شهردار تهران: بخاطر کمبود وسائل حمل و نقل عمومی شرمنده مردم هستم

گروه اجتماعی الف،   3971129082 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

شهردار تهران تاکید کرد: برخورداری از هوای پاک نیازمند عزم جدی است و من به دلیل کمبود وسائل حمل و نقل عمومی شرمنده مردم هستم.

شهردار تهران: بخاطر کمبود وسائل حمل و نقل عمومی شرمنده مردم هستم

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی صبح امروز در حاشیه تحویل باغ عبقری در منطقه ۲ - که از سوی بنیاد مستضعفان برای تبدیل شدن به فضای شهری به شهرداری تهران تحویل داده شد - با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این‌که با همکاری بنیاد مستضعفان وبراساس توافقات فی‌مابین امروز دو باغ وثوق‌الدوله و عبقری به شهرداری تهران تحویل داده شد تا تبدیل به فضای عمومی شود، اظهار کرد: شورا و شهرداری در دوره جدید با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در اسفندماه سال ۱۳۹۳ در مورد لزوم حفظ باغات، مصوبه برج باغ را لغو کردند.

وی با بیان این‌که به‌زودی لغو مصوبه برج باغ در شورای عالی شهرسازی و کمیسیون ماده ۵ نیز به تصویب می‌رسد، گفت: راهکارهای دیگری برای حفظ باغات در نظر گرفتیم که اعم از تغییر کاربری متناسب با باغات و ایجاد خانه‌های ویلایی است و شرط ما این است که باغ تخریب نشود.

شهردار تهران با اشاره به این‌که حال شهرمان خوب نیست، ادامه داد: نه تنها باید باغات را نگه داریم بلکه باید زمینه توسعه باغات را هم فراهم کنیم و امید است که بتوانیم در رایزنی با سایر سازمان‌ها شرایط مشابهی را ایجاد کنیم.

حناچی در مورد احیای باغ «برره» با بیان این‌که من هنوز به جزئیات این باغ وارد نشدم اما با همین نگاه تا همان‌جایی که بتوانیم نسبت به احیا اقدام می‌شود، گفت: این موضوع را تا جایی که امکان‌پذیر باشد حل می‌کنم.

شهردار تهران در مورد آمار باغات باقی‌مانده در تهران با بیان این‌که آمار دقیقی در این زمینه وجود دارد، اما الان آمار کامل آن را ندارم، اظهارکرد: تعداد این باغات زیاد نیست، اما خوشبختانه دستگاه‌هایی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان و … آماده مذاکره هستند و این آمادگی بسیار مهم است و ما نیز این موضوع را به جدیت دنبال می‌کنیم.

وی در مورد گود برج میلاد نیز با بیان اینکه سازه برج میلاد از مرکز همایش‌ها متفاوت است و اساساً راس برج با گود ارتباطی ندارد، اظهار کرد: در کنار مرکز همایش‌ها یک گود خطرناک است که نیلینگ آن انجام شده، اما قطعاً باید در آن گود یک سازه بسازیم و مطالعات آن نیز آغاز شده است و به سرمایه‌گذار طرف همکار شهرداری نیز این موضوع ابلاغ شده و به زودی اتفاقات خوبی می‌افتد اما ترک‌ها پایش می‌شود.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر سرانجام طرح ترافیک خبرنگاران با بیان این‌که روزهای سه‌شنبه بدون خودرو یک پیام است و من از خبرنگارها خواهش می‌کنم که این پیام را منتشر کنند، گفت: برای آنکه شهری پاک داشته باشیم نیازمند عزم همه مردم هستیم و داشتن طرح ترافیک یعنی داشتن خودروی شخصی.

وی با بیان این‌که همه مدهای حمل و نقلی را بررسی کرده‌ام و می‌دانم که ما در زمینه‌ی حمل و نقل عمومی مشکل داریم و شرمنده مردم هستم، اظهارکرد: ۳۰۰۰ دستگاه اتوبوس و تعداد زیادی واگن باید وارد این چرخه شود تا مشکل حل شود، اما در جلسه اخیر با معاون رئیس جمهوری دو موضوع مترو و اتوبوس را مطرح کردیم و دولت نیز تلاش می‌کند که این نقیصه را جبران کند.

حناچی در مورد دیدار با هیات ترکیه برای سرمایه گذاری در تهران ادامه داد: همیشه سرمایه گذاران داخلی و خارجی نزد ما می‌آیند، چرا که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در شهر تهران هستند و باید پروژه‌ها را بررسی کنند تا ببینیم در مورد کدام یک به توافق می‌رسیم.

شهردار تهران در مورد تخلفات بانک شهر و شرکت جهان نیز با بیان این‌که گزارشی ندارم اما در دست بررسی است گفت: تلاش می‌شود در گزارش ۱۰۰ روزه که ارائه می‌کنم بگوییم که چه چیزی تحویل گرفتیم.ذ

دیدگاه کاربران

سید۷۸۱۵۸۰۱۱:۴۹:۴۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
کمبود نداریم بلکه باید گفت مدیریت نداریم نه شما بلکه مسافران و همه و همه و این هم راه حل دارد. مافیای جریمه و پارکینگ را حل کنید
ناشناس۷۸۱۷۴۱۱۲:۴۹:۳۶ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
اگه تهران بگه کمبود داریم شهری مثل اهواز چی بگه
نبی اله۷۸۱۷۸۷۱۳:۰۷:۵۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شرمنده باشید یا نباشید مهم نیست، اساسا کسی از شما انتظار شرمندگی نداره ولی از شما انتظار کار و فعالیت و تلاش است. هرکس مسئولیت داره باید پاسخگو باشه، اینکه بگی چی تحویل گرفتیم و خرابه است و بدهی داریم و ... دوای درد مردم نیست. اگر خرابه بود خب تحویل نمیگرفتید. مسئولیت یعنی کار و تلاش و پاسخگویی. نمیشه که از مسئولیت فقط مواهبش رو بخواید. چطور وقتی همه اعضای شورای شهر ماشین جدید میگیرن نمیگن کمبود بودجه دارید، متاسفم برای خودمون که همچین مسئولینی داریم ...
ناشناس۷۸۱۷۹۱۱۳:۰۹:۳۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شرمندگی شما به چه کار ما میاد. یه چیزی از کشورهای ژاپن و کره دیدید دیگه ول کن نیستید.
ناشناس۷۸۱۷۹۸۱۳:۱۲:۰۲ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
حاجی عذرخواهی لازم نیست.وقتی طی پانزده سال گذشته هشتاد درصد شهر رو دادید دست بساز بفروش ها و باعث شدید جمعیت تهران انفجاری بره بالا باید خرد خرد نصف درآمد حاصل از تراکم فروشی رو میذاشتید برای مترو و اتوبوس که نکردید لااقل الآن دست بجنبونید
ناشناس۷۸۱۸۷۰۱۳:۳۶:۴۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
شرمنده نباش. استعفا بده تا یک کار بلد ، جوان و تحصیلکرده بیاد .
محمدرضا۷۸۱۸۸۶۱۳:۴۳:۱۰ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
کلا مسئولین همه جا فقط شرمنده مردمن اوضاع نابه سامان شهرها ،کمبود گوشت ،کمبود مرغ ،حتی کمبود آب ،گرانی کالاهای اساسی ،گرانی منزل( چه خرید یا اجاره) ،گرانی اتوموبیل ،گرانی لوازم خانه ،گرانی ارز ،گرانی طلا ...... ما مردم کلا از همه مسئولین محترم تقاضا میکنیم خودتون رو ناراحت نکنید بابا دو روز دنیا ارزش ناراحتی ندارد که ،اقلا شرمندگی رو بگذارید برای ما ملت گرفتار که ببریم واسه زن و بچه مان
ناشناس۷۸۱۹۳۴۱۴:۱۰:۰۱ ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
به جای شرمندگی درستش کنید چون ماشین داشتن دیگه تو این....... تجملاتی شده. با حقوق دو میلیونی چند سال کار کنیم تا یک لگن مثل پراید بخریم؟ از این به بعد هر مسئولی نمیتونه کار کنه نیاد چون نفرین میلیون ها نفر منتظر کم کاران هست......
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین