احتمال صدور حکم انفصال از خدمت برای آذری جهرمی/ مشکل اقتصاد ایران به روایت قالیباف/مسئله عضویت در FATF مطرح نیست

گروه سیاسی الف،   3971205155 ۷۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود. الف در نظر دارد بسته خبری ویژه ای را منتشر نماید که اخبار مهم آن روز به صورت خلاصه جمع آوری شده و مخاطبان می توانند برای اطلاع کامل تر درباره آن موضوع به اصل خبر مراجعه کنند.

احتمال صدور حکم انفصال از خدمت برای آذری جهرمی/ مشکل اقتصاد ایران به روایت قالیباف/مسئله عضویت در FATF مطرح نیست

قالیباف: ۸۰ درصد اقتصاد دست دولت است

محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ۸۰ درصد اقتصاد کشور دست دولت است، گفت: در کنار دو عامل باورهای انقلاب و اعتماد به مردم باید به جوانان هم میدان داد تا مشکلات حل شود. از آغاز انقلاب تاکنون هر تحول مثبتی شکل گرفته توسط جوانان بوده اما امروز به اینها فرصت نمی‌دهیم نه فرصت برابر که اصلا فرصت نمی‌دهیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: وضع کشور زمانی که درآمد کشور ۵برابر افزایش یافته بدتر از زمانی است که این شرایط را نداشتیم پس مشکل مدیریت است. مدیریتی که به مردم و جوانان اعتماد نمی‌کند، از باورهای انقلاب فاصله گرفته و بی عرضگی شان را به حساب انقلاب می‌گذارد.

قالیباف: اگر کسی کاری از دستش بربیاید و برای مردم انجام ندهد ضد انقلاب است/ در مسائل اقتصادی مردم را حذف کرده‌ایم

قالیباف افزود: برخی می‌گویند شهدا برای نان نرفته اند. بله شهدا برای اسلام رفته اند اما اسلام برای زندگی مردم تاکید دارد. این انقلاب که برخواسته از فرهنگ قرآن و اهل بیت است هم دین مردم و هم دنیای مردم را تضمین کرده است. لذا وقتی می‌گوییم مجلس ذکر شهداست و این نعمت بزرگی است شکر این نعمت آن است که وقتی مردم در سختی هستند ما نباید آرام بنشینیم بلکه باید دغدغه این مردم را داشته باشیم.

***

دادگاه حسین فریدون، علنی می‌شود؟

احمد امیرآبادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس از نامه ۳۵ نماینده مجلس به آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خبر داد و گفت: ۳۵ نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای نامه ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برگزاری دادگاه حسین فریدون، برادر رئیس جمهور به صورت علنی شدند.

گفتنی است اولین جلسه دادگاه فریدون، برادر رئیس جمهور به صورت غیرعلنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

علنی برگزار شدن دادگاه جهانگیری و فریدون مردم را در جریان عمق فساد این افراد قرار می‌دهد

دهقان: دادگاه حسین فریدون نباید غیرعلنی باشد

***

انتقاد شدید دادستان کل از وزیر ارتباطات

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور گفت:یکی از اعتراضات و حرف‌ها و گله‌های ما به مسئولین فرهنگی و به کسانی که امروز سردمدار مدیریت فضای مجازی هستند همین است که چرا باید در جامعه اسلامی ما اینقدر رها باشد که شاهد اینهمه جرم و گناه در جامعه باشیم؟

وی افزود: این آمار وحشتناکی است و این هشداری به مسئولین است. خطاب من به کسانی است که می‌توانند این فضا را از آلودگی‌ها پاک کنند ولو ۵۰ درصد هم که بتوانند. آمار واصله‌ای از ۱۰ ماهه که بستر این جرائم فضای مجازی و جرائم رایانه‌ای نسبت به سال گذشته ۱۴۰ درصد افزایش داشته است. کلاهبرداری‌های رایانه‌ای با ۳۰۰ درصد رشد بیشترین جرم رایانه‌ای در کشور ما را رقم می‌زند.

منتظری گفت: چه کسی مسئول این فضای آلوده است که باید پاکسازی کند؟ هرگز ما قائل نیستیم و نمی‌گوییم که فضای مجازی را شما ببندید. امروز استفاده از فضای مجازی بسیار در زندگی تاثیرگذار است اما این فضا را باید از آلودگی‌ها پاک کرد.

