قاضی پور: مردم نباید رئیس جمهور و نظام اسلامی را تنها بگذارند

گروه سیاسی الف،   3971209207 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر، با طرح عدم کفایت رییس جمهور مخالف هستم و در شرایط حساس کنونی مردم نیز نباید رییس جمهور و نظام اسلامی را تنها بگذارند، گفت: اگر پای آمریکایی‌ها به کشور ما برسد، کوچک و بزرگ نخواهد شناخت، ما برای این نظام هزاران شهید داده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم.

به گزارش  فارس از ارومیه، نادر قاضی‌پور امشب در همایش گرامی‌داشت روز وکیل که در تالار ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سردار حمید باکری و صدها سردار دیگر در عملیات خیبر اسفند ماه 1362 شهید شده و در اسفند سال 1363 نیز در عملیات بدر مهدی باکری و یاران او به شهادت رسیدند و از این رو اسفند برای ما غم‌انگیز است.

وی افزود: ترامپ گفته بود که کریسمس را در تهران جشن خواهد گرفت و ایران چهل سالگی خود را نخواهد دید ولی با وجود این میزان از روشن‌فکران و نخبگان در جامعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از این استوارتر از همیشه به راه خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وکلا نباید هزینه‌های خود را افزایش دهند و در شرایط کنونی مشکلات مردم را مدنظر داشته باشند، بیان کرد: برخی وکلا انجام امورات هر پرونده‌ای را قبول نمی‌کنند، درحالی که باید به صاحبان همه پرونده‌ها کمک شود، قانون اساسی کنونی کشور، خون بهای هزاران شهید است.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۳۰۰ وکیل در استان عنوان کرد: این میزان از وکلا پاسخگوی نیاز استان نیست و باید با بررسی‌های لازم، طرح وکیل خانواده نیز همچون پزشکان خانواده اجرا شود تا میزان پرونده‌ها در دادگاه‌ها کمتر شود.

قاضی‌پور تصریح کرد: دشمنان مشکلات فراوانی به کشور تحمیل کرده‌اند و این مشکلات باعث شده تا اقتصاد کشور با تورم بیش از حد مواجه شده و برخی تجار نیز با مشکلات روبرو شده‌اند و به وکلا روی آورده‌اند که آنها نیز باید به حسن اعتماد مردم احترام گذاشته و تمامی تلاش‌ خود را برای حل مشکلات آنها به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 500 وکیل در سراسر استان برای خانواده‌های بی‌بضاعت خدمات ارائه می‌دهند، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در کانون وکلای دادگستری استان وجود نداشته و احترام متقابل قضات و وکلا در استان نیز به خوبی مشاهده شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر، با طرح عدم کفایت رییس جمهور مخالف هستم و در شرایط حساس کنونی نباید رییس جمهور را تنها بگذاریم و مردم نیز باید حامی دولت و نظام جمهوری اسلامی باشند، چرا که اگر پای آمریکایی‌ها به کشور ما برسد، کوچک و بزرگ نخواهد شناخت، ما برای این نظام هزاران شهید داده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم.