خدادادی به الف خبر داد؛ احتمال عدم افزایش حقوق نمایندگان در سال آینده

گروه سیاسی الف،   3971205086

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از حقوق های نجومی برخی مقامات و مدیران گفت: احتمالا حقوق نمایندگان مجلس در سال آینده مثل سال جاری افزایش نیابد.

سلمان خدادادی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف در خصوص میزان افزایش حقوق نمایندگان مجلس در سال آینده گفت: زمزمه هایی در بین نمایندگان است که حقوق نمایندگان درسال آینده افزایش نیابد و حتی همان افزایش 20 درصدی که دولت اعلام کرده نیز شامل حال نمایندگان نشود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق نمایندگان حدود هفت میلیون تومان است، تصریح کرد: این میزان حقوق همان حقوق سال 96 است و در سال جاری نمایندگان هیچ افزایش حقوق حتی یک درصد هم نداشتند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: افزایش نیافتن حقوق نمایندگان بدان معنا نیست که حقوق هفت میلیون تومانی آنها زیاد است بلکه نمایندگان معتقدند که با توجه به گرانی ها و مشکلاتت معیشتی مردم، نمایندگان مجلس هم با مردم همراهی داشته باشند.

خدادادی گفت: اگر در روزهای آینده در هنگام تصویب لایحه بودجه در صحن مجلس مصوب شود که در سال آینده حقوق نمایندگان افزایش نیابد، حقوق ما همان حقوق سال 96 خواهد بود.