دادستان کل کشور: وزیر ارتباطات باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد/ با دستور موکد رهبری مقابله می‌کنند

وی افزود: مسئولین انتظامی می‌دانند که چه فضای ننگ‌آوری در جامعه شده است و سری به دادسرای مبارزه با جرائم رایانه‌ای بزنید، چه کسی مسئول است؟ خطاب من به شخص وزیر ارتباطات است که یک روزی باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد که همکاری نکرده و نمی‌کند جهت پاکسازی فضای مجازی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی را زیر پا می‌گذارید. ما هم می‌گوییم وقتی اراده نباشد به نوعی فرار می‌کنند.

جواد جاوید نیا، معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور نیز اظهار کرد: دستورات قضایی و مصوبات شورای عالی فضای مجازی بر هر مسئولی واجب و لازم است، اما متاسفانه آقای وزیر به هیچ‌کدام از این تذکرات تمکین نکرده است.

معاون امور فضای مجازی دادستان کل کشور تصریح کرد: علیرغم اینکه تلاش شد در این قضیه به نحو مسالمت‌آمیزی این موضوع حل‌وفصل شود و وزیر ارتباطات به اجرای قانون تمکین کنند، اما به دلیل اینکه این کار انجام نشد طرح شکایتی علیه وزیر ارتباطات در دادسرای کارکنان تهران مطرح‌شده است.

شکایت مدعی العموم از وزیر ارتباطات

جاوید نیا یادآور شد: حدود ۲هزار نفر از مردم اهواز و مدعی العموم از وزیر ارتباطات طرح شکایت کرده‌اند که احتمال می‌ورد بعد از بررسی پرونده، حکم انفصال از خدمات دولتی برای وزیر صادر شود.

***

مشارکت مستقیم شهروندان در قانونگذاری در مجلس مطرح می‌شود

یکی از نمایندگان مجلس از تهیه طرح مشارکت مستقیم شهروندان در امور قوه مقننه خبر داد. رضا شیران خراسانی نماینده مردم مشهد گفت: جمعی از نمایندگان مجلس طرح مذکور را امضاء کرده و این طرح یک فوریتی، تقدیم هیئت رئیسه مجلس شده است.

وی درباره طرح مذکور، توضیح داد: در همه جای دنیا شیوه غیر مستقیمی برای مشارکت شهروندان در امر قانونگذاری طراحی شده است که هدف ما از تهیه طرح «مشارکت مستقیم شهروندان در امور قوه مقننه» نیز در این راستا است.

تقدیم طرح مشارکت مستقیم شهروندان در امور قوه مقننه به هیئت رئیسه

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: مطابق با این طرح اگر ۵۰۰ هزار نفر از مردم درخواستی درباره تصویب قانونی داشته باشند، هیئت رئیسه مجلس موظف است که آن طرح را در اختیار نمایندگان مجلس قرار دهد.

گفتنی است تصویب و اجرای این طرح کمک به‌سزایی به مشارکت عمومی شهروندان در قانون‌گذاری می‌کند و چنین روندی در مجالس بسیاری از کشورها جاری است. البته تعداد افرادی که یک درخواست را تهیه می‌کنند قابل‌بحث است اما اصل طرح چنین قانونی در مجلس بسیار مثبت است.

***

مسئله عضویت در FATF مطرح نیست

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی با پانا درباره همه‌پرسی و FATF سخن گفت.

کدخدایی: کسی نمی‌تواند با همه‌پرسی مخالف باشد/ بحث حزب‌الله دخیل در FATF نیست

کدخدایی درباره فرایند FATF گفت: «برخلاف برخی صحبت‌ها، اصلا مسئله عضویت در FATF مطرح نیست. این حرف من نیست و حرف آقای ظریف هم همین است. متاسفانه در جامعه این ذهنیت ایجاد شده که بحث ما عضویت در FATF است ولی این‌طور نیست که ما می‌خواهیم برویم و عضو FATF شویم.

من همیشه درباره FATF مثال می‌زنم، توی بازار افرادی هستند که قیمت تعیین می‌کنند، یک آقایی آنجا ایستاده و میوه‌ای را که شما می‌برید،قیمت‌گذاری می‌کند، قیمتی را که او می‌گذارد، همه در بازار از آن تبعیت می‌کنند ولی آیا قانون است؟ نه، مقرراتی هست؟ نه.

اصلا آن صاحب میوه می‌تواند نفروشد ولی وقتی می‌رود در آن بازار فعالیت کند، باید الزامات را هم رعایت کند. این الزامات هم رویه‌ای است که به او تحملیل می‌شود.

حالا این گروه ویژه اقدام مالی آمده و یک‌سری استانداردهایی را تعیین کرده است و می‌گوید کشورها در روابط پولی ـ بانکی خود باید این استانداردها را رعایت کنند، اگر این‌ها را رعایت کردند ریسک تجارت با آن‌ها پایین است و اگر رعایت نکردند، ریسک آن بالاست. خب کشورها چه اقداماتی باید انجام دهند که ریسک تجارت با آن‌ها پایین بیاید؟

مثلاً باید برخی از مقررات داخلی خود را اصلاح کنند یا به برخی کنوانسیون‌های بین‌المللی مانند مقابله با تروریسم ملحق شوند، آن زمان است می‌گویند دولت ایران رده‌اش جزء کشورهای همکار است یا غیر همکار. کشورهای همکار آن‌هایی هستند که استانداردها را بهتر رعایت کردند و غیرهمکار آن‌هایی هستند که استانداردها را رعایت نکردند و پرریسک هستند که اصطلاحاً به آن می‌گویند «لیست سیاه».

بنابراین مسئله عضویت ما در FATF به طور کلی مطرح نیست. ما فقط می‌خواهیم آن استانداردهایی را که FATFبه ما تحمیل کرده است بررسی کنیم و ببینیم باید چه کار کنیم. البته در برخی از قطعنامه‌ها سازمان ملل متحد هم به رغم اینکه گروه ویژه اقدام مالی وابسته به سازمان ملل متحد نیست، روی آن‌ها صحه گذاشته و مثلاً می‌گوید استانداردهای FATF را دولت‌ها باید رعایت کنند.

آقای طیب‌نیا (وزیر اقتصاد دولت یازدهم) در همان زمان برای ایجاد شفافیت مالی با هیات اجرایی FATF مذاکراتی داشت که نتیجه آن شد تهیه یک اکشن‌پلن (برنامه اقدام). این اکشن‌پلن دارای 41 مورد است که چهار مورد از آن‌ها مربوط به اصلاح قوانین و الحاق به کنوانسیون‌های بین‌المللی بود و مابقی نیز برخی اقدامات اجرایی است.

یک وقتی آقای قریبی، از کارشناسان وزارت‌ امور خارجه، مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که ما 39 مورد از 41 توصیه گروه ویژه اقدام مالی را اجرا کرده‌ایم، بعدها گفتند که نه ما فقط 13 مورد را اجرا کرده‌ایم و اخیراً نیز گفتند که تعداد آن به عدد 19 رسیده است.

مابقی توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی مربوط به همان 4 لایحه است که دو مورد از آن‌ها مربوط به قوانین داخلی بود که FATF گفته بود بروید قانونتان را اصلاح کنید که اصلاح شد. البته اخیرا دوباره یکی دیگر از مفاد همان قانون مبارزه با پولشویی را ایراد گرفته‌اند که آقای رئیس‌جمهوری هم در مجلس مطرح کردند و لایحه اصلاح آن با قید دو فوریت به مجلس تقدیم شده است.

دو مورد الحاق به کنوانسیون‌های مقابله با تروریسم یا همان CFT و جرائم سازمان‌یافته فراملی همان پالرمو هم وجود دارد که جدای از مقررات FATF است. این‌ها کنوانسیون‌‌هایی است که شما ممکن بود در حالت عادی هم به آن ملحق می‌شدید همانطور که خیلی از کشورها ملحق شدند. پالرمو در مجلس تصویب شد و بعد به شورای نگهبان آمد. یکسری ایرادات داشت که آن ایرادات برطرف شد ولی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به آن ایراداتی داشت که اکنون همان ایرادات در مجمع مورد بحث قرار گرفته است.»

***

رئیسی: کنوانسیون‌هایی که به ضرر مردم باشد را قبول نخواهیم کرد

سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی هیچ زمانی در مقابل فساد چشم پوشی و کوتاهی نمی کند ، اگر در جامعه فساد را مشاهد کردید آن را پای انقلاب ننویسید ، بلکه بدانید انقلاب درباره فساد کوتاه نخواهد آمد.

وی بیان کرد: زندگی انقلابی در جامعه جمهوری اسلامی وجود ندارد ، متاسفانه تشریفات و اشرافی گری در جامعه به چشم می خورد ، امام ، رهبری و تمام مراجع تقلید تاکید دارند که زندگی ساده و در کنار مردم سبک زندگی انقلابی این حکومت محسوب می شود.

ابراهیم رئیسی: اگر در جامعه فساد مشاهد کردید آن را پای انقلاب ننویسید

رئیسی گفت: عده ای فکر می کنند ما مخالف برخی از کنوانسیون‌ها هستیم؛ اینطور نیست ، اگر آنها به نفع مردم باشد ما آن را قبول می کنیم، اما اگر به ضرر مردم باشد آن را قبول نخواهیم کرد.

وی اشاره کرد: دولتمردان در این شرایط کنونی باید مراقب بیشتری انجام بدهند که دشمن به این مردم و حکومت ضربه وارد نکند ، باید در این شرایط که دشمن استقلال این جامعه را هدف قرار داده است به نفع مردم و این نظام تلاش کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۹۱۷۹۷۲۰:۳۸:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۵
ای صاحبان تریبون که چوب حراج به ارزش‌های انقلاب زده‌اید. شما شرمنده خون بیش از 200 هزار شهید شدید. حجاب و عفاف را به سخره نگیرید، آب به آسیاب دشمن نریزید و با سخنان هنجارشکنانه نمک به زخم اهل ایمان نزنید. برای نابسامانی‌های اقتصادی و فرهنگی چاره‌ای کنید. هفته گذشته مسئولان امر اعلام کردند در ماه گذشته میزان سرقت 60 درصد افزایش یافته است. این اخبار فاجعه است، بیدار شوید.
ناشناس۷۹۲۶۱۰۱۱:۰۷:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۶
این هم نوعی دایورت کردن مردم برای انتخابات توسط اصلاح طلبان کلید در دست است اما ..رنگ ندارد
ناشناس۷۹۱۸۰۰۲۰:۴۰:۰۰ ۱۳۹۷/۱۲/۵
مجموعه برخی اقدامات از جمله رها کردن کشور با هدف فراهم‌سازی زمینه فتنه جدید صورت می‌گیرد. همه ملت باید هوشیار بوده و برای خنثی کردن این توطئه پای کار بیایند.
ناشناس۷۹۱۹۲۷۲۲:۱۳:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
بهتر چون این جهرمی جز گرونی ترافیک اینترنت و موبایل خیری نداشت تازه ادعای ۱۴۰۰ هم داشت
ناشناس۷۹۲۲۳۹۰۸:۱۰:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۶
بین اینهمه وزیر یه وزیر درست و حسابی باسواد هم که پیدا بشه یه انگ بزنید نیگهش ندارید اونهمه بین وزراتون مشکل هست مدرکهاشون درست نیست ( خودتون می نویسید) اونا رو تاج سر می کنید و کاههای بقیه رو کوه میکنید .
ناشناس۷۹۲۳۵۷۰۹:۱۳:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۶
ایشون باسوادن؟ چقدر تعریفها فرق داره!!
ناشناس۷۹۱۹۳۴۲۲:۱۶:۴۶ ۱۳۹۷/۱۲/۵
در مسیر توهم توطئه ! عمو کشور تحریم نه رها . کره شمالی هم جیره غذایی رو سال دیگه نصف کرده بخاط تحریم ها
ناشناس۷۹۱۹۷۷۲۲:۳۵:۱۵ ۱۳۹۷/۱۲/۵
الان ما باید با مسیولین بجنگیم یا با آمریکا؟!
ناشناس۷۹۲۰۲۲۲۳:۲۳:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
آمریکا با هزار مشکل مواجه شده از شکست در عراق، سوریه، یمن، افغانستان، و کسری بودجه 22 تریلیونی و تعطیلی‌های مکرر و متعدد دولت گرفته تا اعتراض‌های خیابانی چگونه می‌خواهد ایران را تهدید بکند؟ این کشور فقط به درد مومیایی کردن می‌خورد، لاف تهدید زدن اصلا به چهره رو به موتش نمی‌آید.
ناشناس۷۹۲۳۹۸۰۹:۴۸:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۶
ولی با تمام این سخنانی که بیان کردی نمیدونم پس چرا پول ما در مقابل دلار بی ارزش میشه قاعدتا باید دلار بی ارزش بشه ؟!
ناشناس۷۹۲۰۶۳۰۰:۰۹:۵۹ ۱۳۹۷/۱۲/۶
باید مراقب نفوذی های نجومی بگیر باشیم .
ناشناس۷۹۲۱۸۸۰۷:۱۸:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
فرق نداره در یک راستا عمل می کنن
ناشناس۷۹۲۰۲۶۲۳:۲۶:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۵
آل‌سعود مرتکب این همه جرم،‌ جنایت، قتل، خیانت و خباثت در منطقه شده و هنوز نیز دست از این اعمال نکشیده است. چطور آقای صالحی از مذاکره با این جرثومه‌های فساد و تباهی سخن می‌گوید؟
ناشناس۷۹۲۰۴۴۲۳:۴۴:۴۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
نایب رییس انجمن انبوه سازان استان تهران اعلام کرد: طی چهاردهمین نشست ایران و سوریه که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و فعالان صنعت ساختمان در کشور سوریه صورت گرفت، تفاهمنامه ای برای ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در دمشق به امضا رسید.
ناشناس۷۹۲۱۰۸۰۱:۰۲:۱۱ ۱۳۹۷/۱۲/۶
از کجا معلوم که کارهای شما و مخالفت با دولت، فراهم سازی فتنه جدید در کشور نباشد؟
ناشناس۷۹۲۵۵۸۱۰:۴۸:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۶
ایشان با سوادن؟مشاورها شون دارن هدایت شون می کنن.ایشون الان در حال هزینه کردن برای دفتر جدید شون هست اونم از بیت المال.ایشون فقط شومن خوبی هستن.همین
ناشناس۷۹۱۸۰۴۲۰:۴۱:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۵
ملت ایران همچون گذشته استوار در برابر توطئه‌ها، سرود مقاومت سر می‌دهد و در تمامی عرصه‌ها کوچک‌ترین رخوتی به خود راه نخواهد داد. گرچه تئوریسین‌های ذلت در داخل کشور مترصدند تا با بهره‌گیری از فشارهای همیشگی استکبار در گام‌های استوار این ملت سستی ایجاد کنند. اما هرگز ملت ایران پرچم مقاومت و عزت و اقتدار را بر زمین نخواهد گذاشت.
ناشناس۷۹۱۸۰۷۲۰:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۵
مگر چه اتفاق خاصی افتاده که قیمت یک کیلو گوشت به ۱۰۰ هزار تومان رسیده؟ این نشان می‌دهد که مسئولان مربوطه یا بی‌عرضه هستند، یا کمترین آشنایی با مسئولیتی که پذیرفته‌اند ندارند و یا عامل دشمن هستند و در هر سه حالت باید از مسئولیت برکنار و در یک دادگاه علنی محاکمه شوند. در ضمن از آقای رئیس‌جمهور بپرسید گوشت کیلویی ۱۰۰هزار تومان چه ارتباطی با فیلترینگ فضای مجازی و کنسرت و اینجور چیزها دارد که ایشان به جای مقابله با گرانی این حرف‌ها را به خورد مردم می‌دهند؟
ناشناس۷۹۱۸۰۹۲۰:۴۳:۵۷ ۱۳۹۷/۱۲/۵
جای بسی تاسف است که ایران ثروتمند را چند پیاده‌نظام شیطان بزرگ به وضعی بیندازند. متاسفانه برخی در داخل همراه با دشمنان خارجی حیات اقتصادی ما را نشانه رفته‌اند.
ناشناس۷۹۱۹۴۲۲۲:۲۰:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
یه مدت با برجام حالا بااف تی اف تاکی باید سرکار باشیم
ناشناس۷۹۲۰۲۰۲۳:۲۲:۴۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
فریاد امروز ما علیه FATF یک تکلیف و جهاد است دست از مبارزه نباید کشید. جلوی دسیسه‌ها را باید گرفت.
ناشناس۷۹۲۰۲۳۲۳:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
دلواپسان دیروز، این روزها را ملاحظه می‌کردند ولی کسانی که از بصیرت لازم برخوردار نبودند مفتون جوسازی‌ها شده و وضعیت امروز را در سال‌های 92 و 96 رقم زدند.
ناشناس۷۹۲۰۲۵۲۳:۲۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
میوه و سبزی در طی دو هفته گذشته حدود 20 تا 30 درصد گران شده است لابد دولتی‌ها این را هم به علت تصویب نشدن FATF، پالرمو، اینستکس و... می‌دانند!! نه خیر، گرانی‌ها دستپخت عوامل نفوذی دشمن است که سعی دارند در اقتصاد و معیشت مردم، عرصه را بر جامعه تنگ کنند.
ناشناس۷۹۲۳۳۸۰۹:۰۳:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۶
سلام70 درصد مشکلات این مملکت بر می گردد به بی مدیریتی مدیران که با رانت و پارتی بازی هستند
ناشناس۷۹۲۱۱۰۰۱:۰۳:۲۶ ۱۳۹۷/۱۲/۶
از پیام تکراری یت زیر همه اخبار مشخص است که خود و مردم را سرکار میگذاری
آزاده۷۹۱۸۲۱۲۰:۵۵:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
آقای رئیسی فرمودند اگه در جامعه فساد میبینید بحساب انقلاب نگذارید یعنی چی؟ انقدر سوء مدیریت تفاوت و تعمیق طبقاتی بی عدالتیهای فرهنگی و اقتصادی و ... بسیاری از این دست پس مشکل کجاست که نتنها حل نمیشه بلکه بیشتر هم شده
متعجب متحیر متاسف از تهران۷۹۱۸۶۴۲۱:۲۷:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
تصویب کردن یا نکردن FATF و پالرمو چه ربطی به تولیت آستان قدس داره ؟!!!!!!!!!!!!
متعجب۷۹۲۰۱۴۲۳:۱۴:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۵
نه لابد به تو ربط داره. فکر کنم هیچ کس غیر از تو حق اظهار نظر در سیاست نداره
ناشناس۷۹۲۰۶۱۰۰:۰۷:۳۹ ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقای رئیسی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام هستن و FATF باید در مجمع بررسی بشود.
مهدی۷۹۲۱۶۹۰۶:۵۸:۱۷ ۱۳۹۷/۱۲/۶
سلام ربطش اینه که ایشون در حال حاضر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند
ناشناس۷۹۲۱۸۴۰۷:۱۷:۵۱ ۱۳۹۷/۱۲/۶
چقدر تو اسم انتخابیتون انرژی منفی هست
ناشناس۷۹۲۲۱۱۰۷:۴۶:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت هستند و میتوانند نظرشان را بگویند و نیز نزدیک 17 میلیون رای مردم را بدست آوردند و ...
سر در لاک خود۷۹۱۸۶۶۲۱:۲۸:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۵
تولیت آستان هستند جناب رئیسی و یا وزیر امور خارجه ؟
ناشناس۷۹۱۸۷۰۲۱:۳۴:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۵
باشه اگه در جامعه فساد دیدیم پای آمریکا مینویسیم
ناشناس۷۹۱۸۷۸۲۱:۳۸:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۵
فیلتر کردن باعث سلب حق مردم است
اردکانی۷۹۱۹۹۶۲۲:۵۰:۱۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
فیلتر کردن کامل بد است اما پاکسازی آکانتهای ضدبنیان خانواده ها خوب است مثل همه جای دنیا
ناشناس۷۹۲۱۷۹۰۷:۱۶:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
البته همه جای دنیا هم برای احترام به بنیان خانواده فیلتر نمی کننا اما به هر فعلا تکنولوژی که ما داریم همه یا هیچ هست. خیلی نمیشه مثلا تو اینستا یک پیج رو فیلتر کرد یک پیج رو نکرد. حالا ایشالا تکنولوژی هم پیشرفت میکنه به ایده آل ها نزدیک میشیم
ناشناس۷۹۱۹۰۵۲۱:۵۱:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
مردم از جهرمی حمایت خواهند کرد
مسعود۷۹۱۹۳۰۲۲:۱۴:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
ساده نباش جهرمی آدم واعظیه نه مردم
ناشناس۷۹۱۹۷۹۲۲:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
از همون اول پیرمردها چشم نداشتن ببینن یه جوون و پر انرژی اومده. هی فیلترینگ بهش دادند که مردم ازش متنفر بشن!
ناشناس۷۹۲۱۷۵۰۷:۱۲:۴۱ ۱۳۹۷/۱۲/۶
نه واقعا ببین تو مملکتی که این همه نابغه تو دانشگاه شریف و امیرکبیر و تهران و.... الی ماشا الله، تو رشته برق و مخابرات هست، با تحصیلات عالی و داشتن اشراف به حوزه مخابرات، آقای جهرمی با اون تحصیلات سطح پایین، با اون سابقه کاری به عنوان یک فرد اطلاعاتی، واقعا چه جایگاهی بین مردم داره؟ اصلا باید پرسید چرا این آدم وزیر شده وقتی این همه آدم بالیاقت تر وجود داره و داشته.
ناشناس۷۹۲۵۹۶۱۱:۰۱:۰۶ ۱۳۹۷/۱۲/۶
یک ژن خوب هست خیلی پسر خوبی هم هست از سنین کم تو کار مخابرات بوده و قراردهای ایرانسل رو تو آفریقای جنوبی میبسته . اونو وزیر مخابرات کنید.
ناشناس۷۹۲۵۰۵۱۰:۳۱:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۶
اتفاقا مردم وایمسن کنار افتادن به جون هم جناح ها را نگاه میکنند
rassharif۷۹۱۹۰۹۲۱:۵۳:۱۹ ۱۳۹۷/۱۲/۵
دیده بودیم وزیر را استیضاح کنند. همچین چیزی تا حالا ندیده بودیم. خدا میدونه پشت این موضوعات چه خبره!
ناشناس۷۹۱۹۳۲۲۲:۱۵:۲۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
ترس از محبوبیته.
ناشناس۷۹۱۹۵۸۲۲:۲۶:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۵
بازی جهرمی هم رو پایان است کاش روحانی هم دست از سر مردم برمیداشت
ناشناس۷۹۱۹۷۱۲۲:۳۲:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
جلوی دزدان را بگیرید..
ناشناس۷۹۱۹۷۲۲۲:۳۲:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
وزیر جوان هم که می آورید چون نمی تواند فکر و حرفش را به قدیمی ترها به باوراند، این می شود آخر و عاقبتش!
ناشناس۷۹۱۹۷۸۲۲:۳۶:۰۶ ۱۳۹۷/۱۲/۵
بابا یه هو دولت رو سرنگون کنید و قدرت رو کامل در دست بگیرید.دیگه اینهمه ادا و اصول نداره که.دیگه هم انتخابات برگزار نکنید چون این داستان ها خیلی داره تکراری میشه.
ناشناس۷۹۱۹۸۲۲۲:۳۹:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
جناب قالیباف میشه روشن کنید چگونه 80 درصد اقتصاد در دست دولت است؟؟چند ده هزار میلیارد که فقط ضرر و زیان صندوق های قرض الحسنه مربوط به خراسان بود که ربطی به دولت نداشت و مسببین و مشوقینش هم که صداشون در نیومد.از همین یک نمونه بگیر و برو بالا.
ناشناس۷۹۱۹۸۸۲۲:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۱۲/۵
آقای دادستان شهردار را جابجا میکنند وزیر را هم که میخوان انفصال بدن برا اینکه همه چیز را فیلتر نمیکنه.پس یهو رییس جمهور راهم خودشون جابجا کنن.قدرت که دارند ماشاالله..
ناشناس۷۹۲۱۳۶۰۱:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۱۲/۶
البته دادستان محترم در مصاحبه فرموده اند که من کاره ای نیستم؟!! ولی خیلی زود عکس مطلب عیان شدکه به درستی کاره ای می باشند ولی انشاالله که در کار رضایت خدا و خلق خدا مد نظر باشد و نه رضایت گروهی خاص.
ناشناس۷۹۱۹۹۲۲۲:۴۶:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۵
چند وقت پیش سخنرانی آقای جهرمی را می شنیدم که می گفت نهادهای نظارتی به هیچ وجه با الکترونیکی شدن و سیستماتیک شدن همراهی نمی کنند بقیه اش قابل پیش بینی است.
h;fv۷۹۲۰۰۰۲۲:۵۴:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
20 درصد اقتصاد دست دولت میباشد
ناشناس۷۹۲۰۰۵۲۳:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۵
اقای قالیباف شما جواب بده چطور در دوره شما 45 هزار میلیارد بدهی در شهرداری به بار امده است بعد بیا و دم از مدیریت بزن همتون مثل هم هستید
ناشناس۷۹۲۶۰۱۱۱:۰۲:۳۷ ۱۳۹۷/۱۲/۶
حالا دوره شهردار شما هم تموم میشه اون موقع جواب سوالت رو خواهی گرفت
ایران دوست۷۹۲۰۲۷۲۳:۲۹:۴۷ ۱۳۹۷/۱۲/۵
وزیر ارتباطات مورد تایید اکثریت نمایندگان مجلس بوده و تنها نمایندگان مردم حق. اظهار نظر در خصوص عملکرد وزیر ارتباطات دارند لطفاً همه ما به قانون احترام بگذاریم انشالله
ناشناس۷۹۲۰۴۱۲۳:۴۳:۳۳ ۱۳۹۷/۱۲/۵
کاش در مقابل گرانی های خودرو و دیگر گرانی ها هم آنقدر حساس بودند. الان مشکل مردم با فیلترینگ حل نمیشه.
ناشناس۷۹۲۰۴۵۲۳:۴۴:۵۵ ۱۳۹۷/۱۲/۵
نخست وزیر قالیباف!!!
ناشناس۷۹۲۰۸۲۰۰:۳۴:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
اقایان مشکل مملکت جهرمی نیست میخواهید بدانید مشکلات مملکت چیست پی بخوانید ؟ ۱- فساد اقتصادی ۲- فساد اداری ۳- فساد اجتماعی ۴- شکاف طبقاتی ۵- گرانی و تورم ۶- دو تابعیتی بودن خود یا فرزندان مدیران و مسئولان ۷- ریاکاری ۸- جنگ قدرت ۹- حریص به داشتن مقام و چسبیدن و رها نکردن قدرت ۱۰- خود بحق بینی و خود بزرگ و مقدس بینی ۱۱-دروغ 12- ترویج اشرافیت و کاخ نشینی در کشور 13- ساخت پاساژها و برجهای مسکونی شرم اور ... 14- به بیراهه رفتن انقلاب خمینی
ناشناس۷۹۲۱۰۹۰۱:۰۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۲/۶
فساد جامعه را هرگز به پای انقلاب ننوشتیم بلکه به پای برخی مسوولین که انقلاب را به نفع خود مصادره کردند نوشتیم .
omid۷۹۲۱۳۵۰۱:۵۵:۵۴ ۱۳۹۷/۱۲/۶
واقعا نمی دونم تو این کشور قحط الرجال است؟آقای روحانی واقعا برای تصدی اکثر شغل های حساس بی تدبیری خود را نشان داد
ناشناس۷۹۲۱۴۳۰۳:۰۳:۲۴ ۱۳۹۷/۱۲/۶
پروژه ای برای آماده کردن این وزیر بری انتخابات ریاست جمهوری و قبولاند وی به مردم
ناشناس۷۹۲۱۵۸۰۵:۴۹:۳۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
اگه اینجوریه میلیونها نفر از بسیاری از چیزها شکایت دارن. ایا میتونن عده ای را برکنار کنن؟
ناشناس۷۹۲۱۷۱۰۷:۰۵:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقای وزیر ارتباطات، شما وقتی قبول می کنید وزیر جمهوری اسلامی باشید، موظف هستید که درچهارچوب قوانین اون کار کنید. اگر نظرتون با قوانین متفاوت هست، مثل خیلیا تو این مملکت، میتونید اپوزیسیون بشید و مبارزه مدنی کنید. ولی قبول مسولیت و مخالفت با قوانین‌اسمش خیانت هست و اسم اون آدم نفوذی.
ناشناس۷۹۲۱۷۳۰۷:۰۸:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۶
خدارو صد هزار با شکر با همه مشکلات باز روحانی رئیس جمهور است وگرنه با امثال آقایون اصولگرا باید فاتحه آزادی های فردی و اینترنت را خواند
ناشناس۷۹۲۲۳۱۰۸:۰۲:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۶
خدا خیلی بنده شکرگزارش رو دوست داره. خدا کنه ما هم در مراحل عرفانی به پای شما برسیم
علی۷۹۲۱۹۷۰۷:۲۹:۳۷ ۱۳۹۷/۱۲/۶
یک دهه شصتی هم رسیده بود به جایی یا رسونده بودنش به جایی اونم دوباره به جمع ما بیکاران دهه شصتی پیوست. البته اینا بیکار هم نمیشن از پستی به پست دیگری منتقل میشوند. پس هیچی
ناشناس۷۹۲۲۶۵۰۸:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۱۲/۶
مشارکت مردم در قانونگذاری! الان که اصولگراها مجلس رو از دست دادن یاد مشارکت مردم افتادن
ناشناس۷۹۲۲۹۸۰۸:۳۷:۲۷ ۱۳۹۷/۱۲/۶
آقای دادستان میگوید 2000 نفر از مردم اهواز از آقای جهرمی شکایت کرده اند. خب مردم چی
ناشناس۷۹۲۳۲۰۰۸:۵۱:۳۱ ۱۳۹۷/۱۲/۶
به یاد میاورم روزگاری وزارت دارایی ودیوان محاسبات وضعیت مالی وتراز دستگاههای اجرایی راکه از طریق سیستم و کامپیوتری تنظیم میشد قبول نمی کرد ند وحتما باید دستی وسنتی تنظیم میشد چون اعتقادواعتمادی به آن نداشتند ولی درواقع بی سوادی ناظرین ودرپاره ای مواردسهولت حساب سازی دستی مانع اجرا بود......
ناشناس۷۹۲۴۲۱۱۰:۰۰:۲۵ ۱۳۹۷/۱۲/۶
به نظرم پروژه محبوب سازی وزیر جوان ادامه دارد و پتانسیل معرفی به عنوان کاندید ریاست جمهوری در حال افزایش است .
ناشناس۷۹۲۵۰۸۱۰:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۱۲/۶
اصلا همه اینترنت را فیلتر کنید راحت
ناشناس۷۹۲۵۳۸۱۰:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۱۲/۶
.دیگه هم انتخابات برگزار نکنید کارا را به دادستان بسپرید
ناشناس۷۹۲۵۳۹۱۰:۴۳:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۶
میخوان جهرمی رو با این کارا مطرح کنن واسه ریاست جمهوری
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین