رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس: آقازاده‎ها در مافیای قاچاق دست دارند/ با هیچ جناحی در مقابله با فساد تعارف نداریم

گروه سیاسی الف،   3971213001 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه با هیچ جناحی تعارف نداریم و هرجا گزارشی مبنی بر فساد به دست ما برسد، ورود می‌کنیم گفت: مافیای قاچاق بیشتر توسط آقازاده‎ها و خانم‎زاده‌ها انجام می‌شود یعنی این موضوع توسط افراد معمولی صورت نمی‌گیرد.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» بر توجه به مردم، رعایت عدالت، اجرای اقتصاد مقاومتی و مبارزه با فساد تاکید کردند اظهار کرد: دشمن از هر راهی وارد شد تا مردم را زمین‌گیر کند اما موفق نشد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز برای مقابله با ایران اسلامی به تحریم‌های اقتصادی روی آورده است گفت:‌ مقام معظم رهبری برای مقابله با این ترفند دشمن، اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند.

وی با بیان اینکه 10 سال است که رهبر فرزانه انقلاب شعارهای سال را با مبانی اقتصادی مطرح می‌کنند افزود: مقام معظم رهبری همه مباحث لازم را مطرح کردند تا مسوولان توجه کنند اما آنها آن طور که باید ورود نکرده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از مسوولان گلایه دارند و معتقدند اگر جهادی عمل می‌شد، مشکلات امروز پیش نمی‌آمد تصریح کرد: دشمن امروز معیشت مردم را هدف قرار داده است که باید مانع از بروز مشکل شویم.

وی با بیان اینکه آمریکای بیرونی با تحریم‌های اقتصادی درصدد اعمال فشار به مردم است ادامه داد: بخشی از مشکل ما مربوط به محتکران است و بخش دیگر نیز مسوولانی هستند که وظایف خود را رها کردند و نظارتی بر امور مختلف ندارند که بنده از آنها به عنوان «آمریکای درونی» یاد می‌کنم.

خجسته با بیان اینکه کاهو و میوه‌های ما از طرف میدان بار به سمت مرزها می‌رود خاطرنشان کرد: متاسفانه مسوولان مانع از این اتفاقات نمی‌شوند که ما به آن امریکای داخلی می‌گوییم.

وی گفت: بی‌فکری مسوولان، سوء مدیریت‌ها، بی‌توجهی و رها کردن مسوولیت‌هاست که باعث آسیب رساندن به کشور می‌شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری قدرتمند و دارای منابعی سرشار است گفت: یک درصد جمعیت دنیا و 9 درصد منابع جهان را در اختیار داریم به طوری که برابر اروپا دارای منابع هستیم.

وی گفت: کشور ما فقیر نیست ولی اینکه نمی‌توانیم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و نیازهای داخل کشور را برطرف کنیم، دلیلی ندارد جز آمریکای داخلی.

خجسته با بیان اینکه متاسفانه حرکتی از مسوولان برای حل مشکلات نمی‌بینیم افزود: کمر مردم زیر فشار اقتصادی در حال خرد شدن است اما باز هم برخی مسوولان اقدامی نمی‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت تورم را 50 درصد اعلام می‌کند اما افزایش حقوق را 20 درصد در بودجه سال 98 در نظر می‌گیرد تصریح کرد: بودجه سال 98 مناسب و مطابق با اقتصاد مقاومتی نیست و اقشار مختلف در آن دیده نشدند.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه ایران اسلامی با اتکا به اقتصاد مقاومتی یک کشور قدرتمند خواهد شد ادامه داد: وقتی کالای قاچاق از آسمان، دریا و زمین وارد می‌شود و در گمرکات همه چیز رها شده، اشتغال و تولید داخل نیز نابود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه البته امروز قاچاق کالا برعکس شده و کالاهای ما غیر قانونی از کشور خارج می‌شوند ادامه داد: باید مانع از خروج کالا شد.

قاچاق توسط افراد معمولی صورت نمی‌گیرد

خجسته خاطرنشان کرد: مافیای قاچاق بسیار پیچیده است و متاسفانه آقازاده‎ها و خانم‎زاده‌ها به قاچاق اقدام می‌کنند یعنی این موضوع توسط افراد معمولی صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز نهضت مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور شکل گرفته و مردم هم مطالبه‌گری می‌کنند گفت: مجلس و دستگاه‌های نظارتی باید ورود کنند و فشارهای سیاسی نباید مانع از برخورد با فساد شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر با فساد برخورد نشود ریشه دوانده و اوج می‌گیرد اظهار کرد: با هیچ جناحی تعارف نداریم و هرجا گزارشی مبنی بر فساد به دست ما برسد، ورود می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سال 98 مبارزه با فساد را بابرنامه‌تر ادامه می‌یابیم افزود: مبارزه با فساد مطالبه رهبری و مردم است به قوه قضاییه پیشنهاد دادیم حکم خدا برای مفسدان اقتصادی در ملاعام انجام شود.

دیدگاه کاربران

رضا۸۰۴۶۱۰۰۸:۴۵:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
وقتی اثری از برخورد نیست یعنی تعارف دارید .
ناشناس۸۰۴۸۰۶۱۰:۴۱:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
شوخی بزرگ با کسی در فساد شوخی نداریم. اگر چنین چیزی بود اصلا پدیده ای به نام اقازادگی نداشتیم.
اسد۸۰۴۹۶۲۱۱:۴۴:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
تازه فهمیدید مردم همه میدانند فساد درمسولان ووابستگانشان چندین سال است الان تازه اطلاع رسانی میکنید
مهرداد۸۰۵۱۰۷۱۳:۰۳:۳۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی میفرمایند که "مافیای قاچاق بسیار پیچیده است و متاسفانه آقازاده‎ها و خانم‎زاده‌ها به قاچاق اقدام می‌کنند یعنی این موضوع توسط افراد معمولی صورت نمی‌گیرد". کلی گویی مسئله را حل نمی کند لطفا مصادیق و جزئیات آن را به مردم اعلام فرمائید.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین