متلاشی شدن باند جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری در قم

گروه حوادث الف،   3971213103

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی قم از دستگیری ۳ عضو باند جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری در قم خبر داد و گفت: متهمان از این اقدام مجرمانه برای اخذ تسهیلات بانکی استفاده می‌کردند.

متلاشی شدن باند جعل مهر و آرم نهاد ریاست جمهوری در قم

به گزارش الف به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر این که فردی خود را وابسته به یکی از ارگان‌های دولتی دانسته و جهت اخذ وام و تسهیلات بانکی با سود ۴ درصد از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیت آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: ضمن هماهنگی قضائی مشخص شد متهمان از تعدادی شهروند با این شیوه مبالغی کلاهبرداری و هنوز افراد از ماهیت کلاهبرداری مطلع نبوده و امید به دریافت تسهیلات دارند.

وی تصریح کرد: همچنین در اولین اقدام مشخص شد متهمان هیچ‌گونه وابستگی به دولت نداشته و فقط از آرم و علائم دولتی سو استفاده کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه با اشاره به دستگیری متهم و ۲ تن از همدستانش در استان‌های تهران و البرز، افزود: طی بازرسی از محل کار متهم تعدادی کارت عابربانک جعلی، دستگاه صدور کارت عابر بانک و سیستم‌های رایانه‌ای مخصوص جعل اسناد و مدارک به همراه تعدادی اوراق مدارک مربوط به اخذ وام در سایر استان‌ها کشف شد.

سرهنگ کرمی با بیان این که تاکنون ۱۱ نفر شاکی در استان‌های تهران و قم شناسایی شده اند، گفت: متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

متلاشی شدن باند ۱۱ نفره سارقان منزل در قم

فرمانده انتظامی استان قم از متلاشی شدن باند ۱۱ نفره سارقان منزل در قم خبر داد و گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان قم طی چندین عملیات گسترده متهمان دستگیر و مشخص شد سرکرده این باند در ۱۲۲ سرقت منزل مشارکت داشته است.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل در نقاط مختلف قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه در تحقیقات میدانی انجام شده، فعالیت باندی سارقان محرز شده است به سرقت ۴ دستگاه کمپرسور یکی از دستگاه‌های استان توسط اعضای باند مذکور اشاره و تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی متهم اصلی و ۷ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه سرکرده باند در ۱۲۲ سرقت منزل مشارکت داشته است، گفت: متهم به سرقت یک کیلو طلا از منزل دایی همسرش با همدستی ۲ تن از اعضای این باند و همچنین ۱۵ فقره سرقت کمپرسور کولرگازی در سطح استان اعتراف کرد.

سردار آقاخانی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۳ مالخر، افزود: نهایتاً متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کلاهبرداری با میس کال

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که میس کال تازه‌ترین ترفندی است که کلاهبرداران برای انجام اقدامات مجرمانه از آن استفاده می‌کنند، به شهروندان هشدار داد مراقب باشند تا در دام افراد شیاد گرفتار نشوند.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: در این روش کلاهبرداران با استفاده از سامانه تماس خودکار شماره‌هایی را انتخاب و به صورت اتوماتیک تماس گرفته اما پس از آنکه زنگ تلفن یک بار به صدا در آمد، تماس قطع و مخاطب که از این کار کنجکاو شده با آن شماره تماس می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در این تماس مخاطب بدون اینکه متوجه باشد به سرویس پرداخت نقدی تلفنی وصل می‌شود.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قم با بیان این که این تماس هزینه زیادی برای تماس گیرنده ایجاد کرده و زمانی که قبض ماهانه برای وی ارسال می‌شود متوجه این سو استفاده می‌شود به شهروندان هشدار داد مراقب باشند تا در دام افراد شیاد گرفتار نشوند.

برخورد قانونی با متخلفین نظم و آرامش مردم در شب چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از برخورد قاطع پلیس نسبت به هرگونه هنجار شکنی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه پلیس قم در چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: متاسفانه برخی از جوانان، چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوزی و شبی پرمخاطره تبدیل کرده و با استفاده از ترقه‌های خطرناک، سبب آسیب جسمانی و قطع عضو و حتی مرگ خود و دیگران را رقم می‌زنند.

وی در ادامه با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته فی ما بین پلیس و دستگاه قضائی استان از برخورد جدی با هنجارشکنان شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

سرهنگ کاویانی عنوان داشت: پلیس قم در این شب با قاطعیت تمام با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و طی هماهنگی‌های به عمل آمده وسایل نقلیه متخلفان تا پایان تعطیلات نوروز توقیف خواهد بود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان قم از والدین خواست، بر رفتار فرزندان خود نظارت و مدیریت داشته تا انشاالله از بروز آسیب‌های احتمالی پیشگیری شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین