واکنش ضرغامی به انتقال آرشیو صداوسیما به شبکه‌های ماهواره‌ای/ آمادگی اصلاح‌طلبان برای مناظره ‍با کدخدایی/ تخریب ویلای دختر وزیر سابق در لواسان

گروه سیاسی الف،   3971212161 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

واکنش ضرغامی به انتقال آرشیو صداوسیما به شبکه‌های ماهواره‌ای/ آمادگی اصلاح‌طلبان برای مناظره ‍با کدخدایی/ تخریب ویلای دختر وزیر سابق در لواسان

واکنش ضرغامی به خروج آرشیو صدا و سیما

انتقال آرشیو صداوسیما به خارج از کشور این روزها سروصدای زیادی به راه انداخته است و بسیاری از نگاه‌های انتقادی را متوجه دوران ریاست ضرغامی کرده است.

چندی پیش حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در توئیتی به این مساله اشاره کرده و گفته بود:

«در این روزها یادی کنیم از عزتمندانی که آرشیو تلویزیون ملی ایران را با بودجه‌ای درخور ولی حفاظتی اندک دیجیتال کردند، اجنه هم آرشیو آماده را چون ورق زر ربودند و فروختند، نه به من و نه به تو، بلکه به از ما برترانی که در تونل زمان اسطوره ساختند از عوامل دردهای بی درمان ملت ایران.»

اما عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما در گفت‌وگویی با ایسنا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: این مطلب را برای اولین بار در توئیت دوست عزیزمان آقای حسام‌الدین آشنا دیدم و به ایشان گفتم وزارت اطلاعات دولت فعلی را قبول دارم و از آنها درخواست می‌کنم با همه وجود درباره شایعاتی که مطرح می‌شود تحقیق و تعقیب کنند.

وی ادامه داد: روشن کنند اصلاً درباره چه چیزی حرف می‌زنند. هر نظری که دستگاه اطلاعاتی درباره بنده و حتی مدیر قبل آرشیو بدهد همه را می‌پذیریم. به این طور شایعات بی‌اساس نباید توجه کرد، چون بی‌اساس است و ارزش خبری ندارد.

توضیح ضرغامی درباره خروج آرشیو صداوسیما در دوران ریاستش

ضرغامی با تاکید بر اینکه در طول این مدت هیچ‌گونه برگه، اطلاعات، تماس تلفنی و اطلاع‌رسانی در ارتباط با مساله آرشیو و مسائلی که مطرح می‌کنند، به وی ارائه نشده است، گفت: نه تنها این مسائلی که مطرح می‌کنند با من مطرح نشده است، بلکه با رئیس وقت آرشیو هم مطرح نشده است؛ به نظرم این بحث خوب است توسط دستگاه‌های اطلاعاتی روشن شود.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات وظیفه دارد این موارد را بررسی کند، اظهار کرد: اصلاً چنین چیزی معلوم نیست اتفاق افتاده یا نه که در دوره ما هم باشد.

***

آمادگی اصلاح‌طلبان برای مناظره ‍با کدخدایی درباره نظارت استصوابی

روزنامه شرق نوشت: «سعید حجاریان، مصطفی تاجزاده و حسین مرعشی از چهره‌های اصلاح‌طلبی هستند که در برابر اظهارنظر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان، مبنی بر برگزاری جلسه با اصلاح‌طلبان با محوریت بحث نظارت استصوابی، اعلام آمادگی کردند. غلامحسین کرباسچی و علیرضا علوی‌تبار اما از چهره‌هایی بودند که موافقت نکردند.‌»

حجاریان گفته است: «من موافق چنین بحثی هستم؛ اما به دلیل وضعیت تکلم، به صورت مکتوب شرکت و مباحثه خواهم کرد». او در ادامه پیش‌شرط‌هایش هم گفته: «اولین شرط برای چنین حضوری، این است که آقای کدخدایی مطالبی را که قبلا بنده از نیمه دهه ۷۰ به این سو و به صورت انتقادی نوشته‌ام، بخواند تا مباحث تکراری نباشد.

شرط دوم نیز این است که آقای کدخدایی مقاله «تیغ استصواب را نبود حیا» را بخواند. در آن مقاله چند کتاب درباره تاثیر سیاست بر حقوق و تفکیک آن معرفی شده است. این کتب را هم مطالعه کنند تا در این مباحثه حقوق را بر سیاست بار نکنند».

مرعشی با اعلام آمادگی، درباره محورهای بحث خود گفت: بحث درباره حقوق ملت، حدود قانونی نظارت، حقوق کاندیداها، اداره مطلوب کشور و استقلال داور از مواردی است که اگر این فرصت فراهم شود، درباره آنها سخن خواهم گفت».

سیدمصطفی تاجزاده نیز در توییتر خود اعلام آمادگی کرده و نوشته بود: «اگر سخنگوی شورای نگهبان به آنچه می‌گوید باور دارد، دعوت من (رئیس پیشین ستاد انتخابات کشور) را برای مناظره می‌پذیرد تا معلوم شود نظارت استصوابی راه را بر غیرشایستگان می‌بندد. آقای کدخدایی اعتماد‌به‌نفس انجام این گفت‌وگو را دارد؟»

***

نمایندگی مجلس پس از ۳ دوره متوالی ممنوع می‌شود

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که کاندیداتوری افرادی که ۳ دوره متوالی نماینده مجلس بودند، برای دوره چهارم ممنوع شود.

نمایندگی مجلس پس از ۳ دوره متوالی ممنوع شد

پس از انتشار این خبر، لیست نمایندگانی که تاکنون سه دوره متوالی نماینده مجلس بوده‌اند منتشر شد که در صدر این فهرست نام علی لاریجانی به چشم می‌خورد.

کدام نمایندگان در انتخابات ۹۸ مجلس حضور ندارند؟/ از لاریجانی و پزشکیان تا کریمی قدوسی و مطهری

اما به نظر می‌رسد شورای نگهبان، این مصوبه را تایید نکند. محمد دهقان نماینده مجلس در این باره گفت: «قانون اساسی اجازه نداده است که انتخاب مردم در زمینه نمایندگان مجلس دچار محدودیت شود.

قانون اساسی در مقام بیان در خصوص شرایط کاندیداتوری ریاست جمهوری به ۸ سال مقید کرده است اما در خصوص نمایندگان مجلس چنین قیدی در قانون اساسی وجود ندارد.

از آن جایی که دوره ریاست جمهوری در قانون اساسی به ۸ سال متوالی محدود شده اما برای مجلس قیدی نگذاشته، اینکه بگوییم نمایندگان بیش از 3 دوره متوالی نمی توانند کاندیدا شوند، تغییر قانون اساسی است و براساس قانون اساسی مصوبه امروز مجلس رد خواهد شد.»

رسول منتجب‌نیا فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم با مخالفت با این مصوبه به انتخاب گفت: «به احتمال قطع به یقین شورای نگهبان این مصوبه را رد خواهد کرد و به فرض این که، رد نشود، اقدام درستی هم نیست.

هر انگیزه ای که نمایندگان در تصویب این شرط داشته اند، تصمیم صحیح و درستی نخواهد بود چرا که نمایندگی مجلس کار اجرایی نیست که بگویند نماینده پس از سه دوره، دیگر توانی برای کار اجرایی ندارد؛ نماینده، وزیر و یا استاندار نیست که بعد از سه دوره توان کار اجرایی نداشته باشد بلکه تجربه و اطلاعات لازم و اشراف لازم نسبت به مسائل در نمایندگی بسیار موثر است...

نماینده ای که دو یا سه دوره در مجلس حضور داشته قطعا بر فضای مجلس مسلط است و بر مسائل اشراف دارد و می تواند از تجربیات خود استفاده کند. به همین دلیل در دنیا از کسانی که تجربه بیشتری را دارند و دوره های مختلف پشت سر گذاشته اند، به عنوان سناتور و نمایندگان پیشکسوت بیشتر استفاده می شود. به نظر بنده این مصوبه مفید که نیست، هیچ، بسیار مضر هم است.»

اگر این طرح در  شورای نگهبان تایید شود، علی لاریجانی باید از بهارستان خداحافظی کند. این مسئله باعث شد سایت انتخاب، گمانه‌زنی برای رئیس‌ آینده مجلس را آغاز کند.

راه برای ریاست قالیباف بر مجلس باز شد؟

انتخاب نوشت: «نبود لاریجانی در مجلس، اصلاح طلبان و حامیان دولت روحانی را وارد یک چالش جدید خواهد کرد. لاریجانی از سال ۹۲ تا کنون، نقش ویژه ‏ای در همراهی با دولت روحانی و تصویب لوایح و طرح‌های کلیدی دولت ایفا کرده بود... واقعیت آن است که در حال حاضر حامیان دولت و اصلاح طلبان گزینه‌ای بهتر از لاریجانی برای ریاست مجلس در اختیار ‏ندارند. هیچ اصولگرای میانه رویی که بتواند نقش لاریجانی را ایفا کند، در چنته میانه رو‌های اصولگرا نیست و از طرفی، گزینه ‏های اصلاح طلبان یا جذابیت و توان مدیریت لازم را ندارند و یا شرایط ورود به مجلس را ندارند. ‏

همه اینها، به معنای باز شدن راه برای اصولگرایان است تا صندلی ریاست مجلس را در دست بگیرند. مهمترین گزینه آنها، ‏محمدباقر قالیباف است. نشانه‌ها نیز همین موضوع را تایید می‌کند. قالیباف در هفته‌های اخیر سفر‌های استانی متعددی را انجام ‏داده و از تریبون تلویزیون هم بی نصیب نمانده است. ‏

او در برنامه «بدون توقف» در صداوسیما حاضر شد و با اظهارات خود درباره بودجه شهرداری تهران، واکنش اعضای شورای ‏شهر و شهرداری را برانگیخت؛ قالباف حتی با شکایت از یکی از اعضای شورا، او را به دادسرا نیز کشاند. ‏

تعداد سفر‌های استانی قالیباف در ماه‌های اخیر خارج از حد تصور است. او اوایل آذرماه امسال به مشهد رفته بود. چند روز بعد به ‏کرمان رفت و چند بار از جمله در دانشگاه شهید باهنر به سخنرانی پرداخت. قالیباف همچنین به گیلان نیز سر زده و در شهر‌های ‏مختلف از جمله رشت و انزلی سخنرانی کرده است. او در مراسم ۲۲ بهمن نیز به بوشهر رفت. سپس به اصفهان رفت و در آنجا ‏نیز به سخنرانی پرداخت...

همه این شرایط نشان می‌دهد قالیباف گویا پس از چند دوره ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری، این بار چشم به صندلی ریاست ‏مجلس دارد؛ هدفی که با مصوبه امروز مجلس و محرومیت لاریجانی از حضور در انتخابات سال ۹۸ برای او میسرتر شده؛ ‏مصوبه‌ای که البته باید تایید شورای نگهبان را نیز بگیرد.»

***

تخریب ویلای دختر نعمت‌زاده در لواسان

با دستور رئیس حوزه قضایی لواسانات و در اجرای رای کمیسیون ماده ۱۰۰ نسبت به تخریب حدود ۱۰۰۰ متر بنای غیر مجاز شبنم‌ نعمت‌زاده، دختر وزیر سابق صمت در لواسان اقدام گردید.

علی حیدریان شهردار لواسان روز گذشته از طی مراحل اداری تخریب ویلای دختر وزیر سابق خبر داد.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای حفاظت از منابع طبیعی و باغات صورت می‌گیرد و قطعا تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز دنبال خواهد شد.

حدود هزار متر بنای غیرمجاز دختر وزیر سابق در لواسان تخریب شد(گزارش تصویری)

مراحل تخریب ویلای دختر «نعمت‌زاده» وزیر اسبق در لواسان(ویدئو)

***

سیلوهای کرمانشاه هم به قیمت بسیار ناچیزی خصوصی شد

مدتی است مسئله خصوصی‌سازی کاخانجات و بنگاه‌های دولتی توسط سازمان خصوصی‌سازی با علامت‌ سوال‌های بسیاری روبه‌رو شده است. عمده این کارخانجات و بنگاه‌ها با قیمت‌هایی بسیار کمتر از ارزش حقیقی به افراد بی‌صلاحیتی واگذار شده‌اند. دیوان محاسبات هم تخلف درباره برخی از خصوصی‌سازی‌ها تایید کرد.

عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۶ گفت: «سازمان خصوصی سازی از سال ۸۰ تا ۹۶ ۱۳۵ شرکت با سهام دولتی به مبلغ ۱۴۴ هزار میلیارد تومان را به بخش‌های غیر دولتی واگذار کرد که از این میزان ۹۳ هزار میلیارد تومان مربوط به ۱۰۰ شرکت است. البته بررسی‌ها در سال ۹۶ نشان می‌دهد که نحوه‌ واگذاری برخی از شرکت‌های دولتی مغایر با قوانین است که در این موارد دیوان محاسبات ورود کرده و پرونده این شرکت‌ها در دادسرا و یا هیات مستشاری است یا اینکه دیوان اجازه واگذاری را به دلایل فنی ندارد. شرکت‌هایی همچون نیشکر هفت تپه، ماشین‌سازی تبریز و پالایش و پخش کرمانشاه به دلیل فقدان اهلیت توسط خریدار ضررها و زیان‌های زیادی به بیت‌المال وارد کرده‌اند.»

گزارش تفریغ بودجه ۹۶ از تخلفات واگذاری‌ها به بخش خصوصی/ از فقدان اهلیت خریدار نیشکر هفت تپه تا حراج یک شرکت پالایش ۷۰ درصد کمتر از قیمت کارشناسی

مهم‌ترین مطالبه رسانه‌ها در این زمینه، توقف کامل فرایند خصوصی‌سازی برای بررسی کارنامه گذشته است. به‌علاوه، رسانه‌ها خواهان شفافیت تام و تمام درباره واگذاری‌های قبلی و آینده هستند؛ امری که سازمان خصوصی‌سازی تاکنون به آن تن نداده است.

متاسفانه مدتی است خبر واگذاری مسئله‌دار سیلوهای کرمانشاه هم در رسانه‌ها مطرح شده است که با اعتراض امام‌جمعه کرمانشاه و نماینده کرمانشاه روبرو شده است. احمد صفری نماینده کرمانشاه گفت: با ضربه جبران‌ناپذیر واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه با قیمت بسیار ناچیز اکنون دوباره شاهد واگذاری سیلوهای شهرستان‌ها و پتروشیمی بیستون با قیمت بسیار ناچیز هستیم و از وزیر اقتصاد تقاضا دارم در اسرع وقت از واگذاری این سیلوها و سایر موارد که مورد اعتراض شدید نماینده ولی‌فقیه و استاندار ‌و اقشار مختلف مردم شده ممانعت کند.

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۰۴۲۰۷۲۰:۳۴:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
همزمان با انتشار عکس موسوی و رهنورد ، رسانه های زنجیره ای از « میرِ مظلوم » گفتند که پیر شده... فعلا که کابینه احتمالی ان میر مظلوم از سال ۹۲ ، یک ملت رو پیر کردند!!
ناشناس۸۰۴۲۸۹۲۱:۵۱:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
اصلاح طلبانی که مردم رو به رای به روحانی ترغیب و تشویق کردند باید پاسخگوی تورم 400 درصدی فعلی و کمبود و گرانی گوشت و مرغ و رب و غیره باشند و فرار به جلو نکنند.
ناشناس۸۰۴۵۴۹۰۷:۵۰:۱۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
بابا چرا خود را به تغافل زده اید؟ محمود آنطور روحانی اینطور. تا کی از این به آن و از آن به این پناه میبرید و گلو چاک می کنید؟
ناشناس۸۰۴۵۰۱۰۶:۲۴:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اموال نعمت زاده را در راستای اجرای قانون مشروعیت سنجی اموال ،واحدهای اطلاعاتی امنیتی ارزیابی کنند ...هیچ ثروت انباشته ای ندیدم مگر در کنار آن حق مظلومی پایمال نشده باشد .امام علی ع
ناشناس۸۰۴۲۰۹۲۰:۳۷:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
دبیران آموزش و پرورش ناحیه 2 در شهر ری به مدت 6 ماه است که حق‌التدریس دریافت نکرده‌اند. از مسئولین تقاضا دارم با توجه به نزدیک بودن عید نوروز این معوقات را به حساب دبیران حق‌التدریسی واریز کنند.
ناشناس۸۰۴۲۱۰۲۰:۳۷:۵۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
از زنبورداران شهرستان الیگودرز لرستان هستم برای تهیه یک کیلو شکر به منظور زنده‌ نگه‌داشتن زنبورهای خود تا فصل بهار مشکل پیدا کرده‌ام. به اداره بازرگانی مراجعه می‌کنیم جواب سربالا می‌دهند. در ضمن چاه سه‌متری برای تهیه آب آشامیدنی ما را پر کرده‌اند. بنویسید با این سنگ‌اندازی‌ها بر سر تولید چه باید کرد.
ناشناس۸۰۴۶۴۳۰۹:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
برو دلار و سکه خرید و فروش کن ! این مملکت ، مملکت دلالی و حکمرانی دلالان است برادرجان !!
یک ایرانی گرسنه ناشی از فقر۸۰۴۲۱۲۲۰:۳۸:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
ویلا رو باید بر روی سرشان تخریب میکردن . تخریب ویلا بازدارنده نیست .
ناشناس۸۰۴۳۷۴۲۳:۰۱:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
دختر مظلوم وزیر!
س.علی۸۰۴۴۸۱۰۳:۰۹:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
داداش هزار مترش رو خراب کردن که معلوم نیست راست باشه،دو تا کارگر به پنجره رو ازجا در آوردن و دارن یه نصفه دیوارو خراب میکنن،خدا می‌دونه خود ویلا چندمتر ساختمان داره که میگن هزارمترش خلافه،
ناشناس۸۰۵۲۳۱۱۳:۵۳:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
بقیه ویلا ها و ثروت ها و غیره باید بررسی بشه!!! لکسوس و .....
ناشناس۸۰۴۲۱۳۲۰:۳۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
عوارض پسماند که در سال‌های قبل 40-50 هزار تومان بود امسال به قریب 400 هزار تومان افزایش یافته است! ما کسبه مگر طلا خریده‌ایم که علاوه بر عوارض باید 68 هزار تومان هم بابت مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کنیم؟ از دیوان عدالت اداری درخواست می‌شود جلوی این اجحاف‌ها به مردم را بگیرد.
ناشناس۸۰۴۲۱۵۲۰:۳۸:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
وعده رئیس سازمان تامین اجتماعی در خصوص واریز سبد معیشتی 600 هزار تومانی تنها با واریز 200 هزار تومان آن به حساب بازنشستگان تحت پوشش عملی گردید و از 400 هزار تومان باقیمانده خبری نیست. چرا؟
ناشناس۸۰۴۲۱۹۲۰:۴۰:۲۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
مردم انقلاب نکردند که یه دختر وزیر ویلای 1000 متری بسازه توی لواسان
ناشناس۸۰۴۲۶۷۲۱:۲۸:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
اینها با رای مردم وزیر و وکیل شدن..
بی نام۸۰۴۴۵۰۰۱:۱۲:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
راستی پدرش هنوزم یکی از مدیران وزارت نفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۸۰۴۵۹۴۰۸:۳۱:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
۱۰۰۰ متری نبوده ۲۰۰۰ متری (البته زیربنا) است که بیش از ۱۰۰۰ متر آن خلاف بوده
ناشناس۸۰۴۲۲۲۲۰:۴۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
حذف روادید بین ایران و عراق خواسته دو ملت از مسئولان خود است. امیدواریم دستگاههای مسئول در هر دوکشور این خواسته را تحقق ببخشند.
ناشناس۸۰۴۲۲۴۲۰:۴۲:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
با این اوضاع اقتصادی کشور، راه‌اندازی تورهای ویژه نوروزی دانشگاهیان به دبی با کشتی کروز، فرانسه،‌ مالزی، سنگاپور با وام بانکی چه معنا و مفهومی دارد؟
ساکن شوش۸۰۴۲۲۵۲۰:۴۳:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
دختر نعمت زاده این سرمایه رو از کجا اورده ؟!!!!!
ناشناس۸۰۴۳۳۹۲۲:۲۹:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
از صدقه سری تکرار رای و حمایت تکرارگران و آقای تکرار
ناشناس۸۰۴۲۲۶۲۰:۴۳:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
25 سال است که به عنوان گوینده و گزارشگر با صدا و سیما واحد مرکز اصفهان همکاری می‌کنم با این حال استخدام نشده و از بسیاری مزایا مانند بیمه، عیدی و پاداش آخر سال محروم هستم. درخواست احقاق حق دارم. امیدوارم رسیدگی شود.
ناشناس۸۰۴۲۲۷۲۰:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
دلال دارو / دلال سلامتی ویلای لواسان
ناشناس۸۰۴۲۲۸۲۰:۴۴:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
جنبش سبز ، بعد از تظاهرات روز قدس با بطری اب در جمعه ماه رمضان و نماز با کفش و مختلط در سال ۸۸ ، حالا از نماز با یک سجده !! رونمایی کرد...
احمدی پور از لاهیجان۸۰۴۲۳۱۲۰:۴۷:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
راجع به انقلاب چی فکر میکردیم ؛ چی شد !!! آخه یه خانم 35 ساله فرزند وزیر از کجا اورده که فقط 1000 متر از ویلای عظیمش رو در لواسان تخریب کرده ؟!
ناشناس۸۰۴۲۳۲۲۰:۴۸:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
ویلا میبایست بر سر پدر محترم !!!! ایشان تخریب میشد
ناشناس۸۰۴۳۴۲۲۲:۳۲:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
و بر سر کسیکه پدر محترم ایشان را وزیر کرد
ناشناس۸۰۴۲۴۱۲۰:۵۲:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
قالیباف به جای فکر به صندلی ریاست مجلس به فکر آخرت باشد
ناشناس۸۰۴۲۸۲۲۱:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
دکتر قالیباف نسبت به روحانی جوان و پر انرژی و پرتلاش است .
عذرا ننه قمر۸۰۴۲۴۲۲۰:۵۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
قالیباف هم ظاهرا ول کن نیست !
ناشناس۸۰۴۲۸۵۲۱:۴۸:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
تنها راه حل مشکلات کشور مدیریت جهادی است با مدیریت لیبرال ها گوشت 120 هزار تومان و دلار 12000 تومان و پراید 50 میلیون تومان شده است .
ناشناس۸۰۴۲۹۵۲۱:۵۳:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
در شورای شهر در شهرهای مختلف که نظارت استصوابی وجود نداشت چه کسانی به شوراها راه یافتن ؟!
ناشناس۸۰۴۴۳۰۰۰:۲۸:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
اقای دهقان خیلی از اصول قانون اساسی یا اجرا نشده و یا سلیقه ای و مصلحتی در جهت اهداف خاص اجرا شده شما اقایان نماینده هم یا نخواسته اید و یا نتوانسته اید کاری بکنید اینجا هم منافتان ایجاب کرده که دم از قانون اساسی می زنید
س.علی۸۰۴۴۷۸۰۳:۰۵:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
فکر کنم تخریب ویلا بیشتر جنبه نمایشی داشت.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

    2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

    3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

    4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

    5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

    6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

    7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

    8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

    9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

    12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

    13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

    15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

    16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

    17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

    19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

    20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

    21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

    22. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

    23. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

    24. یک سیلی برای تنبیه

    25. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

    آخرین عناوین