رفتار سیاسی فرهاد مجیدی

محسن مهدیان،   3971211035 ۸۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۶ تکراری یا غیرقابل انتشار
رفتار سیاسی فرهاد مجیدی

تمرد اشرافی یک سلبریتی را از منظر رفتار سیاسی حاکمان تحلیل کنید؛ ماجرا آزاردهنده ترست.

دو نکته:

یکم. اشتباه فرهاد مجیدی چیست؟ رفتار خلاف قانون؟ ازین هم فراتر. قانون شکنی و توهین به مجری قانون؟ ازین هم افزون تر. زشتی رفتار این فوتبالیست به رخ کشیدن قانون شکنی است. یعنی هم قانون شکنی و هم توهین به مجری قانون و بدتر از همه اشاعه آن.

خب این جسارت از کجا آمده است؟ چه شد که یک نفر تصور کرد می تواند متهورانه به قانون تعدی کند و از حرمت شکنی اش فیلم بگیرد و پخش کند؟

حرمت قانون که یک شبه با فرهاد مجیدی یا حتا با برخورد فیزیکی راننده لندکروز با مامور راهور شکسته نمی شود؛ پس ماجرا از چه قرارست؟

بی قیمت شدن سکه قانون شکنی را در ماجرای فحاشی نماینده سراوان یا کتک زدن مامور قانون توسط نماینده بیجار ببینید. این لیست را شما تکمیل کنید.

تاریخ فراموش نمی کند که اول مجری قانون در کشور، چشم در چشم قانون می گفت به خط قرمز من نزدیک نشوید که حیثیت برای عدلیه نخواهم گذاشت که نگذاشت.

این داستان دنباله دار متوقف به مجیدی نیست. "گردنکشی اشرافیت سیاسی" مقابل قانون است که موجب تمرد و "سرکشی اشرافیت اقتصادی" می شود.

دوم. مجیدی ماجرای قانون شکنی اش را استقلال-پرسپولیسی می کند. یعنی از دوقطبی ورزشی می خواهد برای رفتار خلاف قانونش اعتبار بگیرد. این رفتار نیز وام گرفته از رفتار سیاسی حاکمان است. اینکه در دوقطبی استقلال-پرسپولیس رفتار غیرقانونی ات را کتمان می کنی برامده از رفتار اهل سیاستی است که در دوقطبی های غیر واقعی، بی تدبیری ها و کم کاری ها را توجیه می کنند.

مجیدی خوب فهمیده است که کارکرد دوقطبی ها در ماله کشی قانون شکنی ها و بی تدبیری ها و حتا خیانت ها چیست. دوقطبی هیجانی استقلال پرسپولیس همان می کند که دوقطبی های توهمی در سیاست.

فرهادهای مجیدی بی نسبت با رفتار سیاسی حاکمان نیستند؛ "فخر فروشی" با "قانون شکنی" ادامه دارد. چاره کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۸۰۱۱۲۹۱۰:۰۴:۵۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این یهد مقاله سفارشی هست افسر پلیس هم مقصره نه کم خیلی برای همه ما اتفاق افتاده و ناراضی از رفتارهای این ماموران زحمت کش که ای کاش توی کلام لااقل احترام میزاشتن
ناشناس۸۰۱۲۷۵۱۱:۱۳:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
رفتار مجیدی درست نبود اما تست گرفتن باید ضابطه داشته باشه، وقتی راننده هیچ رفتار مشکوک و غیر عادی نداره برای چی با لحن تند باید بهش گفته بشه بیا فوت کن!!! سرعت 140 تا رو جریمه میکنند و نه انتقال به پارکینگ. متاسفانه برخی از ماموران پلیس با لحن بدی با مردم صحبت میکنن، البته بعضی.
ناشناس۸۰۱۴۱۲۱۲:۰۹:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این ماموران انتظامی شب ها کجا تشریف دارند که اتوبان نیایش و سایر اتوبانها صحنه مسابقات رالی و انواع و اقسام خلافکاریها شده اند؟
ناشناس۸۰۱۴۲۲۱۲:۱۳:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بعضیها بسیار وظیفه شناس وبسیار باشخصیتن ازشون تشکر میکنیم بعضی هم بسیار بددهن و وظیفه نشناس که فقط با حرفاشون رو اعصاب مردم میرن وبا تهدید به خواباندن ماشین اونهم به دلایل کاملا واهی سعی در اخاذی دارن که برای اونها هم هدایت ازخدایتعالی خواهانیم ورسیدگی مسئولین محترم وقتی مردم را به دلیل بی حرمتی به مامور مجازات میکنن مامور را هم باید به دلیل بی حرمتی به مردم و صدور خلافی نامناسب مجازات کنن اونطوری نظم واقعی برقرار میشه و این خواسته زیادی نیست . شاد باشید وسلامت
ناشناس۸۰۱۵۶۷۱۳:۱۵:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
گستاخی این جوجه سیاسیهای تازه از تخم دراومده خیلی مضحکه میخوان سری توی سرها درارن!!!! اما نمیشه فقط بازیچه ان
آریابان۸۰۱۸۹۵۱۵:۲۰:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شوربختانه ویروس رانت-خواری شدیدا در تار و پود جامعه امروز ما نفوذ کرده و آنرا فاسد و ویران ساخته است اینهم گونه ای از رانتی است که نامداران (سلبریتی ها) سعی دارند که از آن برخوردار شوند و قانون شکنی اونها نادیده گرفته شود : به عبارت دیگر چراغ قرمز فقط برای افراد عادی و معمولیست و نه برای اونهائیکه خونشون رنگین تره !!!!!!!؛
ناشناس۸۰۱۷۱۰۱۴:۰۰:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اول درست فیلمو ببین بعد نظر بده، انتقال به پارکینگ بخاطر همراه نداشتن مدارک بود
ناشناس۸۰۱۸۶۶۱۵:۰۹:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شما هم مثل بعضی مامورها اعصاب نداری ها؟!
عباس۸۰۱۹۰۵۱۵:۲۴:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حداقل آقای مجیدی اینقدر سرشناس بود که مامور تصور دزدی ماشین را نداشته باشد و میتوانست به دلیل نداشتن مدارک فقط جریمه کند.
ناشناس۸۰۲۰۵۲۱۶:۴۴:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شما ها مصداق بارز این اید که در هر حالتی باید غر بزنید همراه نداشتن مدارک تخلفه از هر کی میخواد باشه، چون طرف مثلا با پول مردم و ملت سرشناس!!! شده باید از تخلفش بگذره؟/
ناشناس۸۰۲۲۸۱۱۸:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سرعت 130 وقتی سرعت مجاز 80 بوده، باید طرف رو درجا طرف بازداشت کنند به خاطر تهدید امنیت جانی دیگران! متاسفانه قوانین ما نقص جدی دارند.
ناشناس۸۰۱۳۴۲۱۱:۳۵:۰۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ضد قانون را خود دولت رواج داد نمونه اش فیلتر توییتر در ایران ولی کار کردن دولتی ها و بعد دیگر سران در ان
ناشناس۸۰۱۴۰۶۱۲:۰۷:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
در روز 1000 و 1 مورد شکنی را شاهدیم که کوچکترین آنها مسافرکشی ماشینها و حمل بار با موتورسیکلت است که برخی ماموران نیروی انتظامی با خونسردی از جلوی آنها عبور می کنند.
ناشناس۸۰۱۶۶۹۱۳:۴۸:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این مسافرکشی به خاطر فقر هستش
حسن۸۰۱۳۵۳۱۱:۳۸:۵۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اگر شما یک هنجار شکن ویک خلافکار پیدا کردید که در مقابل خلافش سرتعظیم فرود آورد به وی سلام مخصوص برسانید
ناشناس۸۰۱۴۰۳۱۲:۰۴:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مسئله به هنجار شکن ختم نمی شود. هیچ کس نمی گوید ماست من ترش است. چه فرهاد مجیدی و چه مامور نیروی انتظامی!!!
ناشناس۸۰۲۰۶۴۱۶:۵۲:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نکـــــــــــــــته جالب این کامنت ها که رفتار صحیح پلیس وظیفه شناس رو تقبیح کردن و یک جوری خواستن رفتار قانون شکنانه مجیدی رو ماله کشی کنن اینه که اگر همین مساله تو یک کشور اروپایی رخ داده بود و پلیس به شدت برخورد می کرد می امدند وکلی تو سر این مملکت و پلیس می زدند که چقدر اونجا عدم تبعیض وجود داره
ناشناس۸۰۱۱۴۳۱۰:۰۹:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اگر مامور نیروی انتظامی با خود شما با خشونت و زبان زشت صحبت کند، چه عکس العملی از خود نشان می دهید؟
ناشناس۸۰۱۱۴۴۱۰:۱۱:۱۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این دوستان چون پول دارن فکر میکنن قدرت هم دست اینهاست هر حرفی هم دلشون بخواد میزنن تا از خودشون دفاع کنن توی مصاحبه اش گفته به خاطر مردم این فیلم و پخش کردم یکی بهش بگه داداش خلاف خودت کردی تست و ندادی بدون اجازه فیلم گرفتی که از خودت دفاع کنی کدام یک از این موارد به خاطر مردم بود برو داداش لندکروز و آزاد کن
ناشناس۸۰۱۱۴۸۱۰:۱۲:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نویسنده پرسپولیسی است.
ناشناس۸۰۱۶۵۹۱۳:۴۶:۲۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
دقیقا . وگرنه مجیدی که سالها ایران نبوده . وقتی کریمی و دایی و مهدوی کیا هزار تا کار .... میکنن این اقایون ساکت میشن . ولی الان فرصت خوبیه برای کوبیدن استقلال
ناشناس۸۰۱۱۵۱۱۰:۱۴:۲۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
موج حمله به سلبریتی ها از هنرپیشه ها به ورزشکاران منتقل شده است. علی دایی، علی کریمی، وریا غفوری و در آخرین مورد فرهاد مجیدی!!
ناشناس۸۰۱۲۵۹۱۱:۰۷:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
از اعتبار و آبروی دیگران برای فرهاد مجیدی خرج نکن. اگه خودش داره از خودش مایه بزار.
ناشناس۸۰۱۱۵۳۱۰:۱۴:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شهر که شلوغ بشه قورباغه هم هفت تیر کش می شود .
ناشناس۸۰۱۱۵۵۱۰:۱۵:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
کاش نیروی انتظامی این چنین برخوردی را با آقازاده ها داشت.
محمد.س۸۰۱۱۵۷۱۰:۱۶:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
من یک استقلالی هستم و به هیچ عنوان از رفتار آقای مجیدی حمایت نمی کنم. اتفاقآ اینجور آدما که شناخته شده هستند ؛ بایستی بهترین رفتار رو داشته باشند.
amin۸۰۱۶۶۰۱۳:۴۶:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
شهروندی طرف چه ربطی به تیم و ...داره ؟
ناشناس۸۰۱۱۷۰۱۰:۲۳:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
هرکس از قانون سرپیچی کند و در هر جایگاهی باشد باید محاکمه و اعمال قانون شود تا همه مردم احساس آرامش و قانونمندی کنند.
ناشناس۸۰۱۱۷۲۱۰:۲۴:۲۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
گشت ارشاد آینه و بارتاب دهنده نحوه برخورد نیروی انتظامی با مردم است.
ناشناس۸۰۱۳۴۹۱۱:۳۷:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اره دیدیم که چجوری این هنجار شکنان با گشت ارشاد برخورد تندی می کنند و پلیس هم وظیفه اش است که برخورد کند
رها۸۰۱۱۷۳۱۰:۲۴:۳۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
باید این قانون شکن را می گرفت دو تا چک می زد توی گوشش تا ادب شود فوتبال چه ربطی به قانون شکنی دارد آیا او در امارات هم این طور به قوانین بی احترامی می کند یا عین بچه آدم قوانین را اجرا می کند . با این عطوفتها پلیس ره به جایی نمی برد .
ناشناس۸۰۱۷۶۹۱۴:۲۸:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
تو اروم باش
ناشناس۸۰۲۳۰۷۱۸:۵۴:۴۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اگر سالی چند هزار نفر از افرادی که تخلفات رانندگی بسیار خطرناک دارند برای چند هفته تا چندماه زندانی بشن، حداقل سالی چند هزار کشته کمتر توی تصادفات خواهیم داشت. به نظرتون عاقلانه نیست؟
ناشناس۸۰۲۳۷۴۱۹:۳۴:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خودتا کنترل کن اسمتم واقعی بنویس اقای ناراحت....
ali۸۰۱۱۹۳۱۰:۳۵:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
رفتار مجیدی مناسب نبود اما رفتار و ادبیات تند و تحریک آمیز مامور محترم ناجا در تنش آمیز کردن فضا موثر بود. جا دارد نیروی محترم ناجا در فرآیند آموزش نیروهایش متانت در کلام و پرهیز از تحریک شهروندان را هم بگنجاند.
ناشناس۸۰۱۱۹۹۱۰:۳۸:۵۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
فرهاد مجیدی اسطوره بیش از 20 میلیون هوادار استقلال است. بهتر است در مورد او با زبان ملایمتری صحبت شود.
علی 671۸۰۱۲۰۲۱۰:۴۱:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
وقتی که پول گنگ بیت المال هنگفت به این افراد داده میشود .و سر شار از پول های باد آورده با ماشین های لاکچری و سرعت بالا مغرور از مربی استقلالی بودن .مسلم است که در پوست خود نمی گنجد .از برخورد زشتش فیلم می گیرد و برای مظلوم نمایی و قدرتش و کوبیدن مامور وظیفه شناس که خلاف ایشان را ثبت کرده فیلم می گیرد و در فضای مجازی پخش می کند .که من مجیدی با پول های مفتی که از ما لیات دادن این مردم گرفته ام و لاکچری سوارم ببینید که چگونه مامور وظیفه شناسی را محکوم می کنم .باید با ایشان برابر قانون محکم برخورد کرد .و آن مامور را تشویق که همه فقیر و غنی در برابر قانون یکی هستند .
ناشناس۸۰۱۸۵۷۱۵:۰۵:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
وقتی که این رویه از سوی مسئولین کشور باب شود و بعضا حتی با افتخار از سوی مسئولین تذکرات دستگاه قضا را به به عنوان دستورهای بی‌ربط و غیر قابل اعتنا یاد کنند که وزیر در مقابل آن می ایستد، چه انتقادی میشود از این نوع برخورد یک فوتبالیست در مقابل پلیس به عنوان ضابط قضایی داشت؟
ناشناس۸۰۱۲۰۸۱۰:۴۳:۵۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بعضی از پرسنل نیروی انتظامی طوری با افراد برخورد می کنند که فرد احساس می کند که غریبه و ایرانی نیستند .
زبان سرخ۸۰۱۲۱۴۱۰:۴۷:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
کاری به رفتار این پیشکسوت که اشتباه بود ندارم سرعت غیر مجاز رفته متناسب با تخلفش جریمه میشه ولی برخورد بعضی ماموران پلیس و به ویژه راهنمایی رانندگی خیلی بی ادبانه شده چندین بار به چشم خودم دیدم ماموران راهنمایی رانندگی برخورد خیلی بدی داشتن لحن صحبت کردنشون از بالا به پایین هست برخورد ارباب و نوکر هست چندین فیلم هم ازشون منتشر شده چطور اینجور مواقع تیتر میزنید ماموران وظیفه شناس وقتی ماموری برخورد بدی با مردم میکنه تو سکوت خبری گم میشه و کسی عذر خواهی نمیکنه یک طرفه به قاضی رفتن کار آسونیه ...
ناشناس۸۰۱۲۱۹۱۰:۴۸:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
جایی که یک شوتبالیست کم سواد به خودش این جسارت رو بده در برابر افسرپلیس شاخ و شانه بکشه دیگه جای خوبی برای زیستن نیست
ناشناس۸۰۱۲۲۲۱۰:۴۹:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
باید می انداختنش توی بازداشتگاه و بعد عید آزادش میکردن این مرفه بی درد دارای سرمایه بادآورده رو
ناشناس۸۰۱۳۱۲۱۱:۲۶:۴۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
میزان قانون است و نه برخورد احساسی و بدون منطق.
ناشناس۸۰۱۲۲۴۱۰:۴۹:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
استوری سازی به هر قیمتی خوب نیست.
ناشناس۸۰۱۲۲۸۱۰:۵۲:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خیال کرده چون پولداره میتونه هر .... که خواست بکنه
ناشناس۸۰۱۲۳۲۱۰:۵۳:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
چاره کنید.
ناشناس۸۰۱۲۳۳۱۰:۵۳:۳۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
روی صندلی نشسته داره فیلم میگیره
ناشناس۸۰۲۳۱۵۱۸:۵۹:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
طبق قانون راننده نباید پیاده بشه و این وظیفه پلیس هستش که به خودرو مراجعه بکنه.
ناشناس۸۰۱۲۳۴۱۰:۵۳:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بچه پررو
رضا۸۰۱۲۳۸۱۰:۵۵:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حداکثر سرعت توی مدرس 80 تاست نه 130 تا همین آدمای به درد نخور توی خیابون ها با جون بقیه بازی میکنن
ناشناس۸۰۱۲۵۶۱۱:۰۵:۳۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
و این لیست ادامه دارد: راننده کامیونی که پس از جریمه شدن به خاطر صحبت با موبایل هنگام رانندگی پلیس راهور را زیر مشت و لگد می گیرد و .. به راستی که این حدیث یا ضرب المثل درست است "الناس علی دین ملوکهم "
حمید۸۰۱۲۵۷۱۱:۰۵:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اگر از مردم در خصوص لحن گفتار بعضی ماموران انتظامی سوال کنید ، شاید ..درصدی ناراضی باشن. بله مشکل اینجاست که بعضی ماموران نظامی ما از لباسشون سوء استفاده میکنن و با مردم خوب صحبت نمیکنن. نکته اینجاست که آیا مرجعی رسیدگی نمیکنه و به شکایت مردم پاسخی داده نمیشه؟؟
ناشناس۸۰۱۵۱۴۱۲:۵۵:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حمید استقلالی است . داداش کاپیتانتون خلاف قانون رفتار کرده است.
valor۸۰۱۲۸۵۱۱:۱۶:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
فرهاد مجیدی تخلف کرده و باید مجازات بشه. هیچ ربطی به پرسپولیس و استقلال نداره. مسائل فوتبالی فقط داخل ورزشگاه و برنامه نود ارزش داره. آقای مجیدی هم فکر نکنه چون بازیکن محبوب تیم استقلال از مجازات معافه. رانندگی با سرعت غیر مجاز،عدم ارائه مدارک و عدم تمکین در تست الکل جرائم بزرگیه و باید حداقل سه ماه حبس بکشن.
مسعود۸۰۱۳۸۴۱۱:۵۳:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این که نمیشه هر مامور پلیسی بابت سرعت زیاد از هر کسی بیاد تست الکل و اعتیاد بگیره که؟ اگه فرد رفتار غیر عادی داشته باشه پلیس باید این تست ها را بگیره آقای مجیدی یکی از سالم ترین و خوش نام ترین ورزشکاران ما بوده و هستند ...
ناشناس۸۰۱۶۹۵۱۳:۵۵:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
تشخیص این موضوع با همون ماموره مقاومت و لجبازی بیهوده هست
ناشناس۸۰۲۳۱۹۱۹:۰۱:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
تشخیص نباید سلیقه ای باشه بلکه باید ضابطه داشته باشه. وقتی راننده رفتار غیر عادی نداره دلیلی برای تست الکل و روان گردان و مواد مخدر وجود نداره.
ناشناس۸۰۲۲۹۷۱۸:۴۹:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
به خاطر سرعت خیلی زیاد باید افراد رو حداقل چند روز انداخت توی هلفدونی که اینجوری با امنیت دیگران بازی نکنند!
ناشناس۸۰۱۴۰۰۱۲:۰۱:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سلبریتی بیسواد. اگه تو امریکا یه سلبریتی با پلیس اینطوری رفتار کنه مستقیم باید بره زندان البته اگه زنده بمونه قبلش و با گلوله کشته نشه.
ناشناس۸۰۲۳۲۱۱۹:۰۲:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
سلبریتی ها تو آمریکا بادیگارد دارند دوست عزیز!
حرف حق۸۰۱۴۲۶۱۲:۱۴:۱۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
فراقانون شدن .. رسم شده
ناشناس۸۰۱۴۷۶۱۲:۳۶:۰۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حق با پلیسه
بنده خدا. اصل۸۰۱۵۱۰۱۲:۵۴:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مجیدی بخاطر ضعف در تکنیک فوتبال . همیشه از ترکیب تیم ملی خط میخورد و از همان موقع تلاش داشت این ضعف را باهیاهو و جنجال جبران کند. کلا فردی است که دوست دارد خبرساز باشد.
ناشناس۸۰۱۶۰۲۱۳:۲۸:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
این مامور پلیس باید خلع درجه شود
ناشناس۸۰۱۶۳۲۱۳:۳۹:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
خوشم میاد برا زدن احمدی نژاد از هیچ اتفاقی باربط و بی ربط نمی گذری. ولی نتیجه برعکسه.
ناشناس۸۰۲۳۲۵۱۹:۰۳:۱۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
محمود خودش، خودش رو زده، احتیاج به زدن کس دیگه ای نداره!
ناشناس۸۰۱۶۴۲۱۳:۴۱:۲۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
جناب مهدیان کجای قانون گفته که وقتی پلیس ماشینی را به هر دلیل نگه میداره راننده موظف است عرض اتوبان را طی کند و یا چند ده متر پیاده گز کند و خدمت جناب سروانی بنشیند که مثل کدخدا توماشین نشسته و کولر زده و یا بخاری زده؟
ناشناس۸۰۱۶۴۵۱۳:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
به نظرم رفتار پلیس اصلا محترما نیست.
عارف۸۰۱۷۴۶۱۴:۱۹:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
مگر نه اینکه رهبر انقلاب فرمودند که برخورد و رفتار نیروی انتظامی تجلی و مایه آرامش مردم هست؟درفیلم کاملا مشخصه که مامور راهنمایی،بعد ازاینکه متوجه میشه راننده آقای مجیدیه ....حرف خودش رو که سرعت غیرمجاز بوده رو تغییر میده و میگه باید تست الکل بدی،واقعا برای مملکتمون متاسفم که همچنین ماموری با چنین برخورد سلیقه ای ،براحتی ادامه کار میدن و هیچ مافوقی هم جوابگو نیست
ناشناس۸۰۱۷۹۶۱۴:۴۰:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
باید قانون برای همه اجرا شود. فرقی بین مردم نیست
ناشناس۸۰۱۸۳۶۱۴:۵۹:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
دوستانی که از رفتار پلیس شاکی هستند هیچ کجای دنیا حق ندارید با پلیس بحث کنید و مشاجره، چه برسه شروع کنید به فیلم گرفتن! واقعا مسخرس کشورمون از بی قانونی.....یکم ویدئوهای پلیس تو کشورهای دیگرو تو یوتیوب ببینید بد نیست.
ناشناس۸۰۲۳۲۸۱۹:۰۵:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اینجا ایران اسلامی است و نه تگزاس! پلیس وظیفه داره با رعایت ادب اعمال قانون بکنه.
عباس میم۸۰۱۸۹۶۱۵:۲۰:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
حضرت علی علیه السلام میفرمایند: مردم رفتار و خوی حاکمان خود را میگیرند و تمام بدبختی ملت ما همین است.
ناشناس۸۰۲۲۹۵۱۸:۴۶:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
اگر واقعا سرعت مجاز 80 بوده و فرهاد مجیدی داشته سرعت 130 میرفته، درستش این بوده که برای به خطر انداختن جدی امنیت جانی و آسایش دیگران بازداشت میشده. ما سالی 15 هزار کشته در تصادفات داریم که بخش مهمی از اون به خاطر همین تخلفات رانندگیه. الان نمایندگان مجلس باید به خاطر این موضوع بازخواست بشن که چرا مجازاتهای بازدارنده مناسبی برای تخلفات خطرناک رانندگی وضع نکردن.
ناشناس۸۰۲۳۰۳۱۸:۵۲:۴۹ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
واقعا تاسف میخورم بعضی از نظرات رو میخونم. طبق گفته پلیس سرعت مجاز 80 بوده فرهاد مجیدی داشته 130 میرفته اونوقت این برای یک عده عادیه؟ این کار میتونه باعث مرگ چندین نفر بشه و حداقل آسایش و امنیت دیگران رو به خطر انداخته. این خلاف سبکی نیست هرچند متاسفانه توی قوانین ما جرم هم نیست و فقط با جریمه یا خواباندن خودرو حل میشه قضیه.
ناشناس۸۰۲۳۲۳۱۹:۰۲:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
آخه مجید دلبندم، اون گشت ارشاده که مردم ازش فیلم میگیرن! سرعت غیرمجاز که افتخار نیست! شرم آوره! یعنی الان باید خجالت بکشی که بگی سرعت غیرمجاز رفتی.
Ildar۸۰۲۳۳۰۱۹:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
والا تو کشورهای دیگر مامور میبینن احساس آسایش میکنن اما تو کشور ما احساس ترس و ......
ناشناس۸۰۲۳۳۵۱۹:۱۴:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ما هنوز فرهنگ احترام گذاشتن به هم را بلد نیستیم یاد نگرفتیم به قانون و مامور و مجری قانون احترام بگذاریم
راه راه۸۰۲۳۵۴۱۹:۲۵:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
نظر سنجی !! اگر مامور تست می گرفت آیا فکر می کنید جواب مثبت می داد یا منفی؟ الف: مثبت ب: منفی
ناشناس۸۰۲۴۴۶۲۰:۳۷:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
بی قانونی وعدم احترام به مامور قانون ، بی فرهنگی محض است ، هرکسی می خواهد باشد فرهاد مجیدی یا هر مقام بلند مرتبه ای ! البته بارها دیده می شود افرادی که گواهینامه رانندگی موتور سواری ندارند داخل خیابان ، پیاده روها ویراژ میرن واز چراغ قرمز عبور می کنند خلاف جهت رانندگی می کنند اما مامور راهنمایی حضور ندارد که جلوی این گونه افراد بی فرهنگ را بگیرد ، مملکت شیر تو شیر شده همه ما خلاف قانون عمل می کنیم وبی فرهنگی را رایج می کنیم.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین