حقوق ۱۲ میلیونی معاونین شهردار تهران

گروه اجتماعی الف،   3971203004 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که اعلام شده است میزان حقوق معاونین شهردار ۵ تا ۷ میلیلون تومان است اما عضو کمیسیون حقوقی شورا میزان دریافتی برخی معاونان را ۱۰ تا ۱۲ میلیون عنوان کرد.

حقوق ۱۲ میلیونی معاونین شهردار تهران

ناهید خداکرمی عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا، در خصوص نظام پرداخت حقوق و مزایای معاونان شهردار، گفت: نظام پرداخت حقوق یک تعریف دارد و اضافه کاری تعریف دیگری دارد که در سامانه مشخص است.

وی با بیان اینکه کار شهرداری سنگین و طاقت‌فرسا است و باید ۲۴ ساعته آماده‌باش باشند، گفت: به حقوق یک ضریب اضافه کاری نیز تعلق می‌گیرد.

خداکرمی گفت: شورا مراقبت می‌کند کسی خارج از چارچوب پرداختی نداشته باشد و کمیته شفافیت شورا تلاش می‌کند شورا و اتاق شیشه‌ای درست کند. 

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورا در پاسخ به این پرسش که در روزهای اخیر میزان حقوق برخی معاونین شهرداری ۵ میلیون تومان عنوان شده است،‌ گفت: اینکه معاونین دقیقاً چقدر حقوق می‌گیرند، نمی‌دانم اما برخی معاونان ۱۰ تا ۱۲ میلیون و برخی هم شاید کمتر؛ چرا که همه معاونین یکسان حقوق نمی‌گیرند. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حقوق پایه معاونین اعلام شده است، گفت: تلاش می‌کنیم که میزان دریافتی معاونین و مدیران شهری اعلام شود و این کار امکانپذیر است.

به اعتقاد خداکرمی، چیزی که مردم را آزار می‌دهد پنهان‌کاری و دروغ است و باید شفاف و مشخص رقم حقوق‌ها اعلام شود. /فارس

دیدگاه کاربران

ناشناس۷۸۷۷۱۴۰۹:۱۶:۵۲ ۱۳۹۷/۱۲/۳
کار شهرداری سنگین و طاقت فرساست!!!!!! برای کی؟؟؟؟؟ مدیران بخور و بخواب؟؟؟؟؟؟ نکنه زحمات کارگران شهرداری را به نفع خودشان مصادره کرده اند؟؟؟؟؟؟ اگر برخی از این آقایان یک ماه یک ماه هم نیایند ضررش کمتر از منفعتش است
ناشناس۷۸۸۰۶۲۱۵:۰۲:۳۲ ۱۳۹۷/۱۲/۳
در شهرداری که گردش اعتباری پروژه ها هزاران میلیاردی است حقوق عامل کوچکی است پورسانت قرارداد کمیسیون و....عوامل دیگر است که کشش صندلی ... مدیریت شهرداری را بسیار زیاد کرده
ناشناس۷۸۸۱۲۰۱۶:۰۰:۰۸ ۱۳۹۷/۱۲/۳
الان یه پزشک دهه هفتادی ماهی ۶۰ میلیون درآمد داره. معاون شهردار نباید ۱۲ تومن بگیره ؟
مصطفی اصل۷۸۷۸۱۱۱۰:۵۰:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۳
با سلام. کار شهرداری سنگین و طاقت فرساست!!؟ واقعا عجیبه. اولا که همیشه کارهای بحرانی‌شان محکوم به شکست و نارضایتی بوده است. ثانیا یک تحقیقات برون سازمانی مشخص می‌کند که چه خبر است. تمام پیاده‌روها را کثیفی برداشته. از میدان قدس تا سر پل تجریش یک دوری بزنید تا متوجه شوید. سد معبر دست فروشان بی‌حساب و کتاب اطراف مترو. مزاحمت‌های صوتی. دلیلی ندارد که مغازه‌دارها جلوی مردم را بگیرند و تبلیغات کنند. آن هم با صدای بلند و بعضا ناهنجار!! وضعیت پارک خودروها در پیاده‌روها و روی جداول عبور مردم. تردد موتوری‌های رستوران‌ها در پیاده‌روها با دود اگزوز و دود سیگار بر لب. تاکسی‌هایی که بخش اعظمی از روز در پارک هستند و مردم بیچاره در خیابان منتظر تاکسی!! مشک آن است که خود ببوید نه آن که عطار بگوید. البته جناب دکتر حناچی شخصیتی برنامه‌ریز و پیگیر هستند. اما فعلا مشکلات عدیده تلمبار شده مجوزی برای تاخیر در برنامه های تکمیلی‌شان می‌باشد. همین الف هم مطالب ما را درج نمی کند!! در هفته گذشته کامنت گذاشته‌ام . ولی درج نشد!! با احترام
ناشناس۷۸۷۸۸۰۱۱:۵۴:۱۷ ۱۳۹۷/۱۲/۳
۱۲ میلیون تومان حقوق برای معاون شهرداری زیاد است یا دوست دارید یک میلیون بگیرند و فشار زندگی وسوسه کنه میلیاردها رشوه بگیرند؟
علی 671۷۸۷۸۸۶۱۲:۰۷:۰۷ ۱۳۹۷/۱۲/۳
این مسلمونیه .این عدالته که معاون شهرداری 12 میلیون حقوق بگیرد به اضافه اضافه کاری که خدا می داند چقدر می شود .خوب چقدر کار می کند .ایشان بیشتر کار می کند یا گارگر شهرداری. 1200حقوق می گیرد با هشت سر عایله چرا؟ شب تا صبح در خیابان نظافت می‌کند و آشغال جمع می‌کند .1200 می‌گیرد و کمتر و معاون کنار زن و بچه این عدالت است با 12 میلیون حقوق. حق کی را به کی می‌دهید.
ناشناس۷۸۸۱۰۵۱۵:۴۱:۰۹ ۱۳۹۷/۱۲/۳
یعنی واقعا بعضی ها فقط می خواهند اعتراض کنند خوب معلوم است فشارکار بر یک مدیر مسئول بسیار بیشتر از فشار بر یک کارگر با کار یدی ست ! البته منظور یک مدیر پرتلاش وکارآمد است برای چنین مدیری 12 ملیون هم کم است .
ناشناس۷۸۷۹۰۶۱۲:۲۶:۲۳ ۱۳۹۷/۱۲/۳
یعنی ماهی ۱۰۰۰ دلار برای معاون شهردار پایتخت زیاده؟! به نظر من که زیاد نیست. ماهی ۱۰۰ دلار یک کارگر فاجعه است.باید این درست بشه.
ناشناس۷۸۷۹۱۴۱۲:۳۸:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۳
حقوق ۱۲ میلیونی برای یک معاون شهردار زیاد نیست. به جای گیر به حقوق شان عملکردشان را نقد کنید.
ناشناس۷۸۸۲۴۹۱۸:۰۱:۰۲ ۱۳۹۷/۱۲/۳
اگر عملکرد تعریف داشت کسی میگفت چقدر می گیرند؟
ف.خ۷۸۷۹۲۴۱۲:۴۵:۰۳ ۱۳۹۷/۱۲/۳
خوب اگر ما هم توانایی اش را داشتیم که چنین پست هایی بگیریم می توانستیم چنین حقوق هایی داشته باشیم.
پرتو۷۸۷۹۴۳۱۳:۰۶:۳۵ ۱۳۹۷/۱۲/۳
کاش تراکم نفروشن.
ناشناس۷۸۸۱۰۸۱۵:۴۵:۴۰ ۱۳۹۷/۱۲/۳
کامنت گزارانی که حقوق 12 ملیون را برای یک مدیر با مسئولیت بالا زیاد می دانند لطفا یک روز خودشان را جای آن مدیر بگذارند وببینند تا چه اندازه قادر به سامان دادن افراد وکارهایی هستند که به آنها سپرده شده. آنوقت ببینند چنین مدیری در شبانه روز چند ساعت وقت دارد تا کنار خانواده اش سپری کند !
ناشناس۷۸۸۱۹۸۱۷:۱۸:۴۸ ۱۳۹۷/۱۲/۳
درست کنید این اوضاع را ،جوانان بیکارند مشکل دارند از این حقوق ها بکاهید تا هم بر سر ریاست جنگ و دعوا نباشد هم حقوق جوانان بیکار فراهم گردد....به ولله این شیوه ی اسلام نیست
فرهاد۷۸۸۲۹۷۱۸:۵۷:۵۳ ۱۳۹۷/۱۲/۳
از اینکه سعی کردید شفاف سازی کنید متشکریم به کارهای خوب خود ادامه دهید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود امیدوارم دولت سامانه شفافیت ارگانها وسازمنها رو راه اندازی پیگیری کند.
میثم۷۸۸۴۳۲۲۱:۵۸:۱۳ ۱۳۹۷/۱۲/۳
آقا واقعا یعنی ۱۲ میلیون برای معاون شهرداری تهران زیاده؟ کسی که حتما سال‌ها سابقه داره! کمتر از ۱۰۰۰ دلار! یعنی الان سردار سپاه یا امیر ارتش کمتر میگیره؟ به جای اینکه تلاش کنید حقوق متخصصین را کاهش بدید که اونها هم به جمع فقرا اضافه بشن باید حقوق اقشار ضعیف و ترمیم کنید. فقط تلاش میکنید که مردم و رو در روی هم قرار بدید تا مشکل اصلی دیده نشه، ضعف ما در تامین رفاه مردم.
آرش۷۸۸۴۳۶۲۲:۰۱:۲۸ ۱۳۹۷/۱۲/۳
کلا فرض کنیم ۱۰ هزار نفر در ایران حقوق بالای ۱۰ میلیون بگیرند و شما اونو کاهش بدید به ۸ میلیون. میشه ماهی ۲۰ میلیارد تومن. میتونید به ۲۰ هزار نفر کارگر هر نفر ۱ میلیون اضافه کنید. عملا باز هم میشه هیچ. مشکل این نیست که چرا مدیر ۱۰ میلیون میگیره که به نظر من کم هم میگیره مشکل اونجاست که این کشور با این همه ثروت چرا کارگرش داره ۱ میلیون میگیره.
ناشناس۷۸۸۴۴۴۲۲:۰۶:۰۴ ۱۳۹۷/۱۲/۳
همین که شفافسازی نمیکنن یعنی دارن دروغ میگن و چند برابر میگیرن و زد وبند زیاده مگر نه عبایی نداشتن بگن کی چند میگیره!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

آخرین عناوین