمدی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در مقاطع گوناگون خدمت و سوابق طولانی ایشان در قوه قضائیه و آشنایی کامل با همه زوایای آن، به عنوان دلایل این انتخاب یاد، و در ادامه هشت توصیه مهم خطاب به رئیس جدید قوه قضائیه بیان کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجه الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی دامت برکاته

آغاز دهه‌ی پنجم انقلاب و گذشت چهل سال از تشکیل دادگستریِ مبتنی بر فقه و حقوق اسلامی، ایجاب میکند که با تکیه بر تجربه‌ها و دستاوردها و رهنمودهای انباشته در این نصاب زمانی، تحوّلی متناسب با نیازها و پیشرفتها و تنگناها در قوه‌ی قضائیه صورت گیرد و دستگاه عدالت با نَفَسی تازه و انگیزه‌ئی مضاعف و نظم و تدبیری حکمت‌آمیز، دوران جدیدی را که زیبنده‌ی گام دوم انقلاب است، با قدرت و جدیت آغاز کند.

اینجانب برای تحقق این مقصود حیاتی، جنابعالی را برگزیده‌ام که دارای سوابق طولانی در سطوح مختلف قوه‌ی قضائیه و آشنا با همه‌ی زوایای آن میباشید و از طرفی در کنار فقاهت از تحصیلات حقوقی و دانش و تجربه در این عرصه مهم برخوردارید، و سلامت و امانت و کارآمدی خود را در مقاطع گوناگون خدمت نشان داده‌اید.

سند تحول قضائی پیشنهادی جنابعالی را ملاحظه کردم. بر اساس مشورتها و نظرات کارشناسی، آنرا مفید و کارساز میدانم. با این حال چند نکته را موکداً به جنابعالی سفارش میکنم.

نخست آنکه برای همه‌ی فصول این سند و بندهای ذیل آنها، زمان تعیین کنید و خود و همکارانتان را بر پایبندی به سرآمد برنامه الزام نمائید. در زمانبندیها نه عجله و نه مماطله نباید راه داده شود.

دوم آنکه در همه‌ی فصول تحول، مردمی بودن و انقلابی بودن و ضد فساد بودن را رعایت کنید.

سوم آنکه عنصر نیروی انسانی صالح را در راس عوامل تحول و پیشرفت قوه بدانید. سلامت قضات و پاکیِ دامن آنان از هر گونه فساد، شرط لازم و اوّل برای همه توفیقات شما است. در ریشه‌کنی فساد از درون قوه که مایه‌ی مباهات شما و سرافرازی اکثریت قضات دادگاهها و دادسراها است، هیچ تردید و درنگ نکنید.

چهارم آنکه گسترش عدل و احیاء حقوق عامه و آزادیهای مشروع و نظارت بر اِعمال قانون را که در شمار هدفهای قوه قضائیه در قانون اساسی است در راس برنامه‌ها قرار دهید. این موجب اعتماد مردم و دلگرمی آنان به قوه قضائیه در حوادث و منازعات خواهد شد.

پنجم آنکه در برخورد قضائی ملاحظه‌ی این و آن را نکنید.

ششم آنکه از جوانان صالح و انقلابی و فاضل در مسوولیتهای قوه استفاده کنید.

هفتم آنکه قاضی و دادگاه را عزیز بدارید. احساس عزت و شرافت در قاضی، سدّ محکمی در برابر انگیزه‌ها و عوامل نفوذ و انحراف است.

هشتم آنکه همکاری با قوای مجریه و مقننه و هم‌افزایی با آنان را که سفارش همیشگی اینجانب است در نظر داشته باشید. آنان نیز موظف به همراهی و همکاری با شمایند.

