«آشغال‌های دوست‌داشتنی» وارد سینماها شدند/ «جن زیبا» بر روی پرده نقره‌ای ظاهر شده است

گروه فرهنگی الف،   3971202020

فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» پرفروش‌ترین فیلم این هفته بر روی پرده نقره‌ای به اکران در آمده است

به گزارش فارس، در روزهای اول اسفند با حجم زیادی از فیلم‌های سینمایی روبرو هستیم؛ پردیس سینمایی چهارباغ، سیتی‌سنتر، ساحل، سینما سپاهان، سینما قدس و فلسطین میزبان تمام این فیلم‌ها هستند، علاقه‌مندان و هنرمندان و سینما دوستان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند به سینما مورد نظر خود مراجعه کنند و با انتخاب فیلم مورد علاقه خود اوقات آخر هفته خود را با تماشای فیلم سپری کنند.

* پردیس سینمایی ساحل

پردیس سینمایی ساحل این هفته میزبان فیلم‌های «جن زیبا»، «هت تریک»، «سوء تفاهم»، «ضربه فنی»، «ماموریت غیر ممکن»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «مارموز»، «کلمبوس»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «دزد و پری2» و 2 فیلم از هنر و تجربه با عنوان‌های «پولاریس» و «راهبه» است.

سانس‌های اکرانی این برنامه‌ها از ساعت 10:00 است و تا ساعت 23:00 ادامه خواهد داشت؛ علاقه‌مندان و هنرمندان برای تماشای این فیلم‌ها می‌توانند در ساعت‌های مشخص شده میهمان این سینما شوند و پای تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینند و از دیدن آن لذت ببرند.

* سینما سپاهان

فیلم‌های «جن زیبا»، «هت تریک»، «ماموریت غیر ممکن»، «تخته گاز» و «قانون مورفی» در سینما سپاهان اکران خواهند شد؛ این فیلم‌ها از ساعت 10:30 شروع می‌شوند و تا ساعت 23:00 پایان خواهند یافت، علاقه‌مندان و سینما دوستان برای تماشای این فیلم‌ها باید در ساعت‌های مشخص شده به این سینما بروند و با انتخاب فیلم مورد نظر خود به تماشای آن بنشینند.

* پردیس سینمایی چهارباغ

در لیست برنامه‌های اکرانی این هفته پردیس سینمایی چهارباغ میزبان فیلم‌های «جن زیبا»، «هت تریک»، «سوء تفاهم»، «ماموریت غیر ممکن»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «کلمبوس»، «اتاق تاریک» و 1 فیلم از هنر و تجربه با عنوان «راهبه» خواهد بود.

سانس آغازی این فیلم‌ها از ساعت 10:00 و سانس پایانی این فیلم‌ها تا ساعت 23:59 خواهد بود؛ مردم و سینما دوستان می‌توانند در این ساعت‌ها به این سینما مراجعه کنند و با انتخاب فیلم مورد علاقه خود در سینما به تماشا بنشینند و اوقات خود را در آخر هفته این‌گونه سپری کنند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

پردیس سینمایی سیتی‌سنتر میزبان فیلم‌های «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «جن زیبا»، «هت تریک»، «ضربه فنی»، «پارادایس»، «ترانه»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «مارموز»، «دزد و پری2»، «سندباد و سارا» و «پیشونی سفید2» شده است.

این سینما همچنین چند فیلم از هنر و تجربه را هم اکران خواهند کرد؛ این فیلم‌ها با عنوان‌های «پناه»، «راز ماندگاری»، «آن‌ها»، «آندرانیک»، «فیلم‌های کوتاه زمستان»، «و کیارستمی ادامه دارد»، «در جستجوی فریده»، «گلدن تایم»، «پسران سندباد»، «ب12» و «راهبه» هستند.

آغاز سانس این فیلم‌ها ساعت 11:00 است و ساعت پایانی این فیلم‌ها ساعت 23:40 خواهد بود؛ علاقه‌مندان به فیلم و سینما می‌توانند در سانس‌های اعلام شده در این سینما فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در روزهای آخر هفته اوقات خود را با تماشای فیلم مورد پسند خود سپری کنند.

* سینما قدس

در سینما قدس شاهد 3 فیلم با عنوان‌های «آشغال‌های دوست‌داشتنی»، «جن زیبا» و «پارادایس» هستیم؛ این سینما فیلم‌های خود را از ساعت 10:30 اکران خواهند کرد، پایان سانس این فیلم‌ها تا ساعت 21:00 خواهد بود، همچنین سینما فلسطین هم 3 فیلم با نام‌های «جن زیبا»، «هت تریک» و «قانون مورفی» اکران می‌کند.

در سینما فلسطین فیلم از ساعت 10:30 برروی پرده نقره‌ای می‌روند و پایان این اکران‌ها در ساعت 22:15 خواهد بود؛ مردم می‌توانند با تهیه بلیت و مراجعه به سینما فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کنند و در روزهای اول اسفند اوقات خود را در سینما سپری کنند.

* معرفی فیلم

فیلم «جن زیبا» به کارگردانی بایرام فضلی و نویسندگی مهرداد فرید با ژانری اجتماعی ساخته شده است؛ این فیلم با نقش آفرینی نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی، لیلا زارع، لیلا موسوی، محرم زینال‌زاده، میثم پویان‌فر، علی اکبر جعفری، هوشنگ رادی‌پور و منظر لشگری بر روی پرده نقره‌ای اکران می‌شود، همچنین این فیلم برای افراد زیر 12 سال توصیه نمی‌شود.

داستان این فیلم در باره «یدالله یک سال است زنش را از دست داده است و حالا غمگین است؛ او شب‌ها در خانه بزرگ و قدیمی‌اش تنهاست تا این که یک اتفاق جدیدی برایش رخ می‌دهد» است.

* جدول فروش

فیلم «آشغال‌های دوست‌داشتنی» با گذشت 1 هفته در 53 سینما در صدر جدول فروش قرار دارد؛ این فیلم بیش از 972 میلیون و 189 تومان فروش داشته است؛ دومین فیلم پرفروش پس از «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلم «پارادایس» است که پس از گذشت 4 هفته  در 108 سینما بیش از 564 میلیون فروش داشته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین