ابطحی در گفتگو با الف: تصویب پالرمو و سی اف تی یک اشتباه تاریخی است

گروه سیاسی الف،   3971128059

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تصویب پالرمو و سی اف تی، اگر خیانت نباشد یک اشتباه تاریخی است.

سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به بررسی پالرمو و سی اف تی در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصویب این لوایح به معنی باز گذاشتن دخالت ها در امور کشور است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چندی پیش یکی از مقامات آمریکایی گفت که برجام باعث شده که جهان امن تر شود. حقیقت این است که بعد از برجام شاهد ترور هموطنان مان توسط دشمنان نظام بودیم در واقع برجام برای ما ناامنی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه ایران قربانی تروریسم است، تصریح کرد: چرا برخی با دست خود، می خواهند برای مدافعان امنیت مرزهای ما خود تحریمی ایجاد کنند؟.

ابطحی با بیان اینکه از زمان تصویب و اجرای برجام حدود 80 هم وطن ما ترور شدند، گفت: آیا با تصویب سی اف تی و پارلرمو در مجمع تشخیص آقایان می خواهند 80 شهید تروریستی به نفر 800 نفر برسد؟.

ابطحی اظهار امیدواری کرد تا مجمع تشخیص مصلحت نظام با اکثریت قریب به اتفاق آرا این 2 لایحه را رد کند چون هر چه ما عقیب نشینی کردیم، زیاده خواهی های آنها بیشتر شد.

وی با اشاره به سوابق و تجربیات کاری اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اعضای مجمع که سالیان سال در مناصب مهم امور مملکت نقش فعالی داشتند قطعا این نکته را بهتر درک می کنند که ما نباید جاده صاف کن تحقق اهداف آمریکا باشیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اظهارات یکی از مقامات آمریکا مبنی بر اینکه ایران برای دور نزدن تحریمها، باید این معاهدات را بپذیرد، افزود: آنها به صراحت می گویند که از پس تصویب این لوایح چه اهدافی دارند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مجمع تشخیص مصلحت نظام پالرمو و سی اف تی را تصویب نکند، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و حامیان تروریست ها بوده و تشکر از شهدا و خانواده های آنهاست.