در پایان لازم میدانم از آیت الله آملی بخاطر تلاشهای ارزشمندشان تشکر و قدردانی کنم و برای توفیق کامل جنابعالی و همکارانتان دست دعا و توسل به درگاه ربوبی بلند کنم و توجهات و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه را مسالت نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

سید علی خامنه‌ای

۱۶ اسفند ۱۳۹۷»

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۱۰۷۴۳۱۹:۵۳:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
از جناب ریسی سید بزرگوار و جلیل القدر انتظار داریم برنامه ریزی صحیح و منسجمی بنمایند تا دستگاه های نظارتی کشور که حقوق های زیادی هم می گیرند و هزینه های زیادی هم برای دولت دارند وظایف خود را بر اساس انچه که شرح وظایف برایشان تعیین شده بدرستی انجام دهند و اگر فسادی در جایی رخ داد که نشان از بی دقتی و یا کم کاری و یا حتی تبانی بود با انها هم همانند مفسدین برخورد قانونی شود
ناشناس۸۱۱۱۰۱۰۱:۴۴:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
منفی ها میشه بگن دیدگاهشون چیه
امین۸۱۱۲۲۱۰۸:۳۹:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
دلیله منفی ها اینه که آقای ریسی زیره ۳۰ درصد محبوبیت داره. انتصابش قانونی هست
ناشناس۸۱۱۳۸۷۱۰:۴۹:۳۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
روحانی که محبوبیتش بالای ۶۰ درصده طبق انتخابات چه گلی به سر مردم زد؟ محبوبیت دلیل بر کارایی نیست
ناشناس۸۱۱۶۷۳۱۴:۰۱:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
16 میلیون میشه زیر 30 درصد؟ البته اگر با این اوضاع بیشتر از این نشده باشه
ناشناس۸۱۱۸۵۰۱۶:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
همون آقای حسن جون شما بالای 99 درصد محبوبیت داره بسه! خوشم میاد هنوزم روی امثال تو که با انتخابشون کشور رو به سمت پرتگاه بردن کم نشده!
ناشناس۸۱۲۵۰۶۰۷:۵۳:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
چطوره یکی از سران فتنه رو رییس قوه قضاییه بزارن.... اونوقت شما راضی میشین ؟؟!!!!!
ناشناس۸۱۴۵۶۱۰۸:۵۳:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
ریشه اساسی مشکلات زمانی حل می شود که قوه قضائیه مستقل وامدار و مطیع شخص، نهاد یا جناحی نباشه، مجری قانون اساسی و مدافع حقوق ملت باشد
ناشناس۸۱۱۱۰۴۰۱:۴۹:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
متاسفانه انچه از ان به عنوان بی تفاوتی یاد میشود گریبان متصدیان نظارت در کشور را فرا گرفته است
ناشناس۸۱۱۱۰۶۰۱:۵۳:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
ریاست محترم قوه قضاییه و مدیران ایشان باید اکثریت تمرکزشان برای ایجاد راهکارهایی باشد تا شکل گیری جرم و فساد به حد اقل برسد رسیدگی به فساد ها ضمن انکه زمان بر است هزینه های جبران ناپذیری را هم به کشور وارد میکند
mostafa.kamali95@yahoo.com۸۱۰۷۴۹۱۹:۵۶:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
از قاضی القضات می خواهیم اولین گام محکم خود را ب ای مبارزه با فساد با اجرای صحیح و بدون خط قرمز قانون از کجا اورده ای به این ثروت افسانه ای رسیده ای را اجرا فرمایند تا توازن اقتصادی در جامعه شکل گرفته و از فساد های احتمالی اینده جلوگیری زیادی شود
ناشناس۸۱۱۱۱۷۰۲:۰۷:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
ما ملت ایران از قدیم هم ثروتمند ستیز بودیم..دوست عزیز هرکس که ثروتمند است گوهری است که باید از وی حمایت شود تا در راه آبادانی ایران حرکت کند و دست جوانان را بگیرد..با ارعاب فقط آنان را به خارج از کشور هول میدهیم و سرمایه ملی را هدر میدهیم...وجود Elite در جامعه اجباری است...البته سخن من با ثروتمندهایی است که از راه های شرعی و قانونی به ثروت رسیده اند که الحمدالله بسیارند.
ناشناس۸۱۱۴۹۶۱۲:۰۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
شما خودتون جواب خودتون را داده اید این قانون از کحا اورده ای هم مخصوص ثروت های نامشروع و حرام است که باعث ایحاد تکاثر در دست عده ای خاص شده چیزی که از ان به عنوان 4 درصدی و 96 درصدی بعضا نام برده میشود
ناشناس۸۱۱۷۸۵۱۵:۳۲:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
قانون از کجا اورده ای هم مخصوص ثروت های نامشروع و حرام است و الا مالکیت مشروع که جزو بدیهیات اسلام و قوانین کشور است
دلدار۸۱۲۳۰۴۲۳:۳۲:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
باثروت از راه حلال کسی مخالف نیست بلکه منظور ثروت های نامشروع که از راه حرام وارتزاق از بیت المال بواسطه فامیل های منتسب به مسولین بدست اورده اند مثل حسین فریدون وبرادرجعانگیری ودها فامیل منتسب به این ها
ناشناس۸۱۴۳۷۹۰۱:۳۵:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
باید یقه مقامات ثروتمند را بگیرند انشالله
ناشناس۸۱۰۷۵۲۱۹:۵۸:۴۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مردم چشم براه اند... با عرض خیرمقدم خدمت برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام ابراهیم رئیسی مردم چشم براه قوه قضاییه ای هستن که در آن حق ضعفا از اغنیا گرفته شود. مردم چشم براه قوه قضاییه ای هستن که در آن مشی امیرالمومنین نتنها در کلام بلکه در عمل همچون نحوه رفتار آن بزرگوار با برادرش عقیل در نظام جمهوری اسلامی همچون نگینی درخشان در دیدگان عامه مردم متجلی باشد. مردم چشم براه قوه قضاییه ای هستند که در آن خبری از قضات رشوه خوار و باند اعمال نفوذ نبوده تا بتواند با سربلندی در برابر رشوه خواری ها ، رانت ، تبعیض و باندبازی ها در سایر دستگاهها و نهادها مبارزه نماید. مردم و نمایندگان مردم در خانه ملت چشم براه قوه قضاییه ای هستند که پرونده های مفاسد اقتصادی بر زمین مانده و جامانده در طول سالیان اخیر را که علارغم فریاد حنجره ها همچون داغی بر جسم و جانشان نشسته و منجر به ایجاد شبهات و شایعاتی گردیده به سرانجام رسانیده و موجبات رضایت خاطر مردم رنج کشیده و صبور انقلابی را فراهم نماید. مردم چشم براه قوه قضاییه ای هستن که بیانیه راهبردی و مهم مقام معظم رهبری مدظله العالی را در گام دوم انقلاب اسلامی و در آغاز دهه پنجم انقلاب همچون وصیت پدری دلسوز و رنجدیده به فرزندش ارج نهاده و در کلام و عمل وارثی شایسته و قدردان برای آن در این برهه خطیر ، بزرگ و سرنوشت ساز برای مردم ایران زمین باشد. وانشا...امیدواریم با حضور مقتدر ، پرصلابت و انقلابی برادر بزرگوار حضرت حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در منصب ریاست قوه قضاییه شاهد حرکتی انقلابی در اجابت بحق خواست مردم ، نمایندگان مردم در خانه ملت و حتی ریش سفیدان قضایی کشور در تشکیل و برگزاری علنی تمامی دادگاه های مرتبط با مفاسد اقتصادی افراد ذی نفوذ و صاحب منصبی باشیم که با اقدامات مزورانه و فریبکارانه شان مسببان اصلی ایجاد ظن بی اعتمادی و بدبینی مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد و بسط الگوی فساد و رذالت در بین مردم بوده و این امر برکات فراوانی برای مردم،انقلاب و نظام جمهوری اسلامی منجمله برقراری روابط انسانی و اخلاق مدار در بین مردم و مسئولین برپایه گفتمان عدالت و مبارزه با تبعیض در جامعه بهمراه خواهد داشت.
چشم به راه حقیقت۸۱۰۸۱۸۲۰:۴۷:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مردم چشم براه کاهش قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و میوه و .... هستن مردم چشم براه کاهش حقوق نجومی مسئولان هستن مردم چشم براه اسباب کشی مسئولان از بالای شهر تهران به پائین شهر هستن
ناشناس۸۱۰۸۸۷۲۱:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حرفتون درسته ولی رئیس قوه قضاییه کارش چیز دیگس. شما برای کاهش قیمت باید در انتخابات دقت کنی به چه کسی رای میدی
ناشناس۸۱۱۱۰۹۰۱:۵۵:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
اگر قوه قضاییه کارش را درست انجام بده همه چیز درست میشه.
ناشناس۸۱۰۹۰۵۲۱:۴۵:۱۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
قانون عفاف و حجاب را که روسای جمهور برای جذب رای رها کرده اند دریابید کشور به هیج وجه رنگ و بوی یک کشور اسلامی را ندارد
ناشناس۸۱۱۲۳۵۰۹:۰۳:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
راست میگید که کشور رنگ و بوی اسلامی نداره اما به دلیل عدم رعایت حجاب و عفاف نیست. به دلیل دزدی، دروغگویی، فساد شدید و ... است.
ناشناس۸۱۱۵۲۵۱۲:۱۸:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
هر دوش از مظاهر فساده و قطعا باید با هر دو مظهر فساد برخورد کرد
راه۸۱۰۹۱۰۲۱:۴۶:۳۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ما چشم به راه امام زمانیم ___________ امیدواریم رئیسی با تلاش خستگی ناپذیر و شفاف به امام زمان (عج) و ملت مغبون و خسته از مسئولین اشرافی خدمت کنه باری از دوش مردم برداره. انشاءالله
مریم۸۱۰۹۷۷۲۲:۴۵:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اینا رو از حسن و‌ سیف و‌ نوبخت داریم که میگویند باید شاکر باشیم!
ناامید از آینده۸۱۰۸۳۶۲۰:۵۶:۱۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مردم چشمبراه کاهش قیمت ها هستند همین مردم دارن له میشن همین
جلالی قمی۸۱۰۸۳۸۲۰:۵۷:۲۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
از انجا که پیشگیری از جرم و فساد بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد و مجازات های فعلی بازدارنده نیست باید قوانین جدیدی به مجلس پیشنهاد شود تا شاهد بروز فساد کمتری باشیم و دستگاه های نظارتی کشور هم مطابق با شرح وظایف خود و بدون کوتاهی کار کنند
ناشناس۸۱۰۸۳۹۲۰:۵۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
پایان شب سیاه سپید است.
محمد۸۱۰۹۵۷۲۲:۱۰:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حالا شاید برای منفی ده ها سیاه باشه. تفکرت که منفی باشه روزگارتم سیاهه
کاربر۸۱۰۸۴۷۲۱:۰۶:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
توره خدا یه ذره کامنت هاتون رو کوتاهتر بنویسید حال نداریم اینهمه مطلب رو بخونیم مجبوریم الکی رای بدیم
ناشناس۸۱۰۸۵۹۲۱:۱۰:۲۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
سه موضوع مهم که قاضی القضات باید به ان اهتمام بورزند1 اجرای قانون از کجا اورده ای با سلامت و بدون خط قرمز اجرا شود2 مسله اقتصادی بدهکاران کلان بانکی که پول های بانکها و در حقیقت پول های مردم را گرفته و بازگشت نمی دهند حل شود3 تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بابت حد اقل عملکرد 20 سال مدیران بانک مرکزی و بانک های عامل که تعمدا نمی گذاشته اند عملیاتی شود
حسنعلی سبد سبد گل یاس۸۱۰۷۵۹۲۰:۰۳:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
الان چندین سال است که افرادی خاص مبالغ بسیار هنگفتی از بانک ها تسهیلات گرفته و بازگشت نکرده اند که از انها بنام بدهکاران کلان بانکی یاد می شود و بانک ها هم بدلایلی همچون وجود تخلفات در حین دادن تسهیلات رغبتی به وصول ایندمعوقات کلان از طریق قوه قضاییه ندارند چون پای خودشان هم گیر است اکنون که در دو سال گذشته تورم شدیدی هم داشته ایم معوقات کلان نزد مفسدین اقتصادی ثروت های بسیار کلاتی برایشان ساخته است الان با توجه به این سود ها باید فعلا اصل معوقات و سود بانکی را از انها گرفت و بعدا در فرصت مناسب ثروت های حرامی را که از این وام های غیر مشروع که در جای خود مصرف نشده منافعی را که برده اند از انها پس گرفت
ناشناس۸۱۰۷۷۹۲۰:۱۵:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
این انتخاب دقیقا" برای اتحاد بیشتر قوای مجریه و قضائیه انجام شده
ناشناس۸۱۰۷۸۰۲۰:۱۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
سبد سبد گل یاس صدور حکم ریس قضا در شب رجب المرجب چه زیباس** ***********
ناشناس۸۱۰۸۴۳۲۱:۰۳:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
خواهید دید که این سید بزرگوار ترس نداره وفقط مفسدین باید بترسند
پیمان۸۱۰۷۸۱۲۰:۱۸:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یه فکری به حال این کلاهبردارها بکنید که مردم و قانون رو به بازی گرفتن! احکام اجرای برای کلاهبرداری اصلا بازدارنده نیست. لطفا واسه کلاهبرداری شدید ترین مجازات ها رو بزارید چون از دزدی خیلی بدتره.
ناشناس۸۱۰۷۸۷۲۰:۲۱:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
پایان ماه عسل روحانی و نوبخت و فریدون و اسحاق
داداش گلمراد۸۱۰۸۲۶۲۰:۵۲:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
و داداش اسحاق و داداش حسن
ناشناس۸۱۱۰۵۱۰۰:۲۲:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
عزادار انتصابات اخیر ریاست مجمع و ریاست قضا،محمود احمدی نژاد است
ر-م۸۱۳۳۹۹۱۳:۵۱:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
امیدوارم تخلف قالیباف که توسط دکتر توکلی هم تایید شد بررسی و اعمال قانون بشه. انشا الله
ناشناس۸۱۰۷۸۸۲۰:۲۳:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تغییری ایجاد میشود ؟!
ناشناس۸۱۰۸۴۸۲۱:۰۷:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بلی
ناشناس۸۱۰۷۹۰۲۰:۲۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ای کاش یک سامانه مثل 110 بود که فساد را گزارش میدادیم
ناشناس۸۱۰۸۰۸۲۰:۴۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
سامانه 220 طراحی شود برای این قوه
ناشناس۸۱۰۷۹۲۲۰:۲۸:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بهترین گزینه بود ایشان
ناشناس۸۱۰۷۹۷۲۰:۳۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
انشاالله موفق و موید باشید و کلا" تحولات جدیدی دراین قوه اعمال بفرمایید
ناشناس۸۱۰۸۰۰۲۰:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
انتخاب ایشان در جهت هم افزایی با قوه مجریه بوده است
ناشناس۸۱۰۸۰۳۲۰:۳۸:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
روحانی موظف به همکاری و همراهی با رئیسی است
ناشناس۸۱۰۸۰۵۲۰:۳۹:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
لابد رئیس جمهور بعدی هم جلیلی است !
ناشناس۸۱۰۹۴۴۲۲:۰۰:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اگر کسی خوب باشه اسمش برات مهمه؟
ناشناس۸۱۱۰۳۵۰۰:۰۲:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
ان شاء الله
ناشناس۸۱۱۰۹۳۰۱:۳۰:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
لابد میخای جهانگیری با با دلارش باشه؟
احمد محمودی نژاد۸۱۰۸۱۱۲۰:۴۲:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
جا دارد از زحمات شبانه روزی و شفاف سازی آقای احمدی نژاد هم قدر دانی کنیم
ناشناس۸۱۱۰۵۹۰۰:۲۸:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
راه برای رسیدگی به تخلفات احمدی نژاد در پرونده های مختلف باز شد...
ناشناس۸۱۰۸۱۴۲۰:۴۳:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
انشاالله که مبارک باشد این حکم که با آغاز ماه پر خیر و برکت رجب شروع می شود انشاالله مایه خیر برای ملت عزیز ایران ومبارزه جدی برای مفسدان اقتصادی وسیاسی شود.
ناشناس۸۱۰۸۲۴۲۰:۵۱:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ایشان در اولین اقدام به اتهامات مطرح شده توسط احمدی نژاد علیه برادران ..... بپردازد . و صحت و سقم این اتهامات علیه برادران ..... مشخص شود .
ناشناس۸۱۱۴۰۹۱۱:۰۶:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
مشارکت احمدی نژاد در پرونده بقایی مسلم است که باید به آن رسیدگی شود و از زندان بقایی کاسته شود و احمدی نژاد در آن شریک شود
ناشناس۸۱۰۸۳۷۲۰:۵۶:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
امیدوارم اتهامات برادر ریس سابق قوه قضایی مورد بررسی قرار بگیرد
ناشناس۸۱۰۸۴۹۲۱:۰۷:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ایادی خاتمی رو معدوم کن با تشکر
ناشناس۸۱۰۹۱۵۲۱:۴۸:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اوج شکوفایی انقلاب فقط همان زمان ایشان بود
احم۸۱۰۹۱۷۲۱:۴۸:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
کاش یه خدا و قیامت اعتقاد داشتین
ناشناس۸۱۰۹۴۵۲۲:۰۰:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تنها رئیس جمهوری که حقوق و سپرده های مردم یک سوم و یک چهارم نشد. هی روزگار
ناشناس۸۱۰۹۶۳۲۲:۱۶:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
هدف شما فقط کار سیاسی است برای همین هیچ وقت به جای نخواهید رسید
ناشناس۸۱۰۸۸۸۲۱:۳۲:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ضمن تبریک خدمت جناب رئیسی امید است فرآیند دادرسی چک کاهش یابد زیرا این فرآیند بسی طولانی برای مالباخته ها است بطوری که از خیر آن می گذرند
ناشناس۸۱۰۸۹۹۲۱:۴۲:۵۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مبارک است سید جان-انشاله برخورد با مفسدین در هر رده و مقامی که هستند
کارمند۸۱۰۹۰۲۲۱:۴۳:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
امید داریم در جهت اجرای عدالت و انصاف به عنوان اولین قدم حقوق همه کارکنان را در سال 98 همسان سازی کنند یعنی حقوق کارکنان جهاد کشاورزی با حقوق کارکنان وزارت نیرو و نفت و اقتصاد دارایی وکشور همسان باشد
بی نام۸۱۰۹۴۰۲۱:۵۸:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
من بیشتر دلم به حال جناب رییسی می سوزد چون وظیفه سنگینی بر دوششان است به عبارتی نقطه امید اکثر ملت شدند ..
ناشناس۸۱۱۰۷۴۰۱:۱۱:۰۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
من حاضرم این وظیفه سنگین را به عهده بگیرم شما هم دیگه دلت نسوزه دلت برای جوانان تحصیل کرده بیکار بسوزه
ناشناس۸۱۰۹۴۶۲۲:۰۰:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بسیار مبارک است انشاء ا...
ناشناس۸۱۰۹۷۰۲۲:۳۲:۰۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اصلاً قابل پیش بینی نبود.....
ناشناس۸۱۱۰۱۸۲۳:۴۴:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یادمه تو انتخابات ریاست جمهوری قبلی اصلاح طلب ها می گفتن اگه ایشون بیاد دلار میشه ۵ تومن. خدا کنه واقعه اینطور باشه و دلار بشه ۵ تومن. به خدا روزگارمون در آمد!
ناشناس۸۱۱۰۲۱۲۳:۴۸:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حکم ایشون را دوستان قبلا صادر کرده بودند.
ناشناس۸۱۱۱۰۷۰۱:۵۴:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
فقط منتظر محاکمه برادران روحانی و جهانگیری ام
ناشناس۸۱۱۴۲۲۱۱:۱۵:۱۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
احمدی نژاد در اولویت نخست است محاکمه فریدون که در جریان است و محاکمه جهانگیری پس از تکمیل پرونده آغاز خواهد شد؛شما خوابی یا بیدار؟؟؟
ناشناس۸۱۴۴۶۲۰۷:۳۵:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
خدا شفات بده که ارزوت اینه !
الف ر۸۱۱۱۹۶۰۷:۴۶:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
سید خدا مبارکت باد انشاله قوه قضائیه که در شان امیر المومنین است را مستقر کنی کاستی های زیادی وجود دارد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین