تذکرات نمایندگان مجلس به مسئولان کشور

گروه سیاسی الف،   3971130161

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) مشروح تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

حسن سلیمانی نماینده کنگاور به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تامین اعتبارات کانال‌های انتقال آب کشاورزی در حوزه‌های انتخابیه. به وزیر نیرو: تسریع در بهره‌برداری از تصفیه خانه شهرستان هرسین و صحنه. به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در احداث ایستگاه راه‌آهن نهاوند-کرمانشاه در مسیر هرسین صحنه و کنگاور. تسریع در پرداخت اعتبارات راه‌های روستایی آسفالت در حوزه‌های انتخابیه. به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در پرداخت مطالبات دست اندرکاران حوزه‌های انتخابیه توسط کارخانه‌های طرف قرارداد.

علی گلمرادی نماینده بندر ماهشهر و امیدیه به وزیر راه و شهرسازی: تاخیر در تکمیل پروژه بزرگراه بندر ماهشهر علاوه بر اخلال در امور حمل و نقل درون استانی باعث تصادفات مکرر خسارت جانی و مالی متعددی برای مردم این منطقه شده است.

محمد عزیزی نماینده ابهر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: متاسفانه هیچ گونه مبلغی برای فعالیت‌های کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی اختصاص داده نشده است. به وزیر نفت: متاسفانه پروژه احداث میدان ورودی شهر خرم‌دره به خاطر عدم همکاری و جابه‌جایی خطوط لوله نفت راکد مانده است.

شهاب نادری نماینده مردم اورامانات به وزیر دادگستری: ضرورت رعایت حقوق نویسندگان و اهل قلم و جلوگیری از ممنوع‌القلم شدن بدون استناد حقوقی و قانونی. به وزیر راه و شهرسازی: وضعیت اسف‌بار جاده های اصلی اورامانات و ریزش محورهای اصلی. به وزیر ورزش: بازسازی سالن‌های ورزشی در منطقه زلزله‌زده اورامانات. به وزیر نفت: ضرورت گازرسانی به مناطق زلزله‌زده اورامانات.

نصرالله پژمانفر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: چرا با توجه به گذشت حداقل ۵ ماه از قرار گرفتن لیست قطعات خودرو در گروه کالایی ۲ با ارز نیمایی، خودروسازان هنوز نسبت به بازنگری قیمت خرید کالا از قطعه‌سازان اقدام ننموده و باعث توقف نگران‌کننده این شرکت‌ها به دلیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش آنها شده‌اند. لزوم بازنگری در نحوه‌ی اخذ ضمانت نامه برای شرکت های وارد کننده کالا با سابقه طولانی و استفاده از روش های جایگزین نظیر سفته مدیران به جای سپرده نقدی. چرا پس از کنترل قیمت شمش آلومینیوم در بازار بورس مجدداً قیمت این محصول به سرعت رو به افزایش و عرضه آن به دلیل نامشخص در حال کاهش می‌باشد. به وزیر ارتباطات: لزوم بررسی هر چه سریع‌تر و رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مشهد با توجه به تعداد زائرین علی الخصوص در ایام عید نوروز. به وزیر امور خارجه: لزوم استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای صادرات با توجه به افزایش نرخ ارز و رایزنی وزارت خارجه با کشورهای آسیای میانه، عراق و افغانستان برای شناسایی بازارهای بالقوه آن کشورها.

جلال محمودزاده به وزیر بهداشت و درمان: چرا جلوی انحصار در فعالیت‌های طب کار گرفته نمی‌شود؟

یعقوب شیویاری به وزیر ورزش و جوانان: عدم توجه به تذکر کتبی قبلی در خصوص مجموعه ورزشی ۵ هزار نفری شهرستان میانه و رویکرد بد اداری در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون کونگ فو.

صدیف بدری نماینده اردبیل به وزیر کار و رفاه اجتماعی: لزوم تسریع در افزایش حقوق کارگران زحمت‌کش در سال ۹۸ متناسب با تورم واقعی در کشور. به وزیر راه‌وشهرسازی: لزوم اقدام سریع برای بهبود شرایط و برقراری تعداد پروازهای بیشتر در فرودگاه‌های هواپیماهای اردبیل.

سید حمایت میرزاده به وزیر اقتصاد و دارایی: علت بی‌توجهی بانک ملی و بانک کشاورزی در شهرستان گرمی مغان که روز به روز مردم را ناراحت می کند، چیست؟

